Ga naar inhoud

nathaly : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie
41 minuten geleden zei Eefxxmx:

Ja wat is dat toch met die double bubble?? Wat gebeurt er dan eigenlijk?

ik heb nu nogal hele brede borsten, ik hoop dat ze snel indalen ( weet ook niet hoelang daarvoor staat) 

ook heb ik als ik arm oefeningen doe een borrelend geluid, heel irritant dus ben ook bang voor misvormde borsten.

Komt er eigenlijk wat op neer dat er een huidplooi ontstaat doordat dat stuk niet gevuld is met de prothese... komt veel voor dus als je dun en los vel hebt geloof ik. En doordat men pc dus geen 400 wou plaatsen terwijl dit erin ging bij mij heb ik wat schrik daarvoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei nathaly:

Hey @Bunny87  hoe is het met jou? Jij nog wel strak in het verband? Ik ga het er morgen maar eens afhalen denk ik ;-)

Hey @nathaly! Alles heel goed hier, ik heb ze vandaag verlost van het verband! Ssjjjtt! :P het voelt veel beter met de sportbh. Heb wel mijn borstband ook nog aan natuurlijk! Dat geeft me een veilig gevoel :-) het ziet er goed uit. Nu nog wat gezwollen enz maar komt zeker goed :wub: 

hoe gaat het verder nog met jou? Slaap je goed? Heb je nog pijn? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Bunny87:

Hey @nathaly! Alles heel goed hier, ik heb ze vandaag verlost van het verband! Ssjjjtt! :P het voelt veel beter met de sportbh. Heb wel mijn borstband ook nog aan natuurlijk! Dat geeft me een veilig gevoel :-) het ziet er goed uit. Nu nog wat gezwollen enz maar komt zeker goed :wub: 

hoe gaat het verder nog met jou? Slaap je goed? Heb je nog pijn? Xx

serieus??? Potverdulleme...Ben ik de hekkensluiter?? Haha. Nou morgen gaat nu definitely de schaar erin.:lol:   Met mij gaat het heel goed. Vandaag weer auto gereden. En alles voelt zo goed dat het grootste gevaar schuilt in overmoedigheid! Doe echt alweer veel. Plat slapen lukt alleen nog niet maar dat is echt het enige. Goed te lezen dat jij ook blij bent met het resultaat. Uiteindelijk 4 hele tevreden meisjes van 18 oktober....;) ok...ok..3 meisjes en 1 ouwe doos..:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart @Starships @Bunny87....nou het is zover hoor..verband is eraf!! ;).. mooi geweest. BH zit lekker...en gewoon een BH zonder vulling...dat heb ik nog nooit gehad!

Heb wat foto's toegevoegd. Het is een mooi c-cupje... ben er echt superblij mee. Groter had voor mij niet gehoeven, dus mijn angst dat ik het veel te klein zou vinden is godzijdank niet uitgekomen. Duidelijk dat 1 borst nog wat hoger zit dan de andere, maar dat gaat met de tijd wel goedkomen. Braaf mijn borstband weer om gedaan want we gaan wel voor het mooiste resultaat natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei nathaly:

@Sudkart @Starships @Bunny87....nou het is zover hoor..verband is eraf!! ;).. mooi geweest. BH zit lekker...en gewoon een BH zonder vulling...dat heb ik nog nooit gehad!

Heb wat foto's toegevoegd. Het is een mooi c-cupje... ben er echt superblij mee. Groter had voor mij niet gehoeven, dus mijn angst dat ik het veel te klein zou vinden is godzijdank niet uitgekomen. Duidelijk dat 1 borst nog wat hoger zit dan de andere, maar dat gaat met de tijd wel goedkomen. Braaf mijn borstband weer om gedaan want we gaan wel voor het mooiste resultaat natuurlijk...

