Ga naar inhoud

Lieke100: 24 januari 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Heey Lieke,

Ik kon de eerste 3 dagen ook niet zelf naar de wc, teminste niet zelf me broek naar beneneden enzo ook mijn buik was gezwollen en buers deed ook best wel zeer idd!

Wat vervelend dat je zoveel pijn heb, je hebt natuurlijk best veel cc gekregen he en jou borsten zijn nooit opgerekt geweest wat bij heel veel vrouwen wel is geweest hier door zwangerschap enzo! je zal wel zenuwachtog geweest zijn toen je in de fille stond, was je niet bang dat je niet meer geopereerd kon worden? wij werden trouwens ook eerst fout gestuurd daar voor die brug nog .

Jeetje wat gek zeg dat je zo heftig reageerde hadden ze dit welleens vaker meegemaakt ? Was je misselijk na de narcose, vraag me af waarom ze dat bij iedereen anders doen hoor :S Ik durfde eerst ook niet te douche ben geloof ik bij dag 3 gaan douchen onder verzoek van me vriend whaaha, ben heel erg benieuwd naar je foto's!

xxx Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey Lieke,

Ik kon de eerste 3 dagen ook niet zelf naar de wc, teminste niet zelf me broek naar beneneden enzo ook mijn buik was gezwollen en buers deed ook best wel zeer idd!

Wat vervelend dat je zoveel pijn heb, je hebt natuurlijk best veel cc gekregen he en jou borsten zijn nooit opgerekt geweest wat bij heel veel vrouwen wel is geweest hier door zwangerschap enzo! je zal wel zenuwachtog geweest zijn toen je in de fille stond, was je niet bang dat je niet meer geopereerd kon worden? wij werden trouwens ook eerst fout gestuurd daar voor die brug nog .

Jeetje wat gek zeg dat je zo heftig reageerde hadden ze dit welleens vaker meegemaakt ? Was je misselijk na de narcose, vraag me af waarom ze dat bij iedereen anders doen hoor :S Ik durfde eerst ook niet te douche ben geloof ik bij dag 3 gaan douchen onder verzoek van me vriend whaaha, ben heel erg benieuwd naar je foto's!

xxx Bambie

Ja nu gaat het beter. Ja mijn vel is Indd nooit opgerekt geweest. Ik was indd bang dat ze me niet meer konden opereren maar gelukkig was het geen probleem.

Ik was best duizelig na de operatie met opstaan, moest tot drie keer toe gaan zitten voordat ik naar huis kon. Ja ik vond het ook vreemd dat ik zo heftig reageerde maar Valerie zei dat ze dat wel vaker mee hadden gemaakt. Ik kan het me gelukkig niet meer herinneren.

Ik ben al wel 2 keer in bad geweest (in een klein laagje water) maar mijn haar moet gewassen worden dus probeer morgen te douchen en mijn haar te wassen. Mag je die kliniek bh in de droger doen?

Ik heb net gespiekt en ben erg blij met het resultaat!

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Lieke,

Amai zo een verhaal.

Wat een mens niet allemaal doet zonder het te beseffen.

Ik wens je het allerbeste toe met de nieuwe borsten en een goed herstel zonder al te veel pijn.

Ik hoop dat we foto's te zien krijgen ben benieuwd voor het resultaat door de dr Plovier.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat het al wat beter gaat en dat je ze mooi vind (dat is het belangrijkste hé)

Ze worden alleen nog maar mooier vanaf nu.

Ben ook benieuwd naar een foto :rolleyes:

Laat je maar lekker verwennen nog!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

ja ik heb dan wel 515 cc maar zo ziet het er niet uit hoor, mii jou borsten zijn groter. Mijn spier drukt nu waarschijnlijk ook wel een beetje tegen maar ik denk dat ik maximaal een kleine d haal en dat is echt maximaal. Mijn vriend zei (toen hij het in mijn pyjama zag) goh het lijkt net alsof er niets is gebeurd als je het zo ziet in kleren. Hij was er wel blij mee qua maat. Het valt dus heel erg mee qua grootte. Maar ik heb ook high profile dus ze zijn wel vol en denk dat ze to ch nog een stukje groter worden.

Foto's Zal ik binnenkort maken. Dan laat ik het jullie weten. Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieke,

Wat een heftig verhaal zeg, je operatieverslag! Hoop dat je je spoedig beter voelt! Wow, 515cc!!! Vergis je niet, nu lijkt het misschien nog niet veel maar binnen een weekje krijg je vast al een beter beeld en zal je vriend misschien nog schrikken van de grootte hihi :107: maar fijn te lezen dat je er nu al tevreden mee bent en je ze mooi vind! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Lieke,

Ik weet niet of je ze echt al uit de bh heb gehaald maar ik vond ze ook heel klein vooral als ik van bovenaf keek maar toen ik ze uit me bh haalde en in de spiegel keek sloeg ik toch bijna stijl achterover hoor schrok enorm van de grootte !! Dus ben heel erg benieuwd :D dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ja het gaat gelukkig beter. Het doet nog wel pijn maar ik heb niet continue meer pijn, wel begint mijn litteken een beetje te trekken maar dat is volgens mij alleen maar goed, dan geneest het. Omhoog komen en gaan liggen doet nog vrij veel pijn. Met het harnas heb ik een haat liefde-verhouding, ik ben blij als ik dat ding uit heb maar ook blij als ik het weer aan heb (voelt nog onwennig zonder harnas).

