Ga naar inhoud

nathaly : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@nathaly Ik heb het mijn directe collega in detail verteld, de rest helemaal niet. Mijn directeur weet dat ik een 'medische ingreep' heb ondergaan en ik 2 weken moet herstellen. 

Een goed excuus.... Pas op de plaats? Pijn in je rug (dat heb ik er ook echt van gekregen)? Vakantiedagen opmaken? Zorgverlof voor iemand in je omgeving? Onbetaald verlof?

Je boos gaan inderdaad voor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie
13 uur geleden zei Anouk12:

LGefeliciteerd met je boobs!!! :43:

 

Goed van je dat je nu toch deze stap hebt gezet en ach beter laat dan nooit hè! 

 

Ik ben 22 september door Verdonck geopereerd en ben echt al superblij met het resultaat. 

 

Ik wens je een goed herstel en laat je maar lekker verwennen.

X

Hey @Anouk12 dank voor je lieve berichtje. Ben zooo blij joh!! En dan heb ik ze nog niet eens gezien! :-) Hoe gaat het bij jou? En heb jij een album? Dan zou ik wel graag toegevoegd willen worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Nicoline_W:

@nathaly Ik heb het mijn directe collega in detail verteld, de rest helemaal niet. Mijn directeur weet dat ik een 'medische ingreep' heb ondergaan en ik 2 weken moet herstellen. 

Een goed excuus.... Pas op de plaats? Pijn in je rug (dat heb ik er ook echt van gekregen)? Vakantiedagen opmaken? Zorgverlof voor iemand in je omgeving? Onbetaald verlof?

Je boos gaan inderdaad voor!!

@Nicoline_W..ik ga idd maar voor de stap op de plaats. Heb ook roerige tijd achter de rug dus die past het beste in mn huidige situatie. Volgende week werken is sowieso geen optie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Nicoline_W:

@nathaly Ik heb het mijn directe collega in detail verteld, de rest helemaal niet. Mijn directeur weet dat ik een 'medische ingreep' heb ondergaan en ik 2 weken moet herstellen. 

Een goed excuus.... Pas op de plaats? Pijn in je rug (dat heb ik er ook echt van gekregen)? Vakantiedagen opmaken? Zorgverlof voor iemand in je omgeving? Onbetaald verlof?

Je boos gaan inderdaad voor!!

@Nicoline_W..ik ga idd maar voor de stap op de plaats. Heb ook roerige tijd achter de rug dus die past het beste in mn huidige situatie. Volgende week werken is sowieso geen optie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nathaly dat blauwe is idd gewoon een verband zoals @Starships zegt :-) laten jullie dat er 2 weken aan?? In de papieren staat dat we het 2 weken moeten aanhouden maar ik zie bij velen dat ze dit toch al eerder wegdoen... Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar het resultaat maar kga het toch zolang mogelijk proberen aanhouden. Zolang ik het volhou ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bunny87 Het geeft me voor nu nog wel een veilig gevoel dat verband, het zit goed stevig ingepakt. Als ik er echt last van krijg, dan toch even met Verdonck overleggen natuurlijk. Heb voor de zekerheid een sport bh van Hunkemoller liggen, maar ook geen idee of die maat goed is! Ik ben aan de ene kant heel nieuwsgierig, maar ben ook wel bang om te zien hoe t er nu uitziet :-P 

Van de week eens proberen een gaatje langs boven te maken om te spieken haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Bunny87:

@nathaly dat blauwe is idd gewoon een verband zoals @Starships zegt :-) laten jullie dat er 2 weken aan?? In de papieren staat dat we het 2 weken moeten aanhouden maar ik zie bij velen dat ze dit toch al eerder wegdoen... Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar het resultaat maar kga het toch zolang mogelijk proberen aanhouden. Zolang ik het volhou ;-) 

Het is de bedoeling dat je het 2 weken laat zitten. Het kan voorkomen dat het verband door zwelling te strak komt te zitten of dat je heel veel jeuk krijgt of een andere reden waardoor het zinvol is om met Verdonck contact op te nemen. Afhankelijk van wat hij dan zegt mogen sommigen het verband er iets eerder afhalen. Nooit uit jezelf eraf halen.

 

Meestal zodra de zwelling weg trekt gaat het verband ietsje losser zitten. Ik vond het heel veilig dat verband en was maar raar om dat in te wisselen voor een sport bh. Maar ik had na 2 dagen al gigantische jeuk. Uiteindelijk op de 10e dag in overleg met Verdonck eraf gehaald. Mijn huid was zo geirriteerd dat het echt niet meer ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Ellen125:

 Het is de bedoeling dat je het 2 weken laat zitten. Het kan voorkomen dat het verband door zwelling te strak komt te zitten of dat je heel veel jeuk krijgt of een andere reden waardoor het zinvol is om met Verdonck contact op te nemen. Afhankelijk van wat hij dan zegt mogen sommigen het verband er iets eerder afhalen. Nooit uit jezelf eraf halen.

