Ga naar inhoud

Toetje1993 : 24 oktober 2017 : Dr. Koeijers : Bosch en Duin


Gast Toetje1993

Aanbevolen berichten

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

@Toetje1993,

Van harte gefeliciteerd met je twins. Wat zien ze er al mooi uit:wub:.

Nu lekker je rust pakken, veel drinken, op tijd je medicijnen nemen en je verder lekker laten verwennen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. Rustig aan hè? 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Toetje1993:

Ben weer thuis! Hierbij mijn operatieverslag:

We kwamen ruim op tijd aan, rond 11:15. Daar aangemeld en nog een kwartiertje gewacht ongeveer voordat ik werd gehaald. Mijn moeder en mijn vriendin waren mee, dus die gaf ik een kus. Zij gingen lekker lunchen want ja ik lig daar toch KO haha. Ik mocht mee met de anesthesist, mijn kleren in een locker doen en de welbekende blauwe jurk en muts op. 

 

Er lag al een  bedje voor mij klaar waar ik in mocht liggen en niet veel later werd mijn infuus aangelegd. Ik ben als de dood voor naalden en had dit ook gezegd tegen haar, waardoor ze een kinder naald ging gebruiken (super lief). 

Nu mocht ik even wachten, wat blaadjes lezen en daar was ie... De man die mij borsten ging geven. Koeijers had een heel goed humeur en maakte een praatje en hij tekende mijn borsten af. 

 

Niet veel later kwamen nog 2 vriendelijk mannen zich voorstellen en die brachten mij naar de OK. Muziek stond al aan en alle draadjes werden op de juiste plek aangesloten. Paar standaard vragen werden er nog gesteld en daarna ging ik lekker slapen. 

 

Toen ik wakker werd vroeg ik met mijn stonede hoofd of het al voorbij was. Haha echt je voelt je alsof je op wolken zit. Een paar keer heb ik zelf even gespiekt naar mijn borsten. Eerste keer leken ze heel klein maar naar mate de narcose een beetje uit mijn lijf verdween, zag ik toch echt dat ik nu grote borsten heb:) 380cc anatomisch polytech polyurethaan protheses heb ik gekregen op de dual plane methode. 

 

In de uitslaapkamer kreeg ik een  borstband om die ik 3 weken dag en nacht moet dragen. Mijn lief heeft nog een paar foto's gemaakt en samen met mijn moeder waren ze blij om mij weer te zien. 

 

Ben heeeel erg blij dat ik deze stap heb gezet en weet nu al zeker dat ik ga genieten van het resultaat! Morgen zal ik wel een andere mening hebben door de pijntjes, maar voor nu en voor straks als het helemaal is hersteld ben ik alleen maar gelukkig! 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ojaaa ik heb hem gevonden :)

Leuk verslag idd en een goede foto van je mooie boobs ;)

Hopen dat het meevalt morgen ....en een goede nacht rust gewenst xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
1 uur geleden zei Eefxxmx:

Ojaaa ik heb hem gevonden :)

Leuk verslag idd en een goede foto van je mooie boobs ;)

Hopen dat het meevalt morgen ....en een goede nacht rust gewenst xxx

Dankjewel! Kan echt wel blijven kijken naar de foto:wub: ben er nu al zo gelukkig mee. Jij ook heel veel succes deze nacht! Hopen dat we uitgerust wakker worden zonder al te veel pijn x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
2 uur geleden zei Jaydee:

@Toetje1993,

Van harte gefeliciteerd met je twins. Wat zien ze er al mooi uit:wub:.

Nu lekker je rust pakken, veel drinken, op tijd je medicijnen nemen en je verder lekker laten verwennen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. Rustig aan hè? 

 

Veel liefs, Jaydee 

Heel lief! Dankjewel. Jaa ik wordt reuze verwend door mijn vriendin, doet echt alles voor me. Zal rustig aan doen en heb al wekkers gezet voor alle tijden van medicijnen die ik moet innemen:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Dag 2 is begonnen. Ik heb heerlijk geslapen(ben gelukkig ook een rugslaper). Van half 12 tot 7:15 heb ik geslapen. Nu maar snel mijn medicatie ingenomen want normaal moet ik die om 8 uur innemen. Maar nu ik al eerder wakker ben voel ik het toch een klein beetje branden en trekken. 

