Ga naar inhoud

Auks : 2 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Super goed dat je zo tevreden bent met je borsten! Je hebt ondertussen al een hele weg afgelegd, eerst al dat wachten en nu ben je door het zwaarste heen. Ja ik denk dat dat iedereen zn hoogtepunt is om het eerste elegante kanten bh'tje te dragen! Op welke maat denk je uit tekomen? Ah en lukt dat op de zij slapen? Zitten ze niet in de weg? En dat mocht al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei rocco2912:

@Auks zou ik ook mogen kijken in je album want ik krijg wsl hetzelfde als

jij hebt !

Hoi hoi! 

Wat leuk! Ik heb je toegevoegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste werkdag 

 

Vandaag was al weer mijn eerste werkdag! 
Was erg blij weer te kunnen beginnen met werken want dat thuis zitten is echt niks voor mij. Ik moet wel een stukje rijden voor mn werk maar gelukkig is het in het zuiden vakantie zodat ik weinig files had. Even een kopje thee bij aankomst en hop weer lekker achter mn bureau.

 

Collega's nieuwsgierig natuurlijk, waren allemaal erg benieuwd hoe het verlopen was. Sommige van de meiden heb ik foto's laten zien, ook van de voor situatie. Grappig om dan te horen dat ze echt nooit hadden gedacht dat mn eigen boobs zonder maximizer eigenlijk niets voorstelde. 


Eigenlijk ging het best goed, kreeg in de middag wel wat last van mn rug van het misschien toch onbewust anders zitten. En merkte wel dat ik aan het einde van de werkdag echt moe begon te worden. 

 

Ben nu na het eten en douchen echt afgebrand haha. En alleen links een beetje een harde borst.

Dus nu heerlijk met mn boobies in n zacht vestje op de bank en optijd mn bedje in.

 

Morgen weer een nieuwe dag! En eindelijk de vervelende knoopjes eruit! :43:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei saar199621:

Wat goed dat je eerste werkdag goed ging! Na hoeveel dagen ben je gaan werken :)

 

Ik zit vandaag op 12 dagen po. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei El80:

Dat is snel! Ik wil na 14 dagen weer aan het werk....na hoeveel dagen had je geen pijn meer? @Auks mag ik je album bekijken? 

 

Hoi hoi,

 

Ja natuurlijk! Ik voeg je toe, zag het inderdaad ook in ons clubje maar nog geen tijd gehad je toe te voegen.

 

Ik zit vrijdag op 14 dagen, maar gezien ik een kantoor baan heb vond ik dat het wel weer moest kunnen :)

In principe had ik het einde van de eerste week geen pijn meer. Wel zijn mijn hechtingen af en toe vervelend en merk je natuurlijk wanneer je te veel gedaan hebt, maar echt pijn kan ik dat niet noemen.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dreaming1991:

Hey @Auks!  Zou ik ook eens mogen meekijken in je album? Wat goed dat je al kan gaan werken! Lekker bezig zijn, gaat de tijd toch sneller voorbij :) Dat sneller moe worden ken ik...ben benieuwd wanneer we ons weer 'normaal' gaan voelen. En cool dat je het zo kan delen met je collega's! 

liefs

Hoi hoi!

 

Ik heb je toegevoegd!

Haha pff dat normaal voelen dat duurt hoop ik niet heel lang meer maar ik ben er bang voor :4:

Een van de meiden op de chat gisteren noemde het de concentratie van een fruitvliegje....

nou dus dat precies :45:

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Auks said:

Hoi hoi!

 

Ik heb je toegevoegd!

Haha pff dat normaal voelen dat duurt hoop ik niet heel lang meer maar ik ben er bang voor :4:

Een van de meiden op de chat gisteren noemde het de concentratie van een fruitvliegje....

nou dus dat precies :45:

 

X

 

Ahaha precies :45: en die dutjes in de zetel...die zijn ook gevaarlijk! Zo verslavend :45: 

ik vind het heel mooi! Echt een super resultaat :D spannend nu om te zien hoe ze evolueren...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sanderella:

Hoi meiden, 

 

moesten jullie ook naar het ziekenhuis van te voren om te laten controleren of je borsten gezond zijn? En werd dit vergoed of kreeg je daar nog een rekening van? 

 

Liefs sanderella 

Hoi hoi, 

 

Dat verschilt een beetje per pc. Bij Verdonck is het verplicht en vind het eigenlijk alleen maar goed als dat gedaan wordt. Voor NL wordt het niet vergoed met een verwijzing uit BE. Met de verwijzing van Verdonck was het überhaupt een heel drama een afspraak te kunnen maken in een NL ziekenhuis. Ik heb uiteindelijk via een verwijzing van de huisarts het wel voor elkaar kunnen krijgen.

