Ga naar inhoud

Oopsnewboobs : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Sheann:

Hoe gaat het met de zenuwen dames? Ik had vandaag even een 'cold feet' momentje maar nu gaat het weer okay :)

 

Nu nog nergens geen last van en kan ik niet wachten. Slaap al nachten op mijn rug om een beetje te wennen. Ik ben alleen een beetje bang hoe ik met de pijn om ga en of ik het wel aankan hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 ik laat over 22 dagen eerst mijn borsten doen en nadat ik daar van hersteld ben laat ik een buikcorrectie doen ivm dat mijn chirurg het afraden om het bij te laten doen.....

 

Deze winter de borsten en volgend najaar de buik voor mij , zo zijn de kosten dan ook verdeelt misschien ook een optie voor jou.

 

Maar jou buik kan toch met een liposuctie , dat hoeft toch geen buikcorrectie te worden want ik zou wel zo'n buikje als jou willen hebben :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Zee-Bra77:

@Theezakje34 ik laat over 22 dagen eerst mijn borsten doen en nadat ik daar van hersteld ben laat ik een buikcorrectie doen ivm dat mijn chirurg het afraden om het bij te laten doen.....

 

Deze winter de borsten en volgend najaar de buik voor mij , zo zijn de kosten dan ook verdeelt misschien ook een optie voor jou.

 

Maar jou buik kan toch met een liposuctie , dat hoeft toch geen buikcorrectie te worden want ik zou wel zo'n buikje als jou willen hebben :blush:

Haha dat klinkt lief.

ik heb idd geen grote buik, veel vel oid maar hij is gewoon slap, door de striae beetje zon drilpudding en ik wil gewoon echt graag een strakke buik.

ik hoopte op een mini correctie maar omdat het ook boven de navel niet strak is moet het toch een grote bwc worden helaas.

 

ik heb ook gedacht het in 2 te doen, maar aan de andere kant, opvang regelen, vrij vragen enz is nu al lastig en dan moet ik dat allemaal 2x doen... dan bijt ik liever ff door en dat ik er in 1x vanaf ben...

 

waarom raadde hij bij jou aan in 2x?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Theezakje34:

Haha dat klinkt lief.

ik heb idd geen grote buik, veel vel oid maar hij is gewoon slap, door de striae beetje zon drilpudding en ik wil gewoon echt graag een strakke buik.

ik hoopte op een mini correctie maar omdat het ook boven de navel niet strak is moet het toch een grote bwc worden helaas.

 

ik heb ook gedacht het in 2 te doen, maar aan de andere kant, opvang regelen, vrij vragen enz is nu al lastig en dan moet ik dat allemaal 2x doen... dan bijt ik liever ff door en dat ik er in 1x vanaf ben...

 

waarom raadde hij bij jou aan in 2x?

 

Oke dat probleem ken ik ook en wordt ook BWC aangeraden maar mijn chirurg heeft gezegd nu eerst is goed bezig te willen zijn met mijn BV en als dat achter de rug is en ik nog steeds de buik wil laten doen dan wilt hij graag met de tijd een consult maken die helemaal gericht is op mijn buik.

 

Ik ben nu de laatste 3 weken van december vrij voor de BV en dan ben ik voor de komende zomer goed hersteld met mijn nieuwe boobs :D en dan na de zomer ga ik is 3 weken vrij plannen voor de BWC, dan valt het niet op bij mij op het werk ;)

 

Ik heb een pc gehad die zei ow dat doen we er wel even bij....:unsure: zonder uitleg wat hij zou gaan doen en wat het inhield, hij was alleen bezig met de BV. Nou toen ik daar buiten liep zei ik dat gaan we dus niet doen bij hem.

Bij deze pc heb ik een heel vertrouwd gevoel .....hij gaf aan het niet samen te willen doen want hij is daar op tegen ivm dat het best een flinke ingreep is en ook een lange tijd narcose. Ik ben 40 en hij zegt dat het echt een impact is op je lichaam beide operaties dus aub apart te doen zodat je lichaam echt goed kan herstellen voordat je weer de dagelijkse werkzaamheden gaat doen en daarna kan je pas weer een ingreep doen.

 

Ik heb er lang over nagedacht want ik wilde ook 1x en dan overal vanaf maar wat hij zegt en verder gekeken te hebben ga ik toch voor zijn advies en kunde.

