Ga naar inhoud

nathaly : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey dames, 

 

Na urenlang getuur naar alle topics op dit geweldig forum heb ik eindelijk "mijn ei" gelegd. En 13 oktober gaat het dan gebeuren. Ik vind het nogal een dingetje vooral omdat ik al op een "zekere leeftijd"ben...46 jaar. Beetje sneu misschien en natuurlijk had ik het al veel eerder willen doen maar nooit het lef gehad. In een gezond lijf ga je tenslotte niet snijden was mijn idee altijd. Maar nu ga ik ervoor...sneu of niet. Ik voel mij niet lekker met mijn lijf, de natuur is gewoon vergeten om mij borsten te geven. Ik ben twee keer op consult geweest bij Dr. Verdonck omdat ik enorm twijfelde over de maat. Ik kwam beide keren uit op Motiva 295 cc dual plane. Maar hoe zeker ik was de na het tweede consult hoe erg ik nu twijfel of het toch niet te groot is. Op mijn leeftijd wil je gewoon niet ineens grote borsten, ik wil gewoon borsten! Bij de passessies wist ik niet wat ik pastte en kwam ik dus zonder dat ik wist hoeveel cc het was uit op dezelfde maat. Dus denk dat ik daar maar op moet vertrouwen. Maar als ik nu foto's zie op dit forum van 295 cc (motiva) dan vind ik het enorm. Ik ben 1,69 lang en weeg 57 kg en ben smal gebouwd. Volgens Dr. Verdonck gaat dit prima bij mijn lijf passen en houd ik nog genoeg ruimte over zodat de randen van de prothese niet zichtbaar zijn. Begrijpen jullie mijn twijfel? Maar goed..nu aftellen naar de 13e en kan ook nog voor de operatie ter bevestiging nog even passen. Ik houd jullie op de hoogte!!..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi! Helemaal niet raar toch om op deze leeftijd nog voor een borstvergroting te gaan. Ik snap wat je bedoelt met in een gezond lijf snijden is nogal wat, maar je eigen goed voelen in je lijf is niet minder belangrijk! 

 

Ik ben net als jij 13 okt aan de beurt bij Dr Verdonck! Ik  zaterdag nog een keer passen en denk ook voor Motiva 295 cc te gaan.(of misschien nog iets groter)

 

Van welke maat kom je en welke maat wil je naar toe?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-9-2017 om 10:13 zei Starships:

Hoi! Helemaal niet raar toch om op deze leeftijd nog voor een borstvergroting te gaan. Ik snap wat je bedoelt met in een gezond lijf snijden is nogal wat, maar je eigen goed voelen in je lijf is niet minder belangrijk! 

 

Ik ben net als jij 13 okt aan de beurt bij Dr Verdonck! Ik  zaterdag nog een keer passen en denk ook voor Motiva 295 cc te gaan.(of misschien nog iets groter)

 

Van welke maat kom je en welke maat wil je naar toe?

 

 

Lief dat je dat zegt.. Ik moet ook zeggen dat ik mij ook nu pas sterk genoeg voel om deze beslissing te nemen. Was er eerder niet aan toe kennelijk. En poep aan wat andere mensen ervan denken ;-). Ik kom van 75/80A...ben behoorlijk afgevallen en heb echt niets meer. Ik denk niet zozeer in maten, maar als ik lees dat je met 295cc op een D uitkom dan schrik ik wel. Vind een goede C meer dan genoeg. Ook vanwege mijn leeftijd. Wil ook niet dat het voor de buitenwereld opvalt. Draag nu de maximizers van de H&M en dan lijkt het heel wat. Als ik iets groter uit zou komen dan met die bh aan dan zou ik het wel prima vinden. de 295 was wel heel mooi inverhouding met mijn lichaam...Maat groter was voor mij echt teveel. Wel spannend he? Gaat nu wel opschieten. En we mogen in de nieuwe kliniiek van Dr. Verdonck, ook een primeurtje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk hè,  ben vandaag na mijn consult al eens langs de kliniek gereden.. mooi hoor!

 

De tijd vliegt, nog iets meer dan een maand en dan mogen wij er ook aan geloven. Zal wel fijn zijn om dan ipv de maximizers gewoon echt zulke borsten te hebben! Vandaag bij het passen op 325 cc uitgekomen, was eerst ook 295 cc van plan. Twijfelde een beetje dus toch maar voor de iets grotere gegaan. Maar groter dan dat moest het ook echt niet zijn, hij zei dat je dan ook weer meer kans op striemen heb..

