Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Anouk12 het herstel gaat eigenlijk best goed. S'morgens zijn het bakstenen maar dan na even te bekomen verloopt de rest van de dag best goed. Ik ben wel super voorzichtig:)ze staan nog wat hoog maar de pc zei dat die wel nog gaan zakken. Ik moet ze enkele keren per dag tegen elkaar duwen...dat vind ik best grappig. Mijn meiden even tesamen duwen:D

Ik heb als crème ciclaplast ofzo van Roche. Maar ik heb nog korstjes dus zal ik best nog wat wachten zeker?

Ik heb een album gemaakt maar privé,  ben nu wel vergeten zeker hoe ik iemand moet toevoegen;)weet jij dit soms?

Morgen zet ik er nog een fotootje bij hoe ze nu zijn zonder niks...lekker vrij:wub:

 

Grtjs ik ben al benieuwd om je nieuwe foto'te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie

@Anouk12 ja dat rare gevoel met schakelen heb ik ook. Ik gebruik de 1 bijna niet, ik rij gewoon weg in de 2 of ik schakel even met mijn linkerhand. Soms heb ik het ook als ik een deur moet dicht maken met een zware klink zeg maar. 

 

Ze zijn al wel flink veranderd bij je en niet meer zo opgeplakt! Mooi hoor! Ik heb ook 1 borst die wat platter is aan de onderkant, hetzelfde als jou, en ook rechts. 

 

Ben je al bh's wezen passen?

 

Liefs Cat

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Natje1

Ah fijn zeg! Haha ja die bakstenen en dat super voorzichtige ken ik. Tegen elkaar aanduwen... Waarvoor is dat dan? Zie je wel meteen wat voor mooi decolleté je gaat krijgen.;)

 

Dan zou ik inderdaad nog even wachten met smeren. Bij mij was op een gegeven moment een kant schoon en daar ben ik toen al begonnen.

 

Uhm ja dan moet je naar je album gaan en daar zie je dan staan "album aanpassen" of "manage album" en dan wijst het zich vanzelf.:) Ben erg benieuwd naar je mooie boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CatvonDee

Ja precies dat inderdaad. Het gevoel lijkt wel al minder te worden, het autorijden gaat namelijk al iets makkelijker.

 

Ah dankjewel! In werkelijkheid vind ik ze er nog steeds vrij opgeplakt uitzien maar het wordt gelukkig steeds minder. Ze lijken steeds minder op ouderwetse koplampen haha. Ja dat platte stuk is wel al minder aan het worden. Bij jou ook?

 

Heb net nog even jouw foto's bekeken maar jouw twins zien er echt al heel natuurlijk uit!! Lijken totaal niet op koplampen haha. Mooi hoor!:wub:

 

Nee, ik heb nog geen bh's gepast. Ik ga denk ik volgende week eens kijken, dan ben ik bijna 8 weken po. Maar denk dat ik er maar eentje ga kopen... Dat ga ik althans proberen haha! Heb namelijk het idee dat ze nog veel gaan veranderen en vind 't jammer om straks bh's weg te moeten gooien. Maar ben wel erg benieuwd naar de maat die ik nu heb!! :D

Ben jij wel al gaan passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk12 bij mij is het nog niet minder aan het worden maar ik moet nog maar een poosje geduld hebben :D. De maat ben ik ook heel blij mee, bloot denk ik wel van wooooowww maar in kleding valt het echt niet meer op als voor de operatie. 

 

Toevallig heb ik vandaag een bh binnen gekregen maat 70D. Ik wou graag een bh zonder beugels maar wel voorgevormd omdat ik vaak lees dat de beugels nog erg kunnen irriteren in het begin en omdat ik het irritant vind dat mn tepels altijd snel te zien zijn door de sport bh heen. En 70D zit bij deze bh prima. Dan kijk ik in het nieuwe jaar ofso wel een keer in een lingerie winkel als ik iets langer  PO ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CatvonDee Jouw boobs zijn daarentegen ook 2,5 week jonger. ;)

Ja naakt zijn ze huge maar in kleding is het bij mij toch ook echt wel een flink verschil met voorheen. Dat krijg ik ook terug van anderen dus het is gelukkig geen wishful thinking haha. :lol:

Ligt misschien ook net aan de kleding die je aan hebt. Merk nu ook wel dat ik (on)bewust kleding kocht waarin het niet zo opviel dat ik kleine tieten had en dat mijn bh te groot was. 