Mocht ik erg snel herstellen van de BV ga ik misschien in maart/april weer verder met het onderzoek van de BWC....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed advies is altijd welkom! Moet jij ook een volledige bwc? Ik wel maar ook alleen dat, geen spieren reven of ver weghalen ofzo.

 

maar 3 weken vrij na een bwc is wel weinig hoor.

ik moet voor mijn werk tillen en lichamelijke dingen doen dus kan na de bv en na de bwc 6 weken niet werken. Als ik het dan in 2 doe wordt dat best veel.

 

bij welke pc ben je geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Theezakje34:

Goed advies is altijd welkom! Moet jij ook een volledige bwc? Ik wel maar ook alleen dat, geen spieren reven of ver weghalen ofzo.

 

maar 3 weken vrij na een bwc is wel weinig hoor.

ik moet voor mijn werk tillen en lichamelijke dingen doen dus kan na de bv en na de bwc 6 weken niet werken. Als ik het dan in 2 doe wordt dat best veel.

 

bij welke pc ben je geweest?

 

Ik stuur je wel even pb , anders vervuilen we deze topic 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt nu zo spannend!!! Hoe gaat het met jullie @Sheann @Julliette88 @Niks en @KMA2701??Morgen alle vijf onder het mes :unsure:

 

Ik dacht trouwens dat we celebrex ook vanuit de kliniek mee kregen, maar lees nu nog een keer die 'voorwaarden' door en je moet er zelf voor zorgen. Weten jullie waar je dit kan kopen? Vast niet bij de gewone drogist? En of je het naast paracetamol en de pijnstilling die je meekrijgt mag slikken? Oeps dit heb ik niet echt goed voorbereid haha. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei oopsnewboobs:

@Jasmijn_ Dankjewel! :blush: Om 9.45 moet ik me melden!

Dat is in ieder geval mooi op tijd! Hopelijk kan je lekker veel tijd in dromenland doorbrengen vannacht en dan hoef je morgen niet zo lang te stressen! Hoe zit het met de spanning, ben je al rondjes door het huis aan het springen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei oopsnewboobs:

Het wordt nu zo spannend!!! Hoe gaat het met jullie @Sheann @Julliette88 @Niks en @KMA2701??Morgen alle vijf onder het mes :unsure:

 

Ik dacht trouwens dat we celebrex ook vanuit de kliniek mee kregen, maar lees nu nog een keer die 'voorwaarden' door en je moet er zelf voor zorgen. Weten jullie waar je dit kan kopen? Vast niet bij de gewone drogist? En of je het naast paracetamol en de pijnstilling die je meekrijgt mag slikken? Oeps dit heb ik niet echt goed voorbereid haha. 

 

 

Zoals ik het heb begrepen krijg je er een paar mee vanuit de kliniek voor de de rest van de dag, en de rest kun je met een recept ophalen bij de apotheek?:) paracetamol moet je geloof ik wel zelf al in huis hebben? heel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu alles rustig aan het klaar zetten voor moregen. Ook alvast de rugzakjes van de kids.

 

Ik ben bang dat ik iets ga vergeten maar ik denk dat het belangrijkste je Identiteitsbewijs en SportBH is.

 

Oh, en ik ben ook nog eens ongesteld geworden. Dat ook nog erbij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs @Sheann dit staat er in de info die ik heb gekregen:

 

Ter voorkoming van pijn adviseren we u 4 keer per dag 1000 mg Paracetamol in te nemen. Dit kan aangevuld worden met 2 tot 4 keer per dag 100 mg Celebrex. Voor de aanvullende pijnmedicatie krijgt u een recept mee na de operatie. Neem dit voor de zekerheid sowieso de eerste 2 dagen in. Daarna alleen wanneer nodig bij pijn.

 

@Blinq_84 jij bent recent door dr. Straten geopereerd, hoe zat het met de medicatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei oopsnewboobs:

Het wordt nu zo spannend!!! Hoe gaat het met jullie @Sheann @Julliette88 @Niks en @KMA2701??Morgen alle vijf onder het mes :unsure:

Eeeehhhhhh??? Ik kan het verkeerd hebben, maar ik dacht dat @Julliette88 4 December aan de beurt was en niet morgen. Of heb ik iets gemist? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.