 

Hoelang moet jij rijden naar de kliniek? Voor mij is het bijna anderhalf uur rijden, daar zie ik wel wat tegenop voor de terugreis.. misschien ben ik nog wel dromerig van de narcose haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tittie_chick Haha ja de info vliegt je om de oren hè,  je vergeet zo vanalles te vragen. Ik was bij t eerste consult ook wat dingen vergeten te vragen, had het voor vandaag netjes opgeschreven.

 

Fijne man inderdaad Verdonck, heb er zoveel vertrouwen in! Heb jij al een operatiedatum??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6 september 2017 om 20:25 zei nathaly:

Hey dames, 

 

Na urenlang getuur naar alle topics op dit geweldig forum heb ik eindelijk "mijn ei" gelegd. En 13 oktober gaat het dan gebeuren. Ik vind het nogal een dingetje vooral omdat ik al op een "zekere leeftijd"ben...46 jaar. Beetje sneu misschien en natuurlijk had ik het al veel eerder willen doen maar nooit het lef gehad. In een gezond lijf ga je tenslotte niet snijden was mijn idee altijd. Maar nu ga ik ervoor...sneu of niet. Ik voel mij niet lekker met mijn lijf, de natuur is gewoon vergeten om mij borsten te geven. Ik ben twee keer op consult geweest bij Dr. Verdonck omdat ik enorm twijfelde over de maat. Ik kwam beide keren uit op Motiva 295 cc dual plane. Maar hoe zeker ik was de na het tweede consult hoe erg ik nu twijfel of het toch niet te groot is. Op mijn leeftijd wil je gewoon niet ineens grote borsten, ik wil gewoon borsten! Bij de passessies wist ik niet wat ik pastte en kwam ik dus zonder dat ik wist hoeveel cc het was uit op dezelfde maat. Dus denk dat ik daar maar op moet vertrouwen. Maar als ik nu foto's zie op dit forum van 295 cc (motiva) dan vind ik het enorm. Ik ben 1,69 lang en weeg 57 kg en ben smal gebouwd. Volgens Dr. Verdonck gaat dit prima bij mijn lijf passen en houd ik nog genoeg ruimte over zodat de randen van de prothese niet zichtbaar zijn. Begrijpen jullie mijn twijfel? Maar goed..nu aftellen naar de 13e en kan ook nog voor de operatie ter bevestiging nog even passen. Ik houd jullie op de hoogte!!..

 

Hoi. Ik begrijp je volledig!!  Ik word op 18/10 geopereerd door dr. Verdonck. Ik ben 1m71 en weeg 56kg. Momenteel heb ik een A-cup. 

Ik krijg ook de Motiva 295 dual plane (of 275). Hij ging beide voorzien maar 20cc verschil is echt niks.

Omdat ik al vaak gehoord heb dat het heel snel went en dat je bij twijfel beter voor de grotere gaat, zal ik dus kiezen voor 295cc. Eindelijk mooie boobs :-) 

Ik zal op een grote C-, kleine D-cup uitkomen. Kijk er alvast enorm naar uit! 

Probeer niet teveel meer te twijfelen. Ik vertrouw 100% op Verdonck. Heel veel succes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Vandaag eindelijk de grote dag. 20 jaar te laat eindelijk beslissing durven te nemen. Eigenlijk was het 13 oktober, maar bij aankomst in Diest werd mij toen verteld dat het niet door kon gaan ivm storing aan reserve anesthesie apparaat. 

Vandaag om 8:45 was het eindelijk zover. Ik ben denk ik de oudste op dit  forum, dus ging niet voor grote borsten. Ik wilde gewoon borsten! Bij passessie kwam ik uit op 295 cc. Maar toch besloten 275 cc te nemen. Ik ben 169 cm-56 kg en kom van 75AA

Het ging allemaal vooral snel vond ik. Behalve het wachten na het aanprikken van het infuus, dat gaf mij net teveel tijd om nerveus te worden. 

