Ga naar inhoud

nathaly : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Sudkart:

Da komt gwn doorda je nu die dubbele mooie bollen hebt, zelfs het forum is er niet goed van zo mooi dat ze zijn, en dan begint het forum wat te flippen :D! 

:lol:haha...mooi verhaal en tja...dat verklaart alles!! Alle ballen op mn bollen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei Starships:

Joehoee @nathaly @sudkart als t goed is kunnen jullie mijn album en nieuwe foto's bekijken... en let niet op mijn charmante zwembandjes :rolleyes: ze zijn gelukkig langzaamaan aan wegtrekken... 

Ga snel even kijken. Mijn zwemband ook een stuk minder overigens...zal weer zelf moeten zwemmen om te blijven drijven ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Starships:

Joehoee @nathaly @sudkart als t goed is kunnen jullie mijn album en nieuwe foto's bekijken... en let niet op mijn charmante zwembandjes :rolleyes: ze zijn gelukkig langzaamaan aan wegtrekken... 

Wow prachtig @Starships!! Ik begrijp dat je toestemming van Verdonck heb gekregen? ;-)

ben jezelf ook tevreden?? Zien er echt al mooi uit. Goed van vorm en mooie symmetrie! Weer een mijlpaal he? Sukkel ik nog ff door in mn blauwe verband ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei nathaly:

Wow prachtig @Starships!! Ik begrijp dat je toestemming van Verdonck heb gekregen? ;-)

ben jezelf ook tevreden?? Zien er echt al mooi uit. Goed van vorm en mooie symmetrie! Weer een mijlpaal he? Sukkel ik nog ff door in mn blauwe verband ;)

Dankjewel lief! :) ja ik ben wel tevreden, ik vond t altijd zo lastig om me leuk te kleden zonder teveel pushup. En ook bijvoorbeeld in bikini dat ik flink baalde. Een grote mijlpaal en ben zo blij dat ik t gedaan heb!! Je hebt ze gelukkig al kunnen zien hè ! :) ze zijn nog even goed beschermd ingepakt haha. Ja heb toestemming gehad, had gezegd dat t jeukte en dat t op sommige plekken zeer deed... mocht em zo inwisselen voor de bh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Starships:

Dankjewel lief! :) ja ik ben wel tevreden, ik vond t altijd zo lastig om me leuk te kleden zonder teveel pushup. En ook bijvoorbeeld in bikini dat ik flink baalde. Een grote mijlpaal en ben zo blij dat ik t gedaan heb!! Je hebt ze gelukkig al kunnen zien hè ! :) ze zijn nog even goed beschermd ingepakt haha. Ja heb toestemming gehad, had gezegd dat t jeukte en dat t op sommige plekken zeer deed... mocht em zo inwisselen voor de bh. 

Ik droeg altijd de maximizers van de h&m. Maar ik had niets om “op te pushen”. Als ik mn armen omhoog deed zat mn bh op “tepelhoogte” haha. Zo fijn dat ik straks leuke bikinis kan kopen en mooie goedzittende bh’s. In kleding zal niemand het verschil zien vermoed ik. Want nu met borsten is het ongeveer net zo groot als met bh. Maar daar ben ik wel blij om. Toch wat gene op mijn leeftijd dat ik niet wil dat de buitenwereld het ziet. Hoewel ik wel merk dat er afgelopen dagen iets in mn hoofd is gebeurd. Ik ben er zo blij mee dat alle twijfels weg zijn en zoiets heb van “fuck it” wat iedereen er van denkt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei nathaly:

Ik droeg altijd de maximizers van de h&m. Maar ik had niets om “op te pushen”. Als ik mn armen omhoog deed zat mn bh op “tepelhoogte” haha. Zo fijn dat ik straks leuke bikinis kan kopen en mooie goedzittende bh’s. In kleding zal niemand het verschil zien vermoed ik. Want nu met borsten is het ongeveer net zo groot als met bh. Maar daar ben ik wel blij om. Toch wat gene op mijn leeftijd dat ik niet wil dat de buitenwereld het ziet. Hoewel ik wel merk dat er afgelopen dagen iets in mn hoofd is gebeurd. Ik ben er zo blij mee dat alle twijfels weg zijn en zoiets heb van “fuck it” wat iedereen er van denkt....

Ik vind t ook helemaal niet raar klinken hoor dat je op jouw leeftijd een borstvergroting neemt. Het is zo belangrijk om zelfverzekerd te kunnen zijn met je lijf, daar zit echt geen leeftijdsgrens aan. Fijn hé dat die borsten echt borsten zijn en geen kussentjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Starships:

Ik vind t ook helemaal niet raar klinken hoor dat je op jouw leeftijd een borstvergroting neemt. Het is zo belangrijk om zelfverzekerd te kunnen zijn met je lijf, daar zit echt geen leeftijdsgrens aan. Fijn hé dat die borsten echt borsten zijn en geen kussentjes :)

Zo is dat. En echt..age is only a number. Ik voel mij geen 46 en zie er ook niet naar uit. En je aantrekkelijk willen voelen is van alle leeftijden en stopt echt niet na je 40e hoor ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Starships:

Joehoee @nathaly  @Sudkart als t goed is kunnen jullie mijn album en nieuwe foto's bekijken... en let niet op mijn charmante zwembandjes :rolleyes: ze zijn gelukkig langzaamaan aan wegtrekken... 

Oooh wat zijn ze mooi! Zwembandjes? Nee valt best goed mee! Ok ik ga me aan de computer zetten en eens beginnen puzzelen om men foto’s erop te zetten haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei nathaly:

Oh ga snel kijken!!! 

@Sudkart wow dame!!! Wat prachtig!! Waar zijn die bananen nou gebleven??? Echt supermooi!! Nu wil ik je niet meer horen over te klein, hangende tepels en omgevallen bananen hoor! Echt supermooi. Trots op zijn en genieten van je nieuwe lijf! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nathaly:

@Sudkart wow dame!!! Wat prachtig!! Waar zijn die bananen nou gebleven??? Echt supermooi!! Nu wil ik je niet meer horen over te klein, hangende tepels en omgevallen bananen hoor! Echt supermooi. Trots op zijn en genieten van je nieuwe lijf! X

HAhahaha maar toch vond ik men banaantjes een leuke vergelijking :118: ja langs voor zijn ze nu wel mooi aan het worden. In profiel zie je het nog maar niet als toen die 4dagen po. Ja ik ben sinds vandaag maar aan het proberen van eens met rechte schouders te lopen want straks blijf ik quasimodo :D 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Starships:

@Sudkart Ik vind je borsten oprecht mooi hoor! Zeker voor zo in t begin. Het is natuurlijk altijd lastig om iets anders te zien als verwacht,  maar denk dat je hier trots op mag zijn ;) en ze worden als t goed is alleen maar mooier!! 

Laten we daar vooral op hopen dat het mooier wordt! Heb soms wat bang voor die “double bubble” aan men rechter borst

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Sudkart:

 dankje! :blush: langs voor vind ik ze er nu ook wel goed uitzien. hoop echt wel dat ze nog mooi gaan veranderen, een geen double bubble krijg. 

 

Xxx

Ja wat is dat toch met die double bubble?? Wat gebeurt er dan eigenlijk?

ik heb nu nogal hele brede borsten, ik hoop dat ze snel indalen ( weet ook niet hoelang daarvoor staat) 

ook heb ik als ik arm oefeningen doe een borrelend geluid, heel irritant dus ben ook bang voor misvormde borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.