Maar mocht het zo zijn dat je het toch zelf moet betalen.... kosten zijn verschillend per ziekenhuis maar max. €100 wat ik in mijn belronde mee heb gekregen. 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2018 om 21:35 zei Auks:

Hoi hoi, 

 

Dat verschilt een beetje per pc. Bij Verdonck is het verplicht en vind het eigenlijk alleen maar goed als dat gedaan wordt. Voor NL wordt het niet vergoed met een verwijzing uit BE. Met de verwijzing van Verdonck was het überhaupt een heel drama een afspraak te kunnen maken in een NL ziekenhuis. Ik heb uiteindelijk via een verwijzing van de huisarts het wel voor elkaar kunnen krijgen.

Maar mocht het zo zijn dat je het toch zelf moet betalen.... kosten zijn verschillend per ziekenhuis maar max. €100 wat ik in mijn belronde mee heb gekregen. 

 

x

Vandaag Mn echografie laten doen. Ik heb via Mn huisarts een verwijsbriefje gekregen voor de radiologie. Daardoor word het t wel vergoed. Maar als je eigen risico nog niet op is dan moet je het gewoon betalen. Weet nog niet wat het gaat kosten. Maar het moest toch gebeuren. Alles was in orde gelukkig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Sanderella:

Vandaag Mn echografie laten doen. Ik heb via Mn huisarts een verwijsbriefje gekregen voor de radiologie. Daardoor word het t wel vergoed. Maar als je eigen risico nog niet op is dan moet je het gewoon betalen. Weet nog niet wat het gaat kosten. Maar het moest toch gebeuren. Alles was in orde gelukkig! 

Wat fijn dat je dat meteen te horen hebt gekregen. En dat alles goed is!! 

Ik moest een aantal dagen wachten.

Inderdaad gaat het wel van je eigen risico af. Ik had het geluk dat de echo en mammogram aan het eind van het jaar waren en ik al door mijn eigen risico heen was haha, dus dat scheelde weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 4 weken po

Weer eens tijd voor een nieuw verslagje leek me zo.

Heel stom, het ene moment lijkt 2 februari als de dag van gisteren. Het andere moment lijkt het al een heeeeele tijd geleden… maar dan kijken we naar beneden en zien we nog steeds die gekke borstband en “prachtige” Carefix Anna. Ben nog steeds onwijs blij met mijn nieuwe boobs! En heb ook geen moment spijt van de gekozen maat!

Al bijna 3 weken lekker aan het werk, wel aan het eind van de dag nog steeds moe en weinig energie. Gekke narcose,  weet uit ervaring na 2 schouder operaties dat dat bij mij nog wel een paar maanden kan duren :121:.

Autorijden gaat prima, al merk ik natuurlijk wel dat aan het eind van een werkdag een automaat toch wel handig zou zijn for the time being

In overleg met de pc mocht ik afgelopen week hele lichte cardio doen. Ja, ik weet het je kunt heerlijk het bos in met dit prachtige weer…. Maar gezien mn boobs bij gevoelstemperatuur van -10 nog steeds 2 bowlingballen worden :blink:, is een loopband in de local gym toch echt wel een betere optie. Standje 5.5km per uur en lekker een half uurtje lopen met die handel. Gewoon op het gemak. Omdat ik een zittend beroep heb is het heerlijk dit 2 of 3 keer in de week even te doen.

Inmiddels wissel ik af met sportbh, overdag de Hema heavy Support ( 75E, helaas hebben ze die niet in 70 dus hij zit al op zijn strakste ) en s’avonds/s’nachts de heerlijk zachte Carefix Anna.

Mijn littekens genezen goed, al zit er bij mijn linker borst nog een beetje een deukje boven het litteken, maar was veel erger dus vermoedt dat dit nog verder weg zal trekken.  Rechts heb ik wat bobbeltjes zitten onder het litteken, van de hechtingen, maar ook dat moet minder gaan worden in de loop van de tijd. Ik smeer nog geen crème, wil hiermee echt wachten tot ik 6 weken po ben. En heb hier eens eerder gelezen dat je beter iets langer kunt wachten met smeren als dat je te vroeg gaat smeren.

Oude bikini’s gepast, haha wat een lol… mijn vriend noemde het nipple covers :154:…. Dus die gaan we ook maar in de kleding container doen . Dit weekend ga ik ook maar eens echt afscheid nemen van mijn oude bh’s ^_^, gek idee dat die lade die eerst VOL lag met de bekende Maximizers, dadelijk helemaal leeg gaat zijn. Natuurlijk het super leuke vooruitzicht dat hij binnenkort gevuld gaat zijn met prachtige kanten bh’s . Maar mentaal toch iets lastiger afscheid nemen van het oude als ik gedacht had…

Mijn vriend is er ook heel blij mee, hij vind ze prachtig. Zoals misschien meer mannen, moet ik hem soms toch nog reminden dat ik dingen nog niet mag, maar gelukkig helpt hij dan uiteindelijk toch graag. En voor velen wellicht herkenbaar, na enkele weken po heb je zelf ook het idee dat je alles wel weer kunt, dus moet mezelf soms echt op m’n vingers tikken.

