Ga naar inhoud

Lieke100: 24 januari 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey Lieke..

Met mijn boobs gaat het echt prima!

ze voelen echt helemaal al van mezelf :)

het enige nadeel is het geen gevoel hebben boven mijn litteken..

en mijn litteken is nog steeds rood, word ook nog niet minder..

maar goed ik heb geduld.. ;)

Ik heb niks meegekregen, alleen een kaartje met t aantal cc erop ;)

maar je kunt er natuurlijk gewoon omvragen? :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mii,

dat is mooi. Wat minder dat je geen gevoel hebt bij je litteken maar dat zal vast wel terug komen over een tijdje, toch? Ik heb gelezen dat het een jaar duurt voordat het litteken nauwlijks zichtbaar is dus dat komt vast helemaal goed! Las dat dr plovier heel erg mooi hecht. Rook je trouwens? Misschien dat het daardoor iets langer duurt. Ik ga echt proberen om te stoppen met roken.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kan wel een tijd duren... maar als het niet terug komt, ja jammer dan..

daar kan ik wel mee leven.. :)

Ja dr.plovier maakt wel mooie littekens! Ik rook inderdaad..

ik heb ook nog nooit andere littekens gehad dus heb niks om mee te vergelijken... xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii,

Ja dat is ook zo, je hebt in ieder geval super mooie borsten. Ik zag dat er echt heeel erg veel vrouwen jou foto mee hebben genomen naar het consult, dan ben je zeker wel trots.

Ik rook ook maar ga 1 januari stoppen vanwege de bv. Ik wilde eigenlijk een maand van tevoren stoppen maar omdat het dan kerst/nieuwjaar is stel ik het een paar dagen uit. Ik heb ook gelezen dat dr plovier het niet nodig vindt om te stoppen aangezien je dan toch al "doorgerookt" bent, tja klinkt wel logisch maar ik stop toch maar voor de zekerheid. Als het lukt.. en ik niet ineens veel aankom want dan begin ik weer hoor.

Nee ik heb ook geen andere littekens en dus ook geen vergelijking (afgezien van kleine littekentjes) maargoed. Ik heb ook niet snel blauwe plekken enzo dus dat scheelt weer hoop ik. Ik kijk er in ieder geval naar uit. Mijn "groei" bh's zijn klaar hahahahhah :154: die ga ik vanaf morgen dragen en iedere keer een grotere bh. Alhoewel het in de zomer toch gaat opvallen gezien de blotere kleding voel ik me daar toch fijner bij.

Zagen mensen in jou omgeving (die je het niet had verteld) het verschil?

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben zeker trots, zie het echt als een groot compliment !! :)

Hihi ook wel leuk voor dr.plovier als hij steeds zijn werk ziet voorbij komen!

Ja ik had er geen puf voor om te stoppen, ik wilde ook niet dus dan ging het zoizo niet lukken denk ik!

Bij sommige mensen scheelt het heel veel in de genezing maar bij sommige ook niet, ik heb het risico dus maar genomen! Goed van je dat je het toch gaat proberen :)!!

Hihi ben benieuwd hoe t gaat straks met je groei bh's !! ;)

Ik heb het bijna tegen niemand verteld.. Alleen tegen mijn ouders,zusje en 2 vriendinnen..

Het valt niemand op, eerst had ik natuurlijk mijn sport bh aan toen het nog wat warm was, en daarna gingen we het koude weer in! En op mijn werk dragen we wijde werkkleding, dus dat zit wel goed.. :)

Mijn oma die het niet weet zei wel ineens: wat heb je ineens een grote boezem, is het echt of nep?

Ik schrok me kapot en zei met een rood hoofd dat het echt was haha !!

