Ga naar inhoud

Auks : 2 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Ik ben Auks, en ben hier terecht gekomen via mn beste vriendinnetje die ook heel veel aan het forum heeft gehad.

Ben zelf nog erg aan het twijfelen, niet dat ik ze wil.... haha daar ben ik al lang over uit :wub:, maar welke en waar.

Heb inmiddels consult gehad bij Medisch Centrum Waalre, en dat was erg prettig.

Maar gezien ik ook in de buurt van de Belgische grens woon is België misschien ook nog wel een optie.

Bij Medisch Centrum Waalre werken ze met Mentor, ik zou dan gaan voor de Cohesive 2, rond. Twijfel nog tussen 300 en 350 CC.

Ben aan het zoeken geweest voor België, maar gezien ik waarschijnlijk ook verkeerd zoek kan ik niet echt vinden of er ook een kliniek

vooraan in België is die Mentor plaatst. Hebben jullie hier misschien een goede tip voor?

 

Nu weet ik dat België vaak een stuk voordeliger is als Nederland, laten we vooropstellen dat ik het 't aller aller belangrijkste vind dat het op de juiste manier en door een goede PC gedaan wordt. Maar je kunt waarschijnlijk begrijpen dat de keuze tussen een goede pc, behandeling en prothese in België of in NL met een prijsverschil van € 800,- toch zeker de moeite waard is om eens naar te kijken.

Mijn voorkeur gaat in ieder geval nog steeds uit naar Waalre, en zou dan in februari geopereerd gaan worden....  heb er nu al zo onwijs veel zin in!!

 

Liefs Auks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie

@Auks Ik ben zelf door Dr Verdonck van de Belgian Breast Clinic geopereerd!  Een hele fijne en goede arts. Je zult hier veel goede ervaringen over hem lezen. Hij werkt met 3 verschillende protheses, Sebbin, Mentor en Motiva. Veel succes met zoeken, voor je t weet ben je aan de beurt! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi ik zelf ben in Oisterwijk geopereerd hele fijne arts heb ook mentor type 2 en high profile heb er 550 cc in zitten had geen kleine borsten maar helemaal leeg door 2 kids en nu vind ik ze super ik heb ronde protese en dual plane vind het erg pijnlijk maar wel waard ben nu 2 weken po xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Starships

Dank je wel voor je berichtje. 

Ik denk dat ik maandag ga bellen voor n consult bij de BBC. Heb jij het consult in Diest gehad? En hoe ging t bij jou met plannen van de operatie? Lees namelijk ze bellen voor je operatiedatum. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Auks Ik heb mijn consult in Tesserderlo gehad, kan zijn dat de consulten nu wel in Diest zijn hoor. Toendertijd ging zijn kliniek in Diest pas net open, de operaties vinden wel plaats in Diest. Voor het plannen van de operatie datum heb ik gevraagd voor de mogelijkheden tussen een  bepaalde periode, ik kreeg toen meerdere opties. Hij opereert op woensdag en vrijdag. Het tijdstip krijg je in t begin van de week waarin je geopereerd word. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lovefamily

Hoi,

 

Ik ben 9 jaar geleden ook door de arts geopeeerd uit MC Waalre. Had toen al protheses en deze zijn daar toen gewisseld. Had toen 265cc en is vervangen voor 450cc. Deze week mijn afspraak ingepland om weer bij MC Waalre geopereerd te worden. Twee zwangerschappen achter de rug en wat kapselvorming gekregen. Nu gekozen voor de 600cc.. ben heel benieuwd. Mijn ervaring is wel.. dat ik bij alle keren de maat groter had verwacht dan dat het uiteindelijk werd.

 

succes met je keuzes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lovefamily:

Hoi,

 

Ik ben 9 jaar geleden ook door de arts geopeeerd uit MC Waalre. Had toen al protheses en deze zijn daar toen gewisseld. Had toen 265cc en is vervangen voor 450cc. Deze week mijn afspraak ingepland om weer bij MC Waalre geopereerd te worden. Twee zwangerschappen achter de rug en wat kapselvorming gekregen. Nu gekozen voor de 600cc.. ben heel benieuwd. Mijn ervaring is wel.. dat ik bij alle keren de maat groter had verwacht dan dat het uiteindelijk werd.

 

succes met je keuzes! 

Ooh spannend! Jij mag dus weer deze week!

Ik ben bij Dr. Fransen geweest in Waalre. Nu ik alle ervaringen hier op het forum zo lees neig ik ook eerder naar 350cc. Ik ga maandag bellen voor consult bij BBC en na dat consult mn keuze maken waar ik heen ga. Ik ben al eerder in Waalre geopereerd ( totaal andere operatie... schouder ) dus weet wel hoe prettig die kliniek is in nazorg. Er werkt ook nog steeds dezelfde verpleging dus dat is ook erg fijn. Wanneer mag je komende week? 