 

Meestal zodra de zwelling weg trekt gaat het verband ietsje losser zitten. Ik vond het heel veilig dat verband en was maar raar om dat in te wisselen voor een sport bh. Maar ik had na 2 dagen al gigantische jeuk. Uiteindelijk op de 10e dag in overleg met Verdonck eraf gehaald. Mijn huid was zo geirriteerd dat het echt niet meer ging.

Hey @Ellen125 dank voor je advies. Ik wil ook zoveel mogelijk het advies van dr. Verdonck op blijven volgen. Die man weet ten slotte waar hij over spreekt he? Jij hebt het dan toch nog lang volgehouden met je 10 dagen! Toen jij het verband eraf haalde waren je borsten veel groter dan in het verband?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nathaly:

Hey @Ellen125 dank voor je advies. Ik wil ook zoveel mogelijk het advies van dr. Verdonck op blijven volgen. Die man weet ten slotte waar hij over spreekt he? Jij hebt het dan toch nog lang volgehouden met je 10 dagen! Toen jij het verband eraf haalde waren je borsten veel groter dan in het verband?

Hey,

Ja ik dacht hij zegt niet voor niks 2 weken dus wilde het zo lang mogelijk vol houden.

Het verband eraf halen vond ik heel eng. Die witte plakkers zijn echt hel om los te maken trouwens. Die zaten nog wel enigszins goed vast. Verschrikkelijke lijmresten die niet weg wilden. Mijn huid was vuurrood :o 

 

Hmm echt groter weet ik niet. Zat toen nog wel wat zwelling, zodra dat weg ging vond ik de grootte tegenvallen. Het passen leek veel meer en misschien was ik er vlug aan gewend. Over het algemeen vind ik ze nu nog steeds te klein. Ze zijn mooi, maar had liever wat groter gehad zodat het iets beter in verhouding was met mijn schouders en heupen.

 

Je bent toegevoegd aan mijn album. Staan redelijk wat foto's in sinds het verband eraf is.

Als je vragen hebt dan laat maar weten!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nathaly hoi even zeggen ik ben 44 en heb ook besloten om de 25ste een borstlift +bv te laten doen. Na ook zoveel jaar erover nat denken was dit nu het moment! Ik heb nu een 804 en laat 300cc rond achter de borstspier plaatsen. 

Ik kijk er wel naar uit! En heb enorm veel aan dit forum gehad. Ik wilde eerst ook een 265cc terwijl mijn pc vond dat een 300 Cc beter was. Na veel op dit forum te lezen heb ik na een tweede sessie toch voor de 300cc gekozen:blink:

Dus nu hopen dat het niet immens is:owant ik wil dit ook aan niemand op het werk vertellen alleen aan mijn 2 beste vriendinnen.

Ik ben al benieuwd hoe de jouwe er binnen kort zullen uitzien want het is zo''n beetje hetzelfde zoals wat ik besteld heb.

 

Veeel succes verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Natje1:

@nathaly hoi even zeggen ik ben 44 en heb ook besloten om de 25ste een borstlift +bv te laten doen. Na ook zoveel jaar erover nat denken was dit nu het moment! Ik heb nu een 804 en laat 300cc rond achter de borstspier plaatsen. 

Ik kijk er wel naar uit! En heb enorm veel aan dit forum gehad. Ik wilde eerst ook een 265cc terwijl mijn pc vond dat een 300 Cc beter was. Na veel op dit forum te lezen heb ik na een tweede sessie toch voor de 300cc gekozen:blink:

Dus nu hopen dat het niet immens is:owant ik wil dit ook aan niemand op het werk vertellen alleen aan mijn 2 beste vriendinnen.

Ik ben al benieuwd hoe de jouwe er binnen kort zullen uitzien want het is zo''n beetje hetzelfde zoals wat ik besteld heb.

 

Veeel succes verder

Hey @Natje1 wat goed een andere vrouw “op leeftijd” te spreken. Nu 1 dag na po merk ik dat (hoewel ik ze nog niet gezien heb) nu al beetje spijt heb niet voor de 295 te zijn gegaan. Tenslotte ben ik met 2 consulten hierop uit gekomen. Maar goed. Ik heb borsten die ik nooit heb gehad. Een borstlift was bij mij niet nodig want had helemaal niets meer. Super goed dat je ervoor gaat want ook op onze leefijd mogen we er zijn toch? Ik ga je volgen.:.aftellen voor jou! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het advies @Ellen125! Ik ga het ook zo lang mogelijk laten zitten. Geeft me ook een veilig gevoel. Zitten goed stevig vast! Mocht ik last krijgen ga ik ook contact opnemen met Verdonck en zien wat hij zegt. 

