Ga naar inhoud

Oopsnewboobs : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste Reactie
13 uur geleden zei Niks:

@noov  heb net even gauw gekeken, ben op een bruiloft. Maar jeetje... wat prachtig. 

 Dank je wel @Niks! Tot nu toe blij mee! Nog even het resultaat van de tepellift (en -verkleining) afwachten.

Was je al op een bruiloft? Leuke avond gehad? Niet teveel gedanst ;-)?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik nog veel pijn. Vooral de nachten zijn zo lang. Dan slaap ik 1 a 2 uurtjes en wordt ik met heel veel pijn wakker. Dan duurt het meer dan een uur voordat de pijn wat weg gezakt is en dan doe ik weer een poging om een uurtje te slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-11-2017 om 18:44 zei Boobs350:

Spannend!
ik word 9 januari door dr. Straten geopereerd. 
Ik krijg ronde protheses 350cc high profile dual plane geplaatst.

Ik ben 1.68m, weeg 54kg en kom van een 70a/b. Draag kledingmaat 34/XS en mijn borstomvang is 68cm... Ben dus aardig smal van boven.. 
Ik heb ook steeds die twijfels dat ik denk: wordt het niet te groot of niet te klein..
Ik heb hier op het forum naar foto's gekeken van meiden die ongeveer met dezelfde beginsituatie rond de 350cc gekregen hebben. Zij komen eigenlijk allemaal uit op een cup E/F en voor het zicht een volle C/D.

Ik vond het ook enorm lastig om me voor te stellen hoe het straks in het echt is aangezien die pasprotheses ook niet de vorm hebben van de echte protheses...

Kijk veel rond in de albums die de meiden openbaar hebben en mochten ze niet openbaar zijn, kun je altijd vragen of je mag spieken!

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sheann:

Helaas heb ik nog veel pijn. Vooral de nachten zijn zo lang. Dan slaap ik 1 a 2 uurtjes en wordt ik met heel veel pijn wakker. Dan duurt het meer dan een uur voordat de pijn wat weg gezakt is en dan doe ik weer een poging om een uurtje te slapen. 

 

Jakkes @Sheann! De pijn duurt lang  bij jou! Niet leuk voor je. Wanneer heb je je eerste controle? Hopelijk hoor je dan dat het genezingsproces wél normaal verloopt....

 

Ik ga vandaag weer een paar uurtjes naar kantoor. Heb een eigen zaak, dus hoef aan niemand verantwoording af te leggen. Nadeel is natuurlijk; niet werken is niets verdienen dus ik ga kijken hoe lang ik het volhoud!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Noisy:

@oopsnewboobs @noov Jullie nieuwe boobs zien er al prachtig uit zeg. Dat kan alleen nog maar mooier worden.

@Sheann Hoe gaat het nu bij jou? Alweer een beetje beter?

@oopsnewboobs en @noov en @Sheann zouden jullie mij ook willen toevoegen?

 

Ben vandaag zelf 3weken ook bij Frans Straten..

 

 

@Noisy hoe gaat ie bij jouw?Al leuke setjes geshopt zie ik!Ik heb sinds het weekend een rare plek onder mijn rechtse borst,ff zitten googelen ent lijkt verdacht veel op een Double bubbel <_< zit nu te wachten op mail vd pc ...

 

Oja en aan de linkse kant groeit een hechting uit de huid,gaat lekker hier haha,,,,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Blinq_84:

 

@Noisy hoe gaat ie bij jouw?Al leuke setjes geshopt zie ik!Ik heb sinds het weekend een rare plek onder mijn rechtse borst,ff zitten googelen ent lijkt verdacht veel op een Double bubbel <_< zit nu te wachten op mail vd pc ...

 

Oja en aan de linkse kant groeit een hechting uit de huid,gaat lekker hier haha,,,,,

Ojee, dat is niet best dan. Ik hoop dat het meevalt.

Ik heb bij mijn rechtse litteken een puntje hechtdraad dat  eruit aan het groeien is. Geeft niet want dat is niet door het lichaam opgelost omdat het niet binnenin zat. Het hechtdraad lost in principe vanzelf op. Dus daar hoef je je niet druk om te maken, dat is normaal. Ik heb alleen de neiging om er aan te gaan zitten peuteren...dat is natuurlijk weer niet de bedoeling haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov oh ik wil ik ook graag weer aan het werk. Ik heb ook mn eigen bedrijf maar heb mn studio aan huis dus ik hoef gelukkig niet de deur uit.

Ik heb woensdag de control staan maar ik heb ze al vaker gebeld en gemaild met foto's en ze zeiden dat het er goed uit zag en dat ik gewoon pech heb dat de pijn wat langer aanhoudt. Over dag gaat het nu wel iets beter maar zodra ik ga liggen komt de pijn  weer. 

 

@Noisy ik dacht ergens gelezen te hebben dat je de hechtdraad mag knippen als je er last van hebt. Maar hou me er niet aan.

 

@Blinq_84  ik heb je toegevoegd.  Wat vervelend dat je een double bubble vermoed, ik dacht dat dat alleen aan de bovenkant van de borst ontstond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Blinq_84:

@oopsnewboobs en @noov en @Sheann zouden jullie mij ook willen toevoegen?

 

Ben vandaag zelf 3weken ook bij Frans Straten..

 

 

@Noisy hoe gaat ie bij jouw?Al leuke setjes geshopt zie ik!Ik heb sinds het weekend een rare plek onder mijn rechtse borst,ff zitten googelen ent lijkt verdacht veel op een Double bubbel <_< zit nu te wachten op mail vd pc ...

