Ga naar inhoud

nathaly : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie
27 minuten geleden zei Starships:

@nathaly Het is gelukt hoor! Wat zijn ze al mooi van vorm! :wub: En je bent lekker bruin zeg haha.. 

Dank je wel!! Was zooo bang dat ze veel en veel te klein zouden zijn. Maar vind ze prima zo. Hoewel die 20cc er makkelijk bij hadden gekund...dat dan weer wel! Ja bruine kleur houdt goed dit jaar! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei nathaly:

Vandaag een week geleden kreeg ik mijn boobs. Nu een week later kan ik zeggen dat het mij alles is meegevallen. Was op het ergste voorbereid maar dat was dus niet nodug. Natuurlijk die eerste dagen zijn pittig, maar ik vond de keizersnedes van mijn kinderen heftiger. Nu nagenoeg geen pijn meer. Alleen platliggen is een “no-go”   Dan vooral pijn in mn rechterborst, steken in de borst en bij het wondje. Maar eenmaal overeind kan ik echt al dingen doen. De pijn in mijn rechterarm zit er nog maar voelt iets minder gespannen dus dat zal ook wel weer bijtrekken. Ik kook weer en vaatwasser kan ik al leeghalen. Maar probeer mijzelf in te houden dat ik niet te hard van stapel loop. Gisteren kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb mij verband een stuk naar beneden gedaan. Wat ik zag maakte mij best blij. Idd geen grote borsten maar ook zeker niet te klein waar ik bang voor was. Denk dat het straks mooie borsten worden die goed bij mijn lichaam passen en bij mijn leeftijd.

oh en heel fijn...de zwemband om mn buik word ook minder. :D  

@Starships @Bunny87 hoe gaat ie bij jullie? Hebben jullie al gespiekt? @Sudkart hoe is het jou? Eerste schrik voorbij?

Het verschil is er duidelijk vind ik, baal alleen echt dat verdonck de 400 niet wou steken, want dit ging met gemak... het treurige banaantje van men re-borst was gisteren toch al iets minder dus ik zie het weer een beetje rooskleuriger in! De pijn Tgoh ja dag 1 was echt vreselijk voor de rest vond ik het dan wel meevallen, enkel heel lastig dat spannende gedoe constant rond je hebben en de rug dat nu wat moeilijk begint te doen door zo te slapen. En steken bij de wondjes idd zo wat trekkerig? Of als je inademt wanneer je ligt, steken in de borst. Op e weegschaal is er nu toch terug 1,5kg af. Probeer goed op men eten te letten maar vandaag was ik zo verveeld dat ik wat chipjes heb gegeten... en nu zit ik met het shit waarom heb ik dat gedaan gevoel :P het moeilijke vind ik dat je ellebogen niet boven je schouders mogen, want alles in men keuken van kommen en dergelijke staat vrij hoog :D heb vannacht voor het eerst terug in bed geslapen, dit ging wel maar denk dat ik toch in de zetel kruip vanavond, heb in bed meer het gevoel en de neiging om op m’n zij te draaien op de bank is dit minder doordat je met die barrière zit zeg maar :P 

blij om te lezen dat het met jullie ook de goede kant opgaat! Volgende week mogen de draadjes eruit he dames! Weer een stapje dichter naar herstel Woehoe! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart Hey chickie..je klinkt een stuk positiever. Gaat helemaal goedkomen met jou en met je mooie Boobs. Ik had misschien die 20cc ectra ook willen hebben. Maar terugkijken heeft geen zin. Tis goed zoals het is. En het turen naar al die fotos op dit forum maakt soms ook onzeker. Ik kijk id spiegel en zie nu een paar borsten die bij mijn tengere lijf passen en zeker ook bij mijn leeftijd. Zal heel natuurlijk worden vermoed ik dus ik ben mega-blij. Ondanks alle twijfels die ik natuurlijk ook heb ben ik vooral dankbaar. Dat ik eindelijk borsten heb. Eindelijk een bikini kopen waar borsten in zitten. Wat een feest zal dat zijn. Dus laten we maar genieten van wat we hebben en nooit eerder hebben gehad!! En heee tegen de tijd dat je zo oud bent als ik..ga je gewoon voor de 2e keer en doe je 500 cc!! :152:

ik slaap vanavond ook nog 1 keertje op de bank. Platliggen vind ik nog niet prettig...denk dat ik komende zondag mn verband ga laten vervangen door de sportbh. 

