Ga naar inhoud

Auks : 2 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei hubje:

@Vae Ja hoor. Morgen draadjes laten verwijderen, of tenminste uiteinden laten wegknippen door dokter.

Ik ga wel naar de gewone huisarts want Diest is mij een beetje te ver.

Mocht ik complicaties hebben zou ik wel hebben gegaan maar tot zover de gewone pijntjes gehad.

Zal inderdaad blij zijn dat ik deftig kan douchen maar dat zal pas tegen maandag zijn denk ik wanneer ik definitief 2 weken ben. Nu is het 1/2 douchen en opletten voor hier en daar

 

Trouwens jouw resultaat mag er zeker wezen!!Heb ondertussen je foto zien voorbij passeren..heel mooi.:123:

 

Ik heb precies hetzelfde gedaan. Huisarts zit 5 min. verderop en Verdonck 2 uur en 30 min. Ik geloof dat in de brief voor je huisarts staat dat je nog 3 dagen moet wachten met douchen nadat je draadjes geknipt zijn. En dan nog steeds voorzichtig en niet teveel weken en boenen op de wondjes. Bij mij waren de knoopjes 'verdwenen' dus waren vast al naar binnen gegroeid. Is geen probleem, gebeurd wel vaker. 

 

Bedankt! Ben ook heel benieuwd naar die van jou :) Maar eerst maar eens het verband eraf natuurlijk en kijk dan maar of je hier uberhaupt foto's wilt plaatsen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Vae:

 

Ik heb precies hetzelfde gedaan. Huisarts zit 5 min. verderop en Verdonck 2 uur en 30 min. Ik geloof dat in de brief voor je huisarts staat dat je nog 3 dagen moet wachten met douchen nadat je draadjes geknipt zijn. En dan nog steeds voorzichtig en niet teveel weken en boenen op de wondjes. Bij mij waren de knoopjes 'verdwenen' dus waren vast al naar binnen gegroeid. Is geen probleem, gebeurd wel vaker. 

 

Bedankt! Ben ook heel benieuwd naar die van jou :) Maar eerst maar eens het verband eraf natuurlijk en kijk dan maar of je hier uberhaupt foto's wilt plaatsen. 

 

 

Ja hoor gaan we doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, 

 

Ik was al heel vroeg thuis. 11 uur ofzo.

Ook  paracetamol genomen, beschuitje en glas water en hop de bank op. De pijn is prima te doen maar opstaan niet echt een pretje. Onder waar de hechtingen zitten trekt het enorm. Haha hoe deden jullie dat? Zal vanavond of morgen  mn verslag maken.

Als ik nu naar beneden kijk zie ik prachtig verband :ph34r: en 2 hele mooie bobbels :wub:

 

 

@Vae thanx voor je berichtje :blush: Ik zal BB een berichtje sturen maar heb in prncipe alleen maar paracetamol. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eigenlijk amper pijn @Auks, voelde me vooral beurs en had wat spierpijn. Opstaan viel dus ook best mee.. concentreer je op je buispieren en probeer je lichaam daarmee omhoog te trekken.

 

En tsja.. dat verband.. ojee.. <_<.. haha! Maar voor die 2 mooie bobbels doorstaan we het maar! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei El80:

Hoi @Auks mag ik je album volgen? Ik heb binnenkort mijn tweede consult bij Verdonck. Succes met je herstel!! 

groetjes

Hoi @El80

Ik heb nog geen album. Wellicht in de toekomst :)

 

1 uur geleden zei Grownbabe:

Hey :) heb je wat kunnen slapen?? hoe is het met je herstel?

