Ga naar inhoud

Lieke100: 24 januari 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi bambie,

Lief dat je aan me denkt! :D

Het was perfect :D, vind dr plovier erg aardig en heb vertrouwen dat hij er iets moois van gaat maken..24 Jan gaat het dus door :D.

Mijn ene tepel stond trouwens ook hoger als de ander, had ik nooit eerder gezien maar is wel zo. Ik krijg ca 400 tot 500 cc. En de rest en aantal cc's bepaald hij tijdens de operatie.

Ben blij nog 23 daagjes. En jij nog naar 4!!!!!! Ben zooo benieuwd naar jou verslag en foto's.

Heb je een leuke jaarwisseling gehad?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

heeey Lieke,

Wat fijn dat het goed gegaan is en dat 24 januari gewoon vast staat nu:D ik denk dat iedereen een verschil van de tepels heeft bijna iedereen dan ;)

Op welke cup wil je uitkomen had je tege dkr plovier gezegd en had je ook al foto's meegenomen? Ik moet ze woensdag meenemen maar vind 't heel moeilijk pfff !! Ja 4 daagjes nog maar he echt snel gegaan joh!! ik ben best bang aan het worden haha en ga zeker foto's zetten en zo snel mogelijk mijn verslagje schrijven :D Voor jou duurt het ook niet lang meer 3 weken zijn zo voorbij helemaal als je gewoon werkt:D

Liefs Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bambie,

Ja ik had al foto's meegenomen, die heeft hij bewaard. Ja is best moeilijk hè foto's verzamelen. Heb je er al veel? Ik zou proberen zoveel mogelijk foto's te verzamelen.

Ik heb gezegd dat ik op een volle c wil uitkomen :D.. En aan het aantal cc's te horen moet dat wel gaan lukken. Hij zei ook dat het in verhouding moest blijven. Maar ik ben er van overtuigd dat hij het goed kan inschatten. Wat denkje dat ik ong krijg met 400 tot 500 cc? Hoeveel cc zou jij ook alweer krijgen, 400? En welke cup had je aangegeven te willen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is idd best moeilijk, ik zei dat ik een volle c kleine d wil en dat zou ongeveer 350/400 zijn ik denk dat jij zeker een D/E gaat krijgen maarja dat weet je natuurlijk nooit zeker he soms vallen ze kleiner uit en soms groter dus dat zal hij bij de operatie gaan bepalen. had jij foto's van bekende sterren of gewoon van hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Lieke wat fijn dat je consult zo goed is gegaan en 400/500cc gaat zeker jou een mooie maat geven. Hij zit tegenwoordig bijna niet meer onder de 400 he?! Is je vriend het nou ondertussen al eens met de maat, of heb je het hem niet vertelt en weet hij niet precies wat het aantal cc's inhoudt?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is idd best moeilijk, ik zei dat ik een volle c kleine d wil en dat zou ongeveer 350/400 zijn ik denk dat jij zeker een D/E gaat krijgen maarja dat weet je natuurlijk nooit zeker he soms vallen ze kleiner uit en soms groter dus dat zal hij bij de operatie gaan bepalen. had jij foto's van bekende sterren of gewoon van hier?

Ja hij bepaald het tijdens de operatie dus dan kan hij nog voor meer kiezen bij jou. Ik heb wel kleinere borsten dan jou dus dat scheelt ook weer in de cc's. Ik had foto's van hier meegenomen en van internet (carmen electra, adriana lima). Zit wel wat verschil bij hun beide in cupmaat maar qua verhouding vond ik het vergelijkbaar.

Indd soms valt het klein, ik heb liever te groot dan te klein.

Had dat helemaal niet gezien haha dat er 2010 in mijn titel stond.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Lieke wat fijn dat je consult zo goed is gegaan en 400/500cc gaat zeker jou een mooie maat geven. Hij zit tegenwoordig bijna niet meer onder de 400 he?! Is je vriend het nou ondertussen al eens met de maat, of heb je het hem niet vertelt en weet hij niet precies wat het aantal cc's inhoudt?

Liefs

hoi roosie

Ja ik ben wel blij met de aantal cc's, dat had ik zelf ook vermoed aangezien ik echt heeeel erg kleine borsten heb en dus veel opvulling nodig heb.

