Ga naar inhoud

Oopsnewboobs : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi meiden, hoe gaat het met jullie? @Sheann @noov @Noisy Ik heb een druk weekend achter de rug, dus nu weer even lekker bij lezen hier. 

Hoe gaat het met de pijn in je rechterborst noov? En gaat het al iets beter met je sheann? 

 

Ik heb ook dat 's ochtends als ik dan omhoog kom, ik pijn heb aan de onderkant (denk bij de snee) van mn borsten. Dat heb ik al vanaf het begin en wordt wel steeds minder, maar zal denk ik ook gewoon met verandering houding en zwaartekracht te maken hebben? 

 

Het werken ging eigenlijk best goed! Af en toe een paracetamol en rustig aan doen met mijn armen en het was prima vol te houden :) Haha, bij mij precies hetzelfde! Super druk en dat wordt alleen nog maar drukker richting de kerst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei oopsnewboobs:

Hoi meiden, hoe gaat het met jullie? @Sheann @noov @Noisy Ik heb een druk weekend achter de rug, dus nu weer even lekker bij lezen hier. 

Hoe gaat het met de pijn in je rechterborst noov? En gaat het al iets beter met je sheann? 

 

Ik heb ook dat 's ochtends als ik dan omhoog kom, ik pijn heb aan de onderkant (denk bij de snee) van mn borsten. Dat heb ik al vanaf het begin en wordt wel steeds minder, maar zal denk ik ook gewoon met verandering houding en zwaartekracht te maken hebben? 

 

Het werken ging eigenlijk best goed! Af en toe een paracetamol en rustig aan doen met mijn armen en het was prima vol te houden :) Haha, bij mij precies hetzelfde! Super druk en dat wordt alleen nog maar drukker richting de kerst. 

Hey! Hier ook druk gehad! Vrijdag de vrijmibo in de stad, zaterdag mee met de sportwedstrijd van mijn dochter en zondag met de pubers geshopt in Amsterdam. Dat werd vannacht wel meteen afgestraft . Echt pijn is het dan niet, maar dan voel je toch wel dat je lichaam nog hard aan het werk en herstellen is hé?! Heb gister een hele leuke nieuwe sport bh (heavy sports) gekocht van Under Armour. Beter dan die van Triumph. Die drukt de borsten zó plat en de banden zitten echt precies op de littekens. Dit is een voorgevormde bh zonder beugels, maar zit echt heel stevig en strak. Ziet er dus ook meteen een stuk leuker uit onder een truitje ;-). Ik droeg nog steeds wijde truien, omdat ik die sportbh zo'n raar gezicht vond.

 

Die pijn aan de rechterkant heb ik nog steeds. Het zit nét ónder de littekens, tenminste....zo voelt dat. Met die nieuwe bh heb ik er wel iets minder last van trouwens.

 

Zag je nieuwe foto's: wat zijn jouw borsten al mooi geworden! Wat een verandering zeg! Zijn al mooi gezakt hé?! Wel trots op zeker? Fijn dat je weer lekker aan het werk bent....back to life!

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov Oeh gezellig, druk weekendje! Mag hopen dat je kinderen de tassen hebben gedragen? ;) Ja, precies, alsof de huid dan heel strak staat en de implantaten groter zijn geworden ofzo haha. Leuk! Ik heb net jouw bh proberen op te zoeken, maar ik kom niet op de heavy sports uit? Ik vind bij die van Triumph vooral dat ik er zo'n punt tieten in krijg. Ik heb nu de Carefix Mary aan, die is ook wel heel fijn! Is ook ronder en dat ziet er ook veel mooier uit in een strakker truitje. 

 

Irritant dat je nog steeds die pijn hebt. Zal wel normaal zijn. Heb jij overal gevoel in je borsten trouwens? Bij mij zijn m'n tepels mega gevoelig. Mijn vriend mag daar echt niet aan komen :(

 

Ah dankjewel! Wat lief. Ik ben er zelf ook al heel blij mee inderdaad! Vooral als je dan de foto's bekijkt van de eerste dagen. Worden hopelijk alleen nog maar mooier (en zachter). Zijn jouw borsten ook alweer veranderd?

 

Yes, precies! Werken en studeren het normale leven weer oppakken. Ik dacht eerst nog dat ik na 5 dagen wel weer aan de studie kon, maar dat ging echt nog niet haha. Eind vorige week had het op zich gekund maar stond mijn hoofd er niet zo naar dus iedere dag afgesproken met vriendinnen om m'n nieuwe meisjes te laten zien!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs....het is de Under Armour eclipse high impact. Sorry :69: verkeerde info! Zie m online alleen in het zwart staan. Ik heb ‘m gekocht in het grijs met blauwe bandjes. 55 euro. 

