Ga naar inhoud

Mee : 18 december 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 21-10-2017 om 18:05 zei Mee:

@Wens2017 weet jij nog welke motiva ze hebben bij faceland? Hebben ze ook ergonomix? 

Hoi hoi volgens mij is round de standaard maar kunnen ze (tegen meerprijs?) Ergonomix ook bestellen. Bedenk wel dat de ergonomix zich gevraagd als een anatomisch implantaat, dat houd in dat als je bovenin je borst meer vulling/bolling wil de ergonomix dit in mindere mate geeft dan de round. Ik dacht dat er ook wat maatverschil zit tussen round en ergonomix maar dat is snel gegoogled ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017, klopt ergonomix en round hebben beiden andere maattabellen. Ergonomix valt inderdaad kleiner dan round, maar ik heb gelezen dat het natuurlijker is. De bolling zou boven minder zijn en onder meer. Als je staat valt het juist als een druppel en als je ligt is het rond. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee en dat is op dit moment precies hetgeen me zorgen baart. Ik heb 3 weken geleden een bv bij faceland gehad en heb de round gekregen. Ik wist van te voren niet van deze verschillen af :(. Ik heb wel duidelijk aan gegeven dat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde en zeker géén ronde bollen wilde.

Ze zijn dual plane geplaatst. Momenteel zijn ze best nog hard en strak en ik heb boven de tepel nog meer bolling dan eronder. Ik hoop maar dat het toch nog goed komt. Als ik het had geweten had ik denk ik ook naar de ergonomix gevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pjami toevallig had ik net een tweede consult om te passen en meten. Ik heb ze gelijk gevraagd naar de verschillen tussen de round en ergonomix. Ook hebben ze mij foto's laten zien en de protheses. Ik heb toch voor round gekozen want deze zou ook iets naar beneden zakken als je staat waardoor je een volle borst hebt. En bij dual plane krijg je het mooiste resultaat omdat je de randjes van de prothese niet ziet, wat misschien bij plaatsen voor de spier wel het geval kan zijn. Dus ik denk dat het allemaal nog wel goed komt bij jou :) en als je er toch heel erg mee zit, kan je misschien een chirurg erover spreken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee lief je berichtje, dankjewel. Komt dan vast wel goed. Net ook nog even naar ze gemaild met wat foto's en de vraag. Waarschijnlijk krijg ik dan hetzelfde antwoord. Het geneest verder heel netjes, alleen mijn spier blijft nog vrij strak maar niet pijnlijk. Misschien doordat mijn borstspier vrij getraind is.

Ik moet denk ik toch nog maar gewoon weer geduld hebben. Maar ik ben blij dat ik ze toch nog even weg kan stoppen haha. Terwijl mijn zussen ze al erg mooi vinden. Ze moeten ook nog een beetje "eigen" worden, ik ben natuurlijk niks gewend (had een piepklein A cupje ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

@als het niet pijnlijk is zal het vast goed komen! Ze vertelde mij net als er iets niet goed is, voel je dat echt and wel. Dus geen zorgen en gewoon wat tijd overheen laten gaan. Ik ben zelf ook erg ongeduldig en alles moet snel snel. Ik zou wegens een grote wachtlijst dan ook in feb/maart geopereerd worden. Maar ik denk door een fout van het kliniek sta ik toch in dec ingepland. Het is al bijna december maar voor mij duurt alles:rolleyes: zooo lang 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee nee ik heb gelukkig nog nauwelijks pijn. 

Nou de planning en de nazorg laten bij faceland wel te wensen over. Je kunt ze wel gemakkelijk bereiken maar toch...

Ik heb hier wel al wat negatieve verhalen voorbij zien komen...Jammer eigenlijk, want ze hebben prima chirurgen. Alles rondom de ok vond ik wel goed geregeld en fijn verlopen. Maar ze hebben nog wel wat verbeterpunten aan te pakken.

 

Ik geloof het, dat je bijna niet kunt wachten, fijn als het moment daar is en je lekker weer aan je herstel kunt beginnen.

