Ga naar inhoud

Toetje1993 : 24 oktober 2017 : Dr. Koeijers : Bosch en Duin


Gast Toetje1993

Aanbevolen berichten

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Toetje1993
1 uur geleden zei Aloysa:

@Toetje1993 Als ik het goed heb gelezen heb je morgen je consult bij Koeijers!

 

Ik ben ook van plan om bij hem een consult in te plannen, zou je kunnen laten weten hoe het is gegaan?

 

Succes!

Jaa morgen is de dag van mijn consult! Zo veel zin in! Hoop gelijk een operatiedatum te Kinney plannen:) en ik last weten hoe het is gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Nou ben na veel file rijden weer thuis:) super fijn consult gehad met dokter Koeijers en de consulente! Eerst even informatie gekregen, daarna eindelijk die kipfilet in de pas bh proppen en voila.. Tieten:wub:

Haha ik straalde helemaal! Ik kwam met passen uit op 380cc anatomisch dual plane. Koeijers bevestigde dat dit wss ook ging passen maar dat hij altijd tijdens het opereren echt bepaald wat het beste past. Ik heb de keuze gekregen om uit verschillende merken te kiezen maar mijn voorkeur gaat na alle informatie toch uit naar polytech. Hier zit een laagje om de prothese wat zorgt voor 0% kans kapsel vorming en minder rimpelvorming. 

 

Dus dat bel ik maandag even om door te geven:) 

 

Verder is de operatie datum ook al gepland! 24 oktober is de grote dag:blush: in Bosch en duin

@best_boobie kan jij die operatie datum in mijn titel zetten?

 

Ik kijk nu iig enorm uit naar volgende maand. Laat het maar lekker slecht weer worden haha want ik lig straks ingepakt op de bank te recoveren

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Toetje1993:

Nou ben na veel file rijden weer thuis:) super fijn consult gehad met dokter Koeijers en de consulente! Eerst even informatie gekregen, daarna eindelijk die kipfilet in de pas bh proppen en voila.. Tieten:wub:

Haha ik straalde helemaal! Ik kwam met passen uit op 380cc anatomisch dual plane. Koeijers bevestigde dat dit wss ook ging passen maar dat hij altijd tijdens het opereren echt bepaald wat het beste past. Ik heb de keuze gekregen om uit verschillende merken te kiezen maar mijn voorkeur gaat na alle informatie toch uit naar polytech. Hier zit een laagje om de prothese wat zorgt voor 0% kans kapsel vorming en minder rimpelvorming. 

 

Dus dat bel ik maandag even om door te geven:) 

 

Verder is de operatie datum ook al gepland! 24 oktober is de grote dag:blush: in Bosch en duin

@best_boobie kan jij die operatie datum in mijn titel zetten?

 

Ik kijk nu iig enorm uit naar volgende maand. Laat het maar lekker slecht weer worden haha want ik lig straks ingepakt op de bank te recoveren

Had liever nog ff gewacht met dat slechte weer.. Be carefull what you wish for (en kijk eens naar buiten ;) ) hahaha 

Ik ga je titel aanpassen!! Van harte met je datum!!
xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast Toetje1993

Weet iemand hoeveel dagen voor de operatie je de tijd te horen krijgt van de operatie?? Of kan je een paar dagen van tevoren bellen? 

 

@Jgj Jaa ik heb je verhaal gevolgd! Ik kan ook echt niet wachten, nog 13 dagen en dan heb ik ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Toetje1993:

Weet iemand hoeveel dagen voor de operatie je de tijd te horen krijgt van de operatie?? Of kan je een paar dagen van tevoren bellen? 

 

@Jgj Jaa ik heb je verhaal gevolgd! Ik kan ook echt niet wachten, nog 13 dagen en dan heb ik ze

@Toetje1993

Hoi...

Heel vreemd maar ik had vanmorgen vroeg op je gereageerd maar is niet verstuurd en dus ook weg :(

Maar wat leuk dat jij ook op die dag geholpen wordt, dan zullen we elkaar daar ontmoeten. :)

Ik krijg dezelfde qua protheses en dual-plane alleen 1 borst 400cc en de andere 420. Hij kijkt nog wel even van tevoren wat het precies wordt.

Ik kan het verhaaltje met je vraag enzo ook niet meer vinden helaas... 

Maar zie je vraag over de tijd, en dacht hee dat is vreemd.