Ik heb even naar jouw foto's van 4,5 maand po gekeken. Ik vind ze prachtig :wub: en naar mijn mening perfect van grootte! Past echt perfect bij jouw lichaam! Jammer dat je liever wat meer wou maar je mag gerust zijn, ze zijn heel erg mooi! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Bunny87:

Bedankt voor het advies @Ellen125! Ik ga het ook zo lang mogelijk laten zitten. Geeft me ook een veilig gevoel. Zitten goed stevig vast! Mocht ik last krijgen ga ik ook contact opnemen met Verdonck en zien wat hij zegt. 

Ik heb even naar jouw foto's van 4,5 maand po gekeken. Ik vind ze prachtig :wub: en naar mijn mening perfect van grootte! Past echt perfect bij jouw lichaam! Jammer dat je liever wat meer wou maar je mag gerust zijn, ze zijn heel erg mooi! ;)

Dankje :blush: Het went echt enorm vlug. Zodra de zwelling weg trok dacht ik is dit het nu. Het wisselt heel erg maar ik ben er wel blij mee. Bloot lijken ze groter dan in kleding. Over een paar jaar kindjes en dan wil ik misschien groter. We gaan het wel zien hoe ik er dan over denk :P 

 

Dat verband is ook heel veilig. Toen dat afging was het zo vreemd. Als ik een stukje liep om iets te pakken dan hield ik ze goed vast. Ik was zo bang dat ze eraf zouden vallen :45: 

Na 2 weken ga je merken dat ze wat zachter worden en minder strak en ook mee bewegen als je bijvoorbeeld trap loopt. Dan gaat het ook echt eigen worden.

 

Ik las dat de medicijnen gisteren niet zoveel deden? Hoe is dat nu? Het is eigenlijk wel verstandig om toch in ieder geval paracetamol in te nemen en precies om de 6 uur in te nemen. Je moet namelijk een spiegel opbouwen en dan zul je merken dan ze wel echt helpen. Desert-rose en Best_boobie kunnen een schema voor je maken als je dat fijn vind. Ik heb daar veel aan gehad!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 haha, ik kan me wel voorstellen dat het heel raar moet zijn als het verband er af is. Als ik er nu naar kijk met het verband errond besef ik nog niet dat dat men echte borsten zijn. Het lijkt wel of ik een voorgevormde gevulde bh aan heb. Echt gek! :D

 

Nee, de medicijnen werkten niet naar mijn gevoel. Ik had zoveel pijn en het beterde echt niet. Die zware pijnstiller was echt een wondermiddel. 

 

Nu zit ik wel met een probleempje... Ik heb vannacht om 0u30, 4u30 en deze morgen om 8u30 die zware genomen maar nu mag ik dus maar 1 meer nemen om de dag door te komen! Ik was zo bang om pijn te hebben dat ik die preventief nam om de 4u maar dat was heel dom van me... Sinds 8u30 heb ik dus geen pijnstiller meer genomen. Enkel die Ibuprofen tegen ontsteking maar begin nu wel pijn te krijgen :-( ik mag dus eigenlijk tot middernacht maar 1 meer innemen. Hoop dat ik het nu nog wat volhoud... 

 

@Desert-Rose of @best_boobie kunnen jullie me zo een schema sturen aub? Bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Bunny87:

@Ellen125 haha, ik kan me wel voorstellen dat het heel raar moet zijn als het verband er af is. Als ik er nu naar kijk met het verband errond besef ik nog niet dat dat men echte borsten zijn. Het lijkt wel of ik een voorgevormde gevulde bh aan heb. Echt gek! :D

 

Nee, de medicijnen werkten niet naar mijn gevoel. Ik had zoveel pijn en het beterde echt niet. Die zware pijnstiller was echt een wondermiddel. 

 

Nu zit ik wel met een probleempje... Ik heb vannacht om 0u30, 4u30 en deze morgen om 8u30 die zware genomen maar nu mag ik dus maar 1 meer nemen om de dag door te komen! Ik was zo bang om pijn te hebben dat ik die preventief nam om de 4u maar dat was heel dom van me... Sinds 8u30 heb ik dus geen pijnstiller meer genomen. Enkel die Ibuprofen tegen ontsteking maar begin nu wel pijn te krijgen :-( ik mag dus eigenlijk tot middernacht maar 1 meer innemen. Hoop dat ik het nu nog wat volhoud... 

 

@Desert-Rose of @best_boobie kunnen jullie me zo een schema sturen aub? Bedankt! 

Ik dacht te lezen dat best_boobie wat minder online is dus het beste kun je desert-rose een privé-berichtje sturen.