Maar waar ik echt naar verlang...dat is douchen...man man wat heb ik daar zin in..Maar nog ff volhouden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, nathaly said:

Je hebt mini, demi, full en corse. Check anders deze site https://motivaimplants.com/products/

@nathaly, daar had ik het tijdens het consult ook over gehad over mini demi en corse. Ik twijfel nu vooral over het aantal cc, maar komende week een tweede pas sessie gepland dus als het goed is weet ik daarna wat ik wil :rolleyes:, bedankt voor de link! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nathaly:

@Sudkart Hey chickie..je klinkt een stuk positiever. Gaat helemaal goedkomen met jou en met je mooie Boobs. Ik had misschien die 20cc ectra ook willen hebben. Maar terugkijken heeft geen zin. Tis goed zoals het is. En het turen naar al die fotos op dit forum maakt soms ook onzeker. Ik kijk id spiegel en zie nu een paar borsten die bij mijn tengere lijf passen en zeker ook bij mijn leeftijd. Zal heel natuurlijk worden vermoed ik dus ik ben mega-blij. Ondanks alle twijfels die ik natuurlijk ook heb ben ik vooral dankbaar. Dat ik eindelijk borsten heb. Eindelijk een bikini kopen waar borsten in zitten. Wat een feest zal dat zijn. Dus laten we maar genieten van wat we hebben en nooit eerder hebben gehad!! En heee tegen de tijd dat je zo oud bent als ik..ga je gewoon voor de 2e keer en doe je 500 cc!! :152:

ik slaap vanavond ook nog 1 keertje op de bank. Platliggen vind ik nog niet prettig...denk dat ik komende zondag mn verband ga laten vervangen door de sportbh. 

Maar waar ik echt naar verlang...dat is douchen...man man wat heb ik daar zin in..Maar nog ff volhouden..

Ja hoor ook wel van de omegeving dat het bij mij heel natuurlijk is, maar het is zoals je zegt. Beter dan wat we ervoor hadden he :P  haha ja die 500 erin verdomme! En luisteren naar mij :118: platliggen lukt me nu wel beter dan halfzittend slapen. Jaaa echt ik denk dat jij en @Starships geloof ik echt de hardcore grieten zijn die het zolang volhouden met dat rotverband! Respect(met een vuistje op de borst erbij:D) vraag me alleen af wanneer je op je zij mag slapen? Ooh en heb jij al een album? Ga het ook eens proberen te maken denk ik! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Sudkart:Ja hoor ook wel van de omegeving dat het bij mij heel natuurlijk is, maar het is zoals je zegt. Beter dan wat we ervoor hadden he :P  haha ja die 500 erin verdomme! En luisteren naar mij :118: platliggen lukt me nu wel beter dan halfzittend slapen. Jaaa echt ik denk dat jij en @Starships geloof ik echt de hardcore grieten zijn die het zolang volhouden met dat rotverband! Respect(met een vuistje op de borst erbij:D) vraag me alleen af wanneer je op je zij mag slapen? Ooh en heb jij al een album? Ga het ook eens proberen te maken denk ik! 

Jaja..heb een album :D  vandaag een fotootje ingezet van mn nwe borsten! Heb je al toegevoegd.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dominicana2_
7 uur geleden zei nathaly:

Jaja..heb een album :D  vandaag een fotootje ingezet van mn nwe borsten! Heb je al toegevoegd.;)

Hoi mag ik meekijken naar je evolutie ? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart fijn om te horen dat je nu toch wel al blijer ben met je nieuwe borsten. Kan me t goed voorstellen dat je er even doorheen zit als je dan eenmaal dat verband eraf hebt en t er niet uitziet zoals je verwachtte. Maar als het na een week er alweer beter uitziet, wie weet hoe t er dan over 5 weken uitziet! Je ziet hier op t forum zowel foto's van borsten die meteen helemaal in vorm zijn, maar ook borsten waar t gewoon echt tijd nodig heb. En dat verschil is soms echt groot, net na de operatie en wat maandjes verder!  We gaan er gewoon vanuit dat t bij jou ook goed komt toch :) ohh en hardcorevwat betreft t verband hahaha...ik twijfel meer en meer om Verdonck ff een berichtje te sturen. Gister voor de zekerheid mn sportbh erover getrokken om te kijken of die pastte, dat zat wel goed geloof ik. Dat verband ga ik denk ik ritueel verbranden! Op me rug vooral en onder mn oksels, net of t is schuurpapier! 

