Ga naar inhoud

Auks : 2 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey @Auks! 

 

Leuk om je '4 weken p.o' verslagje te lezen...

Ikzelf ben nog maar een weekje p.o. Alles valt heel goed mee. Beter dan verwacht. Ik ben zelf ook nog steeds moe en futloos. Bij de minste inspanning voel ik m'n polsslag verhogen... Had niet verwacht dat de ingreep dit zou teweegbrengen. Vooral omdat de pijn minimaal is en ik geen medicatie meer neem. Ben verwonderd dat jij ook nog steeds zo moe bent... 

 

Verder bedankt voor je verslagje! Zou ik je album mogen zien? 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie
52 minuten geleden zei Seilena:

Hey @Auks! 

 

Leuk om je '4 weken p.o' verslagje te lezen...

Ikzelf ben nog maar een weekje p.o. Alles valt heel goed mee. Beter dan verwacht. Ik ben zelf ook nog steeds moe en futloos. Bij de minste inspanning voel ik m'n polsslag verhogen... Had niet verwacht dat de ingreep dit zou teweegbrengen. Vooral omdat de pijn minimaal is en ik geen medicatie meer neem. Ben verwonderd dat jij ook nog steeds zo moe bent... 

 

Verder bedankt voor je verslagje! Zou ik je album mogen zien? 

Groetjes! 

 

Hoort er helaas allemaal bij door die gekke narcose. Gelukkig ben ik er deze keer niet ziek van geweest. Bij mijn andere operaties heb ik een week niets kunnen eten zo beroerd.

 

Ik zal je toevoegen ^_^ 

Heb jij ook al een album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Auks:

 

Hoort er helaas allemaal bij door die gekke narcose. Gelukkig ben ik er deze keer niet ziek van geweest. Bij mijn andere operaties heb ik een week niets kunnen eten zo beroerd.

 

Ik zal je toevoegen ^_^ 

Heb jij ook al een album? 

1 uur geleden zei Auks:

 

Hoort er helaas allemaal bij door die gekke narcose. Gelukkig ben ik er deze keer niet ziek van geweest. Bij mijn andere operaties heb ik een week niets kunnen eten zo beroerd.

 

Ik zal je toevoegen ^_^ 

Heb jij ook al een album? 

Née ik heb nog geen album... 

Vanaf volgende week ben ik twee weken. Dan zal ik eentje aanmaken! 

Bedankt alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

En weer 2 weken voorbij!

 

Vandaag 6 weken po, begin steeds meer te wennen aan mijn dames.

Soms zijn ze nog een beetje lastig :4:

Waar ik voorheen gewoon schuin door een douchedeur heen kon, loop ik er nu met een boob steeds tegenaan

En zo heb ik nog een paar van die dingen :4: ik moet dan ook erg vaak om mezelf lachen als dit soort dingen gebeuren.

 

Ook het zakken gaat naar mijn idee helemaal zoals het hoort, eerst liep mijn linker boob een beetje achter, maar heb op dit moment geen gekke afwijkingen meer haha.

Tepels zijn af en toe dood, maar soms ook nog allejesus gevoelig :blink: . En het koude weer vinden mn dames ook nog niet echt fijn....

Nu weet ik niet of dat aan hun ligt of aan de eigenaar die over het algemeen toch meer een 25+ graden mens is.

 

Borstband draag ik alleen nog maar s'nachts, ik krijg onwijs uitslag van dat ding en om steeds tijdens m'n werk aan mijn decolleté staan krabben is ook niet echt sexy.

Ook mijn littekens zijn eigenlijk best mooi aan het genezen, korstjes zijn al een paar weken weg, maar wilde zeker zijn dat het goed dicht was, dus gisterenavond pas met littekencrème begonnen.

 

Nog steeds een van de beste beslissingen die ik ooit gemaakt heb! :wub:

Ik zal dit weekend nieuwe foto's maken voor in mn album.

 

Fijn weekend iedereen!!

Xx

 

Ow ja ik vergeet de puistjes :154:

Ben je 33, voel je je net een 16 jarige puber, blij dat ze eindelijk tieten heeft maar onder de 'jeugd'puistjes staan zo ook mijn decolleté.