Dus ben benieuwd hoe het in de zomer zal zijn. maar ik ben er klaar voor :D xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heeft hij alleen weer iets anders om te zeuren (mannen!!! :angry: ) hij vind iedere foto die ik aanwijs van borsten die ik mooi vind veeeeel te groot. Maargoed ik heb een PC die van grote borsten houdt hahhaha :1bouncingboobs:

Liefs Lieke

mijn vriend was mee op 't eerste consult en dr maas zei dat 280 't maximale was, toen zei mn vriend al dat ik minder als de max moest nemen, mn consult bij dkr plovier kon hij geen vrij krijgen maar toen ik thuis kwam en vertelde over de 400 cc en dat ik gezegd heb dat ik een kleine d wil, keek hij me zo geschrokken en hij zei WAT!!! JE BENT AAN HET DOORDRAAIEN!! toen heb ik maar gauw grapje erachter gezegd :unsure: !! ik heb fotos van carmen elektra opgezicht die maat vind ik mooi maar als ik dat zeg dan kijkt hij me echt zo aan van, maakt ze nou een grapje hij vind dus ook alles te groot, ik dacht dat mannen zo van borsten hielden :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oepss.... :blush: En nu dan??

Hoe ga je het je vriend vertellen?

Want je wilt toch voor die kleine D gaan?

Ik ken het probleem hoor..!! Mijn vriend schrikt nu nog steeds van die E..

Maar ze lijken veel kleiner.. Ik weet nog wel dat ik mijn eerste bh ging passen na mijn bv..

we waren in de hunkemoller en ik had een 75D aan en die was te klein, ik vroeg of hij een E wilde pakken..

hij zoeken, en die verkoopster vroeg: welke maat zoek je? en hij schaamde zich gewoon haha toen hij zei dat ie 75E zocht.... ik dacht echt: OMG.. :blink: Ik ben er juist blij mee!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd oeps haha ik weet het ook niet eigenlijk want hij gaat natuurlijk mee als ik geopereerd word dus dan word alles nog besproken ik heb t er gewoon vaak genoeg over :P heb nog een maand de tijd om hem heel voorzichtig om te lijden:D maar een E cup klinkt ook echt mega maar die cups vallen best mee allemaal als je het ziet! die van jou lijken op een D ! het valt mij trouwens op dat niemand hier op t forum een D heeft gekregen of C of E en F!

hahaha das wel grappig en schattig ook dat hij meegaat enzo is wel heel leuk !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: Mannen komen echt van mars en vrouwen van Venus hé? Jeetje wat klinkt mij dit allemaal bekend in de oren.

Maar even serieus hoe ga je dat doen Bambie? Ik was ook aan het overwegen om mijn vriend "thuis" te laten voor mijn consult maar krijg gelukkig geen passessie dus dat is niet nodig. Neem je je vriend mee naar de operatie of ga je het alsnog vertellen? Ik heb ook al meerdere malen gehoord dat ik "aan het doordraaien ben" en "vertel dat dan eens tegen jullie mam, ik weet zeker dat ze het met me eens is :wacko: " etc. etc.

Ik vind wel, en ik vind het zelf ook erg moeilijk, JIJ moet tevreden zijn. En als wij groter willen en we krijgen kleiner dan weet ik zeker dat we niet 100% tevreden zijn. Ik ken mijn vriend nu al 7 jaar (op mijn consultdatum hihi) en ik vind hem heel erg belangrijk maar ik wil nu toch eens eindelijk tevreden zijn over mijn borsten na al die jaren. Daarom ben ik NIET van plan om kleiner te gaan omdat hij of iemand anders dat wil. Hoe ik het ga brengen weet ik nog niet maar dat zie ik nog wel.

En laatst zei hij "ik mis je kleine borsten nu al" ik ze jaaaa overdrijf niet... hoe kun je dat nu al weten?

En mii, wat zegt jou vriend over je borsten als je er naar vraagt? Een man schaamt zich ook wel snel in een lingeriezaak ;).

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh bambie was nog vol overgave mijn bericht aan het typen en daardoor had ik je reactie dus niet gelezen. Hij gaat dus mee naar je operatie, dat is ook fijn inderdaad. Misschien oordopjes meenemen ;)?