 

Ik lees mee voor wanneer we op ons zij mogen slapen, staat ook niet in zijn papieren toch? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Starships:

@Sudkart fijn om te horen dat je nu toch wel al blijer ben met je nieuwe borsten. Kan me t goed voorstellen dat je er even doorheen zit als je dan eenmaal dat verband eraf hebt en t er niet uitziet zoals je verwachtte. Maar als het na een week er alweer beter uitziet, wie weet hoe t er dan over 5 weken uitziet! Je ziet hier op t forum zowel foto's van borsten die meteen helemaal in vorm zijn, maar ook borsten waar t gewoon echt tijd nodig heb. En dat verschil is soms echt groot, net na de operatie en wat maandjes verder!  We gaan er gewoon vanuit dat t bij jou ook goed komt toch :) ohh en hardcorevwat betreft t verband hahaha...ik twijfel meer en meer om Verdonck ff een berichtje te sturen. Gister voor de zekerheid mn sportbh erover getrokken om te kijken of die pastte, dat zat wel goed geloof ik. Dat verband ga ik denk ik ritueel verbranden! Op me rug vooral en onder mn oksels, net of t is schuurpapier! 

 

Ik lees mee voor wanneer we op ons zij mogen slapen, staat ook niet in zijn papieren toch? 

Xx

Oh echt hardcore jij meid dat je het zolang kan! Maar Hey de helft is toch een goed compromis niet :P ? Dus bel hem idd gwn straks en knip da stuk in duizend stukjes! 

 

Nee ik kan het alleszinds niet vinden wanneer dit juist mag, hoop wel dat het snel mag! 

Hoe is het voor de rest nog met je? 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Sudkart:

Oooh super! En ok, ik mag dan jonger zijn als jou, maar hoe the hell maak je een album aan :21: 

 

22 minuten geleden zei Sudkart:

Oooh super! En ok, ik mag dan jonger zijn als jou, maar hoe the hell maak je een album aan :21: 

:152:haha...jaja..niet slecht voor zo’n ouwe doos he?  Vergeten we gelijk voor het gemak dat ik de berichten in jouw topic vorige week ongeveer 36x citeerde...:blink:...  Maar als je naar fotoalbum gaat en dan klikt op borstvergroting...dan helemaal naar onde scrollen en dan klikken op “afbeeldingen toevoegen”. De rest volgt dan vanzelf. You can do it! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nicoline_W:

@nathaly Leuk om te lezen wat je allemaal schrijft Nathaly! Ondertussen heb ik ook nieuwsgierig geworden... mag ik meekijken?

X Nicoline

 

1 uur geleden zei Nicoline_W:

@nathaly Leuk om te lezen wat je allemaal schrijft Nathaly! Ondertussen heb ik ook nieuwsgierig geworden... mag ik meekijken?

X Nicoline

Done @Nicoline_W  !! hoe gaat het met jou? Ben jij alweer aan het werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Sudkart:

Oh echt hardcore jij meid dat je het zolang kan! Maar Hey de helft is toch een goed compromis niet :P ? Dus bel hem idd gwn straks en knip da stuk in duizend stukjes! 

 

Nee ik kan het alleszinds niet vinden wanneer dit juist mag, hoop wel dat het snel mag! 

Hoe is het voor de rest nog met je? 

Xxx

 

Hahaha  dat vind ik dus ook, 8 dagen verband lijkt wel een eeuwigheid!  Ik heb hem een appje gestuurd :rolleyes: , ben benieuwd wat de reactie zal zijn. Was ie er bij jou makkelijk in? Met mij gaat t verder wel goed eigenlijk, de pijn is echt op de achtergrond. S avonds wat kramp, overdag kan ik redelijk mijn ding doen! In ieder geval geen pijnstilling meer nodig gelukkig. Heb jij nog wel last? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi ik lees even mee ben nog niet zo thuis in dit forum haha ben er ook best wel een leek in maar hierbij in het kort mijn verhaal ik ben 10 oktober geholpen heb 550 cc had voor een een hele lege c na 2 kinderen heb high profile en ronde protese ben er erg blij mee zitten al helemaal goed op zijn plaats gelukkig heb wel even afgezien dual plane vond t goed pijnlijk nu na 2 weken gaat t goed nog wel gevoelige borsten ben sinds 2 dagen aan t werk werk in horeca dat valt wel tegen maar proberen alleen op te nemen en af te rekenen maar betrap me op steeds meer te doen dus uitkijken hihi ben nieuwschierig zijn er meerdere die 550 cc hebben dual plane  ? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Starships:

Hahaha  dat vind ik dus ook, 8 dagen verband lijkt wel een eeuwigheid!  Ik heb hem een appje gestuurd :rolleyes: , ben benieuwd wat de reactie zal zijn. Was ie er bij jou makkelijk in? Met mij gaat t verder wel goed eigenlijk, de pijn is echt op de achtergrond. S avonds wat kramp, overdag kan ik redelijk mijn ding doen! In ieder geval geen pijnstilling meer nodig gelukkig. Heb jij nog wel last? Xx