 

Jahaha...ik zei laatst: lijk Madonna wel met die punttieten :154: ! Heb jij dus ook :D! Ga ik ook eens googlen op de Carefix. Met de Triumph kunnen we echt de deur niet uit, hoor :1boobs:

 

Mijn borsten worden ook elke dag mooier inderdaad. En zachter. Littekens gaan ook de goede kant op. In de borstplooi zijn ze al heel mooi om te zien. De tepel heeft iets langer de tijd nodig. Smeer jij al met littekencreme? Ik nog niet. Denk dat ik nog even moet wachten...

 

Goed zo, je moet de komst van je meiden ook zoveel mogelijk vieren :51:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja...die gevoelige tepels; heel herkenbaar! Daar kreeg ik na de 1e BV ook last van. Bij de meesten gaat dat wel weer weg. Bij mij is het “oude gevoel” nooit helemaal terug gekomen. Ik kan soms nog gillen wanneer manlief er alleen maar naar kijkt! Hands off....:121: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog steeds hetzelfde. Slapen is nog steeds een ding en ik gebruik nog veel pijnstilling.

 

Ik heb ook heel erg punt tieten maar ben tot nu toe de deur niet uit geweest dus vind de wijde truien niet zo erg. Mijn tepels zijn ook overgevoelig en de onderkant van mijn borsten hebben juist helemaal geen gevoel. Ik ben vandaag begonnen met litteken creme, dit mocht na 2 weken. Mijn littekens zien er goed uit.

 

Haha mijn man moet er ook nog niet aanzitten hoor :140:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah nu heb ik 'm gevonden @noov! Voor nu kan ik nog even vooruit, maar in ieder geval handig om te weten dat die fijn en mooi zit. Ja omg, net Madonna inderdaad hahaha! 

 

Fijn dat ze mooier en zachter worden! Littekens kijk ik zelf liever niet naar, mietje als ik ben. Dat laat ik lekker mijn vriend een paar keer per week controleren. Ziet er volgens hem goed uit. Alleen zit een snee blijkbaar iets hoger dan de andere en is iets dikker.. Ook zitten ze volgens mij niet echt in m'n borstplooi maar iets op mijn borst! Als dat maar mooi wordt met de tijd :unsure: Hoe is dat bij jou? 

Nee ik smeer ook nog niet met creme. Ik denk dat ik daar eind van de week mee begin ofzo. Het is nog geen litteken, nog steeds beetje korstjes geloof ik dus vandaar! 

 

Jaa mehhh ik wil geen overgevoelige tepels houden! Zo irritant. Beetje een pretbederver straks :154:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat het zo lang duurt allemaal bij je @Sheann :( Heeft de kliniek er een verklaring voor waarom het bij jou zo lang pijn duurt in vergelijking met andere vrouwen? (Bijv. implantaten aan de grote kant voor je lichaam of iets dergelijks?)

 

Volgens mij heb ik aan de onderkant van mijn borsten wel gevoel, maar wat dover ofzo. Hopelijk wordt het allemaal weer normaal met de tijd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs nee ze hebben er geen verklaring voor en zeggen dat het normaal is, andere vrouwen hebben geluk dat ze zich sneller beter voelen en ik heb gewoon pech.

Ik heb het niet nagevraagd maar heb niet het idee dat 390cc extreem groot is voor mij.

Ik denk zelf dat het zenuwpijn of spierpijn is wat door de druk van de implantaten wordt veroorzaakt. Het straalt ook door naar mn armen. 

Ik heb momenten overdag waarbij ik me stukken beter voel en even geen pijn heb en alleen zware druk op mn borst. Maar in de avond en de nacht komt de extreme pijn weer.

Ik weet het verder ook niet meer, van mij mag het wel klaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei oopsnewboobs:

Aah nu heb ik 'm gevonden @noov! Voor nu kan ik nog even vooruit, maar in ieder geval handig om te weten dat die fijn en mooi zit. Ja omg, net Madonna inderdaad hahaha! 

 

Fijn dat ze mooier en zachter worden! Littekens kijk ik zelf liever niet naar, mietje als ik ben. Dat laat ik lekker mijn vriend een paar keer per week controleren. Ziet er volgens hem goed uit. Alleen zit een snee blijkbaar iets hoger dan de andere en is iets dikker.. Ook zitten ze volgens mij niet echt in m'n borstplooi maar iets op mijn borst! Als dat maar mooi wordt met de tijd :unsure: Hoe is dat bij jou? 

Nee ik smeer ook nog niet met creme. Ik denk dat ik daar eind van de week mee begin ofzo. Het is nog geen litteken, nog steeds beetje korstjes geloof ik dus vandaar! 

