Ga naar inhoud

Toetje1993 : 24 oktober 2017 : Dr. Koeijers : Bosch en Duin


Gast Toetje1993

Aanbevolen berichten

Gast Toetje1993

Hoi, ik zal mij even voorstellen. Ik ben 23 jaar en wacht al sinds de puberteit op borsten. Helaas is dit mij net als vele anderen vrouwen niet gegund en moet ik het nu doen met een cup 75a. Nu eindelijk na hard sparen en een hele lieve vriendin die mij wat financieel wilt steunen, heb ik stap 1 kunnen zetten. 

 

Op vrijdag 29 september heb ik een consult bij Koeijers. Helaas niet in Amstelveen omdat ze daar aan het verbouwen zijn, maar dat maakt mij niet uit. Als het maar kan:) morgen ga ik bellen om te vragen of ik alvast een operatie datum kan plannen zodat ik zeker weet dat ik dan vrij kan hebben van werk.

 

Qua postuur ben ik redelijk slank, 160cm lang en 60 kg zwaar. Op dit moment heb ik cup 75a maar ik zou heeel erg graag een cup D willen. Hopen dat dat erin gaan passen haha. Iemand nog tips voor het consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meid en welkom op het forum!

 

Een tip die mij heel erg heeft geholpen is om foto's te zoeken van het resultaat dat je uiteindelijk wilt. Dit maakt het voor de chirurg makkelijk om in te schatten wat je echt wilt want cupmaten zeggen namelijk niet zoveel. En zorg dat je genoeg vragen stelt. Maak een lijstje met dingen die jij echt wilt weten

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Super bedankt @x-roxiie-x ik heb inderdaad al een waslijst met vragen gemaakt haha, wil niks over het hoofd zien. En foto's heb ik ook al bekeken, blijf dat wel lastig vinden, vooral omdat veel foto's op dit forum van borsten zijn die nog net nieuw zijn zegmaar. Bedankt voor je tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Toetje1993:

Super bedankt @x-roxiie-x ik heb inderdaad al een waslijst met vragen gemaakt haha, wil niks over het hoofd zien. En foto's heb ik ook al bekeken, blijf dat wel lastig vinden, vooral omdat veel foto's op dit forum van borsten zijn die nog net nieuw zijn zegmaar. Bedankt voor je tips!

Als je op zoek gaat naar foto's is het wel belangrijk dat je kijkt naar iemand met hetzelfde gewicht/lengte/voorsituatie. Anders ben je appels met peren aan het vergelijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

@Ellen125 ja klopt, dat is ook nog een factor waar ik rekening mee moet houden;) ik heb vandaag de kliniek gebeld, maar ze zeggen dat ze niet al een operatie datum plannen voorafgaand aan het consult. Dus dat wordt nog even wachten... 

 

Wel zei ze dat ik vaak binnen 4 weken na het consult geopereerd kan worden, dus ik ga alvast eind oktober/begin november 2 weken vrij nemen zodat ik hopelijk in die tijd de borstvergroting kan krijgen. Dan ben ik iig zeker dat ik vrij ben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! 
 

Ik had cup 75A en heb 390cc gekregen, waar ik heel blij mee ben! Dus misschien die maat passen bij het consult? (misschien vind je dit ook een goede maat).

Ik moest na 2 weken weer werken en ik kan je zeggen, dat was zeer pittig! Probeer dus echt minimaal 3 weken vrij te nemen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Hoi @neen004,

Wanneer ben je geopereerd? Ik heb iig 2 weken vrij en werk gelukkig sws maar 4 uur op een dag, dus dat moet al wat makkelijker vol te houden zijn dan 8 uur per dag;) Zou ik eventueel een foto van jouw resultaat mogen zie ?^_^ ik wil zelf namelijk minimaal 350cc omdat ik liefst op een cup 75d wil uitkomen of ietsjes groter. Welke maat bh draag jij nu? Het is altijd per persoon nog maar afwachten volgens mij wat er qua grootte in de lichaam past überhaupt, dus fingers crossed:D

(Sorry voor alle vragen hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Toetje1993:

Hoi @neen004,

Wanneer ben je geopereerd? Ik heb iig 2 weken vrij en werk gelukkig sws maar 4 uur op een dag, dus dat moet al wat makkelijker vol te houden zijn dan 8 uur per dag;) Zou ik eventueel een foto van jouw resultaat mogen zie ?^_^ ik wil zelf namelijk minimaal 350cc omdat ik liefst op een cup 75d wil uitkomen of ietsjes groter. Welke maat bh draag jij nu? Het is altijd per persoon nog maar afwachten volgens mij wat er qua grootte in de lichaam past überhaupt, dus fingers crossed:D

(Sorry voor alle vragen hihi)

Hoi, 

 

Ik ben 15 augustus vorig jaar geopereerd. Dat werken wordt echt heel zwaar, geloof me maar.. Na 6 weken had ik het nog steeds af en toe erg zwaar. :( Ik zal je toevoegen in mijn album. Mijn maat is 70E. Ik had helemaal niks, was echt helemaal plat. 

