Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hoi daar

het is overal erg verschillend en het is maar net waar jij je prettig bij voelt

ik ben 1x bij bergman geweest en daar stond ik ook binnen 10 min hooguit weer buiten

en die zij mij zonder dat hij mijn bosten had bekeken of gevoelt wat hij wilde gaan doen

dat zag ik dus niet zitten en ben daarna naar velthuis geweest

ik wist niet wat ik mee maakte ik ben ruim 1 uur binnen geweest

met praten , meten, passen , voor en na delen enz enz

dat vond ik erg prettig

ik vind het opmeten van te voren wel belangrijk want dan weet je dat je bv verschil krijgt of dat iets mischien niet haal baar is

ze hebben mij dus verteld dat de ene borst 1cm lager komt te hangen als de ander en dat ik geen

gleuf zal krijgen omdat ik te veel bortsbeen er tussen heb enz

dat vond ik prettig want dan weet je hoe of wat

gr angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

hmmmm dan heb ik dus de verkeerde kliniek gekozen voor een uitgebreid consult. Ach, dan wacht ik wel gewoon 10 nov af. Ik ga er wel ff heen hoor, is geen moeite verder.

Ik heb mn foto's in de gallerij gezet voor degene die geinteresseerd zijn :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffy,

Ik heb ook nog nooit gehoord dat ze bij de bergmankliniek veel cc's (vanaf 450) hebben geplaatst dus ik denk als je daar op consult gaat dat ze dat ook zeker niet gaan adviseren. En ik heb begrepen dat je voor een mooi maatje wilt gaan? Een E cup? Dus ook het advies wil met flink wat cc?

Dus ik denk ook als je toch een tweede consult wilt, ook al is het alleen voor nog een advies, dat je beter naar een andere kliniek kan gaan.

En inderdaad wat Moontje zegt over de passessie. Ik heb hem ook gehad en vond het tijdens het passen veel groter lijken dan het nu is, maar ik moet er wel bij zeggen dat het wel leuk is :141:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffy,

Ik heb ook nog nooit gehoord dat ze bij de bergmankliniek veel cc's (vanaf 450) hebben geplaatst dus ik denk als je daar op consult gaat dat ze dat ook zeker niet gaan adviseren. En ik heb begrepen dat je voor een mooi maatje wilt gaan? Een E cup? Dus ook het advies wil met flink wat cc?

Dus ik denk ook als je toch een tweede consult wilt, ook al is het alleen voor nog een advies, dat je beter naar een andere kliniek kan gaan.

En inderdaad wat Moontje zegt over de passessie. Ik heb hem ook gehad en vond het tijdens het passen veel groter lijken dan het nu is, maar ik moet er wel bij zeggen dat het wel leuk is :141:

Groetjes

Oh nou dat is wel jammer om te horen eigenlijk. Nou ja, ik ga gewoon, het is geen moeite omdat het zo dichtbij zit en ik ben dus maar hooguit een half uurtje van mn dag kwijt. Ik neem al de foto's mee van borsten die ik mooi vind en die ik lelijk vind en kijken wat hij erover zegt. Die foto's die ik meeneem zijn allemaal meiden die van een B naar een D of groter zijn gegaan, zitten allemaal rond de 450 a 500 cc. Ben benieuwd wat ie zegt, misschien stuurt ie me wel gelijk weg met de mededeling dat ik gek ben haha. Ik begrijp dat als je niks hebt dat het dan moeilijk is om er 450 cc in te doen maar ik heb altijd een grote D gehad en zelfs een F dus het past op zich makkelijk, het punt is dat het wel mooi moet worden natuurlijk maar als zij al op voorhand zeggen dat ze er niet meer in doen dan 450 dan vind ik dat wel een beetje gek. Klant is koning toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind ook dat de klant koning is hoor.. ;)

alleen ik heb ook gehoord dat ze bij de bergmankliniek nooit veel cc's doen!

Ik wilde daar eerst ook heen gaan ben blij dat ik er niet ben heen gegaan !!!!

Maar voor een consult kan het geen kwaad natuurlijk!

Heb net je foto;s bekeken, en woow wat had jij mooie grote borsten... :D

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind ook dat de klant koning is hoor.. ;)

alleen ik heb ook gehoord dat ze bij de bergmankliniek nooit veel cc's doen!

Ik wilde daar eerst ook heen gaan ben blij dat ik er niet ben heen gegaan !!!!

Maar voor een consult kan het geen kwaad natuurlijk!

