Ga naar inhoud

Deprinsesopdeerwt : 31 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland kliniek


Gast Deprinsesopdeerwt

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

@Beevee Dankjewel voor je verhaal:119:Ik heb ooit eens iets soortgelijks gehad met een meisje wat naast mij lag in het ziekenhuis. We waren beiden geopereerd om iets medisch en tijdens het gezamenlijk 's nachts overgeven van de narcose had ik het erover dat je borsten er zo belabberd uitzien in zo'n ziekenhuisschort zonder bh. Zij vertelde mij toen dat ze een borstvergroting had gehad (schept blijkbaar toch een band, dat gezamenlijk over je nek gaan zo in de late avonduren;)). Nou, dat had ik niet verwacht, het zag er zo natuurlijk uit!

 

Het kriebelt eigenlijk al jaren om een borstvergroting te doen, maar ik wilde zo graag het gewoon accepteren dat ik kleine borsten heb. Heb ook altijd tegen mijn man gezegd dat ik er geen probleem mee heb. Beetje jammer alleen dat mijn man mij langer kent dan vandaag en zelf ook wel doorhad dat dat niet helemaal waar was:blush:

 

Nu na jaren toch maar gewoon toegegeven. Ik zie wel op tegen de reacties van mijn omgeving. Heb een (schoon)familie die nogal een harde mening kan hebben. Ben eigenlijk ook niet van plan het voor de operatie te vertellen.

Je hoeft je aan niemand te verantwoorden. Ik heb het geluk dat mijn familie achter mij staat. Mijn moeder en mijn zus hebben ook een bv gehad bij ons krijgt gewoon niemand meer dan AA of A. Mijn schoonfamilie heeft er niet echt een oordeel over. Ze vinden het best. Mijn vriend vind mij mooi zoals ik was. Maar met wat hij nu ziet is hij wel blij hoor. Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Deprinsesopdeerwt

@Mylove2016 en @Hannie, jullie hebben ook gelijk hoor, het is mijn lichaam en het gaat niemand (behalve mijn man) iets aan. Mijn man staat 100% achter me. Van hem hoeft het niet en hij is ook wel bang dat het te nep gaat worden of dat ik complicaties krijg, maar hij is vooral heel blij voor mij dat ik deze stap zet.

 

Ik kijk er heel erg naar uit in ieder geval. Opeens kijk ik met hele andere ogen naar lingerie en bikini's. Heb toch wel regelmatig met tranen in m'n ogen in een pashokje gestaan om bh's en bikini's te passen, vond het verschrikkelijk. Altijd te groot, zat niet lekker of stond gewoon alsof ik probeerde een vrouw te zijn terwijl ik van mezelf vond dat ik er niet zo uitzag. En nu, ik heb zoveel zin in het shoppen voor bralettes, mooie jurkjes, leuke bikini's:wub: Maar nu nog even niet, na de operatie in augustus zie ik wel even verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

@Mylove2016 en @Hannie, jullie hebben ook gelijk hoor, het is mijn lichaam en het gaat niemand (behalve mijn man) iets aan. Mijn man staat 100% achter me. Van hem hoeft het niet en hij is ook wel bang dat het te nep gaat worden of dat ik complicaties krijg, maar hij is vooral heel blij voor mij dat ik deze stap zet.

 

Ik kijk er heel erg naar uit in ieder geval. Opeens kijk ik met hele andere ogen naar lingerie en bikini's. Heb toch wel regelmatig met tranen in m'n ogen in een pashokje gestaan om bh's en bikini's te passen, vond het verschrikkelijk. Altijd te groot, zat niet lekker of stond gewoon alsof ik probeerde een vrouw te zijn terwijl ik van mezelf vond dat ik er niet zo uitzag. En nu, ik heb zoveel zin in het shoppen voor bralettes, mooie jurkjes, leuke bikini's:wub: Maar nu nog even niet, na de operatie in augustus zie ik wel even verder.

