Ga naar inhoud

Toetje1993 : 24 oktober 2017 : Dr. Koeijers : Bosch en Duin


Gast Toetje1993

Aanbevolen berichten

Gast Toetje1993
27 minuten geleden zei Eefxxmx:

Ik ben al 2 dagen zonder medicatie, heb weinig pijn, alleen wat naast de borsten rond de bh band zeg maar. 

Heb anderhalve dag die zware medicijnen genomen en daarna alleen een paar x per dag paracetamol. Ik had in de avonden steeds stevige hoofdpijn dus nam 2 paracetamol voor de nacht. En nu al 2 dagen niets meer. Heb jij nog pijn dan? 

Ik heb naar m'n lichaam geluisterd door als ik pijn kreeg om dan wat te nemen, niet de standaard uren. 

Is weer iets van controle hebben haha :D 

OH wat fijn zeg dat je geen medicijnen meer hoeft te slikken. Ik had voor 10 dagen celebrex gekregen dus maak die sowieso op voor de zekerheid haha

Ik kan niet echt zeggen dat ik pijn krijg als ik geen pijnstillers neem, meer een enorm beurs gevoel aan de zijkant van mijn borsten. Nog 1 dag blijf ik celebrex en paracetamol slikken, daarna ga ik het afbouwen :)

Ben nog steeds zo blij dat ik dit heb gedaan, kan me nu al niet meer indenken dat ik kleine borsten had en een cup a paste:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
20 uur geleden zei Toetje1993:

Dag 9:

Steeds meer besef dat ik eindelijk horsten heb. Ik kan nu ook weer shirtjes aan over mijn hoofd heen ipv alleen maar  vesten en bloesjes haha

Bij deze een foto van hoe het nu is 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Prachtig geworden, meis. Pas je wel op met je ellebogen boven je schouders te heffen? Want het gaat er niet zozeer om of je het kunt, maar je moet daar gewoon heel erg mee oppassen, omdat de protheses de eerste zes weken nodig hebben om in te kapselen en door je ellebogen boven je schouders te heffen verstoor je dit proces, waardoor er overmatig kapsel kan ontstaan. Dus echt ff rustig aan met die armen omhoog de eerste weken. 

 

Wat heb je trouwens een mooi slank figuurtje zeg. Die boobs staan er prachtig bij :wub:. Geniet ervan!

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
7 uur geleden zei Jaydee:

Prachtig geworden, meis. Pas je wel op met je ellebogen boven je schouders te heffen? Want het gaat er niet zozeer om of je het kunt, maar je moet daar gewoon heel erg mee oppassen, omdat de protheses de eerste zes weken nodig hebben om in te kapselen en door je ellebogen boven je schouders te heffen verstoor je dit proces, waardoor er overmatig kapsel kan ontstaan. Dus echt ff rustig aan met die armen omhoog de eerste weken. 

 

Wat heb je trouwens een mooi slank figuurtje zeg. Die boobs staan er prachtig bij :wub:. Geniet ervan!

 

Veel liefs, Jaydee 

Awh lief! Dankje:blush:

Nee ik pas ook op hoor met mijn armen ver omhoog doen :) moet ze wel regelmatig bewegen van Koeijers zodat ik geen stijve spieren krijg. Ik heb ook polyurethaan prothese die zegmaar in groeien in je borst door het schuimlaag eromheen, dus een kapsel krijg ik sws niet ;)

Volgende week vrijdag worden de hechtingen eruit gehaald en vanaf dan hoef ik waarschijnlijk ook geen borstband meer te dragen, even vragen of ik dan al gewone bh's kan kopen hihi

Kan niet wachten tot ik de hunkemoller.nl kan leeg shoppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Toetje1993:

OH wat fijn zeg dat je geen medicijnen meer hoeft te slikken. Ik had voor 10 dagen celebrex gekregen dus maak die sowieso op voor de zekerheid haha

