Ga naar inhoud

nathaly : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@nathaly Oohh das inderdaad een tegenvaller! Ik moet morgen voor mijn hechtingen en dacht ook dat ik meteen mocht douchen! Lap...das nog een keer haren wassen ondersteboven!

@Starships wil jij aan Verdonck nog eens navragen in verband met die borstband? Want heb daar echt rugpijn door en zou zoooo zalig zijn als die niet meer continue moet maar ik dacht dat hij tegen mij gezegd had in totaal 8 weken dag en nacht...en twijfel dus nu wel

zou ook wel schelen in kledij, want vooral de borstband in moeilijk weg te stoppen...de sportbh heb ik geen problemen mee, valt veel minder op.

Laat je iets weten dan? Alvast bedankt en jij ook succes met de hechtingen morgen. Duimen dat deze er goed uit zien:huh:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Sandr@:

@nathaly Oohh das inderdaad een tegenvaller! Ik moet morgen voor mijn hechtingen en dacht ook dat ik meteen mocht douchen! Lap...das nog een keer haren wassen ondersteboven!

@Starships wil jij aan Verdonck nog eens navragen in verband met die borstband? Want heb daar echt rugpijn door en zou zoooo zalig zijn als die niet meer continue moet maar ik dacht dat hij tegen mij gezegd had in totaal 8 weken dag en nacht...en twijfel dus nu wel

zou ook wel schelen in kledij, want vooral de borstband in moeilijk weg te stoppen...de sportbh heb ik geen problemen mee, valt veel minder op.

Laat je iets weten dan? Alvast bedankt en jij ook succes met de hechtingen morgen. Duimen dat deze er goed uit zien:huh:

x

Ik ga het over de borstband navragen , ben er zelf ook wel heel benieuwd naar. Zou wel fijn zijn als die overdag eens een paar uur uit kan! Hoe laat moet jij? Ik ben om 3 uur aan de beurt :) succes Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Starships:

Ik ga het over de borstband navragen , ben er zelf ook wel heel benieuwd naar. Zou wel fijn zijn als die overdag eens een paar uur uit kan! Hoe laat moet jij? Ik ben om 3 uur aan de beurt :) succes Xx

Super dank je wel!

ja zou inderdaad super zijn als die af en toe uit kan. Das toch zo eens een bevrijdend gevoel want momenteel zo de hele tijd ingepakt zitten...pfff...ben daar altijd moe van tegen de avond.

ik mag morgenvroeg om 9u30 al. Maar is bij de huisarts hier lekker dichtbij. Heb ook al gelezen dat het weinig voorsteld dus snel terug thuis.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Sandr@:

Super dank je wel!

ja zou inderdaad super zijn als die af en toe uit kan. Das toch zo eens een bevrijdend gevoel want momenteel zo de hele tijd ingepakt zitten...pfff...ben daar altijd moe van tegen de avond.

ik mag morgenvroeg om 9u30 al. Maar is bij de huisarts hier lekker dichtbij. Heb ook al gelezen dat het weinig voorsteld dus snel terug thuis.

x

De draadjes zijn er uit bij mij. Wondjes zagen er goed uit volgens Verdonck. Hoe is het bij jou gegaan? Heb het nagevraagd en de sportbh en borstband moeten we vanaf nu nog 6 weken dragen. De borstband zo veel mogelijk, maar wanneer je bijvoorbeeld rustig op de bank zit of eens weg moet en je het even niet onder kleding kunt verbergen, dan mag ie best een paar uur uit. Zolang je het niet te veel belast! Best lekker dat t af en toe eens af mag. En zondagavond mogen we douchen! Nog ff aftellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Starships:

De draadjes zijn er uit bij mij. Wondjes zagen er goed uit volgens Verdonck. Hoe is het bij jou gegaan? Heb het nagevraagd en de sportbh en borstband moeten we vanaf nu nog 6 weken dragen. De borstband zo veel mogelijk, maar wanneer je bijvoorbeeld rustig op de bank zit of eens weg moet en je het even niet onder kleding kunt verbergen, dan mag ie best een paar uur uit. Zolang je het niet te veel belast! Best lekker dat t af en toe eens af mag. En zondagavond mogen we douchen! Nog ff aftellen! 

Hoi hoi!

Bij mij zagen de wondjes er ook goed uit. Links iets meer vocht afgegeven maar volgens de dokter niets alarmerends. Voorlopig nog strips en kleine pleistertjes erop voor  een 3 tal dagen en dan EINDELIJK douchen. Zal zalig zijn zondag! Kijk er al naar uit! Oh super dat die soms eens uit mag. Want op 7 weken moet ik naar een trouwfeest en zag er al tegen op om iets mooi te kunnen combineren met die band :blink: gelukkig kan ik hem dan die avond uitlaten. Daarna is het maar 1 weekje niet meer dus zal wel ok zijn...

ze beginnen nu eindelijk wel wat mooier te worden en te zakken heb ik de indruk...:wub: oef...

jij nog pijn/last?

Ik voel wel dat mijn spieren aan mijn borstbeen nog niet zijn wat ze waren...bij sommige dingen voel ik echt dat ze nog verzwakt zijn:mellow: maar verder voelen mijn borsten wel goed...dus das al fijn. Nog eens bedankt om het na te vragen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bunny87:

@Starships super dat de wondjes er bij jou ook zo goed uitzien! Ben ook heel tevreden met het resultaat. Nu 6 weken aftellen! :rolleyes:

Super! Nu samen aftellen naar de GROTE DAG dat we een gewone bh mogen dragen !zonder! borstband. Yes!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sandr@ geen probleem hoor, ik vind t zelf ook wel lekker om de borstband zo nu en dan even los te kunnen doen! ;) ik dacht trouwens dat ie best strak moest zitten,  maar dat viel dus best mee. Als je de Anita borstband heb, moet je t labeltje van Anita kunnen blijven lezen. Ik heb niet veel last meer, ja met zwaardere handelingen voel het wel raar. Kan ook weer al op mijn zij liggen, heerlijk!

 

@nathaly Vandaag mag je weer douchen! Geniet er maar lekker van haha! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Starships:

@Sandr@ geen probleem hoor, ik vind t zelf ook wel lekker om de borstband zo nu en dan even los te kunnen doen! ;) ik dacht trouwens dat ie best strak moest zitten,  maar dat viel dus best mee. Als je de Anita borstband heb, moet je t labeltje van Anita kunnen blijven lezen. Ik heb niet veel last meer, ja met zwaardere handelingen voel het wel raar. Kan ook weer al op mijn zij liggen, heerlijk!

 

@nathaly Vandaag mag je weer douchen! Geniet er maar lekker van haha! :)

oei, dus anita moet ondersteboven? ik heb em omgekeerd en vind hem zo beter zitten, leek mij ook logischer als je hem uithebt en naar de kromming van de band kijkt + als hij zo zit dan heb je die klitband niet zo hoog in je hals en past hij ook beter op elkaar waardoor het niet jeukt....mijn rugpijn is trouwens over nu...:huh: en inderdaad, zalig he zo terug op je zij kunnen liggen. Ik kan het ook al een paar dagen, slaap direct een pak beter!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.