Ga naar inhoud

Mee : 18 december 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

@Tattoo greet nadat ik bij Quelly was geweest waren er nog heel veel dingen onduidelijk. Het aantal cc wat ze me heeft aangeraden vond ik ook best weinig, daarvoor wilde ik niet onder het mes. Tweede keer heb ik alles opgeschreven en meegenoMen en fien heeft opnieuw gemeten. En we kwamen uit op 335cc motiva full. Ik kwam van een A en heb nu een volle C kleine D. Ik heb ongeveer 2 maanden moeten wachten voor de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie

@Tattoo greet ik ben nu 4 dagen po en het gaat steeds beter. Gisteren zat ik wel even in een dipje en had ik pijn, overdag kon ik ook niet slapen. Vandaag voel ik me beter. In het begin kon ik niet eens een kussen dragen, of een deur openmaken. Mijn borsten voelen nog wel heel strak aan maar dat hoort erbij. Ik moet wel zeggen dat ik het een vreselijk gevoel vind alsof je protheses ieder moment uit je lichaam kunnen floepen. Lief dat je aan me dacht :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Mee:

@Tattoo greet ik ben nu 4 dagen po en het gaat steeds beter. Gisteren zat ik wel even in een dipje en had ik pijn, overdag kon ik ook niet slapen. Vandaag voel ik me beter. In het begin kon ik niet eens een kussen dragen, of een deur openmaken. Mijn borsten voelen nog wel heel strak aan maar dat hoort erbij. Ik moet wel zeggen dat ik het een vreselijk gevoel vind alsof je protheses ieder moment uit je lichaam kunnen floepen. Lief dat je aan me dacht :116:

oh echt!! hoop dat het nu steeds beter gaat!! tuurlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minutes ago, Tattoo greet said:

wat heb jij gedaan?? dacht aan anatomisch

Ik heb ronde protheses van het merk motiva. En ze zijn dual plane geplaats. Bij de anatomische heb je meer bolling boven. En bij de ronde heb je de bolling ook boven en omdat ze tussen de spier worden geplaats, vallen de protheses toch in een druppelvorm als je staat en zijn ze rond als je ligt. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mee:

Ik heb ronde protheses van het merk motiva. En ze zijn dual plane geplaats. Bij de anatomische heb je meer bolling boven. En bij de ronde heb je de bolling ook boven en omdat ze tussen de spier worden geplaats, vallen de protheses toch in een druppelvorm als je staat en zijn ze rond als je ligt. :) 

Ah bedankt had wel al naar dat merk gekeken, en wilde wel een druppel als ik sta. Bedankt voor de tip en de info:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tattoo greet ik ben vandaag 7 dagen po, maar kan nog steeds niet heel veel. Ik kan bijvoorbeeld wel douchen alleen niet zelf de bh aan en uit doen. Haren wassen kan ik ook niet zelf. Als ik te lang in een houding zit, krijg ik hele stijve spieren waardoor bewegen ook moeizamer gaat. Ik heb niet echt pijn meer soms wel een branderig gevoel in de borsten. Slapen gaat ook goed, doe ik gewoon halfzittend in bed. Ik ben nog niet naar buiten geweest omdat ik daar nog niet aantoe ben. Verder rust ik heel veel omdat ik toch niet zoveel kan doen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mee:

@Tattoo greet ik ben vandaag 7 dagen po, maar kan nog steeds niet heel veel. Ik kan bijvoorbeeld wel douchen alleen niet zelf de bh aan en uit doen. Haren wassen kan ik ook niet zelf. Als ik te lang in een houding zit, krijg ik hele stijve spieren waardoor bewegen ook moeizamer gaat. Ik heb niet echt pijn meer soms wel een branderig gevoel in de borsten. Slapen gaat ook goed, doe ik gewoon halfzittend in bed. Ik ben nog niet naar buiten geweest omdat ik daar nog niet aantoe ben. Verder rust ik heel veel omdat ik toch niet zoveel kan doen :) 

Pfffoh heftig mmm ik ben kapster!! En dan niet haren  wassen :(. Ik zal wat voorbeelden meenemen wat ik mooi vind moet 4-1 erheen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tattoo greet Dan heb je vast collega kapsters die je haar willen wassen, heeft mijn nichtje die kapster is ook voor mijn dochter gedaan een paar keer, was super makkelijk in de kappersstoel, vooral omdat ze nogal lang en veel haar heeft.

 

Wij zijn ook bij Quelly geweest en wij vonden haar juist erg aardig en eerlijk, ze is inderdaad niet van de foto's die hadden wij dan ook niet bij. Maar ze vroeg dus wel wat de verwachting was en omdat mijn dochter zoiets had van ik ben blij met alles wat op een borst lijkt, was zij ook weer blij. Ze vertelde juist dat het heel moeilijk is om aan een foto te voldoen omdat je nooit de uitval kunt weten van een operatie en mensen die zich blind staren op een foto zijn vaak teleurgesteld als het dan niet 100% hetzelfde is. Maar ik denk dat het altijd bij een consult afwachten is of je een klik hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, Tattoo greet said:

Pfffoh heftig mmm ik ben kapster!! En dan niet haren  wassen :(. Ik zal wat voorbeelden meenemen wat ik mooi vind moet 4-1 erheen 

Misschien kan iemand je helpen met haren wassen :). De eerste dagen werk je denk ik toch niet dus dan zou het niet zoveel uitmaken toch? 

