Ga naar inhoud

Toetje1993 : 24 oktober 2017 : Dr. Koeijers : Bosch en Duin


Gast Toetje1993

Aanbevolen berichten

Gast Toetje1993

Oh trouwens, heeft iemand een idee wanneer je borsten weer lekker kneedbaar zacht zijn/worden? Ik heb ze dual plane geplaatst gekregen, dus het zal ietsjes langer duren sws dan als de implantaten voor de spier zijn geplaatst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
44 minuten geleden zei Toetje1993:

Alweer 4 weken PO. Ik moet zeggen, ik vind mijn borsten er al heel natuurlijk uitzien :) ben ook echt heel erg blij ermee! En lingerie... Ik ben er nog nooit zo verliefd op geweest:blush: 

Als ik een dag heb gewerkt merk ik wel dat er meer vocht in mijn borsten komt, doordat ze wat harder zijn en ik een afdruk van mijn bh kan zien, maar dit trekt daarna ook weer langzaam weg. 

 

Nog een paar weken en dan hoop ik mij echt weer vrij te voelen om alles te doen: op mijn zij slapen, sporten, kroelen etc. 

@Dreamcatcher haha ja grappig he, ze zijn lekker ontspannen altijd in de OK, gaf wel een veilig gevoel:) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ooooo, wat een prachtig resultaat! Daar mag je echt SUPERtrots op zijn! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
4 uur geleden zei MissMagic96:

@Toetje1993 Die borstband moet je die 3weken lang 24h per dag dragen? Want ik zie daar wel een beetje tegenop haha

 

Qua zacht worden las ik 8-10 weken en dat gaat dan door tot een jaar na de operatie nog :)

Ja klopt je moet 3 weken lang die band dag en nacht dragen. Tenzij je em gaat wassen of zelf gaat douchen natuurlijk :) maar ik moet zeggen dat ik er niet echt last van heb gehad hoor. In de kliniek hadden zij die band bij mij omgedaan en thuis had ik toen gelijk een streep met permanent marker gezet van de band zodat ik wist hoe strak hij moest zitten (precies zoals ze em in de kliniek hadden vastgesteld) 

 

Ooh 8 tot 10 weken, heb ik nog minimaal 4 weken te gaan voor ze een stuk zachter worden:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

@MissMagic96 haha ja goed idee he, was ook blij dat ik erop kwam want zo wist ik zeker dat ik de band goed droeg. Ik had echt alleen de borstband gekregen die ik 24/7 om moest houden en verder lekker boobies vrij:1bouncingboobs:

Wel mocht ik af en toe en hele zachte bh aan voor extra ondersteuning als ik bijvoorbeeld de deur uit moest ofzo, maar daar mocht dan geen beugel in zitten of vulling of iets. Dit deed ik tijdens sollicitatiegesprek die ik in de week na mijn operatie had anders zag je zo snel mijn tepels:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Toetje1993

Lieve mensen, ik krijg hier en daar berichtjes met de vraag hoe het nu met mij gaat. Ik kan jullie zeggen... Geweldig!! :43: ik voel mij vrouwelijker dan ooit met mijn nieuwe borsten en geniet er elke dag van. Door het krijgen van een nieuwe fulltime baan en de drukte van de feestdagen ben ik niet meer zo actief geweest, maar ik kan jullie zeggen dat alles goed met mij gaat:) dames die nog onder het mes moeten, ik wens jullie veel geluk en plezier met jullie nieuwe boobs:D

In de foto zien jullie hoe mooi jurkjes met decolleté mij eindelijk staan:1big_boobs: en dit hier zal k in de zomer zeker van gaan profiteren haha

 

Over 2 weken heb ik mijn laatste controle bij de kliniek, maar zoals ik verwacht zal alles goed zijn. Heb nergens last van en het enige is dat de borsten langzaam soepeler zullen worden en de littekens vervagen. 

 

Liefs! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Gast Toetje1993

Bijna 10 maanden PO. Zo ongeveer de tijd dat ze zeggen dat je het eindresultaat wel hebt behaald:) ik heb nog geen enkel moment spijt gehad van mijn beslissing en weet zeker dat deze borsten gewoon bij mij horen. 

 

Eind oktober 2017 heb ik 380cc anatomisch protheses dual plane geplaatst gehad van het merk Polytech Polyurethaan. De maat die ik na een maand had, heb ik nog steeds, 75E. En dat met een voorsituatie van 75A:blink: Dokter Koeijers mag alle lof ontvangen voor de kunsten die hij verricht! 

 

Ik denk dat ik voor alle dames spreek met nieuwe borsten als ik dit zeg 'laat de zomer maar lekker lang duren zodat we de nieuwe dames volop kunnen showen' haha:43:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.