Ga naar inhoud

Deprinsesopdeerwt : 31 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland kliniek


Gast Deprinsesopdeerwt

Aanbevolen berichten

Fijn dat je dan nog een keer langs mag. Moeders hebben vaak vragen zat dus dat gaat vast wel goedkomen ;)

 

Voor de operatie ben ik ook totaal niet bang maar, wel voor de maat. Wil ze niet te klein maar, ook niet heel erg groot. Mochten ze te ver uit elkaar gaan staan dan gewoon een goede bh aan. Dan zijn ze weer in model ;)

 

Ik heb mijn consult bij Anke, heb er echt veel zin in! Hopen dat ze daarna gauw plek hebben voor de operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Deprinsesopdeerwt

Zojuist voor de derde keer op consult geweest bij Faceland, deze keer bij Anke Kerkhof. Aardige vrouw, duidelijk en behulpzaam. Dokter Fresow werd erbij geroepen, omdat ik nog wat twijfels had over de afstand tussen mijn borsten en de maat van de implantaten. Dokter Fresow heeft goed de tijd genomen en uitgelegd wat het verschil zou zijn tussen de twee opties die ik heb: Motiva 350cc Corsé of Motiva 355cc Full.

 

Mijn borsten staan niet heel ver uit elkaar, maar wel net iets te ver om ervoor te zorgen dat een decolleté wat lastiger te verwezenlijken valt. Echter, met de Corsé zou het decolleté er, in plaats van als een gleufje, meer als een geul uit gaan zien, doordat de projectie zo hoog is. Met de Full, die wat breder is, zou dokter Fresow de borsten wat dichter bij elkaar kunnen brengen, waardoor het gewenste gleufjes decolleté ontstaat. Ook geeft de Full een wat natuurlijker effect.

 

Uiteindelijk heb ik dus besloten toch voor de Motiva 355cc Full te gaan (in plaats van de 350cc Corsé). Dit zal naakt op een grote C/kleine D uitkomen en qua cupmaat ongeveer op een 70E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deprinsesopdeerwt Goed dat je nog een keer bent gegaan. Hoop dat je twijfels nu weg zijn! Klinkt als een mooie maat waar je op uit gaat komen. Ik vindt het zelf wel fijn als het er nog natuurlijk uitziet. Ik krijg de Motiva full 235 cc. Met al die maten die ik hier op het forum zie begin ik ook wel te twijfelen maar, daar zag het er mooi uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
Op 26-7-2017 om 09:31 zei Evah:

Hey @Deprinsesopdeerwt, lees nu net je verhaal over donderdag. Wat goed dat je er achteraan bent gegaan! Nu geen twijfels meer? 

Grappig, ik heb dezelfde maat, maar dan de corsé, kunnen we straks vergelijken ;-).

 

Nog steeds twijfels, blijf het een ontzettend lastige keuze vinden. Hoop dokter Fresow nog voor de operatie eventjes erover te spreken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
4 uur geleden zei Evah:

Nog maar 1 dagje en dan mag je! @Deprinsesopdeerwt

Ben je er klaar voor?

 

Begin het nu toch ongemerkt wel een beetje spannend te vinden. Heb vannacht gedroomd dat de zuster heel onaardig was en dat de chirurg niet met me wilde spreken over de twijfel tussen 350cc Corsé en 355cc Full. Heb er nog steeds heel veel zin in, maar het begint nu wel heel echt te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aahh dat is niet fijn wakker worden!

Ik kan je uit ervaring geruststellen dat de verpleegsters echt superlief zijn daar! En Fresow ook trouwens.

Het komt vast goed, maar idd heel dichtbij nu. Laatste dagje met je 'originele' borsten :lol:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
25 minuten geleden zei Evah:

Aahh dat is niet fijn wakker worden!

Ik kan je uit ervaring geruststellen dat de verpleegsters echt superlief zijn daar! En Fresow ook trouwens.

