Ga naar inhoud

Mee : 18 december 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

@Pjami, had jij demi, full of corse? Dat vind ik ook bijzonder, dat hier sommige meiden weken lang een band moeten dragen en anderen hebben gelijk een sport bh, maar het zal welgoed zijn als ze dat zeggen. Fijn dat je hulp van je man had :) . Ik lees zoveel positieve verhalen, het liefst word ik morgen al geoper:wub:eerd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie

@Mee ik heb motiva 275 cc full rond dual plane, ik ging voor zo natuurlijk mogelijk maar heb weinig vetweefsel op mijn ribben en een dunne huid, daardoor adviseerde ze mij deze en niet bijvoorbeeld de anatomische..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee sorry, geen foto's..

Ja met anatomisch bedoel ik de druppelvormige

Ik kom van een a cup en zou nu uitkomen op een grote b, kleine c voor mij is dat prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pjami geeft niet hoor :). Ze hebben ook geen anatomische implantaten vertelde dr Fresow mij. Ze hebben die motiva ergonomix en die valt heel natuurlijk. Hmm tegen mij zeiden ze als ik 265 cc of 285cc demi zou nemen, ik ook op een volle b kleine c uitkwam. Ik heb nu ook a. Maar als je voor full gaat krijg je dan niet een grotere cup? Ik heb helaas nog geen datum :( ik sta op de wachtlijst en ze zouden mij bellen als ze de planning binnen hadden, dus ik weet helemaal niet hoelang ik moet wachten. Dat is wel een min puntje bij faceland. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee ik vind het lastig je hierin te adviseren. Beste is om nogmaals op consult te gaan. Ik ben niet zo ervaren, de meeste meiden op dit forum zijn beter geïnformeerd er in gegaan dan ik -_-

Eerst pasten ze bij mij ook de demi met minder cc's maar toen ik aangaf dat ze iets groter mochten staken ze als het ware over naar de full. Misschien heeft het ook met mijn leeftijd te maken...ik ben 47 en mijn huid is dan misschien wat slapper op die plaatsen maar dat is meer een suggestie van mij uit ;)

Ik denk wel dar ik eerder uitkom op een ruime c maar het oogt wel al heel mooi en echt niet mega (ik ben 1.68m en 53 kg)

Ja die wachtlijst vond ik ook een dingetje want ik heb er 2 weken vakantie voor in moeten plannen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mee

 

Ik ben ook via Faceland bij bauland kliniek terecht gekomen. Bij mijn eerste consult werd er 285cc demi of 315 full geadviseerd. Ik ben toch voor de 315 full motiva gegaan en heel blij mee. Ik wilde het gewoon zo natuurlijk mogelijk :)

 

Faceland maakt gebruik van motiva en natrelle protheses. Van de natrelle zowel rond en druppelvormige. De motiva werkt Dr fresow voornamelijk met de motiva round lijn. En de motiva ergonomix die overeen komt met druppelvormige protheses maar wordt naar mijn idee niet snel geadviseerd. Ik heb dus de ronde protheses van motiva en als ik dit vergelijk met het schema van ergonomix zie je echt wel verschil in projectie. 

 

Had je het schema van de motiva round al gezien? Succes met je keuze! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Pjami:

@Mee ik vind het lastig je hierin te adviseren. Beste is om nogmaals op consult te gaan. Ik ben niet zo ervaren, de meeste meiden op dit forum zijn beter geïnformeerd er in gegaan dan ik -_-

Eerst pasten ze bij mij ook de demi met minder cc's maar toen ik aangaf dat ze iets groter mochten staken ze als het ware over naar de full. Misschien heeft het ook met mijn leeftijd te maken...ik ben 47 en mijn huid is dan misschien wat slapper op die plaatsen maar dat is meer een suggestie van mij uit ;)

Ik denk wel dar ik eerder uitkom op een ruime c maar het oogt wel al heel mooi en echt niet mega (ik ben 1.68m en 53 kg)

Ja die wachtlijst vond ik ook een dingetje want ik heb er 2 weken vakantie voor in moeten plannen

@Pjami. Als je groter wilt dan schuiven ze op naar de full omdat ze de breedte van je borst moeten aanhouden. Bij mij kon de pc niet breder gaan dan 11 cm. 315 full is 11 cm bij 335 full kon hij nog smokkelen met 0.25 cm maar als ik dan nog echt groter wilde moest ik opschuiven naar de corse 380 cc zou dan echt m'n max zijn :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89 Zoals ik al zei, de meesten van jullie zijn echt goed voorbereid de operatie ingegaan door o.a. dit forum. Echt super!