Vragen stellen is juist goed, ik vind het ook leuk om ervaringen te delen :) 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Ik heb in je album gekeken @neen004 en wat zijn jouw borsten mooi geworden! Hele mooie maat en ik ga zeker een foto als voorbeeld meenemen naar het consult:)

 

En met werken moet ik dan nog maar even kijken, miss vervanging zoeken zodat ik net wat langer dan 2 weken kan herstellen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Heeft iemand een idee wanneer de verbouwing bij kliniek Amstelveen af is?? Ik moet nu voor het consult naar ter heide, A-klinieken voor het consult omdat zij de administratie enzo tijdelijk regelen voor kliniek Amstelveen.

 

Ik kan iig door dokter Koeijers worden behandeld en dat vond ik het belangrijkste! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey @Toetje1993 jij hebt net hetzelfde postuur als ik. ben ook 1m60 en ook 60kg. ik heb 450 laten steken en kom nu op een D uit. zit nog wel met de sportbh's. dus weet niet op welke maat ik uiteindelijk zal uitkomen al zal het niet veranderen denk ik.

 

veel succes op het consult en vergeet zeker niet al je vragen mee te nemen op papier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Hoi @MissM! Oh ik zie nu pas dat ik een typfout heb gemaakt. Ik ben 166cm lang ipv 160:75:, maargoed dat scheelt niet heel erg veel. Wow jij hebt 450cc! Dat klinkt echt groot! Heb je anatomische of ronde implantaten en dual plane of voor de spier? Ik zal ook nog een foto uploaden van mijn voorsituatie zodat ik straks tenminste de foto's naast elkaar kan zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste advies dat ik je kan geven is kijken wat je het mooiste vind met passen. Je blind staren op een aantal cc of cupmaat schiet je niet zoveel mee op omdat je dat eigenlijk van te voren niet echt kunt weten. Bij je consult moet je gewoon wat verschillende maten passen en kijken wat je het mooiste vind. Wat je dan kunt doen is het merk en maat prothese doorgeven aan Best_boobie samen met je lengte/gewicht/voorsituatie en dan kan zij wel een schatting maken van je uiteindelijke cupmaat. Maar zoals ik al zei je moet uitgaan op wat je mooi vind als je in de spiegel kijkt en niet op cupmaat.

 

Daarnaast verschilt het aantal CC zo erg. Ik ben met 'maar' 275cc van 70A naar 70E gegaan. Soms 70D als de bh wat groter valt. Ik ben 1.68m en 60-61kg. Mijn prothese is van Motiva als je dan bijv kijkt naar Mentor of Sebbin kan het alweer iets anders zijn omdat de breedte en projectie verschillend is ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
1 uur geleden zei Ellen125:

Het beste advies dat ik je kan geven is kijken wat je het mooiste vind met passen. Je blind staren op een aantal cc of cupmaat schiet je niet zoveel mee op omdat je dat eigenlijk van te voren niet echt kunt weten. Bij je consult moet je gewoon wat verschillende maten passen en kijken wat je het mooiste vind. Wat je dan kunt doen is het merk en maat prothese doorgeven aan Best_boobie samen met je lengte/gewicht/voorsituatie en dan kan zij wel een schatting maken van je uiteindelijke cupmaat. Maar zoals ik al zei je moet uitgaan op wat je mooi vind als je in de spiegel kijkt en niet op cupmaat.