Ik vond t al vooral vreemd dat ik bericht terug meer kreeg haha 

Ik heb ook bij iemand vanmorgen een bericht achter gelaten waarbij die dus ook niet is verstuurd, maar zij moest vandaag voor haar bv en ben zeer benieuwd hoe dat is gegaan.

 

Maar je vraag over de tijd, ik heb in mijn brief gekeken en daar staat in dat we enkele dagen van tevoren de tijd krijgen. Ik hoop dat het uiterlijk die vrijdag ervoor bekend is.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

@Eefxxmx oh wat gek dat ie geen berichtjes verstuurde.. Maar ik hoop inderdaad ook die vrijdag om misschien al die donderdag van tevoren iets te horen van de kliniek, en anders bel ik gewoon even haha

Hoop zo dat we lekker vroeg aan de beurt zijn zodat je er maar vanaf bent en niet overdag lang zonder eten hoeft:P

Op dit moment ben ik wel nog blij dat we nog 12 dagen moeten wachten, want ben op dit moment verkouden en volgens mij mag je dan soms niet geopereerd worden:o

Ben vanaf vandaag alles gaan doen om van die verkoudheid af te komen, paracetamol, thee met vitamine c bruistablet, veel water drinken, op tijd slapen, rust nemen etc. 

Ik hou je op de hoogte als ik meer weet over mijn operatietijd! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Toetje1993:

@Eefxxmx oh wat gek dat ie geen berichtjes verstuurde.. Maar ik hoop inderdaad ook die vrijdag om misschien al die donderdag van tevoren iets te horen van de kliniek, en anders bel ik gewoon even haha

Hoop zo dat we lekker vroeg aan de beurt zijn zodat je er maar vanaf bent en niet overdag lang zonder eten hoeft:P

Op dit moment ben ik wel nog blij dat we nog 12 dagen moeten wachten, want ben op dit moment verkouden en volgens mij mag je dan soms niet geopereerd worden:o

Ben vanaf vandaag alles gaan doen om van die verkoudheid af te komen, paracetamol, thee met vitamine c bruistablet, veel water drinken, op tijd slapen, rust nemen etc. 

Ik hou je op de hoogte als ik meer weet over mijn operatietijd! 

X

O dat is vervelend idd, beterschap! 

Ik weet niet met verkoudheid of je dan niet geopereerd mag worden, dacht dat het alleen met koorts was. Maar 100% beter zijn is altijd goed haha

Ja ik hoop het ook dat we op tijd aan de beurt zijn, het lange wachten maakt ons alleen maar meer nerveus. 

Ik hoor het wel idd, en als ik t weet hoor je het ook ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Toetje1993

Het is bijna zover. Dinsdag wordt ik om 12:50 geopereerd! Heel spannend maar super zin in. 

Omdat ik protheses krijg met polyurethaan coting krijg ik alleen een borstband om en geen bh. Het volgende stond in mijn mail: U krijgt een steunende band die u 3 weken dient te dragen! Een zachte BH (niet te strak!!) is toegestaan als steun. Een tip is om een dun hemdje onder de BH (en/of band) te dragen om het schuren van de naden/randen tegen te gaan.

 

Heeft iemand tips voor een ondersteunende bh die zacht is en dus niet per se strak zit enzo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Morgen krijg ik borsten!!! :D heb bij de apotheek medicijnen gehaald, ga vandaag het huis schoonmaken en heb alle wasjes gedraaid die nog konden. Tot zo ver mijn voorbereidingen.. 

 

Gisteren belde ik de kliniek en de baliemedewerkster zei tegen mij dat er pas na de operatie wordt besloten of ik een borstband krijg of een bh! Maar als ik alleen een borstband krijg moet ik dus wel nog even een zachte bh vinden of sport bh. Wil niet dat mijn tepels overal doorheen komen de komende 3 weken:wacko:

Iemand tips?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Net gebeld door de kliniek, mag nu al van huis weg gaan omdat ze wat zijn ingelopen met de tijd. Over een paar uur heb ik borsten! Zo spannend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Ben weer thuis! Hierbij mijn operatieverslag:

We kwamen ruim op tijd aan, rond 11:15. Daar aangemeld en nog een kwartiertje gewacht ongeveer voordat ik werd gehaald. Mijn moeder en mijn vriendin waren mee, dus die gaf ik een kus. Zij gingen lekker lunchen want ja ik lig daar toch KO haha. Ik mocht mee met de anesthesist, mijn kleren in een locker doen en de welbekende blauwe jurk en muts op. 