 

Ah 70D is al mooi! Toch?! En hoogstwaarschijnlijk zul je nog wel veranderen qua cupmaat. Waar heb je 'm gekocht? Ben nu natuurlijk wel op zoek naar leuke adresjes haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje1

Dankjewel!! Links is inderdaad al mooi gedaald maar rechts zit nog iets hoger. Heeft gewoon iets meer tijd nodig. ;)

 

Haha ja echt hè! Ben blij dat ik foto's heb gemaakt want anders had ik het verschil niet zo kunnen zien.

 

Mijn maat weet ik nog niet, heb nog niets gepast. Beetje vreemd aangezien ik best ongeduldig ben haha. Maar komende week ga ik eens op bh-jacht! B)

 

Hoe gaat het nu met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Anouk12:

@Natje1

Dankjewel!! Links is inderdaad al mooi gedaald maar rechts zit nog iets hoger. Heeft gewoon iets meer tijd nodig. ;)

 

Haha ja echt hè! Ben blij dat ik foto's heb gemaakt want anders had ik het verschil niet zo kunnen zien.

 

Mijn maat weet ik nog niet, heb nog niets gepast. Beetje vreemd aangezien ik best ongeduldig ben haha. Maar komende week ga ik eens op bh-jacht! B)

 

Hoe gaat het nu met jou? 

Wawww jij hebt echt wel geduld! Zo kunnen wachten om een bh te passen:D

 

Ja naar jouw voorbeeld neem ik ook iedere week een foto. En het is idd leuk om de evolutie te zien. 

Ben benieuwd hoe het allemaal zal evolueren voor ons. Spannend!!:D

 

Grtjssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje1

Haha nou sta er zelf ook een beetje versteld van, geduld is namelijk niet mijn sterkste kant.:P Maar van de andere kant heb ik nu wat ik wou... Boobs!! En welke cupmaat daar aan komt te hangen, maakt me ergens niet zoveel meer uit. Ik vind ze er supermooi uitzien en draait 't om. Maar goed, kijk er natuurlijk wel enorm naar uit om eindelijk eens mooie bh's enzo te kunnen gaan dragen! En of dat nou cup D, E of F is... I don't care. Zolang ik ze er mooi vind uitzien, is het goed. :)

 

Ja zeker spannend maar we hebben ze! Eindelijk! :D

 

@Tittie_chick

Dankjewel!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies, 

 

Ik ben inmiddels 8 weken po... Woehoe!! :D

 

Nu heb ik gisteren mijn borstband afgedaan maar na een aantal uur heb ik 'm toch weer omgedaan aangezien ik het gevoel in mijn boobs niet zo prettig vond. Weet niet of 't kwaad kan om die band nog af en toe te dragen? 

 

Tevens vind ik er ook nog vrij veel bolling/volume bovenin zitten. Mijn boobs lopen niet geleidelijk af zal ik maar zeggen. Is dit iets wat nog in de komende weken/maanden zal gebeuren? Ik vraag me dit af aangezien het inkapselen nu in principe voorbij is. 

 

Ik weet dat het echte eindresultaat pas na een jaar te zien is maar wil 't toch even checken. :P

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Anouk12:

Ladies, 

 

Ik ben inmiddels 8 weken po... Woehoe!! :D

 

Nu heb ik gisteren mijn borstband afgedaan maar na een aantal uur heb ik 'm toch weer omgedaan aangezien ik het gevoel in mijn boobs niet zo prettig vond. Weet niet of 't kwaad kan om die band nog af en toe te dragen? 

 

Tevens vind ik er ook nog vrij veel bolling/volume bovenin zitten. Mijn boobs lopen niet geleidelijk af zal ik maar zeggen. Is dit iets wat nog in de komende weken/maanden zal gebeuren? Ik vraag me dit af aangezien het inkapselen nu in principe voorbij is. 

 

Ik weet dat het echte eindresultaat pas na een jaar te zien is maar wil 't toch even checken. :P

 

X

Plaats je nog eens een foto na 8 weken?:)ik ben benieuwd...ik ben nu dikke 3 weken...we hebben zo'n beetje zelfde volume gekregen. Vind je dat de borsten verkleinen of vergroten?

Al bh's gekocht:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje1

Haha ik ga zeker nog foto's plaatsen! Er is alleen de afgelopen week weinig veranderd dus wacht nog een paar daagjes. :)

 

Hoe gaat het met jou? Herstel je goed? 

 

Ik heb wel het idee dat ze wat groter zijn geworden... Maar misschien lijkt dat alleen maar zo doordat de vorm veranderd. Geen idee haha. 

