Ga naar inhoud

Deprinsesopdeerwt : 31 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland kliniek


Gast Deprinsesopdeerwt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 7-8-2017 om 12:25 zei Deprinsesopdeerwt:

@Annette1975 en @Jojo83 Ik heb jullie toegevoegd.

 

@roosje9 Wat een ontzettend lief bericht van je :53: Ik ben blij om te lezen dat je je zo goed voelt bij je beslissing, dat je nu echt achter je keuze kan staan! En wat betreft je schoonouders: van mij hoefde zij het ook niet per se te weten. Had m'n schoonmoeder ingelicht, omdat ik gezien bepaalde omstandigheden even niet anders kon, en zij heeft het weer aan m'n schoonvader verteld (wat op zich wel prettig was, had het aan m'n moeder verteld en zij ook aan mijn vader. Ik had namelijk helemaal niet de behoefte om dit zelf te delen met mijn mannelijke familieleden). Hij snapte het geheel, wat al meer was dan ik had verwacht, alleen zo jammer dat die man z'n mond niet kan houden. Doe echt waar je je goed bij voelt. Mensen hoeven het niet te weten, want het zijn hun zaken niet, maar het kan wel heel prettig zijn om bepaalde mensen wel op de hoogte te stellen. En de rest ziet ze wel verschijnen ;)

 

Vandaag ben ik precies een week po. Vorige week lag ik rond deze tijd bijna op de operatietafel :P Ik blijf erbij: het valt me allemaal 100% mee. Heb even flink last gehad van misselijkheid en een opgezwollen buik en ook nog eventjes iets van duizeligheid en dat rugslapen mogen ze van me hebben. Maar heb gisteren en vannacht prima geslapen, pijn aan m'n borsten heb ik amper, af en toe een steekje maar dat was het. Ze zijn niet telkens meer zo hard als bakstenen, dus de huid trekt ook veel minder. Gevoel heb ik wel alleen nog maar in m'n linkertepel en de onder- en zijkanten van beide borsten zijn nog gevoelloos. Links is ondertussen wat gaan zakken, dus nu ben ik een beetje scheef :P Ik ben nog niet tevreden, vind ze echt nog te klein, zeker als ik kijk naar de foto's. Maar ik moet zeggen dat mijn hoofd ook niet echt fotogeniek is, dus dat dat ook wel zal gelden voor m'n borsten ;) Verder kan ik bijna alles zelf: aankleden gaat redelijk, naar het toilet gaan, opstaan, gaan liggen, dingen open- en dicht maken (met uitzondering van zwaardere lades en deuren), douchen (kan alleen m'n benen en rug niet echt lekker afdrogen), haren wassen. Het voornaamste wat ik nog merk van de narcose is enorme haaruitval, maar verder voel ik me prima.

 

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Inderdaad erg jammer van het doorgeklets, blijkbaar is het erg sensationeel :p.  

Wat fijn om te lezen dat het je zo meegevallen is en dan vooral de pijn. Het ongemak is er nu eenmaal toch wel, maar zo min mogelijk pijn is wel een cadeautje! Super fijn. Ik probeer trouwens al een tijdje je foto's te zien, maar op een of andere manier kan ik niks zien op je profiel. Ben zo mega benieuwd naar de ontwikkeling van je borsten! Dan kan ik gelijk een beetje meekijken. Wat gek eigenlijk dat dat zo verandert hè, hoe het dus gaat "zakken" en uiteindelijk zijn goede vorm krijgt. Ook daarom ben ik benieuwd naar je foto's, ook omdat je zegt ze nu nog wat klein te vinden. Wellicht dat dat dat meevalt als ze gesetteld zijn straks! En uiteraard moet je ook bedenken dat je nog een bh aan hebt (ten minste, mocht je dat willen). Een bh kan veel moois doen voor je borsten! 

Ook fijn om te lezen dat je al steeds meer kan, dat geeft mij ook hoop :) Misselijkheid etc. na de narcose, het rugslapen en al die andere ellendige bijkomstigheden moeten we dus maar voor lief nemen... Haaruitval lijkt me wel vervelend, ik heb nu altijd al last van veel haaruitval (vooral na het douchen, je kan een trui breien van wat er in mijn haarborstel achterblijft). Heb je rust ingebouwd voor jezelf zo na de operatie, of moet je weer aan het werk binnenkort? Ik hou je herstel in de gaten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@roosje9 Wat raar dat je de foto's niet kan zien. Heb het nog even gecontroleerd, maar je staat toch echt in de lijst met mensen die toegang hebben. Doe je het volgende?

 

Laptop: ga naar mijn profiel, klik onder de afbeelding van de bloemen op 'Albums' en dan ben je er.

