Ga naar inhoud

Lieke100: 24 januari 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik zeg het op de operatietafel nog een keer, ik heb liever te groot als te klein ;). Maar zou dr plovier zoveel verschillende maten protheses hebben liggen? Ik hoop het.

Ja ik zou toch graag een bewijsje hebben, als je iets koopt met garantie krijg je altijd een bewijs. Klinkt misschien heel stom maar het is wel zo. Krijg je wel een betaalbewijsje?

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in elk geval geen garantiebewijs gekregen, wel een bewijs van betaling

Wel zelf achter vragen denk ik want mijn schoonzus heeft dit niet gehad (ook niet gevraagd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieke was even je forum aan het lezen en zag dat je vriend er moeite mee had over dat jij groter wilt dan hij?!

Nou meid je moet echt doen waar JIJ je uiteindelijk het beste mee voelt en ik vind persoonlijk dat je vriend dat maar gewoon moet accepteren..

Ik zou het hem wel gewoon zo eerlijk mogelijk proberen te vertellen en zo min mogelijk met omwegen het proberen te doen, want het is wel je vriend en daar moet je toch gewoon alles tegen kunnen zeggen? :rolleyes:

Mijn vriend heeft er juist voor gezorgd dat ik groter wilde haha, heb altijd gezegd (2jaar lang) van als ik een bv ga doen dan wil ik een volle B en mijn ouders zeiden dat ook altijd.

Maar mijn vriend is juist degene geweest waardoor ik een C wilde, hij vind ook van ja als je het doet doe het dan goed als je ze toch voor het 'uitkiezen' heb :153:

En daar ben ik het helemaal mee eens!

Dus gewoon eerlijk aangeven dan moet het echt wel goedkomen hoor meid!

En anders stuur je hem maar naar mijn vriend voor een gesprekje haha weet ik zeker dat die zo om is! :154:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosie,

Kijk aan z'n vriend heb je iets! Ik vertel het ook liever zonder omwegen en dat heb ik ook al geprobeerd maar dan begint hij te praten als brugman en dan weet ik het ooit ook niet meer. Ik vind ook als je het dan toch laat doen, na al die jaren onzekerheid, doe het dan inderdaad goed. Maar hij wil niet dat ik uit "verhouding" raak en dat iedereen z'n nek omdraait op bijv het strand.

Die volle C komt er in ieder geval zeker, misschien zelfs een kleine D. Maar het punt is, ik ben al van een Volle B/Kleine C naar een gewone C gegaan en nu wil ik een volle C en eigenlijk misschien een kleine D. Dus hij denkt dat ik aan het doordraaien ben gezien alle verhogingen ;).

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Lieke

Vervelend dat jij en je vriend niet op 1 lijn zitten.

Mijn man vond het vantevoren ook absoluut niet nodig dat ik een bv gindg laten doen.

Hij heeft nooit geen moeite gehag met mn kleine boobs. hij vond ze prima zo!

Toch is hij uiteindelijk weachter mn besluit gaan staan, omdat hij inzag hoe belangrijj het voor mij was.

Ik wou een volle C. heb foto´s op gezocht en meegenomen naar dr plovier. Mn man vond die foto´s ook mooi (alhoewel hij er 1 wel te groot vond ;) )

Het is dus uiteindelijk een 70E geworden met 375 cc, maar het klinkt echt groter als dat het er uit ziet.

Mn man vond mn kleine borsten prima, maar geeft nu toch echt wel toe dat ie ze nu echt mooier vind :)

het enige waar mijn man over loopt te brommen is dat ik te veel op het forum zit en er te veel mee bezig ben.

Maar het is gewoon gezllig hier en dat begrijp hij nu juist weer niet!!

Anyway... Zolang het aantal cc past bij je lichaam denk ik niet dat je vriend zich zorgen hoeft te maken hoor.

En Dr Plovier kan dat heel goed inschatten!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70,

Wel fijn dat je man nu heel erg blij is (ondanks dat hij 1 foto iets te groot vondt). Ik hoop dat het straks ook bij mij zo is. Daarom ben ik ook blij met dr plovier, hij kan (vind ik) inderdaad goed inschatten. De meeste PC's plaatsen eerder kleine protheses (viel me op) en dr plovier kijkt echt naar wat je wilt en dan of het mogelijk is.

Gaf dr plovier bij jou ook echt advies? Van dat vind ik mooi of ik zou zoveel cc nemen of zei hij ik kijk hoeveel cc tijdens de operatie? Dat laatste zou voor mij namelijk het meest gunstig zijn ;) hahah,

Ja het valt me op dat er inderdaad een groepje is, waaronder jij, die indd veel op het forum zijn. Dat is toch ook gezellig! Dat komt ook omdat we allemaal 1 heel grote interesse hebben, borsten :D ! Mijn moeder vind het na 5 minuten al genoeg, ja mevrouw tiet hou nou maar op zegt ze dan. En dan ben ik nog niet eens halverwege met mijn verhaal. Mijn vriend idemdito.

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mn man zegt letterlijk dat gezeur op dat forum ik word er doodmoe van :18:

Dat word ik ook van al die avonden voetbal op de tv en daar heeft ie ook .... aan haha :38:

Probeer indrdaad savonds tocht zker wel steeds ff een uurtje (of langer.. ;) ) even tijd vrij te maken om op t forum te komen. Echt niet omdat ik nou zo enorm met mn eigen boobs nog bezig ben. maar vind het gewoon leuk omte lezen hoe andere vrouwen dit ook doormaken.. net als ik...