Precies! Ik herken wat jij zegt. Ik kan bijna niet wachten om naar de lingerie winkel te gaan! En ook om een prachtige bikini uit te zoeken! En voor jij het weet is het augustus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Het is eigenlijk heel raar. Sinds ik heb besloten een borstvergroting te laten doen, voel ik veel meer de noodzaak goed voor mezelf te zorgen. Eerlijk gezegd loop ik er altijd een beetje slonzig bij: geen make-up, wel leuke maar ook een beetje saaie kleding, doe niets met m'n haar, geen sieraden (behalve m'n ring). En nu ik weet dat ik m'n borsten ga laten doen ben ik naar de kapper geweest, heb ik zin om m'n haar te kleuren, leuke kleding aan te trekken, sieraden te dragen ... Make-up is nog wel even een dingetje, het opdoen vind ik niet erg, maar het eraf halen, daar ben ik 's avonds echt te lui voor:36:

 

Heb gemaild met Fien, de consulente van Faceland, omdat ik een nieuwe afspraak bij haar had ingeboekt, net zoals vorige keer, maar ik wilde zeker weten dat ik daarna, net zoals vorige keer, ook bij dokter Fresow terecht kan om opnieuw te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Vandaag even mailcontact gehad met de consulente van Faceland, Fien, over het aantal cc en zij gaf het volgende aan:

 

Citaat

Ik heb net even in jouw dossier gekeken en in jouw geval is 350 cc je max. Dit betekent dus dat meer dan 350 cc er simpelweg niet in past. Je kan altijd minder dan waar je nu voor hebt gekozen, maar meer dan 350 is met jouw maten niet mogelijk helaas. 

 

Dat is in ieder geval duidelijk. Ze gaf ook aan dat elke 150cc ongeveer gelijk staat aan één cupmaat, dus dat ik op zo'n 2/2,5 cupmaten groter uit kan komen dan dat ik nu heb. Wel even slikken, want ben als de dood dat het te klein uit gaat vallen.

 

6 april ga ik voor een tweede passessie, omdat ik nogmaals wil zien hoe 350cc staat en zodat ik ook foto's kan nemen en even kan passen met een eigen shirtje eroverheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

Vandaag even mailcontact gehad met de consulente van Faceland, Fien, over het aantal cc en zij gaf het volgende aan:

 

 

Dat is in ieder geval duidelijk. Ze gaf ook aan dat elke 150cc ongeveer gelijk staat aan één cupmaat, dus dat ik op zo'n 2/2,5 cupmaten groter uit kan komen dan dat ik nu heb. Wel even slikken, want ben als de dood dat het te klein uit gaat vallen.

 

6 april ga ik voor een tweede passessie, omdat ik nogmaals wil zien hoe 350cc staat en zodat ik ook foto's kan nemen en even kan passen met een eigen shirtje eroverheen.

Bij mij hetzelfde. Ik heb dan 300cc gekregen, meer paste er niet bij mij in. En ik had een AA en pas nu C bh. Ik ben er heel blij mee. Niet super groot maar ja van niks naar Dit? Ik zeg dikke prima! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
13 minuten geleden zei Hannie:

Bij mij hetzelfde. Ik heb dan 300cc gekregen, meer paste er niet bij mij in. En ik had een AA en pas nu C bh. Ik ben er heel blij mee. Niet super groot maar ja van niks naar Dit? Ik zeg dikke prima! 

 

Heb jij toevallig ook foto's @Hannie? Ben wel benieuwd hoe het bij jou uiteindelijk is geworden. En je hebt gelijk hoor, heb nu ook AA en zolang het in ieder geval maar een C wordt met een beetje leuk decolleté ben ik al dik tevreden;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

 

Heb jij toevallig ook foto's @Hannie? Ben wel benieuwd hoe het bij jou uiteindelijk is geworden. En je hebt gelijk hoor, heb nu ook AA en zolang het in ieder geval maar een C wordt met een beetje leuk decolleté ben ik al dik tevreden;)

Ik zal er morgen eens foto op zetten moet nog gemaakt. Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Dankjewel @Hannie:116:

 

Ik had nog wat vragen gemaild naar Fien van Faceland. Voor de liefhebber zet ik ze hieronder, inclusief antwoord, even neer:

 

Voor de operatie

- Wanneer kan ik de sport bh kopen in de kliniek, voor of na de operatie?

