Ga naar inhoud

Oopsnewboobs : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, hier gaat het steeds beter. De pijn is nu draagbaar, ik gebruik nog wel veel medicijnen waaronder Tramadol en ik kan wat beter slapen (nog steeds rechtop).

 

Ik heb al een week geen niewe fotos gemaakt maar ik merk wel dat mn boobs een klein beetje zachter worden en iets zijn gezakt.

 

Hoe is het met jou @oopsnewboobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste Reactie

@Sheann Fijn om te horen dat het eindelijk beter met je gaat Sheann! Vanaf nu wordt het vast alleen maar beter. Kan je er nu een beetje van genieten ook? Ik slaap ook nog steeds rechtop, maar ga misschien vanavond proberen plat te gaan liggen. 

 

Mijn boobs zijn ook al wat zachter geworden en een beetje gezakt :) Nog niet wat het moet zijn, maar als ik nu vergelijk met foto's van het begin, dan is het echt wel beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei oopsnewboobs:

@noov @Sheann @KMA2701 Hoe gaat het met jullie? Resultaten alweer veranderd? Vinden jullie het ook zo fijn dat je al steeds meer kan zonder pijn? :43: Hoe gaat het met de pijn bij jou Sheann? 

 

Hey meiden! Hier alles oké! Ja, wat heerlijk dat het elke dag beter gaat. De eerste dagen kon ik me niet voorstellen hoe het was om géén pijn te hebben en nu kan ik me niet meer voorstellen hoe ik (en jullie) er 3 weken geleden bij lagen ha ha! Ik had vannacht wel een enorme pijnscheut. Waarschijnlijk omdat ik heerlijk lag te slapen en in mijn slaap wild vanaf mijn zij op mijn buik draaide of zoiets.....man, de tranen sprongen in mijn ogen. Meteen in de badkamer checken of alles nog dicht zat ;-) , maar de dames zaten nog op hun plek

 

Ik merk ook dat de borsten zachter worden en een andere vorm krijgen. De littekens onder mijn borsten zien er prachtig geheeld uit. De tepel doet er iets langer over, maar gaat ook de goede kant op. Zal op korte termijn weer even nieuwe foto's maken . Ook prettig voor mezelf.....het went ook weer zo snel hé?! Ik vind ze ook helemaal niet zo groot meer :13:

Ik verbaas me sowieso over jullie cupmaten vergeleken met de mijne. De meeste dames komen toch op een 75D of E uit met 300-350 CC. Ik draag nu een 75E en een 70F met 600 CC. Ik ben echt Houdini herself in het laten verdwijnen van CC's :01:

 

Ik slaap nu wel plat hoor @oopsnewboobs. Wel zo prettig voor m'n rug. @Sheann, fijn dat het weer iets beter met je gaat. Ik ben ook benieuwd naar jullie foto's hoor!

@Noisy, hoe gaat het met je litteken? Weet je al of je woensdag (toch?) terecht kunt?

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov Ik had dat ook die eerste week! No way dat ik ooit nog pijnloos door het leven ga :4:  Heb je nog last van die pijnscheut die je 's nachts had of is het helemaal weg? Op je buik slapen kan je trouwens toch niet serieus al he?! Ik heb vannacht voor het eerst op mijn rug geslapen, best heel fijn weer! Maar had wel meer de neiging om op mijn zij te gaan liggen en daar ben ik een paar keer wakker van geworden. Het kan wel, maar dan moet ik wakker zijn en héél rustig omdraaien.. 

 

Ik maak me wel een piepklein beetje zorgen over mijn littekens. Ze zijn nog niet super mooi vind ik, maar vooral dat ze echt niet in de borstplooi zitten. Heb wel hier op het forum veel meer dames gezien waar ze echt op de onderkant van de borsten zitten, maar vind het wel lelijk bij mezelf. Hoop dat ze super dun worden zodat het over een tijd niet meer opvalt. Ik zal daar ook even foto's van plaatsen binnenkort. 