Oooh finally! Haha freeeeedom :D ja zot he?! Er is gwn een bultje met maar een dun lapje stof over de borsten “waar is die wijn, dit vraagt om een feestje” 

oh ben blij dat je ze goed vind van grootte! Al had die 20cc niet uitgemaakt voor het zicht denk ik hoor moest je toch hebben gedacht van, verdomme toch spijt dat ik de maar groter niet heb genomen. Ja nu nog 7 weken volhouden met die band en bh, komt helemaal goed! 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Sudkart:

Komt er eigenlijk wat op neer dat er een huidplooi ontstaat doordat dat stuk niet gevuld is met de prothese... komt veel voor dus als je dun en los vel hebt geloof ik. En doordat men pc dus geen 400 wou plaatsen terwijl dit erin ging bij mij heb ik wat schrik daarvoor

Jemig zeg dat klinkt best eng, zie wel onder mijn rechter borst een kleine plooi, ik hoop maar dat dit vd hechting is :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Natje3:

@nathaly

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest. Ik zie dat je ondertussen je bv gehad hebt. 

Hoe gaat het met je ? Tevreden van het resultaat ?

Heyla....wat leuk weer van je te horen. Hoe gaat het met jou? Met mij gaat het heel goed. 13 oktober is dus uiteindelijk 18 oktober geworden (vrijdag de 13e ;-))...en nu dus 8 dagen po. Ik voel mij goed en doe eigenlijk alles weer. Gisteren voor het eerst wezen autorijden en in huis doe ik ook weer dingen als wasjes draaien, koken etc. Al met al is het mij reuze meegevallen...en ik zou het serieus zo weer doen. Net als jij ben ik toch voor maatje kleiner gegaan..275cc ipv de gepaste 295. Ik ben tevreden met het natuurlijke resultaat. Niemand zal in mijn kleding zien dat ik een bv heb gehad. Ziet er net zo uit als toen ik de maximizers droeg van de H&M. Ik ben ontzettend blij en trots dat ik mij door mijn leeftijd niet tegen heb laten houden. Ik vind het geweldig nu borsten van mijzelf te hebben en dat ik ze niet meer aan hoef te trekken.

Ik zal je aan mijn album toevoegen. 

Maar hoe is het met jou...voor jou alweer een paar maandjes geleden. Nog steeds tevrede met je keuze ook voor kleindere borsten net als ik? Of toch spijt dat je niet groter bent gegaan? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nathaly ik ben heel erg blij voor je dat je er supergelukkig mee bent!! Zoals Sudkart al zei, die 20cc zou uiteindelijk niet veel uitgemaakt hebben hoor! Je hebt heel goed gekozen :wub: en seg seg, die leeftijd doet er echt niet toe hoor!! Op gelukkig zijn staat geen leeftijd ;) 

ik draag ook een sportbh zonder vulling, zelfs niet voorgevormd! Zo zalig om te weten dat dit echt mijn borsten zijn! Waarom heb ik dit niet veel eerder gedaan?!?! :D I'm in love with my boobies, haha (en men hubby ook)! :P 

Fijn dat je al volledig de draad terug hebt opgenomen! Maar overdoe je niet hoor ;) ik heb sinds vandaag ook niks van pijn meer. Alle pillen netjes opgeborgen, weg ermee! :D heb ook al een en ander gedaan, momenteel even chillen in de zetel terwijl zoontje dutje doet. Hij begint wel te woelen, dus waarschijnlijk weldra gedaan met de rust :P 

take care! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nathaly

Ik ben bijna 5 maanden po. Alles gaat goed, heb enkel last van mijn rechter tepel die nog zeer gevoelig is. Maar ik hoor hier dat dit normaal is en me geen zorgen moet maken. Kan maanden duren tot het weer normaal is.

Maar anders ben ik zeer tevreden. De maat is perfect voor mij. Niemand die me al vragen gesteld heeft. En zo wilde ik het ook.

Ik geniet dat ik niet vanalles in mijn bh moet steken om het gevuld laten uitzien.

Super dat alles hoef met je gaat.