Antwoord: De sport bh wordt na je operatie samen met jou gepast, dan kun je hem ook gelijk kopen. Zorg er dus voor dat je 30,- euro bij je hebt of je pinpas.

Tijdens de operatie


- Ik wil niet dat het aantal cc’s tijdens de operatie opeens gewijzigd wordt. Kan ik ervan uit gaan dat het afgesproken aantal cc’s (Motiva 350cc) ook daadwerkelijk geplaatst worden?

Antwoord: De afgesproken cc's blijven hetzelfde. Deze zullen niet zomaar aangepast worden. Direct na je consult bestellen wij ze bij de leverancier, dus hetgeen wat is afgesproken zal dus ook geplaatst worden bij je.


- Mag ik spray tan op mijn huid hebben tijdens de operatie?

Antwoord: Nee, je mag niets op je huid hebben tijdens de operatie, ook geen bodylotion bijvoorbeeld. Dus ook geen spray tan. Je kan het beste voor je vertrekt jezelf douchen zodat er niets aan bodylotion of andere oliën op je huid zitten tijdens de operatie.

Na de operatie

 

- Wanneer mag ik weer fietsen?

Antwoord: Na 4 weken kan je proberen te fietsen, mocht je merken dat dat nog niet gaat wegens de pijn, stel het dan nog een week uit. Je moet ook uitkijken met fietsen, omdat je de eerste weken nog niet goed kan bewegen. Als je dan bijvoorbeeld valt, doordat je schrikt of door een andere verkeersdeelnemer ben je nog verder van huis. Zorg ervoor dat je borsten goed kunnen herstellen en overbelast ze niet! De eerste 6 weken zijn namelijk de belangrijkste periode voor het herstel, dus als je dan je borsten al overbelast is dat niet goed natuurlijk voor het resultaat.


- Kan ik na zes weken een beugel-bh dragen of liever één zonder beugels?

Antwoord: Je kan na 6 weken gewoon een beugel-bh dragen dit is geen enkel probleem.


- Kan ik een push up-bh dragen en vanaf wanneer?

Antwoord: Een push-up bh mag je gaan dragen vanaf het moment dat je ook een gewone bh kan gaan dragen. 


- Wat als ik na de operatie niet tevreden ben?

Antwoord: Dat ligt eraan waarom je niet tevreden bent. Is het bijvoorbeeld dat je je borsten te klein vind, dan kunnen wij daar natuurlijk niets aan veranderen. Je hebt tevens je max gekregen. Mochten de protheses niet mooi geplaatst zijn of mocht het resultaat niet mooi zijn door een 'fout' van de plastisch chirurg dan zullen we altijd kijken wat we voor je kunnen betekenen en in het ergste geval doen we een (kosteloze) her-operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Hannie:

Ik zal er morgen eens foto op zetten moet nog gemaakt. Hihi

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Hannie Wat zijn ze mooi geworden!:wub: Daar mag je absoluut trots op zijn! Hoe het bij jou eerst was, is het nu zo ongeveer ook bij mij (ik ga binnenkort ook foto's maken van hoe het er nu uitziet en hoe het eruit ziet tijdens het passen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hannie: ik heb ongeveer dezelfde voorsituatie als jij had (160 cm en 49 kg en 70aa). Dokter Straten adviseert mij 300 cc anatomisch dual plane, van mentor.  Heb jij ook anatomische protheses? Ben je uitgekomen op een C cup? En welke bh maat draag je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, March 23, 2017 om 10:44 zei Deprinsesopdeerwt:

@Hannie Wat zijn ze mooi geworden!:wub: Daar mag je absoluut trots op zijn! Hoe het bij jou eerst was, is het nu zo ongeveer ook bij mij (ik ga binnenkort ook foto's maken van hoe het er nu uitziet en hoe het eruit ziet tijdens het passen).