Om 9:50 was ik helemaal wakker. Ik ben eerder wakker geweest want heb mn borsten nog even gezien zonder verband. Maar daar kan ik mij helaas niets van herinneren en zal 2 weken moeten wachten hoe het eruit ziet. Ik was alleen zoooo misselijk en mn bloeddruk was te laag. Na een middeltje tegen de misselijkheid en een ietwat gestegen bloeddruk mocht ik naar huis. Bochten en rotondes zijn killing!!! Aah...maar al met al “so far so good”. Ik handle de pijn heel goed. Kan zelfstandig bank af en op. Platliggen is alleen geen optie. Wat overheerst is blijheid. Blij en trots dat ik, ondanks mijn 46 jaar, toch heb doorgezet. Zoo benieuwd hoe het eruit ziet over 2 weken. Misschien omdat ik zo blij ben dat ik de pijn minder voel!! Morgen dag 2 po. Kijken of het klopt dat het idd erger wordt net als met spierpijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@nathaly

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb je topics even samengevoegd, zo heb  je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Doe rustig aan, neem goed op tijd je pijnstilling in, en ik wens je een goed herstel.

 

x

@Desert-RoseSuper!! Dank je wel. Zit maar beetje aan te “frutten” op dit forum. Maar komende dagen toch niks te doen dus alle tijd om te ontdekken hoe het allemaal werkt! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starships jij ook gefeliciteerd!! Was het bij jou ook zon teleurstellling vorige week? Bij mij wel hoor... Maaaar met mij vooralsnog wel helemaal prima moet ik zeggen. Probeer wat in beweging te blijven en een spiegel op te bouwen met de medicate. Maar ik heb maar 275 cc gedaan. Dat scheelt misschien ook. Hoe voel jij je?  Zal ook fotootje erbij doen hoe het er nu uitziet. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nathaly Wat gewéldig stoer van je dat je de stap hebt durven zetten!! Echt moedig! Het ziet er (ingepakt) al heel mooi uit! Ik zie duidelijk borsten!!

Ik ben de 11e geopereerd in Diest en zit dus ook af te tellen totdat ik m’n nieuwe vriendinnen mag bewonderen.... 

Succes met alles en luister naar je lijf!!! X Nicoline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Nicoline_W:

R@nathaly Wat gewéldig stoer van je dat je de stap hebt durven zetten!! Echt moedig! Het ziet er (ingepakt) al heel mooi uit! Ik zie duidelijk borsten!!

Ik ben de 11e geopereerd in Diest en zit dus ook af te tellen totdat ik m’n nieuwe vriendinnen mag bewonderen.... 

Succes met alles en luister naar je lijf!!! X Nicoline 

@Nicoline_W dank je wel voor je lieve berichtje. Hoe gaat het met jou...nu weekje verder? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!! :43:

 

Goed van je dat je nu toch deze stap hebt gezet en ach beter laat dan nooit hè! 

 

Ik ben 22 september door Verdonck geopereerd en ben echt al superblij met het resultaat. 

 

Ik wens je een goed herstel en laat je maar lekker verwennen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nathaly Nog even een reactie op je berichtje, ziet er al best groot uit! Jij kwam ook van A toch? Vorige week was idd nogal een teleurstelling, we hadden anderhalf uur in de auto gezeten en konden weer anderhalf uur terug. En natuurlijk alles geregeld rondom die dag hè.  Moest jij ook zo ver? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei nathaly:

@Nicoline_W dank je wel voor je lieve berichtje. Hoe gaat het met jou...nu weekje verder? X

Hi @nathaly, eerste nacht overleefd? Ik ben nu 8 dgn PO en helemaal zonder pijnstilling én helemaal plat geslapen vannacht. Dus mijn herstel gaat de goede kant op. 

Ik blijf je volgen, en zou ook graag je foto’s willen inzien. Mag dat?

Sterkte vandaag!!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Nicoline_W:

Hi @nathaly, eerste nacht overleefd? Ik ben nu 8 dgn PO en helemaal zonder pijnstilling én helemaal plat geslapen vannacht. Dus mijn herstel gaat de goede kant op. 

Ik blijf je volgen, en zou ook graag je foto’s willen inzien. Mag dat?

Sterkte vandaag!!! X

Hey @Nicoline_W  mag niet klagen. 2 slaapsessies gehad...maakte bij elkaar toch 5 uur slaap! ;-) Rechterborst wat pijnlijker maar voornamelijk met overeind komen. 

