Ga naar inhoud

Deprinsesopdeerwt : 31 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland kliniek


Gast Deprinsesopdeerwt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Deprinsesopdeerwt

@Ellen125 Heel erg bedankt voor het navragen en het hier posten van het resultaat! Hierdoor ben ik er eigenlijk wel bijna 100% zeker van dat ik ga voor de Motiva Round Plus (dus niet de Ergonomix).

 

Als ik kijk naar alles wat ik hier heb gelezen over het beetje cc verlies wat je nog krijgt bij een ronde prothese die dual plane wordt geplaatst doordat de bolling aan de bovenkant ietsjes wordt platdrukt (wat bij een anatomisch gevormde prothese en bij de Ergonomix van Motiva sowieso al is) is de Motiva Round Plus ideaal. Rond, dus geen kans op draaien, toch vulling aan de bovenkant, maar doordat het dual plane wordt geplaatst toch een beetje een natuurlijk effect en daarnaast de voordelen die je al noemde over Motiva (minder risico op kapsel, BlueSeal, etc.).

 

Echt heel erg bedankt meis :D 

 

@stefy Ik gok dat je het over de borsten van @Hannie hebt? ;) En inderdaad, die zijn erg mooi geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

@Ellen125 Heel erg bedankt voor het navragen en het hier posten van het resultaat! Hierdoor ben ik er eigenlijk wel bijna 100% zeker van dat ik ga voor de Motiva Round Plus (dus niet de Ergonomix).

 

Als ik kijk naar alles wat ik hier heb gelezen over het beetje cc verlies wat je nog krijgt bij een ronde prothese die dual plane wordt geplaatst doordat de bolling aan de bovenkant ietsjes wordt platdrukt (wat bij een anatomisch gevormde prothese en bij de Ergonomix van Motiva sowieso al is) is de Motiva Round Plus ideaal. Rond, dus geen kans op draaien, toch vulling aan de bovenkant, maar doordat het dual plane wordt geplaatst toch een beetje een natuurlijk effect en daarnaast de voordelen die je al noemde over Motiva (minder risico op kapsel, BlueSeal, etc.).

 

Echt heel erg bedankt meis :D 

 

@stefy Ik gok dat je het over de borsten van @Hannie hebt? ;) En inderdaad, die zijn erg mooi geworden!

@Deprinsesopdeerwt ik had wat te vroeg bh's geshopt. Ik ben nu 6 weken po en heb nu 75D happy!! Dus aangezien jij 50cc meer krijgt komt dat bij jou echt wel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast Deprinsesopdeerwt

Het is zover, ik heb een datum! 31 juli 2017 gaat het dan toch echt gebeuren, kan het gewoon haast niet geloven:D

 

@best_boobie zou je mijn topictitel willen wijzigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

ik had(leuk om nu te zeggen had ipv heb) 70aa , 49 kilo..1,64 330cc anatomisch dual plane high profile van mentor , album staat openbaar. Pc schat het op cup D wat dan oogt als een volle C. Misschien helpt het voor jou om de cc te bepalen. Good luck x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Biancaatje Afgezien van de lengte (ik ben 1,71m) komen we aardig overeen (ook 70aa, of nou ja, eigenlijk 65, maar probeer dat maar eens te vinden in een winkel, 52 kg). Ik ben er zeker van dat ik 350cc wil, kleiner absoluut niet en groter kan wel, maar dan gaat het erg uitsteken aan de zijkant en dat is nou ook weer niet de bedoeling :P Bij jou zijn ze trouwens mooi geworden!:wub:

 

@Hannie Ja, heb er zoveel zin in! Hoe voel jij je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze is van 2 weken terug. 

Zal morgen nog een Nieuwe maken. 

Het gaat heel goed @Deprinsesopdeerwt.

Ik had na 5 weken het idee geen pijn meer te hebben. En nu kan ik echt alles weer aan. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
Op 24-5-2017 om 08:40 zei Ellen125:

Hey leuk dat je een datum hebt staan.

Ben je er nu al helemaal uit wat je laat zetten?

 

Ja, ik ga toch gewoon voor de Motiva Plus (Corsé). Vond het toch te veel risico om de Ultima te kiezen, omdat ze daar bijna niet mee werken bij Faceland en ik er toch veel minder over kon vinden dan over de Plus. 350cc en ben heel benieuwd hoe het gaat worden, kan niet wachten ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

 

Ja, ik ga toch gewoon voor de Motiva Plus (Corsé). Vond het toch te veel risico om de Ultima te kiezen, omdat ze daar bijna niet mee werken bij Faceland en ik er toch veel minder over kon vinden dan over de Plus. 350cc en ben heel benieuwd hoe het gaat worden, kan niet wachten ;) 

 

Dat is de 'gewone' ronde motiva?

Ik zou inderdaad dan deze doen als de arts daar mee werkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
Op 25-5-2017 om 11:06 zei Ellen125:

 

Dat is de 'gewone' ronde motiva?