Dank je wel @Deprinsesopdeerwt ik ben er ook heel blij mee. Heb dus 300cc motiva high profile en het is echt een C cup. Ik denk dat jij ook dan op zoiets uit komt. Ben nu op dag 8. En ben nu aardig pijnloos. Behalve mijn borstbeen is nog gevoellig. Vooral als je in de ochtend op moet staan. Maar ze worden steeds mooier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Loulou_:

@Hannie: ik heb ongeveer dezelfde voorsituatie als jij had (160 cm en 49 kg en 70aa). Dokter Straten adviseert mij 300 cc anatomisch dual plane, van mentor.  Heb jij ook anatomische protheses? Ben je uitgekomen op een C cup? En welke bh maat draag je nu? 

Zie reactie hier boven. Het was trouwens rond. Ik draag nu 75 C 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
58 minuten geleden zei Hannie:

Dank je wel @Deprinsesopdeerwt ik ben er ook heel blij mee. Heb dus 300cc motiva high profile en het is echt een C cup. Ik denk dat jij ook dan op zoiets uit komt. Ben nu op dag 8. En ben nu aardig pijnloos. Behalve mijn borstbeen is nog gevoellig. Vooral als je in de ochtend op moet staan. Maar ze worden steeds mooier. 

 

Ik wilde vandaag eigenlijk de "naaktfoto's" die genomen zijn tijdens de passessie plaatsen, maar ben me rot geschrokken. Ik wist niet dat mijn bovenlijf zo lelijk is:103: Ben echt nog platter dan ik al dacht, slecht postuur, uitstekende ribben, enorm bleke huid. En ik wist altijd wel dat ik heel veel moedervlekken heb, maar dat het er zoveel zijn en dat het zo lelijk staat, dat wist ik dus niet. Voelt echt als een enorme domper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deprinsesopdeerwt Wat goed van je dat je de stap genomen hebt en de eerste intake al gehad hebt. 

 

Als je twijfelt over de maat is t zeer verstandig om nog eens te gaan passen! 

 

Ik ben zelf eind januari geholpen door dr. Verdonck. Ik heb 355cc motiva high profile gekregen en ben erg tevreden. Had voorheen een 75A en zit qua bh maat nu op een 75E. Oogt als een kleine D! 

 

Als je wilt voeg ik je toe in m'n fotoalbum dan kun je eens kijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Eef.n Dankjewel voor je reactie. Je hebt zeker gelijk over dat nog eens gaan passen. Daarom ga ik 6 april nog een keer. Ondertussen weet ik wel dat er niet meer dan 350cc in gaat passen, maar wil toch nog graag een keer gaan om ook foto's te maken hoe het er met prothesen uitziet.

 

Ik zou graag je foto's willen zien, dankjewel!:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Voor de liefhebbers: ik heb foto's van mijn voorsituatie geüpload. Als je ze wilt zien, laat maar weten, dan voeg ik je toe aan het album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Vandaag m'n moeder verteld over dat ik een borstvergroting ga laten doen. Ze was wel even stil en zei dat ik er echt nog eens goed over na moet denken. Dat ik het zelf moet weten, maar dat er zoveel risico's aan zitten.

 

Vond het wel spannend om te vertellen, maar haar reactie viel me mee. Vond het wel een klein beetje jammer dat ze niet snapte waarom ik het wil doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

Vandaag m'n moeder verteld over dat ik een borstvergroting ga laten doen. Ze was wel even stil en zei dat ik er echt nog eens goed over na moet denken. Dat ik het zelf moet weten, maar dat er zoveel risico's aan zitten.

 

Vond het wel spannend om te vertellen, maar haar reactie viel me mee. Vond het wel een klein beetje jammer dat ze niet snapte waarom ik het wil doen.

Gelukkig doe je het voor jezelf en niet voor je moeder. Mijn ouders staan er wel achter en snappen het wel. Mijn moeder heeft in 1977 haar borsten laten vergroten ze had ook een a cup en ook mijn zus heeft het gedaan ook a. En nu ik ook. En binnenkort jij ook. Jou foto gezien. Inderdaad net zo plat als ik was. Vandaag heb ik een bikini gekocht. 75D. Blij!! Hoop dat jij ook gelukkig word als het gebeurd is. Het is het waard meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.