 

Heb nog geen bh gekocht...<_<Afgelopen week zo druk gehad met werk en dergelijke dat 't er gewoon niet van kwam. Grrrr!

Hopelijk morgen..! Wil eigenlijk met een vriendin gaan maar ga desnoods alleen. :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Anouk12:

@Natje1

Haha ik ga zeker nog foto's plaatsen! Er is alleen de afgelopen week weinig veranderd dus wacht nog een paar daagjes. :)

 

Hoe gaat het met jou? Herstel je goed? 

 

Ik heb wel het idee dat ze wat groter zijn geworden... Maar misschien lijkt dat alleen maar zo doordat de vorm veranderd. Geen idee haha. 

 

Heb nog geen bh gekocht...<_<Afgelopen week zo druk gehad met werk en dergelijke dat 't er gewoon niet van kwam. Grrrr!

Hopelijk morgen..! Wil eigenlijk met een vriendin gaan maar ga desnoods alleen. :)

 

Hoihoi

 

Je het herstel gaat echt wel vlot. Korstjes rond de tepel zijn nu weg dus begin ik te smeren:D

Alleen voel ik wel nog een hechting die naar buiten komt....ik weet zo niet wat gedaan daarmee. Zou dit automatisch verdwijnen of zou ik toch naar de pc bellen?

Hier ook nog geen bh:Pik heb wel nu eentje besteld bij Hunkemoller...een 85c..is ie niet goed kan ik hem retourneren..

Hopelijk worden ze toch nog wat groter...migen wel niet kleiner wirden!!

 

Woensdag 4 weken...wat gaat de tijd vlug...

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Anouk12:

Ladies, 

 

Ik ben inmiddels 8 weken po... Woehoe!! :D

 

Nu heb ik gisteren mijn borstband afgedaan maar na een aantal uur heb ik 'm toch weer omgedaan aangezien ik het gevoel in mijn boobs niet zo prettig vond. Weet niet of 't kwaad kan om die band nog af en toe te dragen? 

 

Tevens vind ik er ook nog vrij veel bolling/volume bovenin zitten. Mijn boobs lopen niet geleidelijk af zal ik maar zeggen. Is dit iets wat nog in de komende weken/maanden zal gebeuren? Ik vraag me dit af aangezien het inkapselen nu in principe voorbij is. 

 

Ik weet dat het echte eindresultaat pas na een jaar te zien is maar wil 't toch even checken. :P

 

X

Nee kan geen kwaad. Die band zorgt er alleen maar voor dat ze op hun plek blijven zitten. Door het verschil bij mij heb ik m bijna 12 weken gedragen. 

 

Fijn dat je nu 8 weken po bent. Nu zul je merken dat je spier in de komende 4 weken wat meer gaat ontspannen. Dan zakt je prothesen wat meer naar onderen in je borst. Je ziet vanzelf wanneer je spier dat los laat. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-11-2017 om 19:48 zei Natje1:

Hoihoi

 

Je het herstel gaat echt wel vlot. Korstjes rond de tepel zijn nu weg dus begin ik te smeren:D

Alleen voel ik wel nog een hechting die naar buiten komt....ik weet zo niet wat gedaan daarmee. Zou dit automatisch verdwijnen of zou ik toch naar de pc bellen?

Hier ook nog geen bh:Pik heb wel nu eentje besteld bij Hunkemoller...een 85c..is ie niet goed kan ik hem retourneren..

Hopelijk worden ze toch nog wat groter...migen wel niet kleiner wirden!!

 

Woensdag 4 weken...wat gaat de tijd vlug...

Hey,

Ah fijn zeg! 

Hoe bedoel je een hechting die naar buiten komt? Is het een bultje of zie je echt de hechting? Bij twijfel zou ik zeker bellen, kan nooit kwaad en je hebt tenslotte genoeg betaald.;)

En hoe zat de bh? Was de maat goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2017 om 10:06 zei Ellen125:

Nee kan geen kwaad. Die band zorgt er alleen maar voor dat ze op hun plek blijven zitten. Door het verschil bij mij heb ik m bijna 12 weken gedragen. 

 

Fijn dat je nu 8 weken po bent. Nu zul je merken dat je spier in de komende 4 weken wat meer gaat ontspannen. Dan zakt je prothesen wat meer naar onderen in je borst. Je ziet vanzelf wanneer je spier dat los laat. 

 

Xx

Heb de band nog maar een halve dag gedragen en toen was het goed. Moest denk ik gewoon even aan het gevoel wennen.

 

Ja langzaam maar zeker beginnen ze wat meer te zakken. Komt goed!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.