Nee had gezegd dat ik echt niet goed kon ademen en maaglast had. Dan zei hij je mag er een knip ingeven of je mag het van mij zelfs gewoon afdoen en een sportbh aantrekken. Dus Voila :P overdrijf gewoon ofzo haha :D  nee pijnstilling neem ik ook niet meer, soms idd wat steken en maar pijn niet echt! Gisteren enkel ik had het zo koud dus helemaal rillen, en dan span je al je spieren op en dat heb ik wel even mogen voelen :o xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nathaly:

 

:152:haha...jaja..niet slecht voor zo’n ouwe doos he?  Vergeten we gelijk voor het gemak dat ik de berichten in jouw topic vorige week ongeveer 36x citeerde...:blink:...  Maar als je naar fotoalbum gaat en dan klikt op borstvergroting...dan helemaal naar onde scrollen en dan klikken op “afbeeldingen toevoegen”. De rest volgt dan vanzelf. You can do it! ;)

Ben het op m’n gsm aant doen maar euh hoe zet je dat privé? Kan enkel afbeelding toevoegen maar zie niets staan van dat het dan privé staat :P mss moet ik het toch maar op de pc doen straks, want op men gsm kan ik dus ook nooit fotoalbum borstvergroting vinden. Terwijl het er op de computer gewoon vanzelf staat -_- 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Starships:

Hahaha  dat vind ik dus ook, 8 dagen verband lijkt wel een eeuwigheid!  Ik heb hem een appje gestuurd :rolleyes: , ben benieuwd wat de reactie zal zijn. Was ie er bij jou makkelijk in? Met mij gaat t verder wel goed eigenlijk, de pijn is echt op de achtergrond. S avonds wat kramp, overdag kan ik redelijk mijn ding doen! In ieder geval geen pijnstilling meer nodig gelukkig. Heb jij nog wel last? Xx

Het @Starships...toch Verdonck geappt? Joh mijn theorie is dat een sportbh minstens zoveel steun geeft. Dus kan dat verband er best af als je er last van hebt. Tenslotte is het ook “dokter-afhankelijk” of je in het verband zit of niet. Hoeveel meiden die door andere chirurgen zijn geopereerd zie je niet die gewoon helemaal geen  verband hebben gehad? Mijn pleister die de onderkant vasthoudt liet los gisterenavond. Toen zag ik de pleisters bij de wondjes. Die van mn rechterborst was echt doorgeboed. Dat verklaart dat ik daar alle dagen zon pijn had en af en toe nog heb.  Linkerkant helemaal schoon. Ik kijk het nog een paar dagen aan en zondag haal ik het eraf. Gewoon zonder toestemming van Verdonck...durf ik gewoon haha:136:  no more hardcore :P!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Sudkart:

Ben het op m’n gsm aant doen maar euh hoe zet je dat privé? Kan enkel afbeelding toevoegen maar zie niets staan van dat het dan privé staat :P mss moet ik het toch maar op de pc doen straks, want op men gsm kan ik dus ook nooit fotoalbum borstvergroting vinden. Terwijl het er op de computer gewoon vanzelf staat -_- 

Moet ook eerljjk zeggen dat ik ook een tijd heb zitten “frutten”. Fotos toegevoegd maar waren niet zichtbaar enzo. Maar uiteindelijk wel gelukt. Maar heb sommige fotos staan er nu ook dubbel in...daar blijk ik nogal goed in te zijn. 

Hieronder zie je waar je hem prive kan zetten en kijkers toe kan voegen

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei nathaly:

Moet ook eerljjk zeggen dat ik ook een tijd heb zitten “frutten”. Fotos toegevoegd maar waren niet zichtbaar enzo. Maar uiteindelijk wel gelukt. Maar heb sommige fotos staan er nu ook dubbel in...daar blijk ik nogal goed in te zijn. 

Hieronder zie je waar je hem prive kan zetten en kijkers toe kan voegen

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Da komt gwn doorda je nu die dubbele mooie bollen hebt, zelfs het forum is er niet goed van zo mooi dat ze zijn, en dan begint het forum wat te flippen :D! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verband mocht er af!!!! Jullie willen niet weten hoe snel ik t er af had ;) Wat fijn zo'n sportbh haha. Ik ga zo ook een album bijmaken privé, zodra t gelukt is voeg ik jullie toe, zal wel even roepen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.