Ga naar inhoud

Toetje1993 : 24 oktober 2017 : Dr. Koeijers : Bosch en Duin


Gast Toetje1993

Aanbevolen berichten

Gast Toetje1993

@Ellen125 wow ik zou heel blij zijn als ik ook dat resultaat kan krijgen! Mijn consult is 29 september dus nog even geduld, maar eerder was niet mogelijk ivm de vakantie periode:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben ook door Koeijers geopereerd . En inderdaad na het consult werd ik al na drie welen geholpen . Lekker snel dus. Ik had 70 aa en nu met 290 cc 70 d en soms zelfs e . Inderdaad een super goeie en hele leuke vrolijke chirurg . Hij was bij mij gewoon aan het zingen op de Ok. Heel relaxed allemaal . En hij levert echt prachtig werk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-7-2017 om 23:23 zei neen004:

Hoi, 

 

Ik ben 15 augustus vorig jaar geopereerd. Dat werken wordt echt heel zwaar, geloof me maar.. Na 6 weken had ik het nog steeds af en toe erg zwaar. :( Ik zal je toevoegen in mijn album. Mijn maat is 70E. Ik had helemaal niks, was echt helemaal plat. 

Vragen stellen is juist goed, ik vind het ook leuk om ervaringen te delen :) 

 

Groetjes! 

Hoi @neen004 zou ik ook in jou album mogen spieken aangezien ik strx dezelfde cupmaat krijg :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
11 uur geleden zei x-roxiie-x:

 

Heerlijk ja kan echt niet wachten :wub: Bij mij was het inderdaad ook een ander verhaal. Ik had los vel bij mijn boobs van het afvallen en dit moest opgevuld worden. Bij mij was die 550cc geen probleem en er kon zelfs 600 in maar wilde niet te groot gaan. 

 

Weet je al hoeveel cc je wilt (miss heb ik hier overheen gelezen)? Mijn beste vriendin had ook 75a/b en bij haar kon er max 450 in en dat heeft ze ook gekregen. Dus ik denk dat 400 in principe moet lukken. Maar ligt ook aan je pc natuurlijk. Zij is nu 2 jaar po en heeft maat 75D en soms E. Jij wilt op een D uitkomen las ik? @Toetje1993

Ik zou toch wel minimaal een cup D willen in bh, dus het liefst tegen de 400cc aan, maar het is altijd per lichaam natuurlijk anders hoe iets valt en hoe de anatomische prothese is gevormd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Toetje1993:

@Ellen125 wow ik zou heel blij zijn als ik ook dat resultaat kan krijgen! Mijn consult is 29 september dus nog even geduld, maar eerder was niet mogelijk ivm de vakantie periode:(

 

Heb in bh gezien en staat haar heel mooi. Jouw vast ook wel!!

Oh ja dat is nog wel eventjes tot je consult. Lastig he als het nog eventjes duurt. Die vakantie periode ook altijd Haha ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
11 minuten geleden zei Ellen125:

 

Heb in bh gezien en staat haar heel mooi. Jouw vast ook wel!!

Oh ja dat is nog wel eventjes tot je consult. Lastig he als het nog eventjes duurt. Die vakantie periode ook altijd Haha ;) 

Ja het is echt de dagen aftellen, maar ben al heel erg blij dat ik eindelijk een consult heb gepland. Al vanaf dat ik 15 ben of jonger zelfs, wilde ik borsten en nu (met financiële hulp van mijn lieve vriendin) is het eindelijk mogelijk om die eerste stap te zetten! Een droom die uitkomt. Als ik dan toch nog 2 maandjes moet wachten kan ik iig nog even sparen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Toetje1993:

Ja het is echt de dagen aftellen, maar ben al heel erg blij dat ik eindelijk een consult heb gepland. Al vanaf dat ik 15 ben of jonger zelfs, wilde ik borsten en nu (met financiële hulp van mijn lieve vriendin) is het eindelijk mogelijk om die eerste stap te zetten! Een droom die uitkomt. Als ik dan toch nog 2 maandjes moet wachten kan ik iig nog even sparen :)

Wauw wat een lieve vriendin! 

Haha ja dat is waar. Sparen is ook wel fijn want daarna bh's kopen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Toetje1993:

Ik zou toch wel minimaal een cup D willen in bh, dus het liefst tegen de 400cc aan, maar het is altijd per lichaam natuurlijk anders hoe iets valt en hoe de anatomische prothese is gevormd.

 

Ooh je neemt anatomisch, die vriendin van me heeft rond dus dan is het sowieso een ander resultaat. Áltijd lastig om die cupmaten van tevoren in te schatten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

@Ellen125 haha ja ik ben mijn vriendin ook erg dankbaar! Maar ze heeft (zoals ze zelf zegt) er ook profijt van als het resultaat er is:P. Even om verwarring te voorkomen, ze is mijn vriendin als in een relatie:) niet gewoon een vriendin. Zou wel heel gul zijn anders om mij hierin te financieren:75:

 

@x-roxiie-x oh ja ik hoor dat je met ronde implantaten vaak iets groter uit komt in bh omdat deze vaak wat meer ruimte innemen. Vind het fijn van anatomische implantaten dat ze helemaal naar jouw lichaam gevormd kunnen worden en een natuurlijke look geven:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Toetje1993:

@Ellen125 haha ja ik ben mijn vriendin ook erg dankbaar! Maar ze heeft (zoals ze zelf zegt) er ook profijt van als het resultaat er is:P. Even om verwarring te voorkomen, ze is mijn vriendin als in een relatie:) niet gewoon een vriendin. Zou wel heel gul zijn anders om mij hierin te financieren:75:

Haha ja ik had wel een vermoeden. 