Ach zal allemaal wel weer over gaan...Wat we er allemaal al niet over moeten hebben voor onze prachtige nieuwe boobs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha je kan het leuk brengen Auks. Fijn dat het allemaal zo goed verloopt. Zou ik ook in je album mogen kijken? Het mijn is gewoon openbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Auks, 

 

Grappige stukken heb je geschreven! Fijn dat het goed gaat. 

Ik ben nu 2 en po en heb ook puistjes op mijn decolleté. Zal het dan door die band kunnen komen? Ik dacht door mijn snoepbuien:154:

Kan nog niet wennen aan mijn boobs. vind ze klein. Mijn voorgeveltje wordt ook hard als ik buiten ben en als ik te veel doe. 

Zou ik in je album nog en spieken? Ben benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Auks:

En weer 2 weken voorbij!

 

Vandaag 6 weken po, begin steeds meer te wennen aan mijn dames.

Soms zijn ze nog een beetje lastig :4:

Waar ik voorheen gewoon schuin door een douchedeur heen kon, loop ik er nu met een boob steeds tegenaan

En zo heb ik nog een paar van die dingen :4: ik moet dan ook erg vaak om mezelf lachen als dit soort dingen gebeuren.

 

Ook het zakken gaat naar mijn idee helemaal zoals het hoort, eerst liep mijn linker boob een beetje achter, maar heb op dit moment geen gekke afwijkingen meer haha.

Tepels zijn af en toe dood, maar soms ook nog allejesus gevoelig :blink: . En het koude weer vinden mn dames ook nog niet echt fijn....

Nu weet ik niet of dat aan hun ligt of aan de eigenaar die over het algemeen toch meer een 25+ graden mens is.

 

Borstband draag ik alleen nog maar s'nachts, ik krijg onwijs uitslag van dat ding en om steeds tijdens m'n werk aan mijn decolleté staan krabben is ook niet echt sexy.

Ook mijn littekens zijn eigenlijk best mooi aan het genezen, korstjes zijn al een paar weken weg, maar wilde zeker zijn dat het goed dicht was, dus gisterenavond pas met littekencrème begonnen.

 

Nog steeds een van de beste beslissingen die ik ooit gemaakt heb! :wub:

Ik zal dit weekend nieuwe foto's maken voor in mn album.

 

Fijn weekend iedereen!!

Xx

 

Ow ja ik vergeet de puistjes :154:

Ben je 33, voel je je net een 16 jarige puber, blij dat ze eindelijk tieten heeft maar onder de 'jeugd'puistjes staan zo ook mijn decolleté.

Ach zal allemaal wel weer over gaan...Wat we er allemaal al niet over moeten hebben voor onze prachtige nieuwe boobs ;)

Haha leuk verslagje hihi 

Bedoel je hiermee ook puistjes in je gezicht? Ik heb ook last van puistjes tussen mijn borsten.. en mijn gezichtshuid is anders, maar dat kan door de narcose komen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Gastje en @Monstrea

Ik zal jullie toevoegen. 

25 minuten geleden zei BRST:

Haha leuk verslagje hihi 

Bedoel je hiermee ook puistjes in je gezicht? Ik heb ook last van puistjes tussen mijn borsten.. en mijn gezichtshuid is anders, maar dat kan door de narcose komen toch?

Ja heb het ook in mn gezicht. Nu heb ik altijd wel een beetje een onrustige huid maar nu was ik net een 16 jarige. Eerste paar dagen super vet, daarna heel droog. En nu puistjes haha. 

Kan inderdaad van de narcose komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Auks:

Hoi @Gastje en @Monstrea

Ik zal jullie toevoegen. 

Ja heb het ook in mn gezicht. Nu heb ik altijd wel een beetje een onrustige huid maar nu was ik net een 16 jarige. Eerste paar dagen super vet, daarna heel droog. En nu puistjes haha. 

Kan inderdaad van de narcose komen. 