Ik moet morgen weer gaan werken, ben niet echt efficiënt nu want schrijven kost me al moeite.. Maargoed we zien wel.

Foto's zal ik binnenkort maken. Ben al wel blij hoor ik hoop alleen dat mijn tepel nog wat omhoog komt, ze wijzen nu wat naar beneden. Mijn tepelhof blinkt trouwens als een spiegel hahah omdat deze zo strak staan. Zo strak dat als ik het koud krijg het hof niet meer in elkaar krimpt. Ik neem aan (hoop) dat dit overgaat. Had iemand van jullie of heeft dit ook?

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieke , die tepels , dat komt terug in orde .

Ik neem aan dat je draadjes er nog inzitten , een sdie eruit is het allemaal ook een pak minder 'trekkerig' . Dat is pas vanaf week 3 dat het strakke gevoel weg is .

Het litteken kan na een tijdje - onderhuids - wat verdikkingen vertonen ook maar ook dat trekt weg .

Zo te lezen herstel je zoals 't moet : met hobbels en bobbels :)

Dat 'gaan werken' klink minder interessant , doe wel kalm aan hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa wat b-cupje zegt, je hersteld net als elk ander !! Mijn borsten zijn nu lekker zacht aan de bovenkant dat was in het begin echt niet het geval hoor haha en mijn tepels zijn nu weer klein als ze stijf staan haha klinkt zo gek :blush: eerst bleef het tepelhof groot idd! Ja dat harnas zit voor geen meter maar is toch beschermend he? ik mag hem woensdag lekker opbergen :D maar heb nu nergens last meer van dus hij mag toch wel af nu :)

Nou succes met werken joh, ik moet woensdag beginnen bah!! maar ik ben wel 4 weke PO is een heel verchil natuurlijk!

Hoop dat het meevalt en naar je lijf luisteren he!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieke,

Ik had net hetzelfde probleem hoor met mijn tepels maar 9 op de 10 werken ze terug zoals het hoort.

Heeft wel lang geduurd bij mij en het gevoel rond mijn tepelhof is ook nog niet voor de volle 100 % terug, morgen op controle dus ben benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey lieke hoe is het werken gegaan en hoe gaat het met je borsten? Wel balen zeg dat je zo snel weer aan het werk moest, hopelijk is het niet al te zwaar voor je. En ben je nog tevreden met je boobs? Zie je al veel verandering? Ga je nog foto's plaatsen eigenlijk, ben stiekem wel erg nieuwsgierig er naar hoor :blush:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Lieke !

Ik wou even vragen hoe het nu met je is ?

Ik ben alweer zo goed als de oude ... dus

moet écht gaan oppassen ...

Hoe verging het werken bij jou ?

Ik ben afgelopen dinsdag weer begonnen

met hulp ,dat dan wel (moet spul van 250cm hoog pakken)

Ga maandag weer naar school , treinen heb ik gister gedaan ...

ging best goed , ben alleen als de dood voor de bus as maandag

Die beginnen al te rijden voordat je zit waardoor je voorover klapt

en je vastgrijpt aan zo'n paal "ouch , borstspier" dan maar

20 min. lopen , haha .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

sorry dat ik zo lang niets meer heb laten horen, lief dat jullie aan me denken! Heb tijdelijk - sinds mijn bv - geen internet meer dus kan weinig op internet (nu bij mijn ouders).

Het gaat super, voel me weer goed geen pijn meer. Eindelijk :D ! Ben erg blij met mijn borsten, ze worden iedere dag een beetje mooier. Ze lijken nu - in dat harnas - nog wat klein maar dat zie ik pas met een normale bh. Ik moet - ook gezien het aantal cc's - toch wel op een c uitkomen. Mijn tepels staan nog steeds compleet strak, ben blij als dit weer normaal is en ze weer krimpen hahah. Ik vervel ook op mijn borsten omdat het zo strak is/vooral was. Ze zijn al behoorlijk zacht!! Als ik erop druk zeg maar, zo snel dat had ik nooit verwacht. Mijn hechtingen zijn er ook uit en het litteken ziet er erg mooi uit, de plovier kan echt goed hechten. Strak streepje. En ca. 3 mm - in het midden van het litteken - is al nauwlijks zichtbaar meer dus daar ben ik blij mee.

Enige dat ik hoop is dat de spier nog iets losser wordt en ze toch nog iets groter worden hahah ;) en dat mijn tepels nog iets hoger komen, ze lijken nu wat laag. Maar als die spier omhoog komt, komt de tepel ook wat hoger toch? Indalen gaat al vrij goed.

Foto's komen zsm,als ik weer internet heb. Vind zo stom om bij mijn ouders foto's te maken en dan bij hun op internet te gaan zetten. Maar heb binnenkort weer internet.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Leuk dat je weer ff op t forum bent, dat vervellen had ik ook hoor haha mijn borsten beginnen nu pas te veranderen, teminste mijn linker dan haha de rechter wil nog niet echt mee werken !

Ben heel benieuwd naar je foto's en die spier komt nog wel hoor mijn rechter borst is nog steeds hetzelfde als in het begin die heeft echt lang de tijd nodig :(

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.