Ga naar inhoud

Mee : 18 december 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 22-10-2017 om 14:39 zei Lucy89:

@Mee ja ik zag al dat je aan iemand vroeg hoe je de tabel van Motiva moest aflezen. Ik zag nog nergens echt uitleg staan (misschien heb ik eroverheen gelezen) Maar ik dacht leg het nogmaals even uit. Dan kan je ook even rustig het tabel doornemen en je op die manier op een tweede consult voorbereiden?

 

En wat betreft welke merk en type protheses jij wilt is natuurlijk helemaal aan jou. Die keuze maakt een PC niet voor je maar een PC geeft je gewoon het beste advies. 

 

Mijn album staat op prive daarom krijg je volgens mij een foutmelding. Ik zal je even toevoegen dan kan je mijn foto's bekijken.

 

Ik zal gewoon een tweede consult inplannen en vragen wat beter bij je wensen past de motiva round of ergonomix. Ik heb ook meiden met de motiva ergonomix protheses gezien hier op het forum. Ik vond dat ook echt heel mooi, maar ik ben toch wel blij met de keuze die ik heb gemaakt. ik zal de schema's gewoon even naast elkaar leggen en dan zie je het verschil in maten, projectie enz. Wil je meer volume onderin of juist ook bovenin? daar zal ik naar kijken en dan ook samen met de PC en Consulente.

 

Mijn lengte is 173 en ik ben 60kg je kan mijn voorsituatie ook in mn album zien.

 

Succes en ik ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen. En ik hoop dat je snel je operatiedatum hoort bij Faceland. Want dat is inderdaad nog wel een dingetje bij hun :(

 

 

 

 

 

 

 

Hallo Lucy, zou jij mij ook toe willen voegen? Ik ben ook nog aan het twijfelen tussen de verschillende Motiva implantaten namelijk.

Echt een hele lastige kwestie. 

Dinsdag nog een keer op consult en dam.moet ik echt de keus doorgeven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Nini28:

Hallo Lucy, zou jij mij ook toe willen voegen? Ik ben ook nog aan het twijfelen tussen de verschillende Motiva implantaten namelijk.

Echt een hele lastige kwestie. 

Dinsdag nog een keer op consult en dam.moet ik echt de keus doorgeven...

@Nini28 hoi, ik zal je even toevoegen. Laatste tijd alleen geen nieuwe foto's meer geplaatst. Heel veel Succes met je keuze! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Nini28:

Het resultaat is fantastisch :wub: Lijkt in been enkele opzicht nep, voornamelijk de vorm is prachtig geworden. Je mag trots zijn !

@Nini28 aah wat lief! Dankje. Ik ben ook heel blij! Ik hoop dat je door het bekijken van foto's wat makkelijker een keuze kan maken. Succes meid :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

 

 
Vandaag was het dan zover, mijn boobday. Gisternacht van de zenuwen bijna niet geslapen, gelukkig mocht ik er al 4.30 uit. Daarna is alles heel snel gegaan, snel aankleden en naar mijn beste vriendin gereden, en samen zijn we naar het kliniek gereden.
 
Netjes ons auto geparkeerd en een verkeerd kliniek ingelopen en daar zaten we te wachten, maar er kwam maar niemand. We hebben even gevraagd of we goed zaten en dat was niet het geval, we moesten toch naar de eerste verdieping. Dus wij naar de eerste verdieping en daar wachten totdat een receptioniste kwam melden dat we daar ook verkeerd zaten. We moesten om het gebauw heen rijden, want daat zat Bauland kliniek. Ik besloot nog wel even snel naar bet toilet te gaan, en van de zenuwen ben ik naar de heren toilet gegaan. Alles leek even verkeerd te gaan. 
 
Toen we bij Bauland aankwamen moet ik noh een kleine 20 minuten wachten en daarna kwam de zuster mij halen. Ze waren meteen super lief en behulpzaam. Omdat ze hadden gemerkt dat ik toch wat angstig was lieten ze me helemaal niet alleen. 
 