 

Daarnaast verschilt het aantal CC zo erg. Ik ben met 'maar' 275cc van 70A naar 70E gegaan. Soms 70D als de bh wat groter valt. Ik ben 1.68m en 60-61kg. Mijn prothese is van Motiva als je dan bijv kijkt naar Mentor of Sebbin kan het alweer iets anders zijn omdat de breedte en projectie verschillend is ;) 

Heel erg bedankt voor je advies! Ik zal inderdaad gewoon moeten kijken welke grootte van de pas protheses het mooiste bij mij staan:) kan ook niet wachten tot het consult is. Soms trek ik een grote bh aan (cup 75d) en vul ik die met sokken om even te kijken hoe het staat hihi, voel me echt weer een puber dan. Voor de kerst heb ik iig echt die borsten en dat idee maakt mij zo gelukkig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Toetje1993:

Heel erg bedankt voor je advies! Ik zal inderdaad gewoon moeten kijken welke grootte van de pas protheses het mooiste bij mij staan:) kan ook niet wachten tot het consult is. Soms trek ik een grote bh aan (cup 75d) en vul ik die met sokken om even te kijken hoe het staat hihi, voel me echt weer een puber dan. Voor de kerst heb ik iig echt die borsten en dat idee maakt mij zo gelukkig!!

 

Hahaha met sokken :lol: 

Passen is heel leuk! Goed de tijd ervoor nemen en foto's maken als dat mag. Ook als je dan twijfelt gewoon nog een 2e consult plannen om te passen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Toetje1993:

Ik heb in je album gekeken @neen004 en wat zijn jouw borsten mooi geworden! Hele mooie maat en ik ga zeker een foto als voorbeeld meenemen naar het consult:)

 

En met werken moet ik dan nog maar even kijken, miss vervanging zoeken zodat ik net wat langer dan 2 weken kan herstellen;)

Dankjewel, lief! 

Ja doe maar, voor de zekerheid :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen 28 juni geopereerd door dr. Koeijers. Ik woon zelf in Eindhoven waar hij in de buurt ook wekelijks opereert en intake's heeft (Veldhoven). Helaas was daar geen mogelijkheid om onder algehele narcose te gaan en moest ik uitwijken naar Bosch en Duin. Wij hebben na mijn ingreep een hotelletje geboekt in Amersfoort voor de resterende dag en nacht. Ik kan dr. Koeijers iig zeer aanbevelen. Een man die altijd vrolijk is heeft naar mijn mening lol in zijn werk en mij heeft hij daarom al 2 keer mogen helpen. 1x mijn ooglidcorrectie en 3,5 week geleden mijn borstvergroting (neuj.... meer hoeft niet). Maar dat ik perse door hem geopereerd wilde worden en er voor vanuit Eindhoven naar Bosch en Duin reis zegt genoeg over mijn vertrouwen. Toen ik hem zei 'Dr. u maakt er toch net zoiets moois van als mijn ooglidcorrectie he?' zei hij 'nee, veel beter!' Hij heeft zijn woord gehouden. Ik wens je veel succes en weet zeker dat hij ook jouw borsten tot prachtexemplaren maakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
2 uur geleden zei Drieka:

Ik ben afgelopen 28 juni geopereerd door dr. Koeijers. Ik woon zelf in Eindhoven waar hij in de buurt ook wekelijks opereert en intake's heeft (Veldhoven). Helaas was daar geen mogelijkheid om onder algehele narcose te gaan en moest ik uitwijken naar Bosch en Duin. Wij hebben na mijn ingreep een hotelletje geboekt in Amersfoort voor de resterende dag en nacht. Ik kan dr. Koeijers iig zeer aanbevelen. Een man die altijd vrolijk is heeft naar mijn mening lol in zijn werk en mij heeft hij daarom al 2 keer mogen helpen. 1x mijn ooglidcorrectie en 3,5 week geleden mijn borstvergroting (neuj.... meer hoeft niet). Maar dat ik perse door hem geopereerd wilde worden en er voor vanuit Eindhoven naar Bosch en Duin reis zegt genoeg over mijn vertrouwen. Toen ik hem zei 'Dr. u maakt er toch net zoiets moois van als mijn ooglidcorrectie he?' zei hij 'nee, veel beter!' Hij heeft zijn woord gehouden. Ik wens je veel succes en weet zeker dat hij ook jouw borsten tot prachtexemplaren maakt. 