Geniet ervan. Ook al zijn we al de 40 voorbij het is genieten.:D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Natje3:

@nathaly

Ik ben bijna 5 maanden po. Alles gaat goed, heb enkel last van mijn rechter tepel die nog zeer gevoelig is. Maar ik hoor hier dat dit normaal is en me geen zorgen moet maken. Kan maanden duren tot het weer normaal is.

Maar anders ben ik zeer tevreden. De maat is perfect voor mij. Niemand die me al vragen gesteld heeft. En zo wilde ik het ook.

Ik geniet dat ik niet vanalles in mijn bh moet steken om het gevuld laten uitzien.

Super dat alles hoef met je gaat.

Geniet ervan. Ook al zijn we al de 40 voorbij het is genieten.:D

 

 

Zo is dat meis...ik zei laatst nog op dit forum...jezelf aantrekkelijk wllen voelen stopt echt niet als je 40 wordt. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Natje1:

@Natje3  @nathaly yup yup....ik ben 43 en wil dit reeds vele jaren....en voilà nu de stap gezet. Dinsdag komt het verband eraf! Ik volg jullie:)

 

Succes verder!

Precies! Spannend meis. Ik heb het verband er vandaag afgehaald. En heel tevreden. Ben wel eerlijk..was ik nog 25 geweest had ik er nog een paar cc bovenop gegooid :lol:  maar ik ben zooo blij nu dat ik de knoop heb doorgehakt. Ik gun jou dat gevoel ook. Het leven is te kort om spijt te hebben van dingen die we niet gedaan hebben toch? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei nathaly:

Precies! Spannend meis. Ik heb het verband er vandaag afgehaald. En heel tevreden. Ben wel eerlijk..was ik nog 25 geweest had ik er nog een paar cc bovenop gegooid :lol:  maar ik ben zooo blij nu dat ik de knoop heb doorgehakt. Ik gun jou dat gevoel ook. Het leven is te kort om spijt te hebben van dingen die we niet gedaan hebben toch? X

Hahaha idd ik ook, zo''n 200cc zou ik erbij gedaan hebben:Pmaar nu zal ik heel blij zijn met een grote C of kleine D. Dinsdag weet ik meer...woeeee.  Ik heb me in ieder geval al een Anna Carefix L gekocht en ga me een hunkemöller 80D aankopen voor dinsdag.

We have done it! We mogen blij zijn dat we de stap gezet hebben. 

 

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Starships:

@nathaly Fijn dat je ook verlost bent van t verband!! En al helemaal dat je tevreden bent met de maat. Ik heb de foto's gezien en ze zijn prachtig! :wub: Mag je trots op zijn! Wat voor sport Bh draag jij?? 

Goedemorgen Dame!! Dank je wel voor je compliment. Toch leuk om te horen op de eoa manier wil je ook soort van bevestiging horen ook al ben ik zelf heel tevreden :6:  ik heb de sportbh van de hunkermoller. Level 3 dacht ik. Zit heel lekker. 29,95 zoiets. Ik ga er nog even 1 bijhalen van de hema. Die van 18 euro. Lees ik ook goede verhalen over. Heb nu een 75C. Twijfelde wel eerst of het niet te strak zat voor mn borsten. Dat ze niet teveel plat worden gedrukt zeg maar. Maar het voelt niet zo. Heb het niet aan laten meten maar had hem id winkel gepast over mn verband heen. Vind het wel lastig met kleding aantrekken. Je ziet steeds die borstband er doorheen als het te truitje te strak of te laag is. Hoe is het met jou en de pijn? Ik vanncht door te plat te slapen weer enoooorme steken in mn rechterborst. Dat blijft toch een dingetje die rechterkant. Maar goed. Dan maar weer zitten. Maar ondertussen begint mn rug nu wel wat te protesteren door die slechten slaaphouding. Maar heee 9 dagen PO.  We mogen niet klagen he? Maandag ga ik weer aan het werk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.