Dr Plovier maakt gewoon een beeld van wat jij wilt aan de hand van de foto's die je hem geeft. Hij vroeg nog wel aan mij op welke maat ik wou uit komen na de operatie. Hij heeft toen zelf besloten hoeveel cc er in ging doen tijdens de operaite zelf.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm snap wel dat voor hem dan ook wel beetje verwarrend overkomt dat je steeds groter wilt, maar je kan er maar beter nu achter komen dan achteraf zeggen dat je het te klein vind toch..

Maar ik snap heus wel dat dat lastig uit te leggen is hoor, niet dat je denkt van ja zei kan makkelijk praten ofso

En van dat zat zijn over tieten herken ik ook heeeeelemaal iedereen kan mijn (volgens hun gezeur :unsure: ) niet meer aan horen over tieten.

Me zusje zei gister van hopelijk volgend jaar een jaar zonder tieten gezeik hihi :153:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja mijn vriend denkt waarschijnlijk dat Ik dadelijk niet meer zowat heel de avond op het forum zit als ik mijn bv heb gehad, dat zal wel tegenvallen. Maar a70 je hebt gelijk, dat voetballen enzo is ook niet leuk voor ons ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook nooit goed met die mannen he hahaha!!! Ze zijn gek op tieten, maar als de vrouw er teveel over praat dan vinden ze het irritant, en als de vrouw dan een site vindt waar ze het naar alle hartelust over borsten kan hebben zonder dat ze er iemand mee lastig valt, dan is het ook weer niet goed. Hahahaha ik zal ze nooit begrijpen die wezens van Mars. En ze moeten blij zijn dat we de moeite nemen om ons er zoveel mogelijk in te verdiepen en hun daarover te informeren en erbij te betrekken. Er zullen vast genoeg vrouwen zijn die hier niet komen en geen idee hebben waar ze aan beginnen, die alles maar aan hun pc overlaten en daardoor heeft de man al helemaal geen idee wat er gaat gebeuren.

En over de maat: Doe alsjeblieft waar je jezelf het beste bij voelt!!!! Jij moet ermee lopen en je vriend zal net zo snel aan de maat wennen als jij. En daarbij: Je weet nooit 100% zeker of je je hele leven bij elkaar blijft, wie weet is het volgens jaar om 1 of andere reden wel over (ik hoop het natuurlijk niet hoor!!!!) en dan heb jij je keuze laten afhangen van je vriend... terwijl je ze zelf eigenlijk toch wat groter had gewild!!!

Wat nou als je vriend juist van hele grote memmen zou houden??? Als hij zou zeggen: Oke, ik vind het goed dat je het laat doen, maar wel minimaal cup F. Zou je dan ook naar hem luisteren en die borsten nemen terwijl je ze eigenlijk liever zelf wat kleiner wil? Nogmaals, ze zijn van jou, zitten op jouw lichaam, het is echt jouw beslissing. Misschien klink ik wel hard maar het is geen broek die je koopt omdat anderen zeggen dat ie je mooi staat en zelf vind je hem wat minder leuk....doe waar ze jezelf het beste bij voelt, anders heeft de operatie gewoon geen zin, je wilt toch 100% tevreden zijn!!!!

Succes!!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het ook helemaal met je eens daffy, alleen nu moet ik het nog uitvoeren ;). Je bent helemaal niet hard, maar het is gewoon zo. Het is mijn lichaam en als hij het niet mooi vindt heeft hij pech. Het enige is, ik ben vrij smal bij voornamelijk mijn taille en schouders en ik kan me enigzins voorstellen dat mijn voorgevel behoorlijk aanwezig wordt als ik groter ga dan c en hij weet me om die reden af en toe om te praten (dan ga ik twijfelen). Maar aan de andere kant heb ik wel weer vrij brede heupen. Maar van de andere kant dan weer ;) als ik de gewichten en lengtes van jullie lees blijken jullie allemaal vrij slank te zijn en er zijn er meer dan genoeg die slanker zijn en een grote cup hebben en als ik de foto's bekijk dan vind ik diegene echt niet "uit verhouding' zoals mijn vriend het noemt. Maargoed, 22 december weet ik waarschijnlijk meer. Vinden jullie het stom als ik aan dr plovier vraag wat hij denkt dat mooi is en in verhouding?

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vinden jullie het stom als ik aan dr plovier vraag wat hij denkt dat mooi is en in verhouding?

Neen hoor, vind het zelfs een heel goed idee, dan zul je zeker niet te klein uitkomen als ik zie wat hij bij de andere ploviermeiden ervan heeft gemaakt! hihi, moet wel goedkomen dan! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal niet stom hoor om het hem te vragen!!

Hij heeft er trouwens het beste idee over en heeft bij iedereen die ik weet toch al de goede beslissing genomen

Komt wel goed, op naar die 22ste december.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, dat moet je doen!!!! Dan komt het zeker goed! In combinatie met foto's van borsten die jij mooi vindt. (jij dus, niet je vriend hahahaha). Je kan er dan voor de zekerheid nog bijzeggen dat je echt niet kleiner dan een C wilt uitkomen en dan weet ik zeker dat je heel tevreden zal zijn.....en je mannetje ook hoor!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucid Dreamer,

Bedankt voor je reactie, ik vroeg me al af wie je was want je had me toegevoegd ;).

Ik ga naar BeClinic, de eigen kliniek van dr Plovier. Ik moet 2600 euro betalen, maar het gaat me niet om het geld. Is natuurlijk mooi meegenomen dat de prijs van dr Plovier lager is dan die hier in Nederland maar ik bleef maar PC's van mijn lijstje afschrappen vanwege negatieve reacties of borsten die ik niet zo mooi vondt. Ik vind de borstvergrotingen die dr Plovier doet namelijk allemaal even mooi en dat is het allerbelangrijkste voor mij.

Ik heb op jou profiel ook een kijkje genomen, waar ga jij naartoe? Waarom maak je geen eigen topic aan dan kunnen we je ook volgen?

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.