Hoi Hoi, 

Heb een redelijke nacht gehad. Denk dat  ik zeker niet mag klagen. Maar overeind komen is toch wel een dingetje zeg maar haha. Hoe gaat het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslagje :blush:

 

De wekker ging al heel vroeg, 5:45 uur. Nog even laatste keer douchen en had besloten geen bh meer aan te trekken daar had ik gisteren al afscheid van genomen. Gelukkig zat het verkeer erg mee en waren we om 7:30 bij de kliniek. We werden vriendelijk ontvangen en moest een formulier ondertekenen voor risico's die je kunt lopen, best luguber eigenlijk dat je moet gaan tekenen voor iets waaraan je mogelijk ook aan kunt overlijden haha :4:
Even plaats genomen in de wachtruimte, al snel werd ik door een hele vriendelijke verpleegkundige opgehaald. Mijn spullen in het kluisje gelegd, infuus werdt geprikt en daar was Dr Verdonck al. Even afgetekend, de laatste dingen nog besproken over het aantal cc's. En ik mocht door naar de operatiekamer. De anesthesist maakte een grapje over dat ik mocht gaan dromen en als ik niet wist waar ik over kon dromen mocht ik denken aan hem op een wit paard. Ik weet nog dat ik hem vroeg of dat hij überhaupt wel kon paardrijden :152: En ineens was ik weer half wakker en zeiden ze tegen me;  "Kijk maar eens naar beneden" Ik weet niet eens meer of ik iets heb gezegd haha volgens mij heb ik als een suffe kip naar beneden lopen staren. Verband werdt aangebracht. En ik mocht vervolgens in de rolstoel gaan zitten om naar de uitslaapkamer te gaan eenmaal daar kreeg ik een klein glaasje water en moest ik even gaan plassen.  Na n kleine 45 min. vonden ze me wakker genoeg om naar huis te sturen. Erg suf zat ik in de rolstoel. Mn vriend schrok er wel een beetje van. In de auto en hop naar huis. Heb weinig meegekregen van de terugreis maar was wel heel blij om weer thuis te zijn en lekker op de bank gaan liggen terwijl vriend lief naar de apotheek is gegaan om de medicijnen te halen. Hoewel ik alleen paracetamol mag gaat het best goed, en mag ik over de eerste nacht ook niet klagen. Paar keer wakker geweest om het kussen opnieuw te verleggen of een paracetamol te nemen. Heb met name last van spierpijn en ben erg bang als ik omhoog ga dat de wondjes gaat scheuren omdat het onwijs trekt. Maar gelukkig is dan daar mijn Superman :123:die mij omhoog helpt. Ben nog goed moe van de narcose dus doe veel dutjes op de bank en heb natuurlijk al een paar keer in de spiegel gekeken naar dat lelijke verband maar die twee prachtige Nou ja waarschijnlijk prachtige bollen die eronder zitten.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja! om overeind komen heb ik ook altijd een hulp nodig maar ik mag zeker niet klagen.

Gisteren en deze ochtend voelde ik me niet helemaal goed, mijn buik zat raar, een beetje misselijk enzo maar nu voel ik me toch beter.

Slapen gaat nog steeds niet goed! altijd maar 3 uurtjes slapen :P het zal wel beteren zeker..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Grownbabe:

haha ja! om overeind komen heb ik ook altijd een hulp nodig maar ik mag zeker niet klagen.

Gisteren en deze ochtend voelde ik me niet helemaal goed, mijn buik zat raar, een beetje misselijk enzo maar nu voel ik me toch beter.

Slapen gaat nog steeds niet goed! altijd maar 3 uurtjes slapen :P het zal wel beteren zeker..

Dat wat jij met je buik had heb ik nu. 

Kan ook bijna niks eten. Maar moet zeggen dat is bij mij een bekend iets na narcose. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Auks,

 

alles goed verlopen met je operatie? Ik wou je een privéberichtje sturen maar blijkt dat je geen verichten kan ontvangen.. :D Heb je nu de 400cc mentor hp coh 1 of 2 gekregen bij verdonck? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei La.:

Hey @Auks,

 

alles goed verlopen met je operatie? Ik wou je een privéberichtje sturen maar blijkt dat je geen verichten kan ontvangen.. :D Heb je nu de 400cc mentor hp coh 1 of 2 gekregen bij verdonck? Xx

Hoi hoi!!

