Ga naar inhoud

Lieke100: 24 januari 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt Lotus, brunetje en mii!

Ja het komt echt dichtbij nu, het leek zo lang te duren allemaal maar nu is het toch echt bijna zover.

Ik wil zeker een volle c en krijg tussen de 400 en 500cc dus dan moet ik wel zeker op een c uitkomen hoop ik (heb natuurlijk wel echt bijna geen borsten dus heb veel opvulling nodig).

Nog even.. maar het weekend vliegt normaal voorbij - vind ik - dus nu hopelijk ook.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook geen sedatie maar volledige narcose...

En ze zijn achter de spier! Ik vroeg ook doe je ook dual plane, en hij zei ja dat is zowieso tss de spier ongeveer. Hij maakt de borstspier los en steekt ze daar onder. Bij dual plane wordt de prothese tss de spier gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de spier wordt inderdaad een stukje los gemaakt, dat vind ik wel fijn want volgens mij krijg je dan een meer uitgesproken decolleté. Ik krijg wel sedatie, ik begin toch wel zenuwachtig te worden voor de sedatie. Ik heb dat nog nooit gehad, zelfs geen bloed prikken ofzo.

Waren jullie snel weg en weer snel wakker naar jullie gevoel?

Liefs lieke

Li

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Lieke,

Voor die sedatie was ik dus ook bang maar het is zelfs heerlijk ik zou het zo over durven doen zonder zenuwen echt waar! die prik voel je dus niet eens want bij bloedprikken val ik dus al bekant flauw whaha, maar dit voelde je bijna niet nou en dan gaan ze tegen je praten en echt je bent binnen 5 seconden weg je valt gewoon heerlijk in slaap heel snel, ik heb ook niks gedroomd ofzo naar mijn gevoel werd ik gelijk weer wakker heel lekker net als je normaal wakker word ik had geen pijn ik was niet misselijk voelde me heel vrolijk en lekker eigenlijk, ik dacht echt van huh heb ik ze al haha kunnen ze dat ook niet voortaan bij de tandarts gebuiken! ik kon ook zelf recht omhoog komen en alles haha dat kon savond niet meer hoor dus je moet wel proberen zo snel mogelijk pijnstillers in te nemen om de pijn te onderdrukken maar zolang je lekker plat ligt en er iemand is die jou verzorgd is het eigenlijk gewoon verwennerij:D woon je nog bij je ouders of wie zorgd er voor je als ik vragen mag? ben heel benieuwd naar je verslagje en je hoeft niet zenuwachtig te zijn ik weet 100% zeker dat je morgen tegen mij kan zeggen dat ik gelijk had :D hoelaat word je geopreerd? iig alvast heeeeel veeel succes en komt helemaal goed !!

Liefs Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bambie

bedankt voor je oppeppende bericht! Stelt me toch gerust.

Ik woon samen met mijn vriend. Maar ga overdag naar mijn moeder en savonds mag mijn vriend voor me zorgen :D. Dus dat komt wel goed.

Wow dat je gewoon omhoog kon komen zonder pijn, dat had ik niet verwacht. Dan moet ik zorgen dat ik die tramadol op tijd inneem (ookal voel ik dan nog niets).

Ik had trouwens een berichtje in jou topic gezet maar hij staat er niet (was met mijn telefoon dus zal wel iets verkeerd hebben gedaan), maar wat fijn dat alles goed is bij jou. Hoe is het met jou borsten? Zijn ze al veranderd? Plaats je nog nieuwe foto's?

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

... om (in mijn eigen topic geantwoord,dit is het vervolg,haha(

je héél veel succes te wensen morgen !

Voor je het weet hebben we (bijna tegelijktijd) bultjes !

aaargh ... maar , eerst nog even lekker uit eten .