Mijn vriend heeft inderdaad niet z'n goed beeld mbt de cc's haha maar hij heeft de foto's gezien die ik heb meegenomen naar mijn consult (die hij te groot vind) dus hij weet wel wat ik wil en heb gevraagd qua maat. Uiteindelijk blijft het mijn keuze en mijn lijf dus hij heeft zich er bij neer gelegd. Jou operatie is ook dichtbij aan het komen hè? ben je zenuwachtig?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy,

ja nog 22 dagen maar ik vind dat nog zo lang lijken. Ik ben niet nerveus, ik heb er kei veel zin in :D . Ik ben nog nooit geopereerd of heb nog nooit een sedatie gehad dus weet ook niet precies wat ik moet verwachten..denk dat als dat wel zo was dat ik misschien wel nerveus zou zijn. Ik had het zojuist al in jou topic gevraagd; hoe is het met de pijn? Minder? En hoe zien je boobs eruit? Ga je binnenkort weer foto's plaatsen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi... hoop dat de tijd voorbij vliegt..

bij mij was dat wel zo, maar ik hoefde nog maar 3 weken te wachten na mijn afspraak tot mijn bv..

veel leuke dingen gaan doen..dan gaat de tijd snel!

bedankt! :) met mijn boobs gaat het prima!! :D

heb ze al bijna 4.5 maand, tijd vliegt!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieke

Gelukkig dat je vriend zich er bij neer heeft gelegd! Voor mij komt het inderdaad ook steeds meer dichtbij, ik ben nog niet zenuwachtig en zie er eigenlijk ook heeeel klein beetje tegenop.. klinkt misschien stom want ik ben juist kei blij dat de oplossing en de operatie maar ik zie gewoon weer tegen dat proces op enzo, maja ik heb het ervoor over!

LIefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mii,

Ja ik moet nu nog 3 weekjes, fijn dat de tijd bij jou vloog. Bij mij aan de ene kant ook wel maar van de andere kant ook niet. Als ik terugkijk naar de tijd dat ik besloot een bv te laten doen en nog moest sparen is (achteraf gezien) vrij snel gegaan maar nu lijken die 3 weken nog zo lang. Maarja het komt :D. Er is hier nog genoeg te lezen (incl aankomende BV's bij dr plovier van bambie en tally dus dat is ook leuk om mee te lezen.

Ja jou borsten zijn super, volgens mij heeft dr plovier jou foto's al regelmatig voorbij zien komen haha.

Hoi roosie,

ja het is minder dat je al weet hoe alles gaat incl de minder leuke dingen maar het is het vast en zeker waard. Je krijgt er zoiets moois voor terug waar je straks heel blij mee bent.

Gaan we maar verder met aftellen hè.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieke !

Ten eerste nog een heel fijn 2011 (mag vandaag nog , haha) !

Ik ben een weer een poosje stil gebleven op 't forum , vanwege drukte

met school & werk etc. , en heb mezelf even ge-update over jou consult ed .

Maar ... wow ... 400/500 CC ?! Super ! Dat gaat vast erg mooi worden ;)

Ik zou in de eerste plaats 335CC krijgen maar heb nagebeld en ze hebben nu ook

380CC voor mij besteld , die zeer waarschijnlijk gebruikt gaat worden !

Ik heb vandaag zo'n dag dat ik echt heel zenuwachtig ben ,

het is tenslotte nog maar 2,5 week voor ons !

Ik ben nog nooit zwanger geweest maar volgens m'n moeder en een goede vriendin heb ik echt last

van moeder-gedrag :

-lijstjes maken voor wat handig is voor/na de operatie

-ik heb gister zelfs een "voedingskussen" besteld zodat het liggen hiermee wat versoepelt word

-mijn kleding voor na de operatie al klaargelegd (CRAZY as hell , I know) , wat makkelijk aan te trekken is

-vitamine tabletten (al een maand mee bezig) en Arnica druppels ingeslagen

(-stoppen met roken aan de andere kant lukt nog niet al te best , haha)

Heb jij hier ook lats van , of wat ?

Ik voel me écht een idioot :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Jij ook een goed 2011!

Bij jou forumticker staat nog 15 dagen en bij die van mij 16? Jij wordt toch ook 24 Jan geopereerd, wie heeft er nou een foutje gemaakt bij de ticker jij of ik ;) ?

Ja ik ben niet zenuwachtig maar kijk er heel erg naar uit. Hahah mijn kleren heb ik nog niet klaargelegd, ik vind het nog zo lang lijken 24 Jan. Ik heb wel een kalender opgehangen en kruis iedere dag een vakje af hahahahah en een lijstje van wat ik allemaal moet kopen voor voor de operatie.

