Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey ik had dit gevoel ook hoor...

Keek al zeker jaar uit naar een bvg en heb zelfs onderweg naar de kliniek nog tegen mijn man gezegd van zou ik dit wel doen???

Maar ben superblij dat ik ervoor gegaan ben.

De eerste keer dat ik ze zag had ik een wat tweestrijdig gevoel, maar komt ook omdat ik mezelf nooit met borsten gezien heb dus was raar en wennen maar ben super fier op mijn nieuwe borsten nu (hoop dat ze zo blijven en niet te fel meer zullen veranderen)

Dus doen gewoon en die pijn ben je zo vergeten!!! (hoor mij nog maar amper dagen po, wie weet wat staat me nog te wachten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Daffy ,

Ik denk dat iedereen wel eens twijfelt en bij zichzelf denkt van "waar begin ik aan" maar de drang naar grotere mooiere borsten was mij mij ook te groot dus dacht ik , ik ga er gewoon voor.

Naderhand ga je zo blij zijn met je nieuwe :1boobs: dat je de zenuwen al snel bent vergeten...

Dus ik zou zeggen , GO FOR IT GIRL !!!

Veel liefs nadja :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

je bent echt niet de enige met zenuwen!! :118:

als ik snachts wakker word, denk ik er meteen aan , haha!en komen ook gelijk de kriebels... :24:

en de twijfels of het allemaal mooi word, ben ook steeds aan het passen met een sportbh. en zakjes rijst :75:

en of ik 245cc op de spier echt wil, of toch dual plane maar dan niet voor die 280, ga dan voor 320cc, maarja zal dat niet te groot worden dan, :31: ....dus....zucht....echt zenuwen, maar komt vast allemaal goed, er zijn er al zoveel voor ons gegaan :D

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook gehad hoor Daffy..

Ik wilde zelfs toen ik aan het wachten was in mijn badjas tot dat ik de operatie kamer in kon gaan, nog weglopen! Ik dacht: laat maar zitten ik durf niet meer ;)

En nu ben ik het gelukkigste meisje op aarde... :D

Dus gewoon voor gaan meis, straks heb jij je prachtige boobs terug :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie,

Ik weet t nog niet, wil ze wel groot dus ik denk zelf rond de 500/600 ofzo? Maar dat ligt natuurlijk aan een heleboel factoren dus misschien heb ik wel 700 nodig om op de gewenste grootte uit te komen, of juist maar 400. Misschien past er maar heel weinig in en dan maakt het ook nog uit hoe hij ze gaat plaatsen, voor, achter of dual plane. Ik laat op foto's zien hoe groot ik ze wil en dan bekijkt hij maar wat daar voor nodig is en of dat kan....hoor ik op de dag zelf pas, spannend he?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej lieve Daffy,

Om nog even antwoord te geven op je vraag: Ik had het inderdaad ook hoor dat ik me soms afvroeg waarom doe ik dit??? Waarom ga ik vrijwillig een operatie tegemoet???

Zeker toen ik het verhaal van maresje hoorde. Had veel contact met haar en zij zou op dezelfde dag en op de zelfde locatie als ik geopereerd worden. En toen kreeg ze dat verschrikkelijke nieuws!!!!!

Dan denk je echt: hoe onbelangrijk is mijn bv en waar ben ik mee bezig?

Toch ben ik blij dat ik het wel gedaan heb. Tuurlijk zij er vele ergere en verschrikkelijke dingen te bedenken, maar aaan de andere kant: Ik heb jarenlang met een groot gevoel van minderwaardigheid over mn boobs gelopen en was er verschrikkelijk onzeker over. Dat gevoel ben ik eindelijk kwijt en voel me nu eindelijk na al die jaren vrouw!!!

Ben zooooo blij dat ik dit gedaan heb!!!!

liefs

xxx

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb goed nieuws:

Ik had toch ruzie met m'n moeder?

Ze is vandaag de hele dag naar me toe gekomen om te praten ( ze had een vrije dag genomen)

We hebben alles goed uitgepraat en ze heeft aangeboden om de avond na de operatie naar me toe te komen (op een woensdag dus) en ze blijft t/m zondag. Dan hoef ik me dus geen zorgen te maken over het huishouden, de kinderen en hoe het 's nachts gaat als ik op moet staan of veel pijn heb (ze slaapt bij me op mn kamer)

Ondanks dat ik wel het idee had dat ik het zou redden zo alleen en met mn exman en mensen die langs zouden komen om te helpen, is dit toch wel veeeel beter.

Ik heb haar ook het forum laten zien en hoe fijn het is om alles met jullie te bespreken en ze vond het hartstikke leuk en handig allemaal en zal dus ook de foto's gaan maken zodat ik ze in de gallerij kan zetten.

Zo nu kan ik ECHT naar de operatie gaan uitkijken!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Daffy

wat goed man! :101: ookal zou jij het wel redden in je eentje,waar ik niet aan twijfelde,toch is dit vele malen fijner toch?

toppie dat je nu toch soortje minder spanning meer heb erover.

dit gaat helemaal goedkomen zo :43::43::43:

en nu maar verder aftellen naar 10nov :53: (met ene gerust hart)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja thanx Moon!!!