Mobiel: ga naar mijn profiel, scroll wat naar beneden totdat je 'Activiteit' ziet staan, klik daarop en dan kan je op 'Albums' klikken.

 

Voorlopig hoef ik niet te werken, maar er komt wel weer een hele stressvolle periode aan waar ik ontzettend tegenop zie. Voor nu heb ik veel rust, omdat mijn man deze week nog vrij is, daarna moet ik echt zorgen dat ik rust neem. 

 

Je hebt absoluut gelijk: geen pijn hebben is echt een cadeau. Verhaarde voor de narcose ook al als een shetlanspony en dat is er zeker niet minder op geworden, maar goed, als dat alles is teken ik ervoor ;) 

 

Laat je me even weten of het lukt met de foto's zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Vandaag even een dipje. Niet fysiek, want heb nog altijd amper pijn, afgezien van zo nu en dan een steekje, maar mentaal. Ik wil te veel te snel. We zijn nu ruim een week verder en had echt gedacht dat ik me anders over mezelf zou voelen, maar het is natuurlijk onrealistisch om te denken dat onzekerheid over mezelf die ik in jaren heb opgebouwd binnen een weekje weg is. Psychisch raakt het me hoe erg ik in de knoop kan zitten met mezelf. Het borsten gedeelte is nu redelijk opgelost (al mogen ze echt wel nog iets groter), maar nu merk ik hoe veel andere dingen, zowel qua uiterlijk als qua innerlijk, me dwars zitten. Verandering kost tijd en dat weet ik, ik schrok vandaag gewoon van mijn stemming, zo gemeen over mezelf denken, bah. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Deprinsesopdeerwt, vervelend dat je een minder dagje hebt. Hoort er wel bij helaas, en het is waar wat je zegt; die onzekerheid is niet in een weekje weg. 

Weet je wat mij helpt als ik me even down voel? Op internet naar mooie bh's en bikini's zoeken en bedenken dat ik dat binnenkort aan kan en dat het nog mooi staat ook!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kop op meis, het gaat om wie je bent en niet je cupmaat . Je bent een waardevol persoon en daarom heb je goed voor je zelf gezorgd en een BV gedaan toch? Omdat je het waard bent om je mooi te voelen. Alleen dat het even tijd kost om de oude onzekerheden te verwerken is logisch en kost tijd, komt goed en vergeet niet te genieten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Wens2017, @Evah en @Henrique, dankjulliewel voor de lieve woorden :53: Het rare is dat het niet eens die borsten zijn waardoor ik vandaag zo'n dip heb. Afgezien dat ik ze nog wel iets groter zou willen ben ik blij dat ze erop zitten. Het voelt meer alsof nu mijn onzekerheid over m'n borsten is verholpen, andere onzekerheden meer de kop op gaan steken. Die onzekerheden waren er altijd al wel, maar vandaag staken ze toch wel even flink hun nare kop op. En het is een fase, ik heb wel vaker dat ik dagen heb dat ik me de lelijkste vrouw ooit vind en de volgende dag vind ik mezelf weer leuk. Ik schrok vandaag gewoon erg van die lelijke gedachten over mezelf, juist omdat ik meer zelfvertrouwen had verwacht na de operatie. Maar zoals ik al zei: ik denk jaren aan onzekerheid in een weekje op te kunnen lossen en zo werkt het gewoon niet. Morgen weer een dag zullen we dan maar zeggen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

Vandaag even een dipje. Niet fysiek, want heb nog altijd amper pijn, afgezien van zo nu en dan een steekje, maar mentaal. Ik wil te veel te snel. We zijn nu ruim een week verder en had echt gedacht dat ik me anders over mezelf zou voelen, maar het is natuurlijk onrealistisch om te denken dat onzekerheid over mezelf die ik in jaren heb opgebouwd binnen een weekje weg is. Psychisch raakt het me hoe erg ik in de knoop kan zitten met mezelf. Het borsten gedeelte is nu redelijk opgelost (al mogen ze echt wel nog iets groter), maar nu merk ik hoe veel andere dingen, zowel qua uiterlijk als qua innerlijk, me dwars zitten. Verandering kost tijd en dat weet ik, ik schrok vandaag gewoon van mijn stemming, zo gemeen over mezelf denken, bah. 