 

Hmm dat is raar...

Ja alles goed verlopen :) alle standaard dingen, spierpijn rugpijn en brandend gevoel maar verder mag ik niet klagen. 400cc inderdaad maar moet kijken welke, heb er eerlijk gezegd nog niet naar gekeken. 

Hoe gaat het met jou? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Auks! Leuk verslagje en blij dat alles goed verlopen is met jou!

Héél goed dat je zo kan rekenen op jouw vriend!

Je zal wel benieuwd zijn hoe ze er uit zien!

Hoe lang moet dit verband nog aan blijven? 

En wanneer mag je douchen?

Hopelijk heb je niet te veel pijn en herstel je spoedig!

Groetjes Helena xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Helena123:

Hey Auks! Leuk verslagje en blij dat alles goed verlopen is met jou!

Héél goed dat je zo kan rekenen op jouw vriend!

Je zal wel benieuwd zijn hoe ze er uit zien!

Hoe lang moet dit verband nog aan blijven? 

En wanneer mag je douchen?

Hopelijk heb je niet te veel pijn en herstel je spoedig!

Groetjes Helena xxx

Hoi Helena, 

 

Ja ik heb het echt getroffen met hem gelukkig :blush:

Verband moet 2 weken om blijven. Nu hopen dat ik het vol houdt want ik heb nu al ontzettende jeuk :145::145:

Douchen mag gewoon, alleen dan tot onder het verband. Alles daarboven met een washandje. 

Pijn valt gerust mee, af en toe wat branderig gevoel of een steek. Maar meer last van mn rug door het rare liggen. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey auks! tgo daar had ik mij niet aan verwacht dat dat verband er 2w moet aanbijven! En heb je er dan een sportbh onder? Want vaak op foto's zie je toch "dag 1 po" , "dag 2 po",.. dus mensen die hun borsten trekken en hier op het forum zetten al zo snel. Hoe komt dat die hen dan al wel kunnen bewonderen en jij bv nog niet?

Ik krijg een sportbh en een martelband rond zeggen ze, is dat hetzelfde als wat jij hebt? 

Ik kan me niet voorstellen dat je zoooo lang gewacht hebt tot de dag dat ze worden gedaan en dat je dan gewoon 2w moet wachten voor je ze kan zien? Gek word ik dan..

En douchen onder de borsten ok dat wist ik ook nog niet :D ik dacht dat dat redelijk snel mocht!

En hoe was je dan uw haar? mijn haar is vettig na 2d niet gewassen te hebben. En droogshampoo is een goede tip maar toch niet voor alle dagen want dan heb je haar van stro :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Helena123:

Hey auks! tgo daar had ik mij niet aan verwacht dat dat verband er 2w moet aanbijven! En heb je er dan een sportbh onder? Want vaak op foto's zie je toch "dag 1 po" , "dag 2 po",.. dus mensen die hun borsten trekken en hier op het forum zetten al zo snel. Hoe komt dat die hen dan al wel kunnen bewonderen en jij bv nog niet?

Ik krijg een sportbh en een martelband rond zeggen ze, is dat hetzelfde als wat jij hebt? 

Ik kan me niet voorstellen dat je zoooo lang gewacht hebt tot de dag dat ze worden gedaan en dat je dan gewoon 2w moet wachten voor je ze kan zien? Gek word ik dan..

En douchen onder de borsten ok dat wist ik ook nog niet :D ik dacht dat dat redelijk snel mocht!

En hoe was je dan uw haar? mijn haar is vettig na 2d niet gewassen te hebben. En droogshampoo is een goede tip maar toch niet voor alle dagen want dan heb je haar van stro :D

Haha tja dat is de keuze die elke pc afzonderlijk maakt. Bij de een mag je meteen een sportbh en na 3 dagen voorzichtig douchen. 