 

Na de operatie heb ik een borstband omgekeken die ik 3 weken lang dag en nacht moet dragen. Ik twijfel of die band niet wat strakker moet, maar daar bel ik in de loop van de dag de kliniek wel voor:) 

 

Qua pijntjes is het mij tot nu toe nog echt meegevallen. Het voelt echt als een  forse spierpijn bij je borsten en een beetje je ribben. Verder staat de huid wat strak en voel je af en toe heeeel licht onder je borsten (denk de lidtekens) branden. Moet zeggen dat dit alleen zo is als je even hebt gestaan, als ik lig heb ik daar geen last van. 

 

In de loop van vandaag zal ik even een album aanmaken met de foto's na mijn operatie en de foto's voor mijn operatie! 

 

Ik wens de andere meiden een fijn en pijnloos herstel en de andere meiden die nog moeten, laat het lekker over je heen komen en na de operatie goed vertroetelen^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Hier nog 2 foto's van dag 2:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Dit was mijn voor situatie, cup 75a

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toetje1993, Zó, dat is een hele verandering ten opzichte van je voorsituatie. Mooi hoor. Ben je er zelf ook blij mee? En dit is nog maar 2 dagen po..... je zult zien hoe ze de komende maanden nog veranderen... ze worden steeds mooier en mooier. 

Rustig aan, hè meis. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Toetje1993:

Heel lief! Dankjewel. Jaa ik wordt reuze verwend door mijn vriendin, doet echt alles voor me. Zal rustig aan doen en heb al wekkers gezet voor alle tijden van medicijnen die ik moet innemen:) 

Dat is lief van haar. Is het een vriendin of is zij je partner? 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
1 uur geleden zei Jaydee:

Dat is lief van haar. Is het een vriendin of is zij je partner? 

 

Veel liefs, Jaydee 

Ik ben enorm blij nu al met mijn resultaat! Had thuis al een bh met maat 75d liggen (die paste ik thuis soms met sokken:P) maar die bh lijkt zeker wel straks te gaan passen. Dus met 380cc kom ik van 75a zeker op 75d uit, tot voorzover ik nu kan zien. 

 

En ze is mijn vriendin als partner:) echt wel grappig om haar ineens al het zorgen op zich te zien nemen, normaal ben ik het moedertje in huis zegmaar :blush:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Toetje1993:
2 uur geleden zei Jaydee:

 

Ik ben enorm blij nu al met mijn resultaat! Had thuis al een bh met maat 75d liggen (die paste ik thuis soms met sokken:P) maar die bh lijkt zeker wel straks te gaan passen. Dus met 380cc kom ik van 75a zeker op 75d uit, tot voorzover ik nu kan zien. 

Nou... fijn dat je er nu al zo tevreden over bent. De komende maanden veranderen ze nog flink en worden ze alleen maar mooier en mooier. Misschien is dan maat 75D zelfs wel te klein. Geduld, meis. De tijd zal het leren. 

 

59 minuten geleden zei Toetje1993:

En ze is mijn vriendin als partner:) echt wel grappig om haar ineens al het zorgen op zich te zien nemen, normaal ben ik het moedertje in huis zegmaar :blush:

Aaahhhh, wat lief. Dat is echte liefde hè? Maar is ook in haar belang dat jij goed rust en de protheses rustig in laat kapselen.... heeft zij straks mooie boobies om mee te knuffelen :38:

 

:53: Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Dag 3:

Afgelopen nacht heb ik weer heerlijk geslapen gelukkig, 7,5 uur. Uitgerust werd ik wakker, maar wel met een beetje branderig gevoel in mijn borsten. Om 8 uur had ik mijn medicatie ingenomen en verkaste ik mij naar de bank. Wat ontbeten en daarna eindelijk even kunnen douchen. 

 

Hierna ben ik gelijk op de bank gaan liggen en niet meer vanaf gekomen. Mijn borsten voelen erg gezwollen en branden soms. Hetzelfde gevoel als dat je ergens een schaafwond hebt denk ik, weet even niet met wat je het kan vergelijken. 

 

Vandaag lekker rustig aan doen en veel drinken, hopen dat de druk wat van mijn borsten af gaat:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Dag 6: 

Het is alweer zondag, de dagen gaan super snel en mijn herstel daarbij ook! Ik heb helemaal geen pijn meer en kan vrijwel alles doen met mijn armen. Ik moet juist vaak even mezelf tegen houden om actief te zijn en continue mijn borstspieren zo veel mogelijk ontlasten. 

 

Ik zie aan mijn borsten dat ze steeds mooier worden. Hieronder staan foto's van hoe ze er nu uit zien:) ik kan soms wel in de spiegel blijven kijken naar mijn nieuwe aanwinsten :wub: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
20 minuten geleden zei Aloysa:

Wauw wat zijn ze al mooi en wat fijn dat je al geen pijn meer hebt! 