 

Oja en aan de linkse kant groeit een hechting uit de huid,gaat lekker hier haha,,,,,

Heb je toegevoegd hoor! Heb jij ook een album om te mogen kijken?

 

Oh jasses, ik hoop dat er geen problemen voor je zijn. Benieuwd wat dr. Straten zegt. Ik ga je volgen.

 

Succes! XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Sheann:

@noov oh ik wil ik ook graag weer aan het werk. Ik heb ook mn eigen bedrijf maar heb mn studio aan huis dus ik hoef gelukkig niet de deur uit.

Ik heb woensdag de control staan maar ik heb ze al vaker gebeld en gemaild met foto's en ze zeiden dat het er goed uit zag en dat ik gewoon pech heb dat de pijn wat langer aanhoudt. Over dag gaat het nu wel iets beter maar zodra ik ga liggen komt de pijn  weer. 

 

@Noisy ik dacht ergens gelezen te hebben dat je de hechtdraad mag knippen als je er last van hebt. Maar hou me er niet aan.

 

@Blinq_84  ik heb je toegevoegd.  Wat vervelend dat je een double bubble vermoed, ik dacht dat dat alleen aan de bovenkant van de borst ontstond.

Ik zit wel vreselijk verdwaasd achter mijn computer. Was zelfs mijn wachtwoord vergeten ha ha! Nou ja....opstartproblemen denk ik.

Gelukkig dat je alleen maar pech hebt ;-), maar dat alles er tot nu toe goed uitziet. Ik ben ook erg benieuwd naar woensdag!

 

@Noisy...ik heb de vorige keer ook zelf de resterende draadjes met een pincet eruit getrokken. Dat was een hele opluchting!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei noov:

Ik zit wel vreselijk verdwaasd achter mijn computer. Was zelfs mijn wachtwoord vergeten ha ha! Nou ja....opstartproblemen denk ik.

Gelukkig dat je alleen maar pech hebt ;-), maar dat alles er tot nu toe goed uitziet. Ik ben ook erg benieuwd naar woensdag!

 

@Noisy...ik heb de vorige keer ook zelf de resterende draadjes met een pincet eruit getrokken. Dat was een hele opluchting!

 

 

@Sheann en @noov heb jullie toegevoegd!

Ga zo even bij jullie spieken ;) nog niet gedaan...

 

@Noisy ja heb gisteren geprobeerd met een pincetje het eruit te trekken maar was gevoelig dus toch naar mee gestopt ....

Marissa heeft mijn mail doorgezet naar Straten dus ben benieuwd wat ie gaat zeggen..

Wilde net een foto ervan in mijn album zetten maar heb vandaag even mijn oude telefoon omdat mijn oplader gisteren is kapot gegaan van mijn nieuwe tel,dus lukt me nog niet echt met die foto's <_<,,,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat rot voor je @Sheann :( Gelukkig heb je geen complicaties, maar kan me voorstellen dat je er af en toe wel even doorheen zit door die pijn. 

 

@noov Knap hoor, al proberen te gaan werken! Hopelijk kom je een beetje door je opstartproblemen heen haha. Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt!

 

Aaah jeetje @Blinq_84! Niet leuk!! Hopelijk gaat het meevallen voor je. Ben benieuwd wat Straten zegt. Is het zeker ook niet gelukt nog een foto mee te sturen in je mail? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noisy ik ben het forum aan het doorspitten op zoek naar aangeraden sportbh's en ik kwam ergens tegen dat jij de carefix mary hebt besteld. Nu wilde ik die ook gaan bestellen, maar je kan alleen maat s/m/l kiezen ipv cupmaten. Ze geven aan dat je maat groter moet kopen dan die aangegeven staat in de maattabel, maar wat is jouw ervaring? Ik heb nu die van de kliniek aan in maat 75D en zit bij de cups net iets wijder.. De maattabel van de mary geeft aan dat ik maat M heb.. lijkt me op zich goed als ik kijk naar welke cupmaten bij L horen :79:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei oopsnewboobs:

@Noisy ik ben het forum aan het doorspitten op zoek naar aangeraden sportbh's en ik kwam ergens tegen dat jij de carefix mary hebt besteld. Nu wilde ik die ook gaan bestellen, maar je kan alleen maat s/m/l kiezen ipv cupmaten. Ze geven aan dat je maat groter moet kopen dan die aangegeven staat in de maattabel, maar wat is jouw ervaring? Ik heb nu die van de kliniek aan in maat 75D en zit bij de cups net iets wijder.. De maattabel van de mary geeft aan dat ik maat M heb.. lijkt me op zich goed als ik kijk naar welke cupmaten bij L horen :79:

 

 

He Meis,

 

ik las bovenstaand bericht van je. Ik hem hem ook besteld. Had van kliniek de 80D en heb de L van Mary. Hij had voor mij echt niet kleiner gemoeten. Hij is een stuk steviger en stugger dan die van de kliniek. Op zich heel fijn, alleen wel eerder het idee dat het knelt.. m was voor mij denk echt te klein geweest 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sheann:

@Blinq_84 ze zien er steeds mooier uit. Wat een verschil met dag 1.

Hopelijk heb je gauw antwoord maar Frans zal het vandaag weer druk hebben met nieuwe boobs maken.

Ja dat denk ik ook inderdaad,heb nog geen reactie van 'm..

 

Het is net gelukt met de foto's @oopsnewboobs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.