 

Jaa dat heb ik ook! Ik vind ze ook niet meer groot hahaha. Ze zijn ook wel echt kleiner geworden door het vocht wat weg is. Hahahahaha :154:Houdini herself! Heb jij al je cupmaat op laten meten dan? Ik draag in die sportbh een 75D en in de carefix mary een M. 75D is wel aan de ruime kant voor m'n boobies hoor. Ik kan trouwens echt niet wachten om mooie bh's te shoppen! Maar dan wil ik ze wel eerst laten opmeten, maar nu zijn die littekens nog zo lelijk (oke het is ook nog maar 3 weken geleden..) dat ik dat nog niet fijn vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs....ha ha, nee hoor.....kan echt niet liggen op mijn buik! Maar blijkbaar wilde ik dat in mijn slaap wél. Te wild omgedraaid of zo. Moet eerlijk zeggen dat ik nooit meer echt lekker heb gelegen op mijn buik sinds ik "kunstborsten" :blush: heb. Het blijven toch behoorlijke b/hobbels in de weg. Fijn dat je vannacht weer lekker plat hebt kunnen liggen! Kan de rest van je lijf ook weer een beetje ontspannen.

 

Bij mij zitten de littekens bijna in de borstplooi; nog ietsje erboven. Maar anders maak je eens een fotootje en stuur je die naar de kliniek? Al is het alleen maar ter geruststelling voor jezelf. Kun je de littekens echt van voren zien?

 

Ik heb ook weer even 2 voortgangfotootjes gemaakt en geplaatst. Moet wel een nieuwe bikini kopen, geloof ik...alhoewel manlief dit ook wel erg sexy vindt :P ;). Grappig om te zien hoe de borsten veranderen, terwijl je dat zelf niet eens zo in de gaten hebt. En ja, de grootte went zó snel!!

 

De cupmaat heb ik niet op laten meten hoor, maar heb de Thriumph van de kliniek in 75E gekregen. Deze zit prima....maar ik vind m zo lelijk :18:. De Under Armour is een dubbel D (dus ook E?) en ik had nog een oude bh liggen (die ik de vorige keer had gekocht in de veronderstelling dat ik grotere borsten zou krijgen; dus niet) in een 70F. Dit is een beugel bh die prima zit, maar nog pijn doet aan mijn littekens. Dus daar wacht ik nog even een paar weken mee natuurlijk. Straks in januari maar eens shoppen voor een écht leuke bh :43:!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov Wat mooi, die foto met bikini :wub: Ik wil ook wel eens keer wat anders aan dan die oma BH ;)
En je tepel ziet er al stukken beter uit. Je linker borst oogt nog wel wat groter maar dat heb ik ook met mijn borsten dat je verschil ziet. 

 

Links is bij mij zachter en meer ingedaald en rechts is nog erg hard en zit nog een stuk hoger. Ik had ergens gelezen dat dat vrij gebruikelijk is bij je dominante hand omdat je daar wat meer spieren hebt. Ik had nieuwe foto's gemaakt maar ze zien er vrijwel hetzelfde uit als een week geleden.

 

Mijn Tramadol is op dus heb weer slecht geslapen en meer pijn :unsure: Ik heb net met de kliniek gebeld en ze zegt dat ik kan proberen om mijn houding af te wisselen. Dus niet s nachts steeds overeind slapen maar proberen om half op mijn zij te liggen met ondersteuning van kussens. Ook zei ze dat ik met mijn schouders circels moet maken maar dit kan ik echt niet, het zit bij mij helemaal op slot. Kunnen jullie wel rondjes draaien met jullie schouders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann....ik heb inderdaad ook begrepen dat de kant die je het meest gebruikt uiteraard ook een meer ontwikkelde borstspier heeft, waardoor het langer duurt voordat die kant indaalt. Daarom is jouw linkerkant waarschijnlijk al meer gezakt en zachter dan de rechter.

