Ga naar inhoud

Deprinsesopdeerwt : 31 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland kliniek


Gast Deprinsesopdeerwt

Aanbevolen berichten

On ‎3‎-‎8‎-‎2017 at 9:34 AM, Deprinsesopdeerwt said:

Weer even een update. Afgelopen nacht was de slechtste tot nu toe: elke twee uur wakker, het gevoel niet te kunnen ademen en zo misselijk. Rond 06:00 uur begon ik ook rugpijn te krijgen in m'n onderrug, dus toen heb ik het opgegeven en ben ik maar wakker gebleven. Elke twee uur m'n bed uit geweest, weer een stukje lopen, even naar de wc, maar het vocht op m'n buik trekt mooi niet weg hoor. De bhband drukt er ook nog eens lekker op, dus nee, ik was niet blij vannacht. Man en ik hebben net even zitten googlen op vochtafdrijvend voedsel dus dat gaan we straks eens even halen.

 

Weer gedoucht vanochtend, rechtertepel, zij- en onderkanten van beide borsten zijn nog gevoelloos, m'n rechterborst bubbelt er lustig op los, maar verder gaat het eigenlijk wel. Het is echt die opgezwollen buik die het ergst is. Verder verander ik langzaamaan in een soort kanariepietje, het begint mooi geel te worden tussen m'n borsten in en je begint al wel iets meer van een bolling te zien. Eén borst (de linker geloof ik) lijkt nog wel wat vierkant en bij beide borsten zit nog wel wat zwelling in de oksel.

 

Nu eerst maar eens eten en als alles faalt wat betreft het verdrijven van de misselijkheid, heb ik altijd nog een pilletje wat ik in kan nemen wat ik mee heb gekregen vanuit de kliniek (maar dat is er maar één, dus die bewaar ik totdat ik het echt niet meer trek). In conclusie: het lichaam wint het momenteel van de geest, dus ik moet me weer even beter gaan voelen zodat ik weer positief verder kan.

mag ik misschien jou foto's zien ik twijfel heel erg of 400cc te groot zal worden. Thanx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Deprinsesopdeerwt

@Steffie85 Dankjewel :D Ach, ik moet denk ik gewoon m'n verwachtingen bijstellen. Heb nu vooral het gevoel dat ze er hetzelfde uitzien als voorheen wanneer ik een maximizer bh aanhad en dat vond ik toen al te klein. Eerst maar eens rustig herstellen en dan zie ik het wel weer verder ;) Ik voel me prima, echt nergens last van. De wonden zijn dicht, heb geen steken meer in m'n borsten en afgezien van nog wat gevoelloze gebieden gaat het top.

 

Waar ga je de prothesewissel laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Deze week even een rotweek. Niet wat betreft pijn of iets dergelijks, de borsten doen het prima, littekens genezen goed, ze zakken goed naar beneden, nergens last van. Maar emotioneel gezien gaat het niet zo lekker. Ik vind ze echt nog steeds veel te klein. Ik ben zo teleurgesteld in het resultaat. Ik had gehoopt dat ik me eindelijk vrouw zou voelen, maar ik voel me nog steeds een jochie van 11. Kleding met een decolleté voelt als een grap, alsof mensen, inclusief ikzelf, zich afvragen waarom ik iets draag met een decolleté aangezien er niets te zien valt. Ik had echt gedacht dat ik me beter zou voelen na de operatie, maar het gevoel dat ik maar doe alsof ik een vrouw ben is alleen maar groter geworden.

 

Over twee weken ga ik shoppen voor bh's en ik kijk er ontzettend tegenop. Ik voel me een aansteller, iemand met eerste wereldproblemen, die niet blij kan zijn met wat ze heeft. En dat zal ongetwijfeld allemaal zo zijn, maar dat doet verder niets voor hoe ik me voel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Loumi Dankjewel voor je lieve woorden. Ik baal gewoon zo erg. Natuurlijk weet ik wel dat een borstvergroting geen magisch middel is om opeens van al je onzekerheid af te zijn, ik hoor alle rotopmerkingen die ik door de jaren heen heb gekregen over mijn gebrek aan borsten nog altijd luid en duidelijk in mijn hoofd. Het gevoel dat daarbij hoort, dat gaat niet zomaar weg. En het is onrealistisch om te verwachten dat de andere dingen waarover ik onzeker ben, zoals m'n haar en gezicht, opeens weg zijn omdat ze er een paar borsten op hebben geplakt.