Als jij een succesvolle taktiek hebt gevonden dan hoor ik het graag, ik heb namelijk ook nog tot 24 jan om hem te laten "bijdraaien". Ik praat trouwens niet meer in Cupmaten maar in CC, daar snapt hij namelijk niet zoveel van als van cupmaten. Het nadeel bij jou is wel dat jou vriend eerder 280 cc heeft gehoord...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij gaat mee ga t ook gewoon vertellen hoor maar dan met wat omwegen hihi ik neem gewoon foto's mee en ga geen cupmaat noemen hij zal daar echt niet gaan protesteren, hoop ik hihi! maar een volle c/d is niet zo mega , ik denk ook dat mannen willen dat je lief blijft en geen sexbom bij andere vrouwen is dat wel leuk maar bij hun eigen vriendin niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omwegen inderdaad, ik ook! Mijn vriend zei al "lieke we MOETEN praten, ik heb er echt geen zin in dat we dadelijk op het consult moeten discusseren omdat jij ineens veeel groter wilt". Toen dacht ik wel, oei dat wordt moeilijk (ik ga echt niet discusseren bij dr plovier dus moet het voor die tijd doen), maar ik kon mijn lach niet inhouden toen hij zei "jij wilt veel groter" dus hij weet wel wat ik ECHT wil. De vraag is, hoe gaat hij daar mee om?

Foto's van Carmen electra heb ik ook!

Tja seksbom, mijn vriend zei: "Ja ik heb er echt geen zin in dat ik met jou ergens loop bijv. op het strand en dat iedereen je gigantisch nakijkt". Ik zeg ja dat wil ik zelf ook echt niet (is ook zo dan voel ik me alleen ongemakkelijk) maar ik vind het zelf mooi. Maarja dat kan hij blijkbaar (nog) niet begrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij liggen jullie allebei op 1 oor hahah, dus ik ga ook maar TV kijken. Oh mii had je perongeluk verwijderd als vriend omdat ik je wilde toevoegen en niet wist/zag dat jij mij al toegevoegd had, maar ik heb je weer opnieuw toegevoegd. En bambi jou ook ;).

Liefs Lieke en weltrusten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend vind mijn borsten heel mooi en lekker zacht... en iets te groot..

hihi ik heb t net gevraagd... ;)

Hij vind het denk ik juist wel een compliment als ze mij nakijken..

en dan loopt hij er bij van: haha ze is toch lekker van mij!!!

maar voor jullie beide geld: ik zou er gewoon goed over praten met je vriendje

het is jou lichaam en jullie moeten tevreden zijn ermee !!!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn in ieder geval mooi, voor mij geld "liever te groot als te klein" ;).

Heeft jou vriend niet geprotesteerd toen je de maat koos of hoe ging dat dan?

Ja ik vind het ook stom dat hij niet gewoon trots is als ze kijken maar hij ervaart dat niet zo. Misschien is hij een beetje jaloers :107: ?

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nee hij heeft niet geprotesteerd, ;)

maar ik had ook tegen dr.Plovier gezegd dat ik een D cup wilde..

en hij zou dan tijdens de operatie kijken hoeveel cc hij erin ging doen, wat mooi was !

toen ik hoorde dat het 450 cc was geworden schrok ik wel ff hoor..

Maar nu tegenwoordig krijgt iedereen bij dr.plovier mintens 400 cc of meer... ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieke,

Zeker voor je eigen keuze gaan hoor!!!

Ik had 2 verschillende diktes op mijn fotoblad staan en mijn man zei me om voor de kleinste te gaan.

Zelfs net voor de operatie toen dr plovier vroeg naar welke dikte ik moest gaan en zei de dikste kwam hij ertussen met neem die andere maar...