Goed dat je nog hebt gebeld, dan kunnen ze tijdens de operatie kijken. Op welke cup kom je dan uit?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een C-tje .

Volgens mij kom jij straks uit op een volle C óf D ?

De ticker :

Ik zat ook al te denken ...

We worden op een maandag geopereerd , vandaag is het zondag ...morgen is het nog precies 2 weken

(2X7=14) Haha . :35:

Dus vandaag nog 15 dagen .

Bekijk het zo , dan is het weer een flinke meevaller van één dag , als je van je ticker uitgaat .

Oh , zo'n afkruis kalender maakte ik ook altijd , vet leuk !

Ik vond het altijd langen lijken duren als ik zo'n afstreep kalender had , gheghe. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het lijkt inderdaad lang met z'n kalender. Haha jou ticker klopt niet ;) dus daar moeten we niet vanuit gaan.. Die geeft vandaag 14 dagen aan ;)

En in jou handtekening (dat blauwe vlak) staat dat je 24 nov geopereerd wordt... Jij zou een goede medewerker planning zijn hahaha :D ik heb dat ook hoor, met al die datums.

Nou nog 15 daagjes.. Whiehoe nog 2 weekeinden zonder borsten. Nog 2 weken werken en dan is het zover.

Hoelaat wordt jij eigenlijk geopereerd, ik om 9 uur moet er om 8 uur zijn.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieke,

Heb even je topic gelezen over het twijfelen over de maat :-). Althans... jij weet het...maar de onmgeving denkt er anders over.

Ik heb dat zelf ook gehad. Vriendinnen en familie die ik vertelde dat ik graag een grote C wilde, raadden mij dit af.

Kreeg hierdoor zelf ook het idee dat een grote C echt enorm moet zijn geweest. Tot op het laatste moment twijfelde ik. Ik heb uiteindelijk de arts laten kiezen.

Nu heb ik toch een beetje spijt....Want je went er echt vreselijk snel aan. Alsof ze er altijd al hebben gezeten!

Mijn foto's staan in de gallerij. Ik heb dezelfde maten als jij; 1.69 lang en ik weeg 56,5 kilo.

Kun je spieken :-) Ik draag nu nog de sportbh van de kliniek een 75C.

Nu nog hoor zeggen ze, precies goed. Vriendin zei gisteren; ik vind ze echt groot hoor voor je slanke lijf. Ze hadden echt niet groter moeten zijn want dan had ik het nep gevonden.

Zelf ben ik het daar niet echt over eens....!

Dus zo zie je maar! Bij twijfel ECHT de grote maat nemen en niet denken ze worden TE groot..want dat worden ze echt niet!!!!

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi flow,

Leuk dat je in mijn topic reageerd!

Ja ik jou foto's toevallig al bekeken en je hebt inderdaad hetzelfde figuur als mij :) ! Ik vind je borsten echt heel mooi. Jammer dat je een beetje spijt hebt maar je borsten zijn erg mooi dus je mag er trots op zijn. Wel jammer dat iedereen zich er zo mee bemoeid hè, over wat mooi is en wat niet. Dat vind ik zo stom, iedereen heeft toch een andere smaak? Ik vind volle borsten met bolling bovenaan erg mooi en andere vinden dat niet natuurlijk.. Tja dat is hun mening maar probeer die niet door te duwen..

Ik krijg 400 tot 500 cc dus wat betreft de gewenste grootte moet ik toch een heel eind komen ;). Ik zal mijn foto's (voor) even pb-en dan zie je hoe het nu is.

Maar bedankt voor je post en je eigen verhaal.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Lieke,

Ik was even mee aan het lezen in je topic. Het gaat voor jou nu ook opschieten he.

Hoop dat je niet al te zenuwachtig bent?

En 400-500 cc is een mooie maat. Ik was ook bang dat het te groot zou zijn maar ik heb 450 cc gekregen en ik ben er erg blij mee.

Heel veel succes met de aanloop naar de operatie en ik lees met je mee.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieke!

Lief dat je ww hebt gegeven.

Heb natuurlijk even gekeken. Je vorm is al mooi dus dat worden harstikke mooie borsten!! :-)

Wel heel fijn dat je die van mij mooi vind, hahaha ;-. Ik vind ze ook zeker mooi alleen had wat groter zeker niet misstaan. Zeg ik nu achteraf... hahaha.

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.