Ik zou inderdaad dan deze doen als de arts daar mee werkt. 

 

Ja, dat is de gewone inderdaad. Twijfelde toch te veel en voel me nu goed bij m'n beslissing. Pff, was het maar alvast zo ver!

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

 

Ja, dat is de gewone inderdaad. Twijfelde toch te veel en voel me nu goed bij m'n beslissing. Pff, was het maar alvast zo ver!

 

De tijd gaat echt heel vlug hoor! Voordat je het weet is het al zo ver. Ik ben vrijdag al aan de beurt :o 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
13 uur geleden zei Ellen125:

 

De tijd gaat echt heel vlug hoor! Voordat je het weet is het al zo ver. Ik ben vrijdag al aan de beurt :o 

 

 

Vrijdag al? Spannend! Hoe voel je je? Heb je alles al klaar en in huis enzo? Ik moet nog een borstband kopen, heb er wel één aangeraden gekregen van Faceland, maar wil denk ik toch even kijken welke borstbanden andere meiden hier gebruiken. Kussens enzo zie ik wel als ik geopereerd ben. Mijn man moet en zal een thermometer in huis halen voordat ik geopereerd word, zodat hij elke dag kan meten of ik geen koorts heb wat kan wijzen op een ontsteking:blush: Hij is echt als de dood voor de operatie en kijkt er als een berg tegenop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Vandaag weer even een bevestiging gekregen over waarom ik m'n borsten wil laten vergroten: had op Google gezocht naar 'bh 65A', omdat ik in de winkel altijd alleen maar 70A kan vinden en die omtrek is eigenlijk te groot voor mij. Eerste zoekresultaat: 'BH's & Topjes voor tieners Maat 65A'.

 

Ik ben geen tiener, ik ben een volwassen vrouw en het feit dat ik me zo niet voel door mijn borsten is precies de reden waarom ik ze laat vergroten. Ben het zat dat het buurmeisje van 13 meer borstvorming heeft dan ik. 31 juli, kom maar door, ik ben er klaar voor!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Van de week op verzoek van mijn man een bh in maat 70E gekocht, want hij wilde zien hoe het staat. Zakjes gevuld met water erin en ik ben erg tevredenB)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

@Ellen125 Hoe is het gegaan?

 

Goed :) Vrijdag en zaterdag heb ik mij wel veel afgevraagd wat ik mezelf heb aangedaan en had ik ook echt wel spijt. 

Nu iedere dag merk je dat je ook weer iets meer kunt en minder pijn hebt en wordt de spijt ook al wat minder gelukkig. Ik kan het nu toch niet meer indraaien en van de zomer ga ik wel blij zijn. Moet gewoon ff door die zure appel heen bijten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast Deprinsesopdeerwt

Nog 32 dagen en de twijfel slaat toe: wat als m'n tepels ontzettend naar buiten gaan wijzen, wat als de ruimte tussen de twee borsten heel groot zal zijn, wat als, wat als, wat als.

 

Ik weet dat een borstvergroting een uitvergroting is van je huidige borsten, maar ik kan gewoon totaal niet inschatten hoe ze er nou echt uitzien, hoe de tepels staan, hoeveel ruimte tussen beide borsten inzit. Heel mijn zelfbeeld omtrent mijn borsten is compleet vervormd, dus daar kan ik niet op gaan vertrouwen.

 

Ik kan het niet naast me neerleggen, dus heb ik voor 20 juli nog een extra afspraak gemaakt om mijn onzekerheden te bespreken met de dokter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Het is ook al weer even geleden dat je op consult geweest bent zie ik. Denk dat het heel slim is om nog een keer te gaan, weer even te passen. Heb je toch weer een beetje een idee hoe het wordt en kan je, je vragen stellen. 

Blijft toch altijd spannend hoe het echt gaat worden. Ik heb 21 juli een consult bij Faceland. Ben net als jou ook erg slank, alleen wel wat kleiner. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
Op 16-7-2017 om 21:24 zei Roxen:

Het is ook al weer even geleden dat je op consult geweest bent zie ik. Denk dat het heel slim is om nog een keer te gaan, weer even te passen. Heb je toch weer een beetje een idee hoe het wordt en kan je, je vragen stellen. 

Blijft toch altijd spannend hoe het echt gaat worden. Ik heb 21 juli een consult bij Faceland. Ben net als jou ook erg slank, alleen wel wat kleiner. 

 

Heb uiteindelijk echt nog veel vragen, dus heb een lijstje gemaakt en die print ik uit en neem ik mee. Mijn man is afwezig in verband met werk, dus deze keer neem ik m'n moeder mee, wie weet heeft zij ook nog wel vragen waar ik nog niet aan gedacht had.

 

Heb er verder trouwens wel zin in hoor, kijk totaal niet op tegen de operatie, ben alleen als de dood dat ik ze of te klein ga vinden of dat ze heel ver uit elkaar staan.

 

Wat leuk dat jij ook bij Faceland gaat! Bij wie heb je een afspraak staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.