Ga naar inhoud

nathaly : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 19-10-2017 om 11:42 zei nathaly:

Hey @Anouk12 dank voor je lieve berichtje. Ben zooo blij joh!! En dan heb ik ze nog niet eens gezien! :-) Hoe gaat het bij jou? En heb jij een album? Dan zou ik wel graag toegevoegd willen worden

Oh wat fijn zeg! Geniet er maar lekker van! Haha ja geduld hè... ;)

Met mij gaat het goed. Ik kan/mag nog niet alles maar inmiddels heb ik daar mijn draai wel in gevonden. Ik zal je toevoegen aan mijn album. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anouk12:

Oh wat fijn zeg! Geniet er maar lekker van! Haha ja geduld hè... ;)

Met mij gaat het goed. Ik kan/mag nog niet alles maar inmiddels heb ik daar mijn draai wel in gevonden. Ik zal je toevoegen aan mijn album. :)

Bedankt voor het toevoegen. Wat zal je trots zijn!! Echt prachtige borsten. En dan te bedenken dat het nog mooier gaat worden!! Bij mij zal het echt veel kleiner zijn hoor. Maar denk voor wat ik voor ogen heb zal ik helemaal tevreden zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3e dag PO!! Weinig verandering. Nacht weer half zittend/liggend op de bank doorgebracht en in 2 sessies zon 5 uurtjes geslapen. Pijn nog steeds goed te dragen. De pijn zit eigenlijk alleen nog in mn rechterborst. Flinke steken in mn borst en bij het wondje. Pijn straalt soms beetje uit naar mn oksel en mn arm. Maar moet zeggen dat de pijn er vooral is als er druk op staat. Dus voornamelijk bij het overeind komen. Het zal er allemaal wel bijhoren.  Mn linkerborst niks geen last...geen pijn, geen druk geen steken. Daardoor is de focus natuurlijk ook meer op de rechterkant. Maaaaaar het is heerlijk weer om op de bank te netflixxen ;-) dus geef mij er maar aan toe nu man en kids nog thuis zijn. Die moeten maandag weer werken en naar school. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Mee:

Hai Nathaly, ik las ergens dat je spijt had van de 265cc, ben je nu wel tevreden nadat je de pleisters eraf hebt gehaald? Of had je toch liever 295cc? :unsure:

Hallo @Mee ik zit nog helemaal ingepakt dus kan nog niet zeggen of ik het te klein vind. Maar had 2 passessies gehad en beide keren kwam ik uit op 295 cc. Maar mijn angst dat het te groot zou worden overheerste zo dat ik om de tussenmaat 275 heb gevraagd. Maar nu ik het ingepakt zie heb ik al zoiets van waarom ben ik op het laatste moment geswitched. Andere kant, ik kom van niets, ben al op middelbare leeftijd en zal al helemaal blij zijn met een gevulde c-cup. Dus ga mij er niet over lopen frustreren. Maar mijn advies zou zijn...bij twijfel blijf bij je 1e keuze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je reactie! :) had jij medium of full? Dr zei tegen mij dat ik met een 285cc op volle B kleine C zou uitkomen. Onder je kleren is een volle b vaak ook niet heel zichtbaar. Ik zou liever een 275/295 full willen hebben, maar weet niet of dit nep gaat staan. Volgens mij is corse echt dat hele grote en neppe en valt dat hij full mee, weet jij daar meer van af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een week geleden kreeg ik mijn boobs. Nu een week later kan ik zeggen dat het mij alles is meegevallen. Was op het ergste voorbereid maar dat was dus niet nodug. Natuurlijk die eerste dagen zijn pittig, maar ik vond de keizersnedes van mijn kinderen heftiger. Nu nagenoeg geen pijn meer. Alleen platliggen is een “no-go”   Dan vooral pijn in mn rechterborst, steken in de borst en bij het wondje. Maar eenmaal overeind kan ik echt al dingen doen. De pijn in mijn rechterarm zit er nog maar voelt iets minder gespannen dus dat zal ook wel weer bijtrekken. Ik kook weer en vaatwasser kan ik al leeghalen. Maar probeer mijzelf in te houden dat ik niet te hard van stapel loop. Gisteren kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb mij verband een stuk naar beneden gedaan. Wat ik zag maakte mij best blij. Idd geen grote borsten maar ook zeker niet te klein waar ik bang voor was. Denk dat het straks mooie borsten worden die goed bij mijn lichaam passen en bij mijn leeftijd.

oh en heel fijn...de zwemband om mn buik word ook minder. :D  

@Starships @Bunny87 hoe gaat ie bij jullie? Hebben jullie al gespiekt? @Sudkart hoe is het jou? Eerste schrik voorbij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nathaly Dat klinkt positief ! Goed dat je alweer zo veel zelf kunt, je lichaam geeft gelukkig snel genoeg aan wanneer het te veel is. Bij mij gaat t een beetje t zelfde, over t algemeen weinig tot geen pijn. Er zijn momenten dat er ineens weer een spier zeer doet, maar dat wijt ik vooral aan te veel doen of een onhandige beweging. Gisteren en eergisteren mee om boodschappen gegaan en dan ben ik wel heel blij als ik weer terug op de bank zit. Maar probeer zo rustig aan steeds meer te doen, man begint morgen weer met werken. Ik heb langs boven het verband een beetje opgetild, was ook content! Misschien dat ik net als jou t verband een stukkie naar beneden doe om even het vooraanzicht te bekijken ;). Nog maar een weekje en dat vervelende verband mag er af! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Starships:

@nathaly Dat klinkt positief ! Goed dat je alweer zo veel zelf kunt, je lichaam geeft gelukkig snel genoeg aan wanneer het te veel is. Bij mij gaat t een beetje t zelfde, over t algemeen weinig tot geen pijn. Er zijn momenten dat er ineens weer een spier zeer doet, maar dat wijt ik vooral aan te veel doen of een onhandige beweging. Gisteren en eergisteren mee om boodschappen gegaan en dan ben ik wel heel blij als ik weer terug op de bank zit. Maar probeer zo rustig aan steeds meer te doen, man begint morgen weer met werken. Ik heb langs boven het verband een beetje opgetild, was ook content! Misschien dat ik net als jou t verband een stukkie naar beneden doe om even het vooraanzicht te bekijken ;). Nog maar een weekje en dat vervelende verband mag er af! 

Heb net verband even helemaal naar beneden gerold :20:...sst niet verder vertellen he ;-). Even een foto van gemaakt. Vergeleken bij jullie kleine borsten hoor en had zeker die 20 cc nog wel bij gekund maar denk voor mij helemaal goed. Ik zal foto aan album toevoegen met ook de voorsituatie. Jij hebt al toegang volgens mij. Erg he....nieuwsgierige kip dat ik ben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @nathaly vorige week deze tijd was ik net aangekomen bij BBC! Wat vliegt de tijd he.. Al een week verder zeg! Heel fijn te horen dat je al wat dingen kan doen in het huishouden. Dat lukt bij mij ook terug stilletjes aan maar wil zeker niks forceren... Soms ben ik wat te overmoedig, woeps! Vandaag nog geen pijnstiller genomen (sinds gisterenavond). gaat goed! 

Heb deze nacht ook eerste keer plat op men rug proberen liggen maar dat is voor mij ook nog een 'no-go'. Heb me terug wat hoger moeten leggen. 

Ik heb ook al even gespiekt en het zag er heel goed uit. Maar wat een venijnige plakkers boven het verband zeg :wacko: vrij pijnlijk om ze te verwijderen vind ik! (Ofwel ben ik gewoon te kleinzerig :D)

 Dit weekend ga ik ze volledig onthullen! Spanneeend! 

Gisteren ben ik ook men eerste sportbh's gaan kopen. Bij Hema 2de aan halve prijs. Koopje!! Ik hoop dat ze goed zijn van maat want passen met dat verband aan geeft wel een vertekend beeld... Ik heb heeeel lang in het pashokje gezeten en heb uiteindelijk de 80C meegenomen. Een 'padded' sportbh (beetje voorgevormd) en een gewone... Heel benieuwd naar dit weekend!!! 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Bunny87:

Hey @nathaly vorige week deze tijd was ik net aangekomen bij BBC! Wat vliegt de tijd he.. Al een week verder zeg! Heel fijn te horen dat je al wat dingen kan doen in het huishouden. Dat lukt bij mij ook terug stilletjes aan maar wil zeker niks forceren... Soms ben ik wat te overmoedig, woeps! Vandaag nog geen pijnstiller genomen (sinds gisterenavond). gaat goed! 

Heb deze nacht ook eerste keer plat op men rug proberen liggen maar dat is voor mij ook nog een 'no-go'. Heb me terug wat hoger moeten leggen. 

Ik heb ook al even gespiekt en het zag er heel goed uit. Maar wat een venijnige plakkers boven het verband zeg :wacko: vrij pijnlijk om ze te verwijderen vind ik! (Ofwel ben ik gewoon te kleinzerig :D)

 Dit weekend ga ik ze volledig onthullen! Spanneeend! 

Gisteren ben ik ook men eerste sportbh's gaan kopen. Bij Hema 2de aan halve prijs. Koopje!! Ik hoop dat ze goed zijn van maat want passen met dat verband aan geeft wel een vertekend beeld... Ik heb heeeel lang in het pashokje gezeten en heb uiteindelijk de 80C meegenomen. Een 'padded' sportbh (beetje voorgevormd) en een gewone... Heel benieuwd naar dit weekend!!! 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wow @Bunny87 dat is een heel mooi setje hoor!! Haha ik zie aan de rode vlek dat de witte pleiser wel heel erg gehecht was aan je ;-). Ziet er veelbelovend uit hoor!! Ik heb net foto gemaakt van mn borsten. Verband even naar beneden gerold (pfft sneu he..dat ik niet langer kon wachten). Mijn Borsten zijn klein maar fijn :-). Maar tot nu toe ben ik tevreden met wat ik zie. Ik zal je aan het album toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei nathaly:

Heb net verband even helemaal naar beneden gerold :20:...sst niet verder vertellen he ;-). Even een foto van gemaakt. Vergeleken bij jullie kleine borsten hoor en had zeker die 20 cc nog wel bij gekund maar denk voor mij helemaal goed. Ik zal foto aan album toevoegen met ook de voorsituatie. Jij hebt al toegang volgens mij. Erg he....nieuwsgierige kip dat ik ben...

Hahaha! Ik heb het net ook gedaan, heb alleen geen foto gemaakt. Snel man  geroepen om te komen kijken, kindjes kwamen er alleen al aan... nu zit mijn verband alleen niet meer goed.. Denk dat het er geen week meer om gaat zitten zo. Ik ga je foto's zo eens kijken! Was je ook blij? Ik vond ze echt al mooi! Was zo bang om te schrikken, maar was helemaal positief! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.