Ik daarintegen heb heel erg naar het advies van de consulente en pc geluisterd en ben pas na ok op dit forum beland. Ik ben eerlijk gezegd niet heel actief en "luister" vooral naar jullie verhalen :rolleyes: en adviezen post ok. Ik ben wel al heel wat wijzer geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pjami. Ja ik ben ook veel wijzer geworden van dit forum. Maar de info waarom ze opschuiven van demi naar full enz heb ik gewoon van m'n PC. Die had het toen ook uitgelegd omdat ik twijfelde tussen de demi en full :)

 

Heb het dus ook gewoon bij het advies gehouden van de pc en consulente dat voelde gewoon goed! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee ja ik zag al dat je aan iemand vroeg hoe je de tabel van Motiva moest aflezen. Ik zag nog nergens echt uitleg staan (misschien heb ik eroverheen gelezen) Maar ik dacht leg het nogmaals even uit. Dan kan je ook even rustig het tabel doornemen en je op die manier op een tweede consult voorbereiden?

 

En wat betreft welke merk en type protheses jij wilt is natuurlijk helemaal aan jou. Die keuze maakt een PC niet voor je maar een PC geeft je gewoon het beste advies. 

 

Mijn album staat op prive daarom krijg je volgens mij een foutmelding. Ik zal je even toevoegen dan kan je mijn foto's bekijken.

 

Ik zal gewoon een tweede consult inplannen en vragen wat beter bij je wensen past de motiva round of ergonomix. Ik heb ook meiden met de motiva ergonomix protheses gezien hier op het forum. Ik vond dat ook echt heel mooi, maar ik ben toch wel blij met de keuze die ik heb gemaakt. ik zal de schema's gewoon even naast elkaar leggen en dan zie je het verschil in maten, projectie enz. Wil je meer volume onderin of juist ook bovenin? daar zal ik naar kijken en dan ook samen met de PC en Consulente.

 

Mijn lengte is 173 en ik ben 60kg je kan mijn voorsituatie ook in mn album zien.

 

Succes en ik ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen. En ik hoop dat je snel je operatiedatum hoort bij Faceland. Want dat is inderdaad nog wel een dingetje bij hun :(

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89, super bedankt! Iemand had het mij wel uitelegd een beetje maar nu wordt het steeds duidelijker. Ik ga gewoon een tweede consult inplannen en dan moet het goed komen. Ik heb net je album bekeken en het ziet er heel mooi uit! :)

 

Super bedankt dat je de moeite hebt genomen om mij alles uit te leggen :blush:

 

Ik hoop ook dat er snel wat meer bekend wordt over de planning! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89 ik zie op mijn kaartje dat ik ook round heb...heb wel aangegeven voor het meest natuurlijke effect te willen gaan. En geen ronde bollen te willen. Komt dit dan toch goed, doordat ze dual plane geplaatst zijn?? Ze ogen nu, 13 dgn post ok, nog vrij rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-10-2017 om 23:35 zei Mee:

Hoi, bedankt voor je snelle reactie! Het is ook zo moeilijk om de juiste maat te kiezen :(. Ik heb zoveel gegoogled om te zien hoe 295cc medium er nou uit ziet, maar ik kon niets vinden. Maar jij raad mij aan om voor full te gaan? Ik ben bang dat medium zo klein is en dat ik achteraf teleurgesteld ben.. 

Je hebt op instagram Motiva scandinavia. Zij posten foto's met demi, full en corse. Persoonlijk vind ik de full het meest natuurlijk. Zeker als het dual plane geplaatst wordt. Het went heel vlug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Pjami:

@Lucy89 ik zie op mijn kaartje dat ik ook round heb...heb wel aangegeven voor het meest natuurlijke effect te willen gaan. En geen ronde bollen te willen. Komt dit dan toch goed, doordat ze dual plane geplaatst zijn?? Ze ogen nu, 13 dgn post ok, nog vrij rond.

Ja hoor. Dual plane maakt rond natuurlijker. Je bent pas 13 dagen po. Je borsten veranderen nog zoveel. Moeten nog op hun plek zakken. Spier moet ontspannen, moeten nog zacht worden, etc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.