Ik kan niet echt zeggen dat ik pijn krijg als ik geen pijnstillers neem, meer een enorm beurs gevoel aan de zijkant van mijn borsten. Nog 1 dag blijf ik celebrex en paracetamol slikken, daarna ga ik het afbouwen :)

Ben nog steeds zo blij dat ik dit heb gedaan, kan me nu al niet meer indenken dat ik kleine borsten had en een cup a paste:lol:

Haha ja he, is idd moeilijk voor te stellen hoe het was ;) ik ben ook echt idd super trots én ook verbaasd dat ik dit ook echt heb gedurfd :)

Ja als je dat fijner vind om het op te maken moet je dat zeker doen.

Ik mag ivm maagzweren wein9g medicijnen hebben ook, dus ik had 10 morfine tabletten mee gekregen, wat een zooi pff. Kreeg na 2 nachten bijna hallucinaties...ik dacht dit doe ik niet meer :D en gelukkig ging het goed. 

En dat beurse gevoel idd, dat is niet prettig. Mia...nog even volhouden

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Dag 15:

Ik ben al een paar dagen van de pijnstillers af:) km krijg steeds steeds meer gevoel terug in mijn borsten, alleen helemaal onder mijn borst voelt het nog verdoofd. Aanstaande vrijdag worden de hechtingen eruit gehaald, ben heel benieuwd hoe de wondjes eruit zien! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Toetje1993:

Dag 15:

Ik ben al een paar dagen van de pijnstillers af:) km krijg steeds steeds meer gevoel terug in mijn borsten, alleen helemaal onder mijn borst voelt het nog verdoofd. Aanstaande vrijdag worden de hechtingen eruit gehaald, ben heel benieuwd hoe de wondjes eruit zien! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zo die van jou zijn ook mooi zeg! 

Ik heb dat verdoofde gevoel ook. Maar mijn huid verder rondom is zeer gevoelig.

Ik ook vrijdag de hechtingen eruit, jeeejj... Ze jeuken ook als een malle die hechtingen, ben blij als ze eruit zijn.

Jij zult net als ik vast super trots zijn :3:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toetje1993 Wat zijn jou boobies mooi geworden zeg! Ik krijg 18 december dezelfde protheses, hoop dat ze maar half zo mooi morgen worden als die van jou. Dan ben ik al erg blij haha

 

Alleen mijn voorsituatie is een 75c, ik ben zelf wel wat zwaarder dan jou. Ik ben 167cm en weeg 67kg. Maar ik hoop nu dat het niet veel te groot gaat worden, want ik wil eigenlijk eindigen op max een 75f. Maar ik krijg 445cc.

 

Maar wat ik nog even wilde vragen, weet jij welke projectie je hebt gekregen? Ik schat high profile of extra high?

 

Ik heb 22 november nog een laatste consult waar ik dus eventueel nog dingen kan veranderen :D 

 

Groetjes xxx En ik wens je nog een spoedig herstel toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
4 uur geleden zei MissMagic96:

@Toetje1993 Wat zijn jou boobies mooi geworden zeg! Ik krijg 18 december dezelfde protheses, hoop dat ze maar half zo mooi morgen worden als die van jou. Dan ben ik al erg blij haha

 

Alleen mijn voorsituatie is een 75c, ik ben zelf wel wat zwaarder dan jou. Ik ben 167cm en weeg 67kg. Maar ik hoop nu dat het niet veel te groot gaat worden, want ik wil eigenlijk eindigen op max een 75f. Maar ik krijg 445cc.

 

Maar wat ik nog even wilde vragen, weet jij welke projectie je hebt gekregen? Ik schat high profile of extra high?

 

Ik heb 22 november nog een laatste consult waar ik dus eventueel nog dingen kan veranderen :D 

 

Groetjes xxx En ik wens je nog een spoedig herstel toe!