Heb altijd heel veel in mn eentje moeten doen, heb er eigenlijk ook altijd alleen voor gestaan met mn kids, al vanaf de eerste dag na hun geboorte (mn ex was alcoholist, gokverslaafd, blowde veel teveel, dus tja dan kan je niet veel verwachten he) dus ik dacht: dan lukt dit vast ook wel....

Maar dit is natuurlijk vele malen beter, zeker ook voor de kinderen!!! :35:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, is toch wel fijn om een goede band met je moeder te hebben en die heb ik ook altijd wel gehad....tot een aantal maanden gelden dus....maar het komt allemaal wel weer goed nu, de eerste stap is gezet!!

Oh ja, ik heb dus vrijdag een consult bij de Bergman kliniek, gewoon om vast te kijken hoe of wat omdat ik natuurlijk nog geen echt consult heb gehad.

realiseerde me alleen vandaag ineens dat mn ex in Amerika zit en dat ik dus de kids mee zou moeten nemen. Heb dus even gebeld of dat een probleem is en ze zeiden van niet. Zegt ze ineens: heb je wel een sportbh in de gewenste maat en een wit shirt? Dus ik zeg: Nou ik heb gevraagd aan degene die de vorige keer de telefoon opnam of ik iets moest meenemen en zij zei dat dat niet hoefde.....

Hmmm toch raar want als ik vandaag niet gebeld had, dan zou ik daar dus met lege handen hebben gestaan...niet echt netjes van ze toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid ,

Lees het juist van je mama , super he :35::35::35:

Heel fijn voor je dat ze een paar dagen bij je blijft , na een operatie is het toch altijd beter om op zijn minst enkele dagen rustig aan te doen.Maar dat jullie het uit hebben kunnen praten is nog zoveel beter he :1:

Als ik zo op je topic zit te lezen dan is het me wel duidelijk dat je een heeel sterke vrouw bent maar met z'n tweetjes gaat alles toch beter dan maar alleen he.

Ben blij voor je

Veel liefs en nog even aftellen en dan is het ook jou dag

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffyduck!

Ben blij te lezen dat je het hebt kunnen uitpraten met je moeder. Zonder dat je het beseft, geeft het je leven toch rust (vind ik dan). En dat ze je kan komen helpen is ook heel fijn!! Zoals Nadja zegt, je bent een sterke vrouw! Maar het idee is dat je lichaam echt rust krijgt de eerste dagen, dus je kunt haar hulp zeker goed gebruiken.

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx meiden, jullie zijn lief!!!

Ik ben net even naar de Hema geweest om te kijken voor een sportbh. Nou ze zijn bij ons niet echt bedacht op tengere vrouwen met grote borsten (of ze verwachten niet dat die graag sporten ofzo haha). Echt heel stom want ik had tijdens mn zwangerschappen sportbh's en voedingsbh's maten E en F 75 en die heb ik allemaal weggeggooid. Had wel heel handig geweest als ik die bewaard had....maar ja.

Ze hadden dus heel veel kleine maatjes en een paar 85 D en 85 E. De omvang is dus veel te groot maar ik heb er toch maar 1 meegenomen voor morgen voor de passessie. Ik laat het kaartje eraan zitten en breng hem dan terug zaterdag. Ik heb net een passessie gedaan voor de spiegel met die bh aan want ik zag dat ik 2 pakken linzen had liggen van 500 gr. Paste niet helemaal in die bh's maar ik kreeg wel een idee hoe het eruit kwam te zien en dat beviel me wel. Ik denk dat ze er zo ongeveer uit gaan zien als ze boven de spier geplaatst worden dus als ze eronder gedaan worden, wil ik graag toch iets meer cc. Heb het dus zelf al goed ingeschat. ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen in die Bergman kliniek, ik denk zelf dat hij gaat zeggen dat het te groot voor me is.....dat vinden ze daar al heel snel volgens mij. (ze zagen er ook wel heel groot uit maar ik vond het mooi)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daffy,ik las in Nicole dr topic dat je verbaasd wa sover draingebruik na een bv,ik heb deze ook gehad bij me eerste bv,die arts werkte er ook nog mee,is beetje ouderwets ja,want je ziet en hoort het nog amper,wat de reden hiervan is,is mijn ook niet bekend,werkwijze vd arts :9:

Ja ik hoorde het ook gister van een vriendin die het jaaaaaren gelden had laten doen, ze zei dat dat vrij pijnlijk was (het eruithalen iig)

Raar he, dat sommige artsen dat soort dingen nog doen....misschien scheelt het voor vocht of bloeduitstortingen? Dan is het het misschien toch wel waard?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik zal je eens wat vertellen,ik had dus mooi een flinke nabloeding,terwijl me drain er nog in zat toen,dus ik zie het nut en de positieve kant er niet van in,heb nu drukverband na me wissels gehad,niks,geen last gehad van ongemakken.

en ja die drains eruit halen vond ik ook niet lekker nee,zoiezo die 3dagen ermee rondlopen vond ik al vies en ongemakkelijk :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.