Ga naar inhoud

Mee : 18 december 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

 

ik heb twee consulten gehad bij Faceland Utrecht, maar niemand kon mij vertellen wanneer ik geopereerd kon worden. Zijn er meiden die bij Faceland geopereerd zijn, en kan iemand mij vertellen hoelang ongeveer de wachttijd is..:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Mee:

Hi meiden,

 

ik heb twee consulten gehad bij Faceland Utrecht, maar niemand kon mij vertellen wanneer ik geopereerd kon worden. Zijn er meiden die bij Faceland geopereerd zijn, en kan iemand mij vertellen hoelang ongeveer de wachttijd is..:$

Ik word morgen geopereerd .. ben in juli geweest en kon september al terecht maar na eigen keus heb ik pas in oktober gedaan dus het zal niet zolang zijn denk ik maar net hoe druk het is ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er dames die een borstvergroting bij Faceland hebben gedaan en mij advies kunnen geven :(

 
Ik ben maar 1,56 en weeg 48kg. De chirurg raad mij aan om voor 295cc medium motiva te gaan. Nou lees ik van verschillende meiden dat medium bij Motiva best klein is en dat je beter voor full kan gaan om achteraf spijt te voorkomen. 
 
Kan iemand mij vertellen hoe full bij motiva is? Krijg je dan echt van die grote neppe borsten? Of is het gewoon groot maar wel natuurlijk? 
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Mee:

Zijn er dames die een borstvergroting bij Faceland hebben gedaan en mij advies kunnen geven :(

 
Ik ben maar 1,56 en weeg 48kg. De chirurg raad mij aan om voor 295cc medium motiva te gaan. Nou lees ik van verschillende meiden dat medium bij Motiva best klein is en dat je beter voor full kan gaan om achteraf spijt te voorkomen. 
 
Kan iemand mij vertellen hoe full bij motiva is? Krijg je dan echt van die grote neppe borsten? Of is het gewoon groot maar wel natuurlijk? 

Hoi ik ben 29 sept geopereerd door dokter klein en heb mijn consult bij dokter bauland gehad. Ik twijfelde ook tussen 360 demi of 375 full, was dus ook bang dat het te onnatuurlijk werd maar ben nu zo blij dat ik voor de 375 full ben gegaan! Het ging mij er ook om dat de bolling boven weer kwam en was bang dat ik dat met de demi niet genoeg zou krijgen. En ben nu heel tevreden en ziet er absoluut niet te groot uit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, bedankt voor je snelle reactie! Het is ook zo moeilijk om de juiste maat te kiezen :(. Ik heb zoveel gegoogled om te zien hoe 295cc medium er nou uit ziet, maar ik kon niets vinden. Maar jij raad mij aan om voor full te gaan? Ik ben bang dat medium zo klein is en dat ik achteraf teleurgesteld ben.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Mee:

Hoi, bedankt voor je snelle reactie! Het is ook zo moeilijk om de juiste maat te kiezen :(. Ik heb zoveel gegoogled om te zien hoe 295cc medium er nou uit ziet, maar ik kon niets vinden. Maar jij raad mij aan om voor full te gaan? Ik ben bang dat medium zo klein is en dat ik achteraf teleurgesteld ben.. 

 

Ik zou ook voor full gaan! Ik weet niet wat je als wens hebt, maar medium is gewoon minder volume en projectie naar voren. Ik wil juist meer volume aan de bovenkant en mijn projectie terug, dus ik ga zelf voor full! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Mee ik kreeg woensdag 18/10 Motiva Full Ergonomics 295cc door dr. Verdonck in Diest. Ik kom van een A-cup en zal hiermee uitkomen op een kleine D-cup, ik ben 1m71 en weeg 56kg. Die 295cc was voor mij het maximum zei hij. Anders zou het echt fake lijken... In de tabel hieronder vind je alle afmetingen van de verschillende Motiva Ergonomics implantaten... 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee als ik de Demi motiva's 265 en 285 bekijk komen die ongeveer overeen met 235 of 255 Full. Maar de Full is wel ietsje hoger in profiel... Dus die zitten dan iets meer naar voor. 

De 295 Full die ik nu heb komt ongeveer overeen met 320cc - 340cc Demi. 

De grote verschillen tussen Mini, Demi, Full en Corsé zitten in de hoogte van het profiel, dus de mate waarin het naar voor komt (1ste kolom van elke soort). 

Hopelijk begrijp je een beetje wat ik wil zeggen want in het begin snapte ik ook niet zo goed het verschil :-) 

zowiezo bespreek je dit misschien best nog eens tijdens een tweede consult bij de chirurg. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat t op de eerste plaats van je wensen afhangt. Maar met de full krijg je zeker geen nep/bal effect, zeker niet als ze dual plane geplaatst worden. Full is gewoon een mooie volle borst. Vind ik dan... Ik heb ook full 425cc. Corse hoeft trouwens ook niet ballerig te worden hoor... t hangt ook van de verhoudingen van je lijf af ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jopie-sommie, wat jij zegt hebt ik ook veel gelezen! Dat ze voor te klein gekozen hebben en dan spijt hadden, ik ga wel voor de full :)

 

@Bunny87 na jouw uitleg is het een heel stuk duidelijker. De chirurg zou mij sowiezo volgende week nog bellen en dan kan ik dit gelijk vragen. Wat een fijne forum is dit, je wordt zo goed geholpen als je wat vraagt :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Mee:

@Wens2017 ik kwam hier pas later achter dat full helemaal niet nep leek,maar tijdens het consult werd mij verteld dat full nep leek vandaar dat ik dat niet wilde. Maar na wat onderzoek en advies van meiden hier ga ik ook wel voor full. 

Welke consulent heb je gehad dan faceland? Ik ben ook via faceland... misschien heeft het met de persoonlijke voorkeur van de consulente te maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee de Motiva Ergonomics Full is net zo soepel dat het net niet zorgt voor een fake effect. Jammer dat de chirurg jou dat zo gezegd heeft. Door de soepele gel vormt de prothese zich volledig naar jouw natuurlijke borst. De manier van plaatsen (dual plane) helpt ook wel mee voor het naturel effect. Misschien kan je ook eens op consult gaan bij dr. Verdonck in Diest? Dit is de website van dr. Verdonck: http://www.belgianbreastclinic.com/nl/breast-clinic

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bunny87 ik ben bang als ik ergens anders op consult ga en ze geven mij andere maten, dat ik dan helemaal confused ben. Faceland heeft volgens mij alleen de ronde motiva, wat volgens hun wel natuurlijk was. Ik lees veel goede recensies over faceland en dokter fresow, dus ik denk ook dat ze best goed zijn, maar de juiste maat kiezen is denk ik voor iedereen wel even moeilijk. Maar met jouw uitleg kom ik er wel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee ja dat is wel waar. Op de duur weet je het helemaal niet meer! Je zal zeker in goede handen zijn daar. Succes met je keuze!! Komt wel goed. 

Het is ook dankzij verdere opzoekingen en dit forum dat ik er wijzer op geworden ben!! ;-) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.