Hooi! Awh wat lief zeg! Ik weet zeker dat je heel blij gaat zijn met je boobs! Mijn protheses hebben een breedte van 11,8cm en 6,1cm projectie.. Geen idee of dat high profile is eigenlijk haha

 

Maar als jij nu al een 75c hebt zal je denk ik toch zeker wel op een 75f uitkomen :) ik had 75a en heb 380cc gekregen en ik denk dat ik uiteindelijk toch wel een 75e zal passen. Ik had een primark bh 75d thuis liggen om te passen en die zal toch wel wat krap worden, maar dat zal qua maat ook verschillen waar je de bh koopt. 

 

Heel veel succes nog bij je laatste consult! Vrijdag als mijn hechtingen eruit gaan, zal ik vragen of mijn borsten qua maat nog veel zullen veranderen zodat ik weet op welke maat ik uit kom ongeveer ^_^

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toetje1993 Thanks voor je snelle antwoord :D

 

Dan heb jij inderdaad de extra high profile. Ik twijfel dus inderdaad of ik niet toch de extra high profile wil.

Ik zou nu de 445 high profile (13.3cm breedte en 5,7cm projectie) krijgen en anders dan dus de 480 extra high profile (12.8cm breedte en 6,7 projectie).

En aan de ene kant zeggen ze altijd beter groter dan te klein en later spijt krijgen. Maar ergens twijfel ik toch of ik die extra high profile niet net te veel ga vinden. Echt lastig allemaal. Want ik heb wel het gevoel dat ik eerder mijn gewenste vorm ga bereiken met de extra high profile. En ik zou nog wel omlaag kunnen in cc, alleen dan word het implantaat ook minder breed, en ik wil nog wel in de buurt van de breedte van mijn eigen borst blijven het liefst.

 

Zat jij ver van de breedte van je eigen borst vandaan met het implantaat? (Als je je dat nog kan herinneren haha :))

Oh en vind jij ze zelf te klein of te groot of precies goed? :) 

 

En bedankt! Ik zal ook ff laten weten wat ik uiteindelijk beslis bij het laatste consult :) 

 

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
14 uur geleden zei MissMagic96:

@Toetje1993 Thanks voor je snelle antwoord :D

 

Dan heb jij inderdaad de extra high profile. Ik twijfel dus inderdaad of ik niet toch de extra high profile wil.

Ik zou nu de 445 high profile (13.3cm breedte en 5,7cm projectie) krijgen en anders dan dus de 480 extra high profile (12.8cm breedte en 6,7 projectie).

En aan de ene kant zeggen ze altijd beter groter dan te klein en later spijt krijgen. Maar ergens twijfel ik toch of ik die extra high profile niet net te veel ga vinden. Echt lastig allemaal. Want ik heb wel het gevoel dat ik eerder mijn gewenste vorm ga bereiken met de extra high profile. En ik zou nog wel omlaag kunnen in cc, alleen dan word het implantaat ook minder breed, en ik wil nog wel in de buurt van de breedte van mijn eigen borst blijven het liefst.

 

Zat jij ver van de breedte van je eigen borst vandaan met het implantaat? (Als je je dat nog kan herinneren haha :))

Oh en vind jij ze zelf te klein of te groot of precies goed? :) 

 

En bedankt! Ik zal ook ff laten weten wat ik uiteindelijk beslis bij het laatste consult :) 

 

Groetjes xxx

Wat een moeilijke keuzes he hihi. Ik moet zeggen dat ik maar 2 maten heb gepast tijdens de pas sessie en de grootste heb ik toen gekozen (380cc) maar die kleinere maat heb ik nooit het aantal cc van geweten. Ik ging echt op mijn gevoel af van wat het mooiste bij mijn lichaam staat en of het niet te snel went zegmaar.

 

Ik zat zelf niet ver van de breedte van mijn borst vandaan in vergelijking met de breedte van de protheses, mijn borsten stonden en staan nu eenmaal iets uit elkaar. Koeijers heeft de protheses zelfs een heel klein beetje gedraaid erin gezet zodat mijn tepels iets meer naar voren kijken ipv naar buiten zegmaar... 