Nu voel ik mij prima..lekker gewassen en probeer mezelf in te houden om niet teveel te doen. Ik heb nog geen fotoalbum maar ga mij er eens in verdiepen hoe dat werkt (heb toch niets te doen ;-). Jij klinkt ook positief meis...nog paar dagen dan mag jij je borsten zien...spannend!!!! Hoeveel heb jij gedaan?  En ben jij alweer aan het werk?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Starships:


@nathaly Nog even een reactie op je berichtje, ziet er al best groot uit! Jij kwam ook van A toch? Vorige week was idd nogal een teleurstelling, we hadden anderhalf uur in de auto gezeten en konden weer anderhalf uur terug. En natuurlijk alles geregeld rondom die dag hè.  Moest jij ook zo ver? Xx

Hey @Starships, fijn he om zo even met elkaar te praten..niemand in onze omgeving die zo goed begrijpt wat wij nu voelen als wij zelf toch?  Ik kwam idd van A. Maar wad nu meer AA hoor. Flink afgevallen. Echt een jongetje. Ik ga vandaag even proberen een album aan te maken. Ik moest 150 km rijden dus ja...best een eind. Wij zaten gisteren al om 5 uur id auto!! Maaar geen files dat was top. En ach achteraf kwam deze woensdag nog beter uit. Moet alleen nog wat voor mn werk bedenken want zou maandag alweer moeten werken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei nathaly:

Hey @Nicoline_W  mag niet klagen. 2 slaapsessies gehad...maakte bij elkaar toch 5 uur slaap! ;-) Rechterborst wat pijnlijker maar voornamelijk met overeind komen. 

Nu voel ik mij prima..lekker gewassen en probeer mezelf in te houden om niet teveel te doen. Ik heb nog geen fotoalbum maar ga mij er eens in verdiepen hoe dat werkt (heb toch niets te doen ;-). Jij klinkt ook positief meis...nog paar dagen dan mag jij je borsten zien...spannend!!!! Hoeveel heb jij gedaan?  En ben jij alweer aan het werk?  

Goed te horen @nathaly! Straks nog een dutje misschien? 

Bij mij is voelen ze ook totaal anders... maar dat is niet gek hoor.

Ik heb gekozen voor 300cc (Sebbin) en ben nog tot 2,5 week PO thuis. Nu na zo'n week zou administratief werk wel lukken voor mij misschien, een paar uur per dag, maar ik sta voor de klas en dan wil ik mezelf volle bak geven. Inclusief schrijven op het digibord, dat hangt boven schouderhoogte. Dus dat ga ik nog effe niet doen.

Succes vandaag! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicoline_W  ik zit idd op kantoor en heb mn afspraken buiten kantoor even on hold gezet. Als je voor de klas staat dan is het idd ander verhaal....pak je rust. Weten je collega’s dat je een bv hebt ondergaan? Ik alleen mannelijke collegas...dus ben me goed gek om het daar te vertellen. Moet dus even goed excuus verzinnen dat ik nog een week langer thuisblijf. Had al vrij genomen vanaf 13 oktober...maar toen ging operatie niet door. Maar ga er maar eens over nadenken. Mn boobs gaan nu even voor ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nathaly:

Hey @Starships, fijn he om zo even met elkaar te praten..niemand in onze omgeving die zo goed begrijpt wat wij nu voelen als wij zelf toch?  Ik kwam idd van A. Maar wad nu meer AA hoor. Flink afgevallen. Echt een jongetje. Ik ga vandaag even proberen een album aan te maken. Ik moest 150 km rijden dus ja...best een eind. Wij zaten gisteren al om 5 uur id auto!! Maaar geen files dat was top. En ach achteraf kwam deze woensdag nog beter uit. Moet alleen nog wat voor mn werk bedenken want zou maandag alweer moeten werken. 

Zeker fijn om er met elkaar over te kunnen praten, die mannen thuis snappen er vaak ook weinig van. 150 km!!! Pff dat is de moeite. Gelukkig is t gister allemaal goed gegaan hè, dat maakt t wel goed toch. Hoe laat was je er vrijdag? Ik rond 9 uur, en toen stonden er 2 vrouwen ook voor niks. Mmh, beter nog een weekje langer thuis hè. Je hebt wel een ziektebriefje mee gehad van Verdonck toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.