 

Inderdaad er is verschil tussen mijn borsten , maar ik zie het eigenlijk bijna niet. Maar dat komt waarschijnlijk dat ik al mijn hele (borsten)leven lang een groot verschil heb gehad tussen links en rechts. Nadat ik één jaar borstvoeding had gegeven aan de jongste, mijn inmiddels 16-jarige dochter, had ik een cupmaatverschil van 1,5 tot 2 maten. Daarom is mijn  BV 15 jaar geleden zelfs nog volledig vergoed. Mijn borsten zijn nog nooit zó gelijk geweest en ik hoop dat het nóg beter wordt!

 

Kun je die Tramadol niet via de huisarts krijgen? Ik begrijp dat de kliniek niet zo happig is om jou nieuwe medicijnen te geven? Ik lig inderdaad ook (half) op mijn zij met kussens aan beide kanten. En sinds een paar nachten ook weer helemaal plat, dus niet omhoog tegen een stapel kussens. Ik kan zeker wel rondjes maken met mijn schouders. Al vanaf het begin. Misschien zit bij jou inmiddels alles vast omdat je zoveel (meer) pijn hebt gehad en hebt? Je gaat je lichaam toch helemaal verhouden en op de verkeerde manier gebruiken wanneer je niet kunt bewegen zonder pijn. Heb je die warmtepleisters ook? Spieren warmhouden en (laten) masseren misschien?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De huisarts zegt dat ik alleen medicijnen kan krijgen via de kliniek.

 

Mijn spieren in mijn schouders en rug zitten echt helemaal vast, daar zal de pijn dan ook vandaan komen. Laten masseren doe ik iedere avond eventjes. Ik heb de warmte pleisters nog niet geprobeerd? Plaats je die op je schouders?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov Jouw boobs! :wub: Wat zijn ze moooooooi. Jij (en je man :154:) bent er vast super blij mee! Die bikini staat je prachtig. Dit maatje staat inderdaad erg sexy hahaha. Ik heb vorige week ook een oude bikini gepast die altijd ietsje te groot was en die is nu veel te klein (mijn vriend vond het ook erg sexy hihi). Geweldig gevoel was dat! 

 

En wat heerlijk dat ze nu dan zo gelijk zijn geworden toch! Ik moet zeggen dat ik op foto's ook beter zie dat de linkerborst nog wat groter is en hoger zit dan de andere, maar in het echt zie ik het vrijwel niet (ik ben links). Ja ik zal eerst eens foto's hier op t forum zetten, misschien maak ik me te druk. 

 

 Heb ik vaker gehoord inderdaad, dat op je buik slapen nooit meer zo fijn wordt. Nouja, goed mee te leven! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann Ik heb het bij mijn boobs precies hetzelfde, maar dan is links nog harder en groter bij mij, ik ben linkshandig. Mijn boobs zijn ook niet gigantisch veranderd sinds vorige week, in ieder geval niet zo'n groot verschil als bij Noov! Wij moeten gewoon iets geduldiger zijn voor het eindresultaat misschien. 

 

Stom dat je tramatol alleen via de kliniek kan krijgen en zij het je (nog) niet willen voorschrijven.. Dat van cirkels draaien met je schouders kan ik nu sinds een week. In het begin kon ik dat ook echt nog niet, zat ook helemaal op slot en deed ook pijn aan mijn borsten. Voelt nog steeds een beetje gek, maar is wel goed om te doen. Misschien kan je ook nog zo'n zalf proberen die speciaal voor spieren en gewrichten is? Die wordt ook een beetje warm en geeft verlichting. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Sheann:

De huisarts zegt dat ik alleen medicijnen kan krijgen via de kliniek.

 

Mijn spieren in mijn schouders en rug zitten echt helemaal vast, daar zal de pijn dan ook vandaan komen. Laten masseren doe ik iedere avond eventjes. Ik heb de warmte pleisters nog niet geprobeerd? Plaats je die op je schouders?

 

 

 

 

Ja, deze bijvoorbeeld:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs dus jij hebt ook al staan showen! Leuk dat je vriend ook zo enthousiast was :43:!