Wat een leuk bericht! Heb stiekem ook even tussen jouw foto's gekeken @Drieka en ze zijn ook super mooi geworden!! Ik vind het heel fijn om te horen dat je een hele fijne ervaring met Koeijers hebt gehad:) 

 

zoals je in mijn album kan zien staan/kijken mijn borsten een beetje naar buiten zegmaar:blush: en ik zou heel graag wel een decolleté willen hebben met bh aan. Dat is nu echt totaal niet aan de orde namelijk haha.. Hopen dat Dr. Koeijers ook die wens in vervulling kan laten gaan:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Toetje1993:

 

zoals je in mijn album kan zien staan/kijken mijn borsten een beetje naar buiten zegmaar:blush: en ik zou heel graag wel een decolleté willen hebben met bh aan. Dat is nu echt totaal niet aan de orde namelijk haha.. Hopen dat Dr. Koeijers ook die wens in vervulling kan laten gaan:)

 

Ik heb even in je album gespiekt, want mijn borsten stonden ook iets uit elkaar. Helaas heeft dit ook met anatomie te maken en kan je borsten niet dichter bij elkaar worden gezet dan je lichaam toelaat, tenzij je tepels nog meer naar buiten gaan wijzen. Dit zei in ieder geval mijn pc. Dat vond ik wel jammer want ik wilde ze zo dicht mogelijk bij elkaar. Met bh krijg je sowieso meer decolleté na de vergroting want dan kan je ze bij elkaar pushen :D  Dacht ik deel het even met je want ik had daar ook zo erg op gehoopt dat ze zonder bh nog dichter zouden staan. En misschien heb ik het wel mis hoor haha

Hoe dan ook worden ze zeker mooi!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

@x-roxiie-x jammer dat het niet kan idd, maargoed wat je zegt; als ik grotere borsten heb zal ik sws makkelijker een decolleté kunnen creëeren in bh:) mag ik vragen van welke maat jij komt? En welke cup je nu hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Toetje1993:

@x-roxiie-x jammer dat het niet kan idd, maargoed wat je zegt; als ik grotere borsten heb zal ik sws makkelijker een decolleté kunnen creëeren in bh:) mag ik vragen van welke maat jij komt? En welke cup je nu hebt?

 

Ja precies, in bh kunnen we ze lekker bij elkaar gooien :P Ben al lang blij dat ik nu volle boobs heb dus mag niet klagen. Ik had een lege 80b/c en heb 550cc gekregen. Ik weet nog niet welke cup ik ga hebben want ik ben pas 9 dagen po. Maar ik gok rond een 80E :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
6 minuten geleden zei x-roxiie-x:

 

Ja precies, in bh kunnen we ze lekker bij elkaar gooien :P Ben al lang blij dat ik nu volle boobs heb dus mag niet klagen. Ik had een 80b/c en heb 550cc gekregen. Ik weet nog niet welke cup ik ga hebben want ik ben pas 9 dagen po. Maar ik gok rond een 80E :43:

Wat een lekker vooruitzicht dat straks weer opnieuw je bh maat mag zoeken:) ik denk dat 550cc of uberhaupt meer dan 450cc niet gaat passen bij mij omdat ik nooit groter heb gehad dan 75a/b. Ik ben al heel Blij als er tussen de 350cc en 400cc in gaat passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Toetje1993:

Wat een lekker vooruitzicht dat straks weer opnieuw je bh maat mag zoeken:) ik denk dat 550cc of uberhaupt meer dan 450cc niet gaat passen bij mij omdat ik nooit groter heb gehad dan 75a/b. Ik ben al heel Blij als er tussen de 350cc en 400cc in gaat passen

 

Heerlijk ja kan echt niet wachten :wub: Bij mij was het inderdaad ook een ander verhaal. Ik had los vel bij mijn boobs van het afvallen en dit moest opgevuld worden. Bij mij was die 550cc geen probleem en er kon zelfs 600 in maar wilde niet te groot gaan. 

 

Weet je al hoeveel cc je wilt (miss heb ik hier overheen gelezen)? Mijn beste vriendin had ook 75a/b en bij haar kon er max 450 in en dat heeft ze ook gekregen. Dus ik denk dat 400 in principe moet lukken. Maar ligt ook aan je pc natuurlijk. Zij is nu 2 jaar po en heeft maat 75D en soms E. Jij wilt op een D uitkomen las ik? @Toetje1993

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Toetje1993:

Wat een lekker vooruitzicht dat straks weer opnieuw je bh maat mag zoeken:) ik denk dat 550cc of uberhaupt meer dan 450cc niet gaat passen bij mij omdat ik nooit groter heb gehad dan 75a/b. Ik ben al heel Blij als er tussen de 350cc en 400cc in gaat passen

 

Klinkt goed als dat zou passen. Collegaatje had 75A geloof ik of AA en nu 75E met 350cc high profile Mentor (rond). Zij is 167cm en iets over de 70 kilo denk ik. 

Wanneer heb je je consult eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.