Hmm stom! Ik ben pas 3 weken po.. en bij mij was het eerst ook vet en volgens mij daarna ook even droog en ik merk gewoon dat mijn huid anders is nu.. dus ben benieuwd wat me nog te wachten staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei BRST:

Hmm stom! Ik ben pas 3 weken po.. en bij mij was het eerst ook vet en volgens mij daarna ook even droog en ik merk gewoon dat mijn huid anders is nu.. dus ben benieuwd wat me nog te wachten staat.

 

Hahaha ja ik vind het ook stom :4: stomme puistjes :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Auks:

En weer 2 weken voorbij!

 

Vandaag 6 weken po, begin steeds meer te wennen aan mijn dames.

Soms zijn ze nog een beetje lastig :4:

Waar ik voorheen gewoon schuin door een douchedeur heen kon, loop ik er nu met een boob steeds tegenaan

En zo heb ik nog een paar van die dingen :4: ik moet dan ook erg vaak om mezelf lachen als dit soort dingen gebeuren.

 

Ook het zakken gaat naar mijn idee helemaal zoals het hoort, eerst liep mijn linker boob een beetje achter, maar heb op dit moment geen gekke afwijkingen meer haha.

Tepels zijn af en toe dood, maar soms ook nog allejesus gevoelig :blink: . En het koude weer vinden mn dames ook nog niet echt fijn....

Nu weet ik niet of dat aan hun ligt of aan de eigenaar die over het algemeen toch meer een 25+ graden mens is.

 

Borstband draag ik alleen nog maar s'nachts, ik krijg onwijs uitslag van dat ding en om steeds tijdens m'n werk aan mijn decolleté staan krabben is ook niet echt sexy.

Ook mijn littekens zijn eigenlijk best mooi aan het genezen, korstjes zijn al een paar weken weg, maar wilde zeker zijn dat het goed dicht was, dus gisterenavond pas met littekencrème begonnen.

 

Nog steeds een van de beste beslissingen die ik ooit gemaakt heb! :wub:

Ik zal dit weekend nieuwe foto's maken voor in mn album.

 

Fijn weekend iedereen!!

Xx

 

Ow ja ik vergeet de puistjes :154:

Ben je 33, voel je je net een 16 jarige puber, blij dat ze eindelijk tieten heeft maar onder de 'jeugd'puistjes staan zo ook mijn decolleté.

Ach zal allemaal wel weer over gaan...Wat we er allemaal al niet over moeten hebben voor onze prachtige nieuwe boobs ;)

Hahaha @Auks, wat kan jij geniaal schrijven.:4: Heb je hele topic gelezen en heb echt gelachen! Ik ben nou wel nieuwsgierig geworden naar jouw "dames"! 

Mag ik een kijkje nemen in je album?:ph34r:

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Mrs.:

Hahaha @Auks, wat kan jij geniaal schrijven.:4: Heb je hele topic gelezen en heb echt gelachen! Ik ben nou wel nieuwsgierig geworden naar jouw "dames"! 

Mag ik een kijkje nemen in je album?:ph34r:

 

Liefs!

Xoxo

Haha thanks, en leuk dat je hebt gelezen! Tuurlijk mag je even naar de "dames" kijken. Ik ga je toevoegen. Zal dit weekend weer nieuwe foto's maken. De laatste zijn van 2 wkn geleden. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag even bij Hunkemoller geweest :154:nou mevr Auks... zo'n fijne gladde t-shirt bh gaat m niet worden daar. Auks is op dit moment gezegend met een hunkemoller maatje 70F :ph34r: maar de t-shirt bh's in die maat... niet te doen :4: de helft valt eruit :45:

 

Gelukkig wel kunnen slagen voor een 3tal andere mooie bh's, gezien ze nu 3e bh gratis weekend hebben...

 

Nu nog opzoek naar een gladde bh die wel past :blink::4: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Auks:

Vandaag even bij Hunkemoller geweest :154:nou mevr Auks... zo'n fijne gladde t-shirt bh gaat m niet worden daar. Auks is op dit moment gezegend met een hunkemoller maatje 70F :ph34r: maar de t-shirt bh's in die maat... niet te doen :4: de helft valt eruit :45:

 

Gelukkig wel kunnen slagen voor een 3tal andere mooie bh's, gezien ze nu 3e bh gratis weekend hebben...