 

Maar ik begrijp je wel heel goed. Zelf ben ik visagiste en ben ik gewend om er altijd goed en verzorgd uit te zien, maar na de operatie had ik zoveel last van mijn armen dat ik er echt als een zwerver bij loop hihi. Ik douche wel gewoon en kan dag en nacht verzorging aanbrengen maar daar blijft het dan ook bij. @Tattoo greet

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Roeppies:

@Tattoo greet Dan heb je vast collega kapsters die je haar willen wassen, heeft mijn nichtje die kapster is ook voor mijn dochter gedaan een paar keer, was super makkelijk in de kappersstoel, vooral omdat ze nogal lang en veel haar heeft.

 

Wij zijn ook bij Quelly geweest en wij vonden haar juist erg aardig en eerlijk, ze is inderdaad niet van de foto's die hadden wij dan ook niet bij. Maar ze vroeg dus wel wat de verwachting was en omdat mijn dochter zoiets had van ik ben blij met alles wat op een borst lijkt, was zij ook weer blij. Ze vertelde juist dat het heel moeilijk is om aan een foto te voldoen omdat je nooit de uitval kunt weten van een operatie en mensen die zich blind staren op een foto zijn vaak teleurgesteld als het dan niet 100% hetzelfde is. Maar ik denk dat het altijd bij een consult afwachten is of je een klik hebt.

Dat is waar, maar om een idee te laten van dat vind ik mooi (zoals Nicolette kluyver expeditie robinson) vind ik erg mooi maar goed zal wat opslaan en kijken of ze daar wat mee kunnen. Bedankt voor je reactie  hoest daar met de nazorg?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26 december 2017 om 14:09 zei Mee:

Misschien kan iemand je helpen met haren wassen :). De eerste dagen werk je denk ik toch niet dus dan zou het niet zoveel uitmaken toch? 

 

Maar ik begrijp je wel heel goed. Zelf ben ik visagiste en ben ik gewend om er altijd goed en verzorgd uit te zien, maar na de operatie had ik zoveel last van mijn armen dat ik er echt als een zwerver bij loop hihi. Ik douche wel gewoon en kan dag en nacht verzorging aanbrengen maar daar blijft het dan ook bij. @Tattoo greet

Hoe gaat ie nu??? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, Tattoo greet said:

Hoe gaat ie nu??? 

 

@Tattoo greet hi meid! Gaat nu beter Ik probeer thuis gewoon zelf dingen te doen. Ik ben nog niet buiten geweest omdat ik me daar nog niet goed genoeg voor voel. Ben na 9 dagen gestopt met paracetamol en na 3 dagen met Meloxicam. De Tramadol heb ik nooit geslikt( is een wat sterkere pijnstiller) Gisteren heb ik de pleister eraf gehaald en de hechtingen zien er goed uit ook is het litteken best klein. Als je wilt kan ik je een foto sturen van het resultaat tot nu toe, want ik heb geen album waar ik het in kan zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Roeppies said:

@Mee Wat fijn dat het beter gaat en is het resultaat ook al een beetje volgens je verwachting?

@Roeppies hi! Lief dat je het vraagt, het resultaat tot nu toe is best mooi. Ik had ronde protheses dus de bolling boven kan ik nog niet echt zien, maar dat komt vast nog wel. Ik vond dr Klein een erg fijne chirurg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2017 om 17:54 zei Mee:

@Bunny87 ik ben bang als ik ergens anders op consult ga en ze geven mij andere maten, dat ik dan helemaal confused ben. Faceland heeft volgens mij alleen de ronde motiva, wat volgens hun wel natuurlijk was. Ik lees veel goede recensies over faceland en dokter fresow, dus ik denk ook dat ze best goed zijn, maar de juiste maat kiezen is denk ik voor iedereen wel even moeilijk. Maar met jouw uitleg kom ik er wel! 

@Mee ik ben hier nieuw en zit dit allml te lezen. Heb tzelfde probleem.... 29e deze maand bv via faceland bij bauland dr Fresow. De 25e final gesprek met dr Fresow. Advies is 360cc motiva rond dp demi..... ik twijfel over demi....mss beter full idd.... zou je mij willen toevoegen ook aan je album as je dat hebt ben zó benieuwd zkr gezien jij dezelfde dr hebt enzo.... liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2018 om 22:05 zei Mee:

@Tattoo greet hi meid! Gaat nu beter Ik probeer thuis gewoon zelf dingen te doen. Ik ben nog niet buiten geweest omdat ik me daar nog niet goed genoeg voor voel. Ben na 9 dagen gestopt met paracetamol en na 3 dagen met Meloxicam. De Tramadol heb ik nooit geslikt( is een wat sterkere pijnstiller) Gisteren heb ik de pleister eraf gehaald en de hechtingen zien er goed uit ook is het litteken best klein. Als je wilt kan ik je een foto sturen van het resultaat tot nu toe, want ik heb geen album waar ik het in kan zetten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.