 

Heel veel succes met je verdere herstel :D 

Dankjewel!!^_^ kijk er ook zo naar uit om over een paar weken bh's te shoppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Toetje1993:

Dag 6: 

Het is alweer zondag, de dagen gaan super snel en mijn herstel daarbij ook! Ik heb helemaal geen pijn meer en kan vrijwel alles doen met mijn armen. Ik moet juist vaak even mezelf tegen houden om actief te zijn en continue mijn borstspieren zo veel mogelijk ontlasten. 

 

Ik zie aan mijn borsten dat ze steeds mooier worden. Hieronder staan foto's van hoe ze er nu uit zien:) ik kan soms wel in de spiegel blijven kijken naar mijn nieuwe aanwinsten :wub: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Toetje1993 ze zijn idd erg mooi! 

Fijn zeg dat jou herstel zo goed verloopt :)

Ik kan ook niet wachten mooie bh's te kopen ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Dag 9:

Steeds meer besef dat ik eindelijk horsten heb. Ik kan nu ook weer shirtjes aan over mijn hoofd heen ipv alleen maar  vesten en bloesjes haha

Bij deze een foto van hoe het nu is 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Heb even je berichtjes terug gelezen. Fijn dat het zo goed met je gaat, resultaat ziet er prachtig uit!

Ik ben gistermiddag geopereerd dual plane 375 cc ben erg benieuwd naar het resultaat!!

 

Mag ik vragen wat bij jou de "vervelendste" dagen waren?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Toetje1993:

Dag 9:

Steeds meer besef dat ik eindelijk horsten heb. Ik kan nu ook weer shirtjes aan over mijn hoofd heen ipv alleen maar  vesten en bloesjes haha

Bij deze een foto van hoe het nu is 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw zeg, @Toetje1993 ook al zo mooi geworden :) 

ik kan idd ook al weer shirtjes over mijn hoofd trekken, fijn hè 

ik merk echt per dag dat ik meer kan, echt super!

xx Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
2 uur geleden zei Svz:

Hoi!

 

Heb even je berichtjes terug gelezen. Fijn dat het zo goed met je gaat, resultaat ziet er prachtig uit!

Ik ben gistermiddag geopereerd dual plane 375 cc ben erg benieuwd naar het resultaat!!

 

Mag ik vragen wat bij jou de "vervelendste" dagen waren?

 

 

Hoihoi! 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Bij mij waren de dag van de operatie en de 2 dagen erna her vervelendste. Vooral op tijd medicatie innemen en proberen overdag niet te slapen, dan slaap je hopelijk de nachten goed door. Ik heb niet echt pijn ervaren überhaupt, maar meer afhankelijk zijn van... Door spierpijn, kort ademig, druk op de borst enzo

Wat heb jij opgereden qua pijnstillers? Ik paracetamol en celebrex :)

Heel veel succes met je herstel! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
33 minuten geleden zei Eefxxmx:

Wauw zeg, @Toetje1993 ook al zo mooi geworden :) 

ik kan idd ook al weer shirtjes over mijn hoofd trekken, fijn hè 

ik merk echt per dag dat ik meer kan, echt super!

xx Eef

Jaa super fijn, eindelijk weer wat variatie in kleding haha

Ik merk ook echt dat ik per dag steeds meer de dagelijkse dingen kan oppakken, maar ik blijf nog wel een paar dagen met de pijnstillers doorgaan voor de zekerheid. Hebben ze tegen jou gezegd hoe lang je pijnstillers moet nemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Toetje1993:

Jaa super fijn, eindelijk weer wat variatie in kleding haha

Ik merk ook echt dat ik per dag steeds meer de dagelijkse dingen kan oppakken, maar ik blijf nog wel een paar dagen met de pijnstillers doorgaan voor de zekerheid. Hebben ze tegen jou gezegd hoe lang je pijnstillers moet nemen? 

Ik ben al 2 dagen zonder medicatie, heb weinig pijn, alleen wat naast de borsten rond de bh band zeg maar. 

Heb anderhalve dag die zware medicijnen genomen en daarna alleen een paar x per dag paracetamol. Ik had in de avonden steeds stevige hoofdpijn dus nam 2 paracetamol voor de nacht. En nu al 2 dagen niets meer. Heb jij nog pijn dan? 

Ik heb naar m'n lichaam geluisterd door als ik pijn kreeg om dan wat te nemen, niet de standaard uren. 

Is weer iets van controle hebben haha :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.