Bij Dr Verdonck geldt 2 weken verband, daarna sport bh. En meteen de dag van de operatie tot 6 weken de borstband om het zaakje goed te laten zakken. 

Tja en douchen is dan maar even vanaf onder het verband. 

 

Natuurlijk is dat moeilijk om ze niet te kunnen zien, en ik heb ook nog eens een vreemde huid die snel kan reageren dus ik krap me nu al helemaal suf :145: 

Maar elke pc heeft zijn reden waarom hij denkt dat dit beter is. 

 

Haren wassen ga ik vandaag proberen. In de wasbak in de keuken met mn superman die wast. Mocht dat niet lukken dan heb ik een kapsalon als buurvrouw en ga ik daar kijken. Gelukkig wordt mijn haar niet snel vet.....behalve als ik narcose heb gehad.... gezicht vet, haar vet, alles vet.... Maar voor een goed doel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Auks,

 

Sorry meis, voor mijn late reactie, maar hierbij toch mijn welgemeende felicitaties met je nieuwe boobs. Leuk verslag heb je geschreven. Als ik het zo lees is het je allemaal wel meegevallen toch? Jammer dat je bij Verdonck altijd twee weken dat verband om moet houden. Maar ja... des te spannender als het monument na twee weken "onthuld" wordt. Ik ben benieuwd. Als je een album hebt, voeg je mij dan toe? 

Voor nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen en je lekker laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update-je, 

 

Vandaag na overleg met de kliniek mn verband eraf mogen halen. Ik had zo'n last van de jeuk dat ik ongeveer de hele dag aan t koelen was om maar geen jeuk te hebben. Toch maar goed dat ik al een bh besteld had. 

 

Net met mn vriend het verband verwijdert... jeetje had niet verwacht dat ik daar zo emotioneel van zou worden haha. Ik ben er super blij mee!! :63::126:

Natuurlijk nog wel lekker blauw hier en daar maar ach dat hoort erbij! 

 

Ontdekte alleen een bult op mn onder rug, lijkt vocht ofzo waarschijnlijk van het rare liggen. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jaydee:

Hoi @Auks,

 

Sorry meis, voor mijn late reactie, maar hierbij toch mijn welgemeende felicitaties met je nieuwe boobs. Leuk verslag heb je geschreven. Als ik het zo lees is het je allemaal wel meegevallen toch? Jammer dat je bij Verdonck altijd twee weken dat verband om moet houden. Maar ja... des te spannender als het monument na twee weken "onthuld" wordt. Ik ben benieuwd. Als je een album hebt, voeg je mij dan toe? 

Voor nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen en je lekker laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Geen probleem hoor :blush:. Valt ook veel te lezen hier haha. 

Dank je wel!! Alles is inderdaad best meegevallen eigenlijk! Hopelijk zet het zo door :)

 

X

 

@Dreaming1991 thanks voor je berichtje. Alles gaat eigenlijk best goed. Alleen mn rug zeurt echt vreselijk van het vreemde liggen ( heb nog steeds mn positie niet gevonden, wel op de bank maar niet in bed ) 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Auks:

Update-je, 

 

Vandaag na overleg met de kliniek mn verband eraf mogen halen. Ik had zo'n last van de jeuk dat ik ongeveer de hele dag aan t koelen was om maar geen jeuk te hebben. Toch maar goed dat ik al een bh besteld had. 

 

Net met mn vriend het verband verwijdert... jeetje had niet verwacht dat ik daar zo emotioneel van zou worden haha. Ik ben er super blij mee!! :63::126:

Natuurlijk nog wel lekker blauw hier en daar maar ach dat hoort erbij! 

 

Ontdekte alleen een bult op mn onder rug, lijkt vocht ofzo waarschijnlijk van het rare liggen. 

 

X

Fijn dat het verband eraf is! Ben je blij met je nieuw aanwinsten? Wel foto’s maken hoor! Al is t alleen voor jezelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.