Heb op de operatiekamer dan nog maar eens gezegd dat ze echt naar de dikste moesten gaan en heb er geen seconde spijt van want soms denk ik nu zelfs had misschien nog een beetje groter gemogen (maar dit krijgt bijna iedereen, heeft ermee te maken dat het zo snel went denk ik)

En mijn man vind ze nu ook helemaal niet te groot hoor!!!

Dus gewoon je zin doen, hoe graag je je vriend ook ziet het is jouw lichaam.

Ik ben ook al 16 jaar met mijn man en hij moest wel even slikken toen ik zei je mag je mening geven maar ik doe mijn zin want het is mijn lichaam (komt ook wel wat cru over maar ja...)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja en een certificaat heb ik niet gekregen maar wel een kaartje waar de stickers van de verpakking op hangen

Misschien wel eens vragen welk merk je gaat krijgen

Mijn schoonzus is een maand na mij geweest bij dr plovier en heeft een ander merk gehad, misschien dat hij met verschillende werkt.

Is op zich misschien niet zo belangrijk hoor want zijn allebei goede merken ik heb cereform

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi,

Wat leuk dat jij je verhaal ook doet, dan voel ik me toch niet zo alleen met het "probleem". Dat zou mijn vriend ook doen inderdaad zeggen dat ik voor de kleinste moet gaan, zal ook benadrukken in de operatiekamer wat ik wil.

Het klopt inderdaad dat vele ze achteraf nog iets groter hadden gewild en dat heb ik meerdere malen gezegd tegen mijn vriend. Wil nu eindelijk eens tevreden zijn met mijn borsten. Hij vind me te dun en zegt dan, ja maar ji bent veel dunner maar als ik hier de lengtes en gwewichten zie dan blijkt dat ik zeker niet de dunste ben. Ben 1.68 en 57/58 kg.

Ik heb ik besloten dat ik doe wat ik zelf wil, ik moet er inderdaad mee rondlopen. Maar ik wil wel vermijden dat hij gaat protesteren tijdens het consult/operatie want dat vind ik zo stom bij de pc.

Protesteerde jou man hevig toen je aangaf wat je keuze was? Wel super dat hij toch blij is met de grootte achteraf.

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, je kunt gewoon nog zeggen als je op de operatietafel ligt, dat je voor die D wilt gaan..

dan is je vriendje er niet meer bij.... ;)

en dan zeg je naderhand gewoon tegen je vriend: ja dr.plovier heeft het aantal cc besloten... :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij werkt met Cereform en Sebbin maar als ik een ander merk wil (en kies een standaard maat) dan mag dat zonder meerprijs. Dat vind ik toch wel service. Mijn voorkeur is Natrelle en Cereform (vanwege jullie aanbevelingen). Ik hoop dat hij ook Natrelle protheses heeft liggen zodat ik het verschil kan voelen maar als dat niet zo is dan vraag ik gewoon zijn mening dus dan zal het wss Cereform worden.

Ja en de stickers die jij hebt gekregen gelden die dan als garantiebewijs? Klinkt een beetje raar maarja mocht er iets gebeuren (je krijgt toch garantie op de protheses, weet je toevallig hoeveel jaar op Cereform?) dan heb ik in ieder geval een bewijsje.

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hij protesteerde niet hevig hoor heeft alleen zijn mening gezegd, hij wist toch dat ik mijn zin zou doen :153:

Zoals mii zegt gewoon op de operatietafel zeggen...

Ikzelf ben 1.63m en weeg 58 kg

Ik weet niet dat de stickers als garantiebewijs gelden, ik vermo ed van wel.

Toen ik bij beaucare informeerde of ik een bewijs van garantie kon krijgen zeiden ze hier dat het om wederzijds vertrouwen ging in de plastische wereld en dat dit nooit gedaan werd.

Dr plovier had me aan de telefoon gezegd dat hij onder dezelfde garantie werkte als beaucare en heb er niets meer over gevraagd eigenlijk :blush: misschien dom van mij

Denk wel dat de garantie van prothesen bij de site van cereform terug te vinden is ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.