 

Nu nog opzoek naar een gladde bh die wel past :blink::4: 

 

Dat is dan eens een ander probleem! :D 

zou je me aan je album willen toevoegen? Ik ben 3 dagen geleden ook door dr Verdonck geopereerd.:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Mrt:

 

Dat is dan eens een ander probleem! :D 

zou je me aan je album willen toevoegen? Ik ben 3 dagen geleden ook door dr Verdonck geopereerd.:) 

Hahaha inderdaad, we mogen het nu een luxe probleem noemen ;)

Wat leuk! Gaat het goed? En wat heb je genomen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Lolita93:

Hey @Auks,

 

wat leuk om je verslagen te lezen! 28/03 is het aan mij, ook bij Dr.Verdonck. Zou ik eens mogen piepen in je album? :-) 

Spannend!! Je dan ben je ook al bijna aan de beurt!! Heb even in je topic gelezen. 

 

@Mrt en @Lolita93 heb jullie toegevoegd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Lolita93:

@Auks dankje!

En inderdaad spannend, ik kan niet wachten!

Ik dacht gelezen te hebben dat jij na 4 weken terug mocht sporten? Ik dacht dat je van Verdonck 8 weken niet mag sporten? (Wat ik eigenlijk heeeeel lang vind :-( ) 

Ik heb contact opgenomen met de kliniek om te vragen of ik wel op de loopband mocht lopen, dus net als buiten alleen dan binnen. Max 5.5km pu. Het klopt inderdaad dat je niet mag sporten tot 8 wkn. Vind dat zelf ook nogal lang gezien je van de meeste pc's het na 6 wkn weer langzaamaan mag opbouwen. Maar! Ik ga me er braaf aan houden, hij geeft dat advies natuurlijk met een reden ;). Dus dat sporten waar ik het eerder over had is enkel wandelen op de loopband ipv buiten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Lolita93:

@Auks dankje!

En inderdaad spannend, ik kan niet wachten!

Ik dacht gelezen te hebben dat jij na 4 weken terug mocht sporten? Ik dacht dat je van Verdonck 8 weken niet mag sporten? (Wat ik eigenlijk heeeeel lang vind :-( ) 

Even om aan te vullen. 

Het heeft te maken met het sneller rondpompen van je bloed waardoor je slechter zou herstellen, of je herstel zou belemmeren volgens de kliniek. Dus toch wel handig daarnaar te luisteren gezien het toch wel de bedoeling is een aantal jaren met deze dames gaan doen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Auks:

Even om aan te vullen. 

Het heeft te maken met het sneller rondpompen van je bloed waardoor je slechter zou herstellen, of je herstel zou belemmeren volgens de kliniek. Dus toch wel handig daarnaar te luisteren gezien het toch wel de bedoeling is een aantal jaren met deze dames gaan doen ^_^

 

Ok, dan hou ik het bij wandelingen en bijt ik wat op mijn tanden.

Jammer, hahaha ik had even de hoop dat ik toch vroeger zou mogen sporten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lolita93:

 

Ok, dan hou ik het bij wandelingen en bijt ik wat op mijn tanden.

Jammer, hahaha ik had even de hoop dat ik toch vroeger zou mogen sporten. 

Helaas meid! Inderdaad even op de tanden bijten :145: 

Gelukkig ben je niet alleen in het balen van niet mogen sporten. Er zijn trouwens al enkele topics over het sporten na je bv. Misschien heb je ze al gezien maar anders kun je in de zoekbalk zoeken op fitness. Dan vindt je vast veel. 

2 uur geleden zei Kristel612:

@Auks wat een leuke schrijfwijze :D ik heb mijn nieuwe boobs van te maandag, ben er super blij mee! Zou ik eens mogen kijken naar je foto’s ben super benieuwd!

 

xx

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! 

Hoe zijn de afgelopen dagen gegaan? 

 

Ik ga je toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Auks dank je!! De eerste dagen pijnlijk ;)nu volledig zonder pijnstillers! Mijn rechter borst is wel hoger als de linker. Hoop dat dit goed komt maar het is nog maar een weekje geleden dus mss nog geduld hebben ;) dank je, kan ik eens een kijkje nemen dit zijn de mijne voor en na :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.