Heel verhaal weer haha, maar conclusie, ik ben heel heel heel blij met mn nieuwe tieten! :wub: En kan niet wachten tot ik kan gaan shoppen!! ( en die gekke borstband weg kan gooien )

Ik zal vandaag nieuwe foto’s in m’n album plaatsen

Liefs, X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe foto's staan in m'n album. Ga nog proberen die van mijn littekens erbij te zetten.

Maar krijg daar steeds een foutmelding op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Auks:

Nieuwe foto's staan in m'n album. Ga nog proberen die van mijn littekens erbij te zetten.

Maar krijg daar steeds een foutmelding op.

@Auks zou ik een kijkje in je album mogen nemen? Gaat dit automatisch als je mij toevoegd ? Weet nog steeds niet precies hoe alles werkt Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Auks:

Vandaag 4 weken po

 

Weer eens tijd voor een nieuw verslagje leek me zo.

 

Heel stom, het ene moment lijkt 2 februari als de dag van gisteren. Het andere moment lijkt het al een heeeeele tijd geleden… maar dan kijken we naar beneden en zien we nog steeds die gekke borstband en “prachtige” Carefix Anna. Ben nog steeds onwijs blij met mijn nieuwe boobs! En heb ook geen moment spijt van de gekozen maat!

 

 

 

Al bijna 3 weken lekker aan het werk, wel aan het eind van de dag nog steeds moe en weinig energie. Gekke narcose,  weet uit ervaring na 2 schouder operaties dat dat bij mij nog wel een paar maanden kan duren :121:.

 

Autorijden gaat prima, al merk ik natuurlijk wel dat aan het eind van een werkdag een automaat toch wel handig zou zijn for the time being

 

In overleg met de pc mocht ik afgelopen week hele lichte cardio doen. Ja, ik weet het je kunt heerlijk het bos in met dit prachtige weer…. Maar gezien mn boobs bij gevoelstemperatuur van -10 nog steeds 2 bowlingballen worden :blink:, is een loopband in de local gym toch echt wel een betere optie. Standje 5.5km per uur en lekker een half uurtje lopen met die handel. Gewoon op het gemak. Omdat ik een zittend beroep heb is het heerlijk dit 2 of 3 keer in de week even te doen.

 

 

 

Inmiddels wissel ik af met sportbh, overdag de Hema heavy Support ( 75E, helaas hebben ze die niet in 70 dus hij zit al op zijn strakste ) en s’avonds/s’nachts de heerlijk zachte Carefix Anna.

 

Mijn littekens genezen goed, al zit er bij mijn linker borst nog een beetje een deukje boven het litteken, maar was veel erger dus vermoedt dat dit nog verder weg zal trekken.  Rechts heb ik wat bobbeltjes zitten onder het litteken, van de hechtingen, maar ook dat moet minder gaan worden in de loop van de tijd. Ik smeer nog geen crème, wil hiermee echt wachten tot ik 6 weken po ben. En heb hier eens eerder gelezen dat je beter iets langer kunt wachten met smeren als dat je te vroeg gaat smeren.

 

 

 

Oude bikini’s gepast, haha wat een lol… mijn vriend noemde het nipple covers :154:…. Dus die gaan we ook maar in de kleding container doen . Dit weekend ga ik ook maar eens echt afscheid nemen van mijn oude bh’s ^_^, gek idee dat die lade die eerst VOL lag met de bekende Maximizers, dadelijk helemaal leeg gaat zijn. Natuurlijk het super leuke vooruitzicht dat hij binnenkort gevuld gaat zijn met prachtige kanten bh’s . Maar mentaal toch iets lastiger afscheid nemen van het oude als ik gedacht had…

 

Mijn vriend is er ook heel blij mee, hij vind ze prachtig. Zoals misschien meer mannen, moet ik hem soms toch nog reminden dat ik dingen nog niet mag, maar gelukkig helpt hij dan uiteindelijk toch graag. En voor velen wellicht herkenbaar, na enkele weken po heb je zelf ook het idee dat je alles wel weer kunt, dus moet mezelf soms echt op m’n vingers tikken.

 

 

 

Heel verhaal weer haha, maar conclusie, ik ben heel heel heel blij met mn nieuwe tieten! :wub: En kan niet wachten tot ik kan gaan shoppen!! ( en die gekke borstband weg kan gooien )

 

Ik zal vandaag nieuwe foto’s in m’n album plaatsen

 

 

 

Liefs, X

 

wat een fijne update @Auks super dat je het zo goed vanaf brengt en ze zien er goed uit ,laat de nieuwe bikini maar komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.