 

Op de foto's zie je het verschil inderdaad meer dan in het echt!

Ja, misschien dat één van de meer ervaren dames iets over je littekens kan zeggen?!

 

18 minuten geleden zei oopsnewboobs:

Mijn boobs zijn ook niet gigantisch veranderd sinds vorige week, in ieder geval niet zo'n groot verschil als bij Noov! Wij moeten gewoon iets geduldiger zijn voor het eindresultaat misschien. 

 

Jullie hebben gewoon nog een jonge strakke huid; bij mij is alles al vaker uitgerekt en -gelubberd :154:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov haha ik dacht dat mijn boobs na 2 x borstvoeding te hebben gegeven, al aardig uit waren gerekt maar blijkbaar niet :45:

 

@oopsnewboobs ik zie ook meer verschil op de foto dan wanneer ik in de spiegel kijk. Ik maak me hier echt niet druk om want rechts moet nog duidelijk een stuk indalen. 

 

Mijn man vind mn boobs echt prachtig geworden en vind het helemaal niet vervelend om bij het douchen te helpen :D

Ik moet er eerlijk gezegd nog een beetje aan wennen. Op de foto vind ik ze ook prachtig maar in het echt vind ik ze er nog gigantisch groot uit zien :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Sheann:

aha ik dacht dat mijn boobs na 2 x borstvoeding te hebben gegeven, al aardig uit waren gerekt maar blijkbaar niet :45:

 

 Oké, heb jij ook oud vel :154:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoe gaat het met mijn 20/11 lotgenoten :4: @oopsnewboobs, @Sheann, @KMA2701 en @Niks?

Everybody happy :1bouncingboobs:?

 

We zijn alweer 5 weken verder he?! Nog een weekje en dan hoeft die killing strakke bh niet meer 24/7 om. Heerlijk! De striemen zitten gewoon in mijn rug. 

 

Sinds afgelopen week ben ik echt wel pijnvrij. Tenminste...in de gewone bewegingen dan hé?! Kan weer normaal op mijn zij liggen, in en uit de auto stappen, mijn kleding aan- en uitdoen, de trap op en af rennen, zonder de dames vast te hoeven houden ;-).  Ik vergeet de BV soms zelfs bijna. De genezing van de littekens ziet er ook goed uit. De rechterborst lijkt nog wel steeds ietsje hoger te zitten dan links. Maar niet storend en ik ga er vanuit dat dat nog wel goed komt. 

 

Fijne feestdagen allemaal. Geniet van elkaar en van je decolleté :43:

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie overal al weer gevoel  in jullie boobs?

 

Bij mij zijn de onderkanten van mijn borsten nog erg gevoelloos en mijn tepels zijn weer overgevoelig.

 

Ook werkt mijn rechter borst nog niet helemaal mee en zorgt nog voor veel druk en stuwing.

 

Ik vind mn borsten wel erg mooi geworden en ben super blij met de maat. Ik heb lang geen foto’s gemaakt maar ze zijn nu echt mooi rond geworden in plaats van puntig :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had op 23/11 mijn operatie en ik verlang ook om die sportbeha even te mogen uitlaten. Die duwt keihard in je vel toch. Hier vrij snel geen pijn meer gehad. Ik kijk ernaar uit om weer op mijn zij te slapen hoewel ik hier weer wat schrik voor heb. Ik heb dan ook nog een wondje die 3 weken PO weer opengegaan is en voorlopig niet dicht wil :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann  bij mij is de overgevoeligheid van de tepels een stuk afgenomen. Gelukkig. Verder wel een beetje zelfde als jou met de rechterborst. Deze werkte ook niet echt mee. Veel

pijn aan gehad. Was net alsof hij op een zenuw of zo drukte. Gelukkig sinds deze week een stuk beter geworden. Vrijdag voor het eerst een bh gekocht. Het is een E cup geworden. Ben superblij met Mn borsten. Straten heeft goed werk afgeleverd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vanneh die BH zit inderdaad niet fijn, vooral als mn borsten gespannen zijn, zit hij zo strak.