Het komt vast goed, maar idd heel dichtbij nu. Laatste dagje met je 'originele' borsten :lol:!

 

Hoop vooral dat ik Fresow voor de operatie nog even te zien krijg zodat hij me wat gerust kan stellen over mijn keuze. De vrouw aan de telefoon die belde om het tijdstip door te geven klonk al heel aardig, dus ik geloof je gelijk dat de verpleegsters dat ook zullen zijn :D Heb gewoon onbewust spanning, terwijl ik er verder gewoon zin in heb :P Zat me net bij de was doen ook al te bedenken: 'goh, dit is de laatste keer dat ik deze bh's was en de bh die ik nu aanheb zal na morgen te klein zijn'. Heb nog even foto's genomen om de voorsituatie te herinneren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

 

Hoop vooral dat ik Fresow voor de operatie nog even te zien krijg zodat hij me wat gerust kan stellen over mijn keuze. De vrouw aan de telefoon die belde om het tijdstip door te geven klonk al heel aardig, dus ik geloof je gelijk dat de verpleegsters dat ook zullen zijn :D Heb gewoon onbewust spanning, terwijl ik er verder gewoon zin in heb :P Zat me net bij de was doen ook al te bedenken: 'goh, dit is de laatste keer dat ik deze bh's was en de bh die ik nu aanheb zal na morgen te klein zijn'. Heb nog even foto's genomen om de voorsituatie te herinneren.

Hoi! Spannend hoor! Maar wees niet bang. Fresow komt nog bij je om alles af te tekenen.  En de verpleegsters zijn heel aardig! Succes morgen. Het word vast heel mooi! Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Evah @Hannie Dankjulliewel meiden:53: Vannacht weer nachtmerries, deze keer over de projectiekeuze. Waar een mens zich 's nachts al niet mee bezig kan houden... Zo maar eens opstaan en dan rustig aan alles klaarmaken voor vertrek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Roxen @Henrique Dankjulliewel meiden! Ben weer lekker thuis, alles is goed gegaan. Operatieverslag staat hieronder.

 

@Evah Alles is goed gegaan, ik voel me best oké en ben nu over de eerst schrik heen (vond ze echt heel erg lelijk na de operatie).

 

@KoKo, @Drieka, @Mamavantwee@Ikbengeenrobot en @MissM: ik heb foto's in mijn album geplaatst. De eerste schrik is voorbij, hoop wel dat ze nog wat dichter bij elkaar komen te staan, maar ze lijken wel een stuk groter zonder die bh. Echt heel fijn dat jullie me zo hebben gerustgesteld, dankjulliewel lieverds:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

OPERATIEVERSLAG BORSTVERGROTING 31-07-2017 (MOTIVA 355CC FULL)

 

Vandaag was het dan eindelijk zover: mijn borstvergroting stond op de planning! Om 12:15 uur moest ik bij Bauland Kliniek in Mill zijn, dus samen met mijn man lagen we om 11:30 uur op de stoep (onder het mom van ‘beter te vroeg dan te laat’). Tijdje gewacht in de wachtkamer en toen kwam de verpleegster me halen. Mijn man mocht niet mee, dus zijn telefoonnummer werd genoteerd zodat ze hem konden bereiken wanneer ik weer wakker was.

 

Allereerst mocht ik me omkleden in een charmant operatieschort en een lollig badmutsje. Eenmaal in de voorbereidings- en uitslaapkamer mocht ik in bed gaan liggen en kreeg ik een lekker warme deken. Het infuus, waar iets van antibiotica en pijnstillers inzat, werd alvast aangesloten en even later kwam de anesthesist om nog even wat dingen te checken. Daarna kwam dokter Fresow om wat lijnen op mijn borstkas te tekenen en hebben we nog even de twee mogelijkheden besproken die klaarlagen: de Motiva 350cc Corsé en de Motiva 355cc Full. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Motiva 355cc Full.