 

Maar wat had ik gehoopt dat ik me nu wel echt een vrouw zou voelen, maar hoe meer ik het probeer met make-up en vrouwelijke kleding, hoe meer ik het gevoel heb dat ik doe alsof. Terwijl ik toch echt een vrouw ben, biologisch gezien! En ik ook helemaal geen behoefte heb me te identificeren met het mannelijk geslacht. Ja, ik ben nooit een meisje-meisje geweest, maar hoe ik mezelf nu zie, dat klopt ook niet met hoe ik me voel. Ik ben geen meisje-meisje, maar dat is heel iets anders dan het gevoel te hebben dat mensen nog wel eens zouden kunnen twijfelen of je niet stiekem een man bent die in een vrouw is getransformeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deprinsesopdeerwt vind het echt heel erg naar voor je. En je verhaal is voor mij ook zo herkenbaar. De onzekerheid, de rot opmerkingen.

Ik denk echt dat je je zelf ook de tijd moet geven om "geestelijk en gevoelsmatig" te herstellen. Het is ook allemaal niet niks. Het is een rollercoaster waar je in zit. Geef je zelf de tijd.  Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast Deprinsesopdeerwt

Hey @Evah, lief dat je het vraagt! Het gaat wel oké, begin langzaamaan aan de borsten te wennen. Vind ze nog steeds aan de kleine kant, maar niet dusdanig dat ik nogmaals onder het mes wil. Schrok me laatst wel rot: lag zonder bh aan op m'n rug en dan zakken ze dus naar de zijkanten van m'n lichaam. Nou, zoiets had ik nog nooit gezien! :o Voorheen was er weinig borst om te zakken, dus dan viel het niet op dat er dan dus een enorme afstand tussen beide borsten ontstaat :P

 

Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deprinsesopdeerwt Haha ja dat is heel gek! Ik heb 's nachts meestal nog een sportbh aan, voelt zo gek zonder.

Met mij gaat het heel goed, ik ben er al aardig aan gewend. Maarrr... ik vind het nog wel harde ballen, hoop zo dat ze nog wat zachter gaan worden. En ze zijn ook best ongelijk nu, rechts is al veel meer gezakt. Zijn ze bij jou ook zo hard? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Evah Ze zijn nog niet lekker zacht nee, wel al zachter dan in het begin. Ze bewegen dus wel als ik op m'n rug lig of op m'n zij ga liggen, maar als ik spring of loop nog niet echt. Heb jij al je gevoel al terug? Bij mij wil de rechtertepel nog niet en heb ook nog wel wat gevoelloze of bijna gevoelloze plekken hier en daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik ook. De onder en zijkant zijn nog steeds gevoelloos. Ik heb 19 oktober mn nacontrole, ik ben benieuwd wat hij zegt over het verschil. Hoop natuurlijk dat ie zegt dat het heel normaal is en zeker nog goedkomt ;-). Jij al nacontrole gehad??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Op ‎27‎-‎10‎-‎2017 om 11:18 zei Mee:

@Deprinsesopdeerwt, ik heb net even je verslag gelezen en zou ook graag in je album willen kijken :) ik word ook in dec door dr klein geopereerd. Ik zou eerste door dokter fresow geopereerd worden maar daar las ik achteraf zulke negatieve verhalen over dat ik niet meer door hem geopereerd wilde worden. 

Mag ik misschien vragen wat je over hem gelezen hebt? Ik wilde namelijk ook door dr Fresow geopereerd worden.. maar kan tot nu toe niets negatiefs vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.