Ga naar inhoud

Auks : 2 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Kristel612 mooi hoor! Ze gaan nog zo veel veranderen en zakken. Ik heb wekelijks foto's gemaakt dan zie je het verschil vaak echt goed. 

Bij mij zat links hoger als rechts en is helemaal goed gekomen!

Nu met 6wkn po zijn ze nog elke dag anders. De ene keer is rechts harder of meer gezwollen en de volgende dag in links weer anders.

Geduld... dat is echt iets wat je moet hebben ( en leren hebben :4: ) na je bv. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie
21 uur geleden zei Chikawahwah:

@Auks zou ik ook je album mogen inzien? Jou voorsituatie is ong vergelijkbaar met de mijne en ik twijfel nog ontzettend over het aantal cc... heb wel al de operatiedatum vast staan 25 april. 

 

Volgens mij ben jij wel een stukje groter als ik haha, maar ik zal je toevoegen ;)

 

2 uur geleden zei Boobiebye:

Hey @Auks, leuke schrijfwijze heb je, ik heb grinnikend zitten lezen. Zelf wordt ik bijna geopereerd en twijfelde ik eerst nog tussen 320 cc en 375, toch moeilijk om zo’n keuze te maken. Zou ik eens in jouw album mogen spieken hoe het geworden is? 

 

Ik wilde eerst voor 300 gaan, dat werd al snel 350, en toen tijdens consult 375cc. Maar omdat een verschil van 25cc bijna niets is, heb ik uiteindelijk gekozen voor 400cc, omdat ik liever iets te grote boobs heb als dat ik achteraf spijt heb dat ik ze te klein vindt.

Nu... heb ik totaal geen spijt van mijn keuze en wil ik ze over een paar misschien toch zelfs nog wel een maatje groter.

Ik heb je toegevoegd in  mn album.

 

Zou eigenlijk dit weekend nieuwe foto's maken maar is er niet van gekomen dus dat wordt waarschijnlijk vanavond.

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-3-2018 om 21:54 zei Auks:

Hoi @Gastje en @Monstrea

Ik zal jullie toevoegen. 

Ja heb het ook in mn gezicht. Nu heb ik altijd wel een beetje een onrustige huid maar nu was ik net een 16 jarige. Eerste paar dagen super vet, daarna heel droog. En nu puistjes haha. 

Kan inderdaad van de narcose komen. 

Ik heb precies hetzelfde gehad! Kon een ei op mijn hoofd bakken zo vet :45: Ben nu 11 weken po en mijn gezicht is nog steeds niet helemaal puistvrij helaas. Heel frustrerend :rolleyes:

 

Zou ik ook in je album mogen spieken? Ben benieuwd :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Aloysa:

Ik heb precies hetzelfde gehad! Kon een ei op mijn hoofd bakken zo vet :45: Ben nu 11 weken po en mijn gezicht is nog steeds niet helemaal puistvrij helaas. Heel frustrerend :rolleyes:

 

Zou ik ook in je album mogen spieken? Ben benieuwd :D 

Ja vies hé haha. Pff nou echt hé heel irritant!

Had ik jou nog niet toegevoegd? :20:

nu wel :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nieuwe foto's in mn album gezet voor de nieuwsgierige onder ons ;)

 

Toch besloten mn Hunkemoller Bh's terug te brengen. Mn dames zitten niet helemaal zoals ze horen geloof ik :blink::4: 

Dus na tig keer kijken, passen en voelen... misschien toch maar beter even terug brengen. De dames en vooral ik weten natuurlijk dat het even wennen is straks een nieuwe bh aan te mogen, maar het moet wel goed zitten :ph34r:

Ga zaterdag maar even kijken in een "echte" lingeriezaak voor Freya Deco of Chantelle. 

 

@Edva ik voeg je toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/3/2018 om 20:39 zei Auks:

Hahaha inderdaad, we mogen het nu een luxe probleem noemen ;)

Wat leuk! Gaat het goed? En wat heb je genomen? 

 

Haha dat is toch net iets leuker dan nooit een mooie bh vinden waar je borsten volumineus in uitkomen! :D

 

Ik heb gekozen voor Motiva 295 en 315cc. 

Het is toch heel zwaar, had me voorbereid op het ergste en dat is het ook geworden :D momenteel gaat het beter, maar lang recht zitten is nog geen optie. Ook bij het liggen krijg ik soms een hevige steek/ verkramping van mijn spier kn men borst.

 

Vandaag heb ik mijn terugvlucht naar huis (Engeland) hopelijk dat ik het lange recht zitten overleef! :D 

 

ik zag net je nieuwe album! Ze zijn zoooo prachtig!! Ik hoop dat de mijne even mooi zullen worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 20-3-2018 om 08:58 zei Auks:

Net nieuwe foto's in mn album gezet voor de nieuwsgierige onder ons ;)

 

Toch besloten mn Hunkemoller Bh's terug te brengen. Mn dames zitten niet helemaal zoals ze horen geloof ik :blink::4: 

Dus na tig keer kijken, passen en voelen... misschien toch maar beter even terug brengen. De dames en vooral ik weten natuurlijk dat het even wennen is straks een nieuwe bh aan te mogen, maar het moet wel goed zitten :ph34r:

Ga zaterdag maar even kijken in een "echte" lingeriezaak voor Freya Deco of Chantelle. 

 

@Edva ik voeg je toe. 

 

Hey @Auks wat fijn om te horen dat ej zo positief bent na de operatie!! En het lijkt mij inderdaad zo leuk al bh's te kopen!'

 

Zou ik ook in jouw album mogen kijken? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/3/2018 om 08:58 zei Auks:

Net nieuwe foto's in mn album gezet voor de nieuwsgierige onder ons ;)

 

Toch besloten mn Hunkemoller Bh's terug te brengen. Mn dames zitten niet helemaal zoals ze horen geloof ik :blink::4: 

Dus na tig keer kijken, passen en voelen... misschien toch maar beter even terug brengen. De dames en vooral ik weten natuurlijk dat het even wennen is straks een nieuwe bh aan te mogen, maar het moet wel goed zitten :ph34r:

Ga zaterdag maar even kijken in een "echte" lingeriezaak voor Freya Deco of Chantelle. 

 

@Edva ik voeg je toe. 

Hoi hoi, ik ga nu zaterdag eindelijk kijken voor nieuwe bh’s! Kijk er zo naar uit! Ik ga ook wel in een echte lingerie zaak denk dat ze je daar veel beter gaan kunnen helpen zeker de eerste keer! Hoe gaat het nu met je? Bij mij alles super! Rechts nog iets hoger als links maar heb er alle vertrouwen in!!  Het is ook niet opvallend ofzo waarschijnlijk zie ik het als enige:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Auks mag ik ook een kijkje nemen in je album. Ik heb ook ronde mentor protheses dualplane geplaatst. 

 

Ik ben nl benieuwd hoe het er na een poosje uit ziet. Zodat ik en beetje kan zien of het nog veel veranderd bij mijn borsten.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.