Geduld is inderdaad wel een dingetje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pjami, als je drie maanden po bent, dan ben jij superblij dat je rond hebt gekozen, let maar op. Want het is idd wat Mee zegt; het bovenste gedeelte van de prothese zit achter de spier en wordt daardoor wat plat gedrukt, waardoor je automatisch de "druppelvorm" krijgt. Nu, drie weken po kun je hier nog niks van zeggen, omdat je spier nog veel te gespannen is en ze nog niet helemaal ingedaald zijn. Komt helemaal goed, meis. Nog een fijn herstel gewenst. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee lief berichtje, dankjewel.

Ik heb echt wel veel steun aan dit forum.

Ik voel me soms nog zo onzeker. Terwijl ik hier gewoon wel al 25 jaar over nagedacht heb. Nu heb ik de stap genomen en wil ik er gewoon geen spijt van hebben. Het heeft gewoon ff tijd nodig. Dan komt het allemaal goed. :rolleyes:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het toverwoord bij een bv is GEDULD. Soms heel moeilijk, want we willen het liefst zo snel mogelijk resultaat zien, maar helaas werkt dat nou eenmaal niet zo bij een bv. Ik heb zelf vorig jaar een prothesewissel gehad en daar heb ik een flinke double bubble aan overgehouden. Door verschillende omstandigheden krijg ik nu op 8 december pas een hersteloperatie. En pas na 3 tot 6 maanden kunnen we zien of de double bubble weg is. Dan zit ik ongeveer 2 jaar na mijn prothesewissel. En dan hoop ik ook eindelijk weer normale boobies te hebben. Over geduld gesproken :45:.

Good luck, meis.  :71:

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee ja ik heb af en toe mee gelezen over je situatie. Dat is wel echt heel heftig allemaal. Ik hoop echt voor je dat ze er op 8 december weer iets moois voor je kunnen maken.

Ik lees ook over ontstekingen en protheses die er uit moeten. Echt heftig, dan mag ik tot nu toe alleen maar in mijn handjes knijpen.

 

Ik wens echt heel veel sterkte toe en ik volg je een beetje op de zijlijn, ik wens oprecht dat het goed gaat komen met je borsten. Good luck :71::116:

 

Wanneer mag ik trouwens weer strijken en stofzuigen? Echt pas na 6 weken?

Of als de spier bijvoorbeeld geen pijn doet, een halfuurtje ofzo en dan weer rusten. Of gewoon echt niet doen.

Ik laat mijn kinderen nu steeds stofzuigen haha en mijn man af en toe.

Maar de kids beginnen te protesteren :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pjami, als ik jou was, dan zou ik me echt aan die zes weken houden. Want wat is nou zes weken op een heel mensenleven? Dan hebben de protheses lekker de tijd om netjes in te kapselen. Anders heb je straks te veel kapselvorming en moet je over een paar jaar weer onder het mes.... en dan moeten ze wéér voor je stofzuigen. En je moet gewoon die eerste 6 weken maar niet zo nauw kijken met het huishouden. Bedenk dat het iets is, wat je al jaren heel graag wilt en waar je veel geld voor betaalt...... zou toch zonde zijn van alle pijn en moeite als dat geld zo de stofzuiger in gaat?  Dus laat dat huishouden maar een beetje los. Als je zes weken po bent mag je de hele hut weer schoonmaken :38:

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee hahaha jij kan dat allemaal zo grappig verwoorden. Ik heb vandaag weer een consult gehad en daar zijn we op andere maten uitgekomen want beter past bij mij lichaamsbouw. Ik heb al wat foto's gezien van 335 full.. Ik ben al helemaal verliefd en ga het liefst morgen al onder het mes :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is goed nieuws, @Mee. Dat is bijna 100cc meer. Ik snap dat je daar heel blij mee bent. Ik ben blij voor je... gefeliciteerd :116:

 

:53: ,Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee

Wauw, dat ziet er heel goed uit zeg :35:. Past heel mooi bij je figuur. Goed dat je nog een keer bent wezen passen. Dat gaan mooie boobies worden, meis. Spannend hè? 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.