 

Er lag al een  bedje voor mij klaar waar ik in mocht liggen en niet veel later werd mijn infuus aangelegd. Ik ben als de dood voor naalden en had dit ook gezegd tegen haar, waardoor ze een kinder naald ging gebruiken (super lief). 

Nu mocht ik even wachten, wat blaadjes lezen en daar was ie... De man die mij borsten ging geven. Koeijers had een heel goed humeur en maakte een praatje en hij tekende mijn borsten af. 

 

Niet veel later kwamen nog 2 vriendelijk mannen zich voorstellen en die brachten mij naar de OK. Muziek stond al aan en alle draadjes werden op de juiste plek aangesloten. Paar standaard vragen werden er nog gesteld en daarna ging ik lekker slapen. 

 

Toen ik wakker werd vroeg ik met mijn stonede hoofd of het al voorbij was. Haha echt je voelt je alsof je op wolken zit. Een paar keer heb ik zelf even gespiekt naar mijn borsten. Eerste keer leken ze heel klein maar naar mate de narcose een beetje uit mijn lijf verdween, zag ik toch echt dat ik nu grote borsten heb:) 380cc anatomisch polytech polyurethaan protheses heb ik gekregen op de dual plane methode. 

 

In de uitslaapkamer kreeg ik een  borstband om die ik 3 weken dag en nacht moet dragen. Mijn lief heeft nog een paar foto's gemaakt en samen met mijn moeder waren ze blij om mij weer te zien. 

 

Ben heeeel erg blij dat ik deze stap heb gezet en weet nu al zeker dat ik ga genieten van het resultaat! Morgen zal ik wel een andere mening hebben door de pijntjes, maar voor nu en voor straks als het helemaal is hersteld ben ik alleen maar gelukkig! 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Toetje1993:

Ben weer thuis! Hierbij mijn operatieverslag:

We kwamen ruim op tijd aan, rond 11:15. Daar aangemeld en nog een kwartiertje gewacht ongeveer voordat ik werd gehaald. Mijn moeder en mijn vriendin waren mee, dus die gaf ik een kus. Zij gingen lekker lunchen want ja ik lig daar toch KO haha. Ik mocht mee met de anesthesist, mijn kleren in een locker doen en de welbekende blauwe jurk en muts op. 

 

Er lag al een  bedje voor mij klaar waar ik in mocht liggen en niet veel later werd mijn infuus aangelegd. Ik ben als de dood voor naalden en had dit ook gezegd tegen haar, waardoor ze een kinder naald ging gebruiken (super lief). 

Nu mocht ik even wachten, wat blaadjes lezen en daar was ie... De man die mij borsten ging geven. Koeijers had een heel goed humeur en maakte een praatje en hij tekende mijn borsten af. 

 

Niet veel later kwamen nog 2 vriendelijk mannen zich voorstellen en die brachten mij naar de OK. Muziek stond al aan en alle draadjes werden op de juiste plek aangesloten. Paar standaard vragen werden er nog gesteld en daarna ging ik lekker slapen. 

 

Toen ik wakker werd vroeg ik met mijn stonede hoofd of het al voorbij was. Haha echt je voelt je alsof je op wolken zit. Een paar keer heb ik zelf even gespiekt naar mijn borsten. Eerste keer leken ze heel klein maar naar mate de narcose een beetje uit mijn lijf verdween, zag ik toch echt dat ik nu grote borsten heb:) 380cc anatomisch polytech polyurethaan protheses heb ik gekregen op de dual plane methode. 

 

In de uitslaapkamer kreeg ik een  borstband om die ik 3 weken dag en nacht moet dragen. Mijn lief heeft nog een paar foto's gemaakt en samen met mijn moeder waren ze blij om mij weer te zien. 

 

Ben heeeel erg blij dat ik deze stap heb gezet en weet nu al zeker dat ik ga genieten van het resultaat! Morgen zal ik wel een andere mening hebben door de pijntjes, maar voor nu en voor straks als het helemaal is hersteld ben ik alleen maar gelukkig! 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Leuk om je verslag te lezen. En er ziet het er al mooi uit zeg!! Lkkr rustig aan doen, wens je een goed herstel meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.