Heb net je foto;s bekeken, en woow wat had jij mooie grote borsten... :D

Liefs :58:

Hahaha ja dus denk maar een paar keer na voordat je aan kinderen begint, doet je lichaam geen goed. (aaahh maar ik hou wel van ze hoor ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee en terecht, je bent nog zooooo jong. Ik heb tot mijn 29e altijd stellig beweert dat ik nooooit kinderen wilde....en nooit wilde trouwen. Tja en toen was ik ineens zwanger. En als je dan al 29 bent en je hebt al jaren een vaste relatie....dan kan je soms denken: misschien moet ik er toch maar voor gaan dan. Dus dat hebben we gedaan. En na 2 jaar dachten we: Misschien wel leuk als Minnie (zo heet ze) een broertje of zusje krijgt, want alleen is maar zo alleen. En toen gingen we ook nog eens trouwen dus toen was ik van al mn principes afgestapt hahaha. Zo zie je maar weer. het was wel grappig want iedereen kende mij als de vrouw die noooooooit kinderen wilde (ik vond ze zelfs van een ander niet leuk) en toen ik vertelde dat ik zwanger was zei echt iedereen: JIJ?????????? KINDEREN?????????

Tja uiteindelijk zijn we daarvoor op de wereld gezet he....om voort te planten :43: ....(haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffyduck!

Heb net je foto's bekeken... wow wat had jij mooie grote borsten!! EN dan natuurlijk ook!! Ik zie inderdaad het verschil met je foto's van na je zwangerschap. Weet zeker dan een pc er zeker weer wat moois van gaat maken! Ben benieuwd hoeveel cc's hij/zij jou zal aanraden. Ik hou je topic in de gaten!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Plovier heeft graag dat je foto's meeneemt van hoe je ze graag hebben wilt, maar jij kan gewoon je eigen (oude) foto's meenemen.

Dat het door je zwangerschappen zo erg veranderd is, jeetje...

Maar wat je zegt is ook waar: je houdt zo ongeloofelijk veel van je kind(eren) en dat is me echt wel meer waard dan mn boobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou moe, is was nog helemaal niet klaar met mn berichtje en hij is al geplaatst????

vreemd.... :blink:

Maar wat ik nog verder wou zeggen dus:

Dat ik je heel goed begrijp waarom je die mooie volle boezem terug wilt.

Ik heb het nooit gehad, ook niet voor na of tijdens mn zwangerschap, en ik verlangde er al ontzettend naar, maar als je altijd van die prachtige boobs gehad hebt en je levert dan een paar cup maten in kan ik me voorstellen dat dat heel frustrerend is.

Nog ff meid: en je hebt ze weer: die mooie volle boobs!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa en weet je wat het gekke is? Ik wist wel dat ze groot en vol waren maar toch vergeet je op een gegeven moment hoe ze waren. (je raakt er een soort van aan gewend dat ze er nu zo uit zien) Tot ik door mn oude foto's zat te kijken en je dan ineens heel goed het verschil ziet. Mijn exman zegt ook telkens: Waarom zit je al die foto's nou te verzamelen van andermans borsten, neem nou gewoon foto's van jezelf mee, die waren perfect. Maar ja, ik heb geen echte naaktfoto's waar ze op staan, alleen deze dan en in bikini en dan worden ze toch een beetje gelift he. Maar ja, voor de maat kan ik ze wel gewoon meenemen ja.

Ik kan niet wachten hoor.....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

en jeetje wat lijkt het me rot als je eerst zulke mooie grote borsten hebt en na je

zwangerschap gewoon niet meer... :( Groot gelijk dat je er iets aan laat doen!!

Nu worden ze vast en zeker weer zo mooi!!

Ja je hebt gelijk.. nu denk ik zeker te weten dat ik nooit kids wil,

maar je weet maar nooit... ;)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Ook alvast even naar je foto's gekeken, jee, wat een verschil, je had inderdaad vroeger hele mooie volle borsten, logisch dat je die terug wilt! Nou, dat komt vast helemaal goed en nog steviger dan je ooit gehad hebt! Nog even en het is al zover! :43:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffyduck,

Ook even je foto's bekeken.

Wow wat een boezem had je...

Jij weet al wat je te wachten staat als je binnenkort terug een grotere boezem krijgt

Voor mij gaat het super wennen zijn denk ik van jaren niets naar iets <_< word oppassen dat ik niet overal tegenloop hi hi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij gaat het super wennen zijn denk ik van jaren niets naar iets <_< word oppassen dat ik niet overal tegenloop hi hi

Hahaaha ja of dat je steeds naar voren valt. Nee joh dat zal best meevallen, ik denk dat je binnen een week gewend bent aan je nieuwe maat. En je weet t he: borstjes vooruit en lipjes getuit :3:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weer een vraag hoor....nou 2 eigenlijk ...