Ik zal ook zsm een verslagje plaatsen ;)

ben nu al benieuwd naar die van jou ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah, ik las je topic en dacht huh? Toen zag ik je post hier. Dankjewel!! Jij ook HEEL VEEL succes morgen!! :1bouncingboobs: Ja inderdaad, bijna tegelijkertijd "bultjes" hahah. Toevallig, wij hebben allebei "cup plat" zoals jij dat noemt ;) (en volgens mij de kleinste borsten van heel het forum) en worden op dezelfde dag geopereerd.

Ik ga inderdaad zo snel als mogelijk mijn verslag schrijven, ben ook erg benieuwd naar die van jou. Jij bent misschien wel eerder omdat je ook eerder geopereerd wordt.

Jij nog smakelijk eten, ik ga nu mijn tasje inpakken en dan naar mijn ouders toe (slaap lekker daar)...straks verslaap ik me nog.

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je dit nog leest voor je geopereerd word maar heel veel succes en als je het niet meer gelezen hebt : Een dikke proficiat (ben ik alvast de eerste <_< )

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Lieke,

Je hebt ze :1bouncingboobs: !!! Hoop gauw je verslagje te lezen, maar doe eerst maar lekker rustig aan !!

Hoop dat je niet te veel pijn heb voor je maar je zal merken dat het met de dag beter gaat en gewoon heel goed en optijd je pilletjes innemen, hoop ook dat je een beetje kan slapen vannacht lekker veel met kussens :D

Liefs bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieke,

Hier nog eentje die je succes vergeten te wensen is. (ik kijk altijd alleen maar naar de nieuwe inhoud en dan ga ik er wel eens overheen sorry)

Dus bij deze PROFICIAT!!!!!!!!

Hopelijk heb je niet teveel pijn en ben je "voorlopig" al tevreden van het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie berichtjes. Ben nu eindelijk enigzins in staat om een berichtje te plaatsen. Mijn verslag komt later want dat lukt nu niet. Ik heb behoorlijk veel pijn, heb het echt onderschat. Ik heb sebbin 515 cc met high profile gekregen. Ze lijken helemaal niet zo groot als je het aant cc hoort. Ik denk dat ze nog een beetje naar voren moeten komen maar zoals ik het nu kan zien zijn ze mooi. Mag vandaag douchen en mijn bh kortstondig uitdoen maar dat durf ik nog niet. Ik hoop dat het snel beter gaat want kan nog, na 4 dagen, niet alleen plassen zonder hulp. Hadden jullie dit ook?? En ook mijn buik doet pijn, is ook beurs.

Een kort verslag:

ik moest om 8 uur aanwezig zijn en zou dan om 9 uur geopereerd worden. We stonden - ondanks dat we heel vroeg waren aangereden - in de een na de andere file en de navigatie stuurde ons fout dus uiteindelijk kwam ik om 10 voor 9 aan. Toen kwam dr plovier mij aftekenen en foto's maken. Toen mocht ik mee met de anesthesist en die heeft me samen met een andere mevrouw aangesloten aan allerlei apparatuur en infuus. Kreeg nu wel een algehele narcose ipv sedatie volgens de anesthesist. Toen werd ik heel duizelig in mijn hoofd en viel ik in slaap, en voor ik het wist lag ik weer terug in mijn bedje. Toen kwamen de anesthesist, dr plovier en Valerie om de buurt kijken en Valerie vertelde me dat ik na de operatie was opgestaan en niet meer wilde gaan zitten. Ze hebben mijn bh staand aan moeten doen en ik heb mijn eigen infuus eruit getrokken waardoor iedereen onder het bloed zat en ze alledrie om moeten zijn gaan kleden. Valerie heeft mij nog gewassen vanwege het bloed. Ik weer hier echt niets meer van,. Gelukkig. En ik kwam volgens mijn ouders huilend de kamer binnen.

Ik heb de bh nog niet uit durven doen, dit doe ik denk ik morgen. Ik houdt jullie op de hoogte.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.