 

Toen dokter Fresow klaar was, werd ik in het bed naar de operatieruimte gereden (rond 13:00 uur), werd de narcose door het infuus gepompt en kreeg ik het verzoek aan iets leuks te denken. Eerst begon alles een beetje voor m’n ogen te schommelen, daarna te draaien en voor ik het wist werd ik weer wakker in de uitslaapkamer.

 

Toen ik wakker werd (rond 14:30 uur), had ik even wat moeite met m’n ogen goed open krijgen, maar toen dat eenmaal lukte kreeg ik een lekker beschuitje met jam en een kopje thee aangeboden. Nou, daar had ik wel zin in, had sinds middernacht niet meer gegeten en gedronken! Even stiekem gespiekt hoe het eruit zag en de verpleegster kwam daarna ook met de spiegel aan. Ik schrok me rot! Is dit het, zo klein? En zo ver uit elkaar? Dit ziet er niet uit joh! Nee, ik was absoluut niet blij, ondanks dat de verpleegster en dokter Fresow zeiden dat het prachtig was geworden.

 

Vervolgens met een beetje hulp mezelf weer goed aangekleed, de speciale bh aangekregen en naar het toilet geweest. Daarna mocht ik in de rolstoel door naar de dagbehandelingskamer, waar mijn man naartoe werd geroepen. Ik kreeg opnieuw een beschuitje met jam aangeboden en een kopje bouillon. Halverwege het beschuitje werd ik opeens ontzettend misselijk, het zweet brak me aan alle kanten uit (mijn man vertelde me later dat ik, toen ik op mocht staan uit de stoel, een enorme zweetplek had achtergelaten), m’n hoofd tintelde, m’n ogen draaide weg, het flauwvallen lag op de loer. Gelukkig kwam de verpleegster net binnen, die zag gelijk dat het niet goed ging, deed de stoel naar achteren, benen omhoog, druivensuiker in m’n mond en zei dat ik m’n ogen dicht moest houden. Na een paar minuten ging het weer goed, nog even gesproken met de verpleegster, de anesthesist en nog een andere verpleger, een zak medicijnen en het pasje dat bij de implantaten hoort meegekregen en toen mocht ik naar huis.

 

Mijn man had het verzoek gekregen de auto op een bepaalde plek in de garage te zetten, zodat ik er met weinig moeite naartoe kon lopen. Dit ging prima, stoel in de auto wat naar achteren en op verzoek van de anesthesist de rit van zo’n 1,5 uur met m’n ogen dicht tegen de eventuele misselijkheid afgelegd. De rit ging prima, bochten en remmen was wat gevoelig, maar verder prima te doen.

 

Bij thuiskomst (rond 18:00 uur) zag ik eruit als een lijk, helemaal bleek, charmante roze vlekken van de jodium, beetje trillerig, samengeknepen ogen door een combinatie van de narcose en geen bril ophebben, maar ik voelde me verder wel best, op de druk op mijn borst na. Maar man man man, wat vond ik ze lelijk! Had het gevoel alsof er nog een derde borst tussen kon passen, alsof de borsten zelf veel te klein waren en raar naar buiten wezen. Hier op het forum in de chatbox wat frustratie van me afgetypt en het woord ‘geduld’ in m’n geheugen geprint.