 

Ik zelf ben nu heel erg tevreden met de grootte en zou ze ook niet groter willen. Mijn vriendin (partner) vind ze nu wel wat groot, maar zij moet ook nog erg wennen dat ik grote borsten heb en is dat dus niet gewend:38:

 

Heb je al met rijstzakjes geprobeerd te passen thuis om het aantal cc na te bootsen? Dit hielp bij mij wel goed:) ga tijdens je laatste pas sessie gewoon op je gevoel af, waar voel je je her mooiste bij en wat is natuurlijk bij je lichaam. Dan komt het vast goed! Ik kan in elk geval niet wachten tot mijn borsten  lekker zacht zijn en ik er echt van kan genieten;) succes meis! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toetje1993 Jah ik heb dus thuis al eens met rijstzakjes het aantal cc's nagebootst. Maar toen vond ik de 400cc eigenlijk al wat groot. Terwijl ik bij het consult de 430cc dus wel mooi vond. En toen werd mij vanwege de afmetingen van mijn borst 445cc aangeraden omdat ik graag high profile wilde.

 

Ik heb trouwens ook even aan best_boobie gevraagd op welke cupmaat ik ongeveer uit zou komen met deze 2 maten waar ik tussen twijfel.

 

  1. 445cc high profile zou ik op een 75 F/G uitkomen qua cupmaat en qua zicht zou het lijken op een volle D
  2. 480cc extra high profile zou ik op een 75G misschien H uitkomen qua cupmaat en qua zicht een E

Dusss... ik denk dat ik de 480cc dan toch net wat te heftig vind haha :P 

 

Maar alsnog ga ik er denk ik wel naar vragen tijdens dat consult, kijken wat de arts ervan vind :) 

 

Mijn vriend vind het eigenlijk niet echt nodig, maar nu dat ie merkt dat ik het echt wil heeft ie er wel vrede mee, en ziet hij het als een cadeautje voor ons allebei :D Maar hij heeft wel benadrukt dat ze niet te groot hoeven te zijn. En een 75F is natuurlijk al aardig wat, maarja ik wil ook wat :P:D 

 

En thanks voor al je info, helpt mij echt veel! Moge je boobies snel zacht worden :1bouncingboobs:

 

Groetjes xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Jeej de hechtingen zijn eruit! Ik was heel erg opgelucht want alleen de knopjes werden eraf geknipt. De rest van de hechtingen konden blijven zitten omdat deze oplosbaar zijn:) 

Dokter Koeijers kwam ook nog even  naar mijn borsten kijken en was erg tevreden over het resultaat :43:

 

Komende week kan ik de lidtekencreme ophalen bij de apotheek en dan (als alle korstjes weg zijn) ga ik ervoor zorgen dat ik hele mooie dunne lijntjes krijg. 

 

Bovenste foto is linker borst, onderste foto is mijn rechter borst

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Wat een leuke dag heb ik vandaag! Met mijn vriendin naar de stad geweest en 3 hele mooie lingerie setjes gekregen van de hunkemoller :) ben echt zo verliefd op mijn bh's:wub: van cup 75A ben ik naar cup 75E gegaan:blush: enorm verschil en echt nog even wennen, maar voelde me super sexy met die bh's aan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

@MissMagic96 oh ik heb de volgorde van je pb en dit berichtje even door de war gehaald :75:maar zoals je nu wss dus al weet mag ik komende week al alle bh's dragen, alleen geen push up ofzo haha alsof ik dat nu nodig heb of wil:1big_boobs:ze zijn groot zat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Morgen ben ik alweer 3 weken po! De tijd gaat super snel en ik hoef nu eindelijk niet meer die borstband om. Ik houd deze wel nog in de nacht denk ik aan tot alle korstjes weg zijn van mijn wondjes. Hieronder een foto van hoe ze er nu uit zien en eentje met mijn nieuwe bh aan:blush:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Toetje1993:

Morgen ben ik alweer 3 weken po! De tijd gaat super snel en ik hoef nu eindelijk niet meer die borstband om. Ik houd deze wel nog in de nacht denk ik aan tot alle korstjes weg zijn van mijn wondjes. Hieronder een foto van hoe ze er nu uit zien en eentje met mijn nieuwe bh aan:blush:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Toetje1993 mooi hoor!!