Slikken jullie allemaal (extra) vitamines voordat jullie geopereerd worden of is dat niet nodig? ik ben niet zo van de vitaminepillen eigenlijk, volgens mij is dat nl allemaal onzin, als je gewoon goed eet dan krijg je alles binnen en overtollige vitamines plas je toch uit. Maar ja nu hoor ik om me heen wel dat sommige klinieken aanraden vitamine preparaten te slikken omdat dat beter is?

En hoe zit het met pijnstilling na de operatie? Gewoon een paracetamolletje of kan ik beter met grover geschut komen? Krijg je een recept van daar mee of moet je van te voren al bepaalde dingen in huis halen? (ik heb wel paracetamol in huis altijd, maar veel meer dan dat niet, ja ibuprofen maar dat mag niet toch?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi..

Ik heb ook geen vitaminen kuurtje gedaan, vind dit ook grote onzin!

Als je gewoon goed gezond eet dan krijg je al je vitamines al binnen...

Ik ben zoizo nooit echt ziek en heb een goede weerstand dusja,

dr.Plovier heeft hier ook niks over gezegd!

Maar als jij je zelf er beter bij voelt dan moet je het natuurlijk doen! ;)

En de pijnstilling na de operatie, ik kreeg tramadol van de kliniek mee!

Dit is een lichte vorm van morfine, waren goede pillen! Deze heb ik geslikt in combinatie

met ibuprofen! Toen de pillen op waren heb ik alleen nog mar ibuprofen geslikt!

Waarom zou dit niet mogen? Je kunt ff vragen aan dr.plovier welke pillen je het beste kunt gebruiken!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ibuprofen je bloed verdunt maar blijkbaar niet dus haha. Je mag geen aspirine slikken toch?

Dat middeltje wat jij net noemt dat klinkt goed haha. Heb trouwens mn laatste bevalling ook morfine gehad in mn been, omdat ik niet gelijk met een ruggenprik wou beginnen. Kan me herinneren dat het de pijn totaal niet weg nam maar dat ik helemaal de weg kwijt was, lag gewoon te spacen in die verloskamer, heel onprettig tijdens een bevalling. Die hebben ze toen gelijk gestopt en heb toen een ruggenprik gehad, dat werkte wel .

Hopen dat deze pillen een ander effect hebben haha.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat alleen aspirine je bloed verdunde!

Dit stond ook op mijn papier dat ik mee had gekregen! dat ik die 2 weken niet mocht slikken.

Ibuprofen stond er niks van in, dus zal wel goed zijn geweest!

Van die pillen Tramadol werd je wel een beetje dizzy inderdaad, ik werd er altijd slaperig van!

Maar de eerste dagen heb ik dan ook heel veel dutjes overdag gedaan..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii meid,

Ik slik wel vitamines! Niks specials... gewoon een goede multi vitamine, een vitamine C en weerstandtabletjes van A. Vogel. Mijn kliniek raad het wel aan. Ik wordt ook niet vaak ziek, maar ben de laatste weken ERG druk... 7 dagen per week, week na week met werk en school. Ik sport ook 4 of 5 dagen per week.. dus ik wilde graag wel een vitamine kuur doen! Iedereen om me heen is ook verkouden... Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn bv moet worden uitgesteld omdat ik ziek ben! Ik eet ook gezond, maar extra is altijd meegenomen. Het kan meer goed dan kwaad ;)

Maar als je je gezondheid goed verzord, komt het zeker goed :)

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke, dus het is gewoon om te voorkomen dat je ziek wordt....ja dan begrijp ik wel dat je dat neemt als je het zo druk hebt. Ik sport verder niet, werk ook niet en ben eigenlijk altijd gewoon met mn kinderen bezig. Ik ben nooit ziek, ook niet als iedereen het om me heen wel is dus ik acht de kans klein dat ik het nu ineens wel ga worden. Zal je net zien dat ik het dan nu wel word natuurlijk. Ik zorg gewoon dat ik de week voor de operatie vroeg naar bed ga, dat is het enige waar het bij mij altijd aan schort....ik slaap niet meer dan 5 uur per nacht. Ik ga rond 12 uur naar bed en de jongste wordt altijd al om 5 uur wakker, ben dus wel vaak moe. Zal daar dan extra op letten!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.