Dan kun je het beste vermelden welke medicijnen je voorgeschreven hebt gekregen en wat je nu al ingenomen hebt. Dat is iets makkelijker denk ik (tenminste zo heb ik het gedaan).

 

Ibuprofen is ook pijnstillend als ik mij niet vergis. Echt pijn heb ik daardoor namelijk niet gehad en de ibuprofen heb ik na 3 dagen weggedaan. Vergeten met wat eten in te nemen dus ik werd er heel beroerd van. Braakneigingen hebben de eerste dagen is geen pretje.. Met dat schema kon ik het heel goed volhouden. Was in het begin wel blij als ik weer medicijnen mocht innemen maar overdag goed te doen, had het vooral 's nachts nodig.

 

Dat wennen aan je borsten komt nog wel. Ook als de pijn/ongemak minder wordt is het alweer heel anders.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei nathaly:

@Sudkart @Bunny87 @Starships Laat bij jullie ook de blauwe pleister ad onderkant los? 

Echt los niet, die witte pleister aan de zijkant is wel aan het oprollen bij mij door men kleding... en die band drukt zo hard op men maag, heb echt maagpijn tot en met en het gevoel of ik moet overgeven telkens :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bunny87:

@nathaly dat blauwe is idd gewoon een verband zoals @Starships zegt :-) laten jullie dat er 2 weken aan?? In de papieren staat dat we het 2 weken moeten aanhouden maar ik zie bij velen dat ze dit toch al eerder wegdoen... Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar het resultaat maar kga het toch zolang mogelijk proberen aanhouden. Zolang ik het volhou ;-) 

Heeey @Bunny87 heb jij ook zo een last? Ik had het veel minder verwacht de pijn... en die band doet allesbehalve goed en jeukt als gek! Zal blij zijn als het eraf mag, ga proberen zolang mogelijk wel tot ik het echt niet meer kan houden en dan bel ik wel naar verdonck hoor... ik wil ze ook zo graag zieeeeen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Sudkart zo jammer dat je zoveel last hebt! :-(

Bij mij valt het allemaal best mee. Als ik neerlig voel ik weinig druk maar als ik me rechtzet heb ik wel een enorme druk, maar niet echt pijn... Heb zonet terug een Zaldiar genomen, was van 8u30 geleden. Heb het zolang mogelijk proberen volhouden. Nu kreeg ik wel pijn, daarom dus terug zo'n zware genomen. Van men verband heb ik weinig last. Spant wel maar is te doen. Hopelijk kan je wat rusten! Succes met je herstel! X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nathalyfijn ik volg je nu ook:lol:

 

Ben super benieuwd hoe het zal verlopen de vlgd weken voor je.

Wel eerst had de pc 300cc in mijn bh gestopt maar ik schrok dat dit zo groot was! En ik vroeg een kleinere, 265cc en dat vond ik goed. Maar toen ontdekte ik het Borstenforum en met alles te lezen dat je beter toch het grotere kiest heb ik een tweede consultatie gevraagd. Dan ben ik naar de consultatie gegaan met een 80D bh zonder vulling...en de pasprothese van 300cc erin gestopt, en omdat de pc dit aanraadde ben ik dan toch voor de grotere gegaan:)

 

Hopelijk wordt het nu niet te groot:blink:

 

Ik vond dat het nu of nooit was voor een bv. ...maar idd ik wou dat ik het al 5 of 10 jaar eerder had gedaan. Maar beter laat dan nooit zeker:lol:

 

Het beste verder!

 

Grtjs

N

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Natje1:

@nathalyfijn ik volg je nu ook:lol:

 

Ben super benieuwd hoe het zal verlopen de vlgd weken voor je.

Wel eerst had de pc 300cc in mijn bh gestopt maar ik schrok dat dit zo groot was! En ik vroeg een kleinere, 265cc en dat vond ik goed. Maar toen ontdekte ik het Borstenforum en met alles te lezen dat je beter toch het grotere kiest heb ik een tweede consultatie gevraagd. Dan ben ik naar de consultatie gegaan met een 80D bh zonder vulling...en de pasprothese van 300cc erin gestopt, en omdat de pc dit aanraadde ben ik dan toch voor de grotere gegaan:)

 

Hopelijk wordt het nu niet te groot:blink:

 

Ik vond dat het nu of nooit was voor een bv. ...maar idd ik wou dat ik het al 5 of 10 jaar eerder had gedaan. Maar beter laat dan nooit zeker:lol:

 

Het beste verder!

 

Grtjs

N

Ik ben nu 1 dag po en nu al spijt dat ik niet gewoon voor 295 ben gegaan. Dus volg je hart en do gewoon wat jij het mooiste vindt. Mooi dat jij ook de knoop nu hebt doorgehakt. Niet meer twijfelen hoor!! Ga ervoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.