Mij is verteld dat ik het best kan wachten tot ik 6 weken ben met bh's passen :( 

Maar je hebt een E cup?  Dan zal ik daar ook vast op uitkomen :) 

xx Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

@Eefxxmx

Oh wat gek dat jij tot 6 weken moet wachten. Maar jij moest ook zeker 6 weken een sportbhs aan? Ik mag vanaf nu (3weken po) bh's dragen en hoef geen borstband meer om. Ik vroeg nog voor de zekerheid of mijn borsten nog veel zullen veranderen, maar ze zeiden daar dat ze gewoon nog soepeler worden maar niet qua cup maat zullen veranderen :)

Gewoon lekker af en toe bh's kijken zodat je die over 3 weken kan kopen:lol:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Toetje1993:

Morgen ben ik alweer 3 weken po! De tijd gaat super snel en ik hoef nu eindelijk niet meer die borstband om. Ik houd deze wel nog in de nacht denk ik aan tot alle korstjes weg zijn van mijn wondjes. Hieronder een foto van hoe ze er nu uit zien en eentje met mijn nieuwe bh aan:blush:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Staat je heel mooi :wub:. Zit het al lekker, zo'n bh? Je borsten zijn mooi geworden, hoor meis. Ik kan me zo voorstellen dat je er heel blij mee bent. Geniet ervan. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Toetje1993:

@Eefxxmx

Oh wat gek dat jij tot 6 weken moet wachten. Maar jij moest ook zeker 6 weken een sportbhs aan? Ik mag vanaf nu (3weken po) bh's dragen en hoef geen borstband meer om. Ik vroeg nog voor de zekerheid of mijn borsten nog veel zullen veranderen, maar ze zeiden daar dat ze gewoon nog soepeler worden maar niet qua cup maat zullen veranderen :)

Gewoon lekker af en toe bh's kijken zodat je die over 3 weken kan kopen:lol:

X

@Toetje1993 haha ja zoiets idd

Maar fijn voor je :) 

Die van mij zakken wss nog ietsje

Ik ga vandaag ook weer een update plaatsen met foto's 

Ik moet de sport bh 4 weken 22 uur dragen en 2 weken 12 uur. Dus na volgende week dinsdag mag ik minderen, maar dan snachts. Overdag dragen.

Kun jij al op je zij slapen?

Ik wil graag maar t doet me nog te zeer. Ik heb nog vocht rond de protheses zeiden ze.

Xx Eef

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

@Eefxxmx nee ik kan nog niet op mijn zij slapen idd, voelt nog heel gek omdat mijn borsten dan bewegen zegmaar.. Dat zal met de dagen steeds beter gaan denk dus over een week of 2 zal ik dat wss wel weer kunnen

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Alweer 4 weken PO. Ik moet zeggen, ik vind mijn borsten er al heel natuurlijk uitzien :) ben ook echt heel erg blij ermee! En lingerie... Ik ben er nog nooit zo verliefd op geweest:blush: 

Als ik een dag heb gewerkt merk ik wel dat er meer vocht in mijn borsten komt, doordat ze wat harder zijn en ik een afdruk van mijn bh kan zien, maar dit trekt daarna ook weer langzaam weg. 

 

Nog een paar weken en dan hoop ik mij echt weer vrij te voelen om alles te doen: op mijn zij slapen, sporten, kroelen etc. 

@Dreamcatcher haha ja grappig he, ze zijn lekker ontspannen altijd in de OK, gaf wel een veilig gevoel:) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.