Alvast veel succes iig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lovefamily

Heb alleen de afspraak ingepland. De operatie vind plaats 22 november. Ik ben toen en word nu weer door dokter Hawinkels geholpen. Ik ben 1,65 en weeg nu 58 kilo. Aan de grote wen je heel snel. Maar wat je ook kiest, het is altijd een verbetering. Ik zelf ben altijd hartstikke tevreden geweest ook toen ik de 265cc had. Heb beide keren een heel goed herstel en eigenlijk nergens last van gehad. Ben nu wel heel zenuwachtig omdat ik twee kleine kinderen rond heb lopen (1,5 en 3 jaar) Zal wel lastig worden niet te mogen tillen en alles. Het zijn nogal mama kindjes. 

Jij heel veel succes met je consult maken. Ben benieuwd waar je voor gaat kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaaaaai schattie! Je -bestie- hier hihi.

Heel goed om jezelf in te lezen en op consult te gaan. Je moet je toch op je gemak voelen bij de arts en de kliniek. Uiteindelijk maak je de keuze waar jij je goed bij voelt!

Ik lees met je mee en ga je tips geven waar ik kan.

Kusss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei caatje_pj:

Haaaaaaai schattie! Je -bestie- hier hihi.

Heel goed om jezelf in te lezen en op consult te gaan. Je moet je toch op je gemak voelen bij de arts en de kliniek. Uiteindelijk maak je de keuze waar jij je goed bij voelt!

Ik lees met je mee en ga je tips geven waar ik kan.

Kusss

Als ik jou toch niet had he :wub: dan was ik hier ook nooit terecht gekomen! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag op consult geweest bij Dr.Verdonck. Prachtige kliniek en jeetje wat een vriendelijke en gezellige man. Ook de dames bij de receptie erg vriendelijk.

Ik heb alle uitleg gekregen over de verschillende mogelijkheden in prothese, de operatie etc etc 

Omdat ik al eerder een consult ergens anders had gehad scheelde dit wel met het "zoeken" naar de maat. Na passing ben ik uitgekomen op Mentor rond dualplane 350cc, misschien 375cc.

Omdat ik er al jaren over heb nagedacht heb ik na dit fijne gesprek maar meteen de knoop doorgehakt. Als mijn werk het goedkeurt.... ben ik 2 februari de trotse eigenaar van nieuwe boobs! 

 

Ik heb alle informatie al doorgemaild gekregen van Indra, dus vanavond alles even goed doorlezen en morgen even contact op nemen met de huisarts voor een echo van mn huidige boobs just in case. 

 

Helemaal hyper thuis gekomen meteen maar even de sportschool ingedoken om de adrenine kwijt te raken haha. 

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starships het is gelukt gelukkig. Morgen even mailen met de documenten om alles vast te zetten. 

 

@Nicoline_W haha dat Belgische taaltje ben ik redelijk gewend, woon vlak bij de grens dus vroeger veel op stap geweest in België. 

 

Hoe hebben jullie dat gedaan met de echo die je moet laten maken van je huidige boobs? Ik heb wel een soort van verwijzing door gekregen, maar kan ik zomaar contact opnemen met een ziekenhuis voor een afspraak? 

( de assistente van de huisarts werkte namelijk niet echt mee in het mee denken, zal dr dag niet hebben gehad denk ik haha ) 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Auks Ik heb de verwijzing van dr Verdonck gebruikt om afspraak te maken in t ziekenhuis, ook in Nederland. De echo wordt alleen niet vergoed, t ging bij mij geloof ik over €70. Dus gewoon even bellen naar t ziekenhuis, uitleggen dat je verwijzing hebt van de plastisch chirurg en dan verwacht ik dat t voldoende is! Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Starships:

@Auks Ik heb de verwijzing van dr Verdonck gebruikt om afspraak te maken in t ziekenhuis, ook in Nederland. De echo wordt alleen niet vergoed, t ging bij mij geloof ik over €70. Dus gewoon even bellen naar t ziekenhuis, uitleggen dat je verwijzing hebt van de plastisch chirurg en dan verwacht ik dat t voldoende is! Succes! 

Thanks voor de tip @Starships zal eens gaan bellen vandaag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
9 minuten geleden zei Zee-Bra77:

Hartelijk gefelicteerd met je datum :D nu wordt het aftellen 

Thanks!! 

Nou zeg dat... de tijd kan me niet snel genoeg gaan nu! Heb er zó veel zin in! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.