 

Zojuist even samen met mijn man de bh uitgedaan om toch echt te kijken en wat foto’s te maken en ik moet zeggen dat ik me nu wel iets beter voel over het resultaat. Zonder die lelijke bh lijken ze groter en minder puntig. Ik vind de afstand tussen beide borsten nog wel wat groot, maar niet zo groot als het lijkt in de bh. Ik hoop dat het nog wat bijtrekt. Gelijk even de omtrek opgemeten om een extra sportbh te kunnen bestellen: zo’n 87/88 centimeter. Wordt hopelijk nog wel wat groter …

 

Al met al voel ik me nu eigenlijk best goed. Het strakke en trekkerige op de borst is wat oncomfortabel, alsof er een spiertje klem zit en dat gevoel keer 10, kan ook echt niet goed rechtop staan en iets in het stopcontact stoppen lukt ook niet zonder pijnscheut, maar afgezien van een beetje duizelig voel ik me verder prima. Heb een groot zijslaapkussen bij de Lidl gekocht (is deze week in de aanbieding), dus die ga ik straks eens uitproberen (je kan ‘m ook dubbelvouwen als voedingskussen en zo), maar nu eerst nog even lekker op de bank waar mijn man ontzettend goed voor me zorgt. Heb lekker wat gegeten en gedronken en hoop op een goede nachtrust (ben geen rugslaper), maar ben nu nog niet moe.

 

Voor foto’s: zie mijn privéalbum. Wil je de foto’s ook graag zien? Laat het me weten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat fijn voor je dat het erop zit! Dat ze ver uit elkaar staan herken ik helaas, ik hoop ook dat dat nog iets verandert.

Verder klinkt het goed, hopelijk kun je een beetje slapen vannacht. De narcose werkt nog even door, dus waarschijnlijk ben je de komende dagen suffer dan anders ;-).

Mag ik je foto's zien trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Deprinsesopdeerwt gefeliciteerd met je boobs! Ik vond mijn borsten ook echt niet meteen mooi! Werd er zelfs misselijk van als ik er naar keek! Ook stonden ze enorm uitelkaar, maar dit is allemaal zo snel bijgetrokken en ik ben nu zo gelukkig ;) net als iedereen zegt echt even geduld hebben en voor je het weet sta je glunderend nieuwe bh's en bikini's te kopen! komt echt goed ;) oh en mag ik je foto's zien? ^_^

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Evah Ik ben vooral blij dat ik nu niet meer zo in paniek ben als voordat ik ze thuis staand voor de spiegel zonder bh heb gezien. Wat vond ik ze lelijk na de operatie en in de bh! :o Ook een enorme mind fuck, want de 70C-bh zat te strak op de wond, dus kreeg de 75B. Ja hallo, voor een B-cup heb ik me toch zeker niet laten opereren! Maar heb even gemeten net met een meetlint en de omtrek is zo'n 87/88 centimeter en dat in combinatie met 70 centimeter onderwijdte komt toch zo'n beetje neer op een D/E-cup, Uiteraard is het gewoon afwachten, maar was toch even benieuwd, ook omdat ik nog een extra sportbh van een ander merk wil bestellen.

 

Stonden jouw borsten voor de operatie ook wat uit elkaar? Heb je toegevoegd trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo wat een avontuur vandaag met een rollercoaster aan emoties. Ik hoop voor je dat na een periode van herstel je borsten meer de vorm krijgen waar je op hoopte! Voor zo eerst welterusten :-)

p.s wil je mij toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@happynewme Geduld is absoluut niet mijn sterkste kant, maar ik wist wel van tevoren dat je het echt de tijd moet geven. Maar ik schrok zo erg, vond ze echt heel erg lelijk! Nu ik ze thuis naakt heb gezien, voel ik me al iets beter. Zou ik jouw privéalbum mogen zien? Wel heel fijn dat je nu zo tevreden bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx!

 

Ze stonden al niet heel dicht bij elkaar, daar had ik gewoon te weinig voor haha, zie mijn foto's.

Die bh is inderdaad verschrikkelijk, ze twijfelden bij mij tussen een B en een C, heb uiteindelijk een C gekregen, maar vind m nog steeds veel te strak. Dus ik draag meestal de carefix. Ik ga even naar je foto's kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Henrique Ja, ben meer moe van de emoties dan van de narcose:P Ga zo maar eens lekker slapen, eens kijken of dat een beetje wil lukken. Ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.