Ga naar inhoud

Mee : 18 december 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Mee:

@Wens2017, dat is ook het eerste wat in mij opkwam, dat dit inderdaad een leuk Sinterklaas cadeau is, want mij was verteld dat het ook feb kon worden. Ik ga ook meer operatieverslagen lezen en hopen dat het mij ook helpt. Ik ga alleen wel bij Faceland, weet niet hoe ze daar zijn met een angstige patient. Een tweede keer gaat vaak beter dus een profodol zou genoeg moeten zijn :) 

Ik was ook via faceland maar operatie is in bauland kliniek, neem aan dat dat bij jou ook zo Is? De enige die je dan vanuit faceland tegenkomt is dr fresow ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 24-10-2017 om 21:24 zei GirlKillu:

Heb mijn eerste consult gehad bij Faceland en werd mij 335cc Full aangeraden. Wat bedoel je juist met voor zicht cup en bh-maat? (al paar x gelezen) Gewoon wat mensen "denken" maar je bh-maat is toch de correcte dan?

Zou ik soms ook eens in je album mogen kijken?

Je bh maat is anders dan hoe het eruit ziet. Klinkt gek maar ik heb een 70E maar ziet er niet uit als E cup maar een C cup.

 

ik zal je toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 6 november geopereerd door Fresow. Ik ben zelf ook erg zenuwachtig voor de narcose.. Ben nog nooit geopereerd. Ik probeer inderdaad ook verhalen van andere te lezen en aan het eind resultaat te denken! Mezelf kenende ga ik ook een middeltje tegen de angst moeten krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mee:

Vandaag is de datum da bekend geworden, op 4 dec word ik door dokter Fresow geopereerd. Het duur nog even maar als ik eraan denk word ik al zenuwachtig en bang :( Zijn er meiden hier dit dit ook hebbeb gehad en hoe moet ik hiermee omgaan :( 

Spannend! Je hoeft helemaal niet zenuwachtig en bang te zijn hoor, is echt niet nodig. Ik was ook enorm bang - dat is ook helemaal normaal - maar uiteindelijk is alles zo goed en vlot verlopen! Had ik het maar eerder gedaan! ;) Ik heb echt gestrest voor niks! 

voor je het weet word je wakker met nieuwe boobs :wub: 

en voor na de operatie heb je de nodige pijnstillers, dus komt helemaal goed!! toi toi toi!! 

Dikke knuffel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bunny87, fijn om te weten dat alles vlot en zonder problemen verliep bij jou! Dit stelt me toch wat gerust :). Het zal uiteindelijk allemaal wel meevallen, maar ik ben van nature wel een beetje een zenuwpees :rolleyes:

 

Ik heb ooit een laseroperatie gehad waarbij ze ook echt in mijn ogen gingen snijden, de dagen voor de operatie heb ik mij ook zooo druk gemaakt en uiteindelijk viel het zooo mee, dat ik me af vroeg waarom ik het nooit eerder heb gedaan. Dus ik hoop dat dit ook meevalt.. En ja die pijn hoort er nou eenmaal bij.. Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden :blush:

 

xx :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bunny87, fijn om te weten dat alles vlot en zonder problemen verliep bij jou! Dit stelt me toch wat gerust :). Het zal uiteindelijk allemaal wel meevallen, maar ik ben van nature wel een beetje een zenuwpees :rolleyes:

 

Ik heb ooit een laseroperatie gehad waarbij ze ook echt in mijn ogen gingen snijden, de dagen voor de operatie heb ik mij ook zooo druk gemaakt en uiteindelijk viel het zooo mee, dat ik me af vroeg waarom ik het nooit eerder heb gedaan. Dus ik hoop dat dit ook meevalt.. En ja die pijn hoort er nou eenmaal bij.. Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden :blush:

 

xx :)

 

@nadia.i jij kan al de dagen gaan aftellen.. :wub:. Het is begrijpelijk dat je angstig bent als je nooit eerder een operatie hebt gehad. Maar zoals Bunny87 al hierboven zei, het zal best meevallen. Als je bang bent, maak je dingen in je gedachten veel erger dan dat ze zijn. Er kunnen altijd dingen misgaan, maar Fresow vertelde mij dat ze per maand 150 operaties doen en dat het het bij 1 of 2 personen mis gaat gemiddeld. Laten we hopen dat wij daar niet bij horen :) sterkte x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mee ja ik ook hoor vele vroegen aan mij ben je niet zenuwachtig maar dat was ik totaal niet hihi was ook nog s 2 weken gestopt met roken dus ja was wel fijn maar idd ik ben vaker onder narcose geweest tis net of je even heerlijk kan gaan slapen hihi je bent ineens bam in slaap leuke dingetjes denken zoals nieuwe boobies hihi suc6 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Mee:

@Angelapero ik kan niet wachten op mijn nieuwe boobs :wub:. Maar als je dan wakker wordt, voel je dan meteen veel pijn of valt het mee? 

Ik was ook erg zenuwachtig en nooit eerder onder narcose geweest. Is mij echt alles meegevallen! Naderhand was ik een beetje suf en duurde het even voor ik weer helemaal bij was maar qua pijn en druk viel het gelijk al enorm mee. Je krijgt vooraf en tijdens de operatienog goede pijnstilling.

 

Komt echt goed!!:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Mee:

@Bunny87, fijn om te weten dat alles vlot en zonder problemen verliep bij jou! Dit stelt me toch wat gerust :). Het zal uiteindelijk allemaal wel meevallen, maar ik ben van nature wel een beetje een zenuwpees :rolleyes:

 

Ik heb ooit een laseroperatie gehad waarbij ze ook echt in mijn ogen gingen snijden, de dagen voor de operatie heb ik mij ook zooo druk gemaakt en uiteindelijk viel het zooo mee, dat ik me af vroeg waarom ik het nooit eerder heb gedaan. Dus ik hoop dat dit ook meevalt.. En ja die pijn hoort er nou eenmaal bij.. Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden :blush:

 

xx :)

Ja hoor, maak je echt geen zorgen. Je zal zien dat zo voorbij is! Komt zeker goed! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee

 

Hoi hoi,

 

Ik heb eventjes de titel aangepast, verder kun je in dit topic nu alle verdere updates, vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker aftellen,gezonde zenuwen hebben we eigenlijk allemaal en dat hoort er ook gewoon bij, het is ook spannend, maar probeer het maar een beetjeover je heen te laten komen, het komt echt allemaal goed.

Qua pijn is het bij iedereen anders, maar met de goede pijnstilling die je dan ook echt op gezette tijden moet slikken, rol je er redelijk doorheen, en is het dragelijk.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mee:

 

 

@Desert-Rosethanks voor je lief berichtje :) Mijn afspraak is vandaag verzet naar 18dec bij dr Klein. Kan ik dat nog wijzigen in de titel? Wel goed dat ik ze even had gebeld... Bleek dat Fresow ook het verkeerde aantal cc had doorgegeven:unsure:

 

Jammer dat je nu nog iets langer moet wachten, en dat is zeker maar goed dat je gebeld hebt, nu word er voor de operatie altijd nog doorgenomen om weke protheses en hoeveel cc het gaat, maar toch, beter dat het nu aangepast is.

 

Ik heb het veranderd in de titel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.