De chirurg en anesthetist gaven mij de hele tijd een aai over de bol hahaha vond ik wel lief van ze. Ze hebben mij goed gerust kunnen stelllen.
 
Toen ik eenmal lag kwam de chirurg aftekenen ik heb wat medicatie gekregen, daarna nog even gepraat met de anesthetist, het infuus geprikt en daarna hebben ze mij naar het ok gereden.
 
Ik had ze verteld dat ik in mijn dromen naar New York ging. Ze hielden het mondkapje vor mijn mond en ik hoorde de chirurg nog zeggen dat ik een window seat had en dat het weer erg mooi was in Newyork en weg was ik.. Naar New York :45:
 
Toen ik wakker werd, stonden ze allemaal om mij heen, en ik was ook meteen blij en aan het lachen. Ik had geen pijn alleen wat spierpijn wat was ik opgelucht. Daarna hebben ze mij aangekleed ben ik even naar het toilet geweest heb een beschuitje met thee gehad en zijn we terug naar huis gereden.
 
Thuis word ik heel goed verwend door mijn moeder, ik kan niet zoveel zelf maar ik heb goede hulp. :) 
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee
Je bent ook een muts he :45: 
Dit is je operatieverslagtopic :152: Niet dat andere!

Ik zal ff kijken of ik alles om kan zetten wat je in dat andere topic gezet hebt, oa operatieverslag. 
Anders voeg ik gewoon het hele topic toe hier, dan heb je alles bij elkaar staan en kun je je ook niet meer vergissen :45: 

xxx BB

 

*edit: gelukt, heb het maar helemaal samengevoegd, want er is niks te beginnen met mijn wifi op het moment.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roeppies ik heb ook het eindresultaat in gedachten :) 

 

@Tattoo greetje krijgt van hun medicatie mee, want zonder pijnstillers zou ik het niet overleven. Over het kliniek was ik super tevreden. De zusters, chirurg en anesthetist waren allemaal super aardig en behulpzaam! Ik heb natuurlijk wel pijn, ene keer erger dan de andere keer, maar met de pijnstillers is het te doen. Ik schrok vooral even dat ik opeens bijna niks zelf kon, maar gelukkig doet mijn moeder alles voor me :). Heb jij al een kliniek op het oog of ben je gewoon aan het oriënteren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mee:

@Roeppies ik heb ook het eindresultaat in gedachten :) 

 

@Tattoo greetje krijgt van hun medicatie mee, want zonder pijnstillers zou ik het niet overleven. Over het kliniek was ik super tevreden. De zusters, chirurg en anesthetist waren allemaal super aardig en behulpzaam! Ik heb natuurlijk wel pijn, ene keer erger dan de andere keer, maar met de pijnstillers is het te doen. Ik schrok vooral even dat ik opeens bijna niks zelf kon, maar gelukkig doet mijn moeder alles voor me :). Heb jij al een kliniek op het oog of ben je gewoon aan het oriënteren? 

ik heb een consult afspraak voor 4-1 bij hun staan in Utrecht en 1 bij bergman 20-1 

maar deze trekt me meer aan waarom geen idee dus vandaar de vragen waarom hun??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tattoo greet ik ben eerst bij quelly geweest, daarna nog bij Fien van den Broeke. Hele fijne en leuke consulente was Fien. Daarna hebben ze mij op de wachtlijst gezet voor de operatie. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mee:

@Tattoo greet ik ben eerst bij quelly geweest, daarna nog bij Fien van den Broeke. Hele fijne en leuke consulente was Fien. Daarna hebben ze mij op de wachtlijst gezet voor de operatie. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

oke waarom verandering van consulente?? en Fien was leuker??

mag ik vragen van welke cup je kwam en je nu hebt genomen cc

moest je lang op wachtlijst staan (zit in mijn planning te kijken en dacht aan maart)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.