 

Moest je open wondje niet opnieuw gehecht worden?

 

@Niks ik heb ook nog veel pijn. het voelt inderdaad als zenuwpijn maar ook als stuwing bij het geven van borstvoeding. En bij iedere beweging worden mijn boobs keihard.

Het gaat wel steeds een klein beetje beter maar wat duurt dat verrekte lang zeg.

 

Super leuk, je eerste BH. Ik kan niet wachten. Ik heb online wat zachte BH topjes gekocht maar die geven niet veel support dus zitten voor nu nog niet fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sheann:

@Vanneh die BH zit inderdaad niet fijn, vooral als mn borsten gespannen zijn, zit hij zo strak.

 

Moest je open wondje niet opnieuw gehecht worden?

 

@Niks ik heb ook nog veel pijn. het voelt inderdaad als zenuwpijn maar ook als stuwing bij het geven van borstvoeding. En bij iedere beweging worden mijn boobs keihard.

Het gaat wel steeds een klein beetje beter maar wat duurt dat verrekte lang zeg.

 

Super leuk, je eerste BH. Ik kan niet wachten. Ik heb online wat zachte BH topjes gekocht maar die geven niet veel support dus zitten voor nu nog niet fijn.

Ik had een foto doorgestuurd naar de pc waarop ze me opgebeld hebben wat ik ermee moest doen. Na een weekje moest het genezen zijn, is niet zo. Ik bel heb morgen eens op of ik kan langsgaan. 

Mijn borsten zijn nooit echt gespannen geweest dus dat is een meevaller. Hopelijk ben je snel een stukje verlicht :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov Hier gaat het ook goed! Ik heb ook eigenlijk geen pijn meer. 

 

Mijn littekens zijn nog wel vuurrood, maar dat trekt hopelijk naarmate de tijd verstrijkt wel bij. Hoe is dat bij jullie? 

 

Ik ga vanavond naar de hunkemoller om een bh te scoren! Begin met eentje, zodat ik met een leuk decolleté kan shinen met oudjaar :1big_boobs:, maar ik wacht nog met de echte setjes kopen mochten ze nog veranderen! Hebben jullie al een bh gekocht? En zo ja, hebben jullie je echt laten adviseren of op eigen gevoel? 

 

@Sheann bij mij zijn de onderkanten ook best ongevoelig. Ik heb er wel gevoel, maar het voelt een beetje naar als ik er over 'aai' en wat doof. Tepels zijn ook overgevoelig, maar dat gaat ietsje beter geloof ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs mijn littekens zien er goed uit, bijna alle korstjes zijn weg en ze zijn niet rood. Ik smeer ze  1 keer per dag in en verschoon de gaasjes.

Mijn linker litteken zit nog niet helemaal in de plooi maar rechts nu wel. Rechts is sinds gisteren ook wat gezakt en doet nu een stuk minder pijn. 

 

Ik heb online een soft BH topje gekocht die je op mijn profiel foto ziet. Hij geeft niet echt veel support dus heb hem verder niet gedragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-12-2017 om 07:02 zei Sheann:

Hebben jullie overal al weer gevoel  in jullie boobs?

 

Bij mij zijn de onderkanten van mijn borsten nog erg gevoelloos en mijn tepels zijn weer overgevoelig.

 

Ook werkt mijn rechter borst nog niet helemaal mee en zorgt nog voor veel druk en stuwing.

 

Ik vind mn borsten wel erg mooi geworden en ben super blij met de maat. Ik heb lang geen foto’s gemaakt maar ze zijn nu echt mooi rond geworden in plaats van puntig :wub:

Heb je nieuwe foto’s gezien, mooi hoor :123:

 

Ja, ik heb wel overal evenveel gevoel in mijn borsten. Tepels zijn gevoelig, maar dat waren ze ook al bij mij na de 1e BV. Dat gevoel is nooit meer helemaal normaal geworden. Het is nu in ieder geval niet erger geworden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.