 

Jaa mehhh ik wil geen overgevoelige tepels houden! Zo irritant. Beetje een pretbederver straks :154:

 

 

Dat je littekens nog niet in de borstplooi zitten, is normaal hoor! Je bent pas 2 weken po. De protheses moeten nog hun uiteindelijke plek vinden en je spieren moeten nog volledig ontspannen. Daarnaast geneest (en zakt) de ene borst sneller dan de andere, waardoor er soms wat verschil is tussen rechts en links. Sommige pc’s zetten de incisie sowieso wat hoger. Ieder z’n techniek en tactiek ;-)

Bij mij zitten de littekens ook nog wat hoger. De vorige keer kwam dat goed, dus daar ga ik nu ook vanuit :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann Oke, super vervelend dus gewoon. Als het doorstraalt naar je armen zal het inderdaad wel iets met een zenuw te maken hebben. Misschien dat die door de zwelling nog een beetje bekneld zit en dat dat ook zoveel pijn veroorzaakt ofzo. Gelukkig voel je je tussendoor ook nog weleens beter. Lig je vooral op de bank of ben je ook al beetje bezig met huishouden/rondlopen? Ja snap ik, niet slapen is ongeveer het ergste wat er is :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei noov:

 

Dat je littekens nog niet in de borstplooi zitten, is normaal hoor! Je bent pas 2 weken po. De protheses moeten nog hun uiteindelijke plek vinden en je spieren moeten nog volledig ontspannen. Daarnaast geneest (en zakt) de ene borst sneller dan de andere, waardoor er soms wat verschil is tussen rechts en links. Sommige pc’s zetten de incisie sowieso wat hoger. Ieder z’n techniek en tactiek ;-)

Bij mij zitten de littekens ook nog wat hoger. De vorige keer kwam dat goed, dus daar ga ik nu ook vanuit :35:

Oké nouja dan hoop ik daar maar op! Niet dat je straks van voren die littekens ziet :79: Zal gewoon geduldig moeten zijn dus. Lig jij trouwens nog op een stapel kussens of kan je al plat liggen? Ik denk dat ik het vanavond eens plat ga proberen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wissel het een beetje af. Soms zit ik op de bank dan die ik weer een dutje of ik vouw de was. Zo komen we de dag door.

 

Mijn littekens zitten ook iets hoger dan de plooi. Mijn borsten zitten nog heel hoog dus dat komt vast goed.

 

Ik lig nog op een hele stapel kussens, hoe rechter op hoe fijner. Na ruim 2 weken lukt dit redelijk zonder rug pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-12-2017 om 19:20 zei noov:

 

Dat je littekens nog niet in de borstplooi zitten, is normaal hoor! Je bent pas 2 weken po. De protheses moeten nog hun uiteindelijke plek vinden en je spieren moeten nog volledig ontspannen. Daarnaast geneest (en zakt) de ene borst sneller dan de andere, waardoor er soms wat verschil is tussen rechts en links. Sommige pc’s zetten de incisie sowieso wat hoger. Ieder z’n techniek en tactiek ;-)

Bij mij zitten de littekens ook nog wat hoger. De vorige keer kwam dat goed, dus daar ga ik nu ook vanuit :35:

Bij mij zitten ze inmiddels wel netjes in de plooi alleen schrok ik gisteravond nadat ik de bh uitdeed! in mijn rechter litteken zit onderhuids een gat, althans, zo voelt het. Het litteken is daar ook wat breder dan de rest van het litteken en het is heel paars. Ook is het wat rood om het litteken. De andere ziet er echt perfect uit. Een superdun rood randje is dat nog maar. Ik ben vandaag vrij dus ik heb de band maar even afgelaten want ik ben bang dat er anders misschien teveel druk op het gaatje komt waardoor het misschien groter wordt. Als het vrijdag niet kleiner is geworden dan ga ik even met de kliniek bellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa! We leven weer!

Ik heb inmiddels contact gehad, foto's gestuurd ook. Het gaatje is ook groter geworden en het blijkt dat de onderhuid door het gewicht van het implantaat weer is open gegaan. Het is inmiddels ook wat groter geworden. Komende woensdag of donderdag wordt het opnieuw gehecht. Het komt vaker voor zei Dr. Straten en als het maar een heel klein gaatje is hoeft er ook niks aan gedaan te worden. Ik heb gewoon de pech dat de wond van binnen blijkbaar nog niet goed genoeg gesloten was en het daardoor weer is open gegaan. Het doet verder ook geen zeer of zo. Wel 1 pluspuntje, ik hoef de band niet meer om:43: Wat heerlijk is dat zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja, het valt wel mee. Het was beter als het niet had gehoeven maar nu wordt het wel weer mooi dicht gezet en zal het litteken ook maar een dun streepje worden ipv een brede, lelijke plak.

Ik ga er vanuit dat het onder plaatselijke verdoving gehecht gaat worden. Het moet wel op de OK, dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.