En ze heeft er inderdaad ook profijt van. Ik krijg een lingerie setje maar dan wel van een goede lingerie zaak zei hij. Hihi hij zal wel geen idee hebben wat hem dat gaat kosten :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
20 minuten geleden zei Ellen125:

Haha ja ik had wel een vermoeden. 

En ze heeft er inderdaad ook profijt van. Ik krijg een lingerie setje maar dan wel van een goede lingerie zaak zei hij. Hihi hij zal wel geen idee hebben wat hem dat gaat kosten :lol:

Hahaha grote borsten hebben meer steun nodig dus lingerie van goeie merken;) daar mag wel een prijskaartje aan hangen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ellen125:

Haha ja ik had wel een vermoeden. 

En ze heeft er inderdaad ook profijt van. Ik krijg een lingerie setje maar dan wel van een goede lingerie zaak zei hij. Hihi hij zal wel geen idee hebben wat hem dat gaat kosten :lol:

 

Hahahaha gaat wel een duur grapje worden inderdaad :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Toetje1993

Ik keek net even op de site van kliniek Amstelveen, maar kreeg direct in het beginscherm te zien dat deze kliniek nu onderdeel is van A-klinieken:huh: Had helemaal geen idee! Maar aangezien ik hier dus ook op consult ga, ging ik gelijk even kijken op de site van A-klinieken. Hier zag ik dat je heel veel soorten protheses hebt voor rond en anatomisch met diverse prijskaartjes eraan:ph34r: Polytech Polytxt, Polytech microthane, Nagor impleo & B-lite..

 

Iemand een idee wat het verschil is tussen al deze implantaten?? B-lite is wel heel duur trouwens:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Toetje1993:

Ik keek net even op de site van kliniek Amstelveen, maar kreeg direct in het beginscherm te zien dat deze kliniek nu onderdeel is van A-klinieken:huh: Had helemaal geen idee! Maar aangezien ik hier dus ook op consult ga, ging ik gelijk even kijken op de site van A-klinieken. Hier zag ik dat je heel veel soorten protheses hebt voor rond en anatomisch met diverse prijskaartjes eraan:ph34r: Polytech Polytxt, Polytech microthane, Nagor impleo & B-lite..

 

Iemand een idee wat het verschil is tussen al deze implantaten?? B-lite is wel heel duur trouwens:wacko:

Ik heb Polytech. Mij werd dit aangeraden omdat ik wat ouder ben en de rek eruit was zeg maar... (te zien aan mijn laatste foto). Omdat ik geen wissel meer hoef ivm mijn leeftijd was dit voor mij de beste optie. Er vormt geen kapsel om het implantaat maar de bindweefselcellen groeien bij deze prothese in het polyurethaan en worden dus een met de prothese. Het kan dus ook nooit draaien of verplaatsen. Omdat de bindweefselcellen anders gestructureerd liggen ontstaat er daardoor ook zelden kapselcontractie. Voor mij dus een voordeel maar ze kunnen er niet meer makkelijk uit voor een eventuele wissel. Als je nog heel jong bent zou ik hier iig niet voor kiezen en ik denk de arts ook niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-7-2017 om 19:10 zei neen004:

Hoi! 
 

Ik had cup 75A en heb 390cc gekregen, waar ik heel blij mee ben! Dus misschien die maat passen bij het consult? (misschien vind je dit ook een goede maat).

Ik moest na 2 weken weer werken en ik kan je zeggen, dat was zeer pittig! Probeer dus echt minimaal 3 weken vrij te nemen.. 

Hallo,

Ik wordt 18 augustus ook aangevuld met 390 cc en heb nu ook een 75 A.

Ik ben echt eens benieuwd hoe dit er uit ziet. Zou ik uw foto's ook eens mogen zien?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei neen004:

Hoi @Siel

 

Ik voeg je toe! Spannend, dat duurt niet meer lang :) zenuwen? 

Echt verschrikkelijk!!

Vandaag moest ik echo en mammografie doen en echt had al een raar gevoel in mijn maag van de spanning..

Zo lang op gewacht.. Vind het super spannend.. 

Zoveel stress

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Jeej ik heb de kliniek gebeld om te vragen of ik mijn consult kon vervroegen. En dat kon! Vrijdag 8 September heb ik nu mijn consult staan en gelukkig hebben ze ook gewoon Mentor protheses. Nog 4 weken, heel veel zin in:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toetje1993

leuk he. Die spanning voor de tijd. Vind het zo spannend. Ik heb een kleine b cup. En ik zou het zo fijn vinden om niet elke x die Puch Up Bh meer aan te hoeven. Een streples jurkje gewoon aan te kunnen zonder Bh. Zou een mooie C cup super vinden.  Ik heb in september een consult bij Bergman clinics. Bij pc van dam ( Daphne) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

@Cato wat leuk! Ook volgende maand aan de beurt om de nieuwe borsten te passen:D ik hoop eind oktober groped eerst te worden maar zal jou ook blijven volgen om te kijken hoe het resultaat bij jou wordt:) en hoe je ervaringen zijn natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Toetje1993

Ik zat even rond te neuzen op het internet en kwam wat nuttigs tegen! Vrouwen die bij Velthuiskliniek zijn geopereerd krijgen een soort van fisio oefeningen voorafgaand aan de operatie en voor erna. Dit is om de borstspier alvast wat op te rekken en de borsten sneller te laten versoepelen na de ingreep, wat de pijn sneller doet verdwijnen. 

 

Is er iemand die bij Velthuiskliniek is geopereerd en die een paar van deze oefeningen met mij wilt delen? :rolleyes:

 

Zo kan ik mij extra voorbereiden op de ingreep en hopelijk de pijn verzachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.