 

Hee meis. Allereerst vind ik het knap dat je jezelf zo goed kent en dat je je gevoelens probeert te relativeren. Het is inderdaad heel logisch dat je "er nog niet bent" na een week, want precies wat je zegt is je zelfbeeld en vooral je zelfperceptie niet zomaar veranderd. Ik denk wel dat het een heel goed begin is dat je je zo bewust bent van wat je voelt en dat je kritisch probeert te kijken naar of je dat wel of niet gegrond vind. Als ik het zo hoor, vind je het vooral moeilijk om te merken dat je het er zo moeilijk mee hebt. Daardoor word je wellicht veel strenger voor jezelf dan nodig is en misschien gaat de "focus" nu zelfs wel naar andere dingen (innerlijk/uiterlijk) dan je borsten, omdat de borsten nu zijn "opgelost", snap je wat ik bedoel? Op die manier is er altijd wel iets waar je jezelf mee kwelt/straft en waar je dus negatief over nadenkt. Ik denk echt dat het heel goed is dat je ziet wat er gebeurt in je hoofd, zodat je het kan herkennen wanneer je jezelf te kort doet met negatief denken over jezelf. Maar bedenk ook dat het helemaal niet gek of vreemd is dat je je zo voelt, dit kost eenmaal tijd. Wees lief voor jezelf, gun jezelf de tijd om te herstellen en vooral om je fijn te voelen in je lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@roosje9 Het voelt inderdaad alsof ik nu iets anders heb aan onzekerheid om uit te vergroten. Het borstenprobleem is geen onzekerheid meer, dus hup, naar het volgende punt! Gelukkig gaat het nu wel weer iets beter. Ben altijd wel wat onzeker geweest over m'n uiterlijk, er zijn heel veel dingen die ik zo zou veranderen en ik heb de ontzettend irritante neiging om mezelf altijd met anderen te vergelijken. Compleet nutteloos natuurlijk. Best apart eigenlijk, want eigenlijk ben ik verder best tevreden met mezelf, ik vind mezelf best een lollig mens en die onzekerheid komt echt in vlagen. Maar goed, het is ondertussen weer iets zonniger in mijn hoofd, dus we gaan weer de goede kant op! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Morgen ben ik twee weken po. Heb ondertussen echt nergens meer last van, op af en toe wat getrek na in m'n borsten. Ben denk ik iets te fanatiek bezig weer dingen op te pakken en dat voel je. Ik begin nu ook te vervellen. Overal waar bij de operatie iets van tape, stickers en plakkers hebben gezeten begint nu te jeuken en te vervellen. Het geknerp onder de huid wat ik op dag 1 voelde en het gebubbel in de rechterborst wat daarna kwam, is al een tijdje weg. Niet meer misselijk of duizelig en ze beginnen er ondertussen zowaar een beetje leuk uit te zien!

 

Zojuist even een oude bikini gepast: het was geen succes, veel te klein, dus dat is een goed teken ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deprinsesopdeerwt Herkenbaar om te lezen: bij vlagen onzekerheid en rotgevoelens over jezelf en alles wat los en vast zit :p. Daar ben ik ook ééntje van, dodelijk vermoeiend om zo'n brein te hebben hè? Merk ook nu zo vlak voor de operatie dat mijn hoofd nog steeds kan tollen en piekeren, maar ik hou me maar vast aan de gedachte dat ik dat straks na de operatie niet meer is (dan is het ten slotte gebeurd). Zoals ik je al eens eerder had geschreven heb ik vooral last van de buitenwereld en het taboe wat er heerst op borstvergrotingen (althans zo ervaar ik het, mede door vooroordelen en stereotype etc.). Ik probeer dat wel van me af te zetten en wat meer bij mezelf te blijven, maar dat is niet altijd makkelijk! Ik zie dit proces van de bv dus ook maar als een soort ontwikkeling voor mezelf: wat harder worden en wat minder bezigzijn met de mening van anderen. 

 

Goed om te lezen dat je gestaag herstelt, weinig last meer hebt en weer een beetje op de been bent! Zo wordt het steeds leuker ;) En tijd voor nieuwe bikini's  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Vandaag 2 weken po, dus maar eens de pleisters eraf gehaald. Deed geen zeer, de wond is dicht, maar rechts zijn de knoopjes van de hechting nog wel erg zicht- en voelbaar. Heb ook het idee dat de wond (nog) niet helemaal in de borstplooi zit (@Evah en @best_boobie, als jullie naar de foto's in mijn album kijken, wat denken jullie daarvan?), zeker als ik sta is de wond erg goed zichtbaar vanaf het vooraanzicht.

 

Voor de rest gaat het prima. Mijn man is weer aan het werk, dus ik moet mezelf weer zien te redden en dat gaat wel goed. Heb zelf nog een tijdje vakantie, dus kan nog even lekker rustig aandoen (en als ik dat niet doe, roepen m'n borsten me gelijk terug door keihard te worden ;)).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Evah Ben heel benieuwd hoe ver ze nog gaan zakken. Ga vanavond weer even foto's maken (of nou ja, mijn man), kan ik misschien wat beter het verschil zien met een week geleden.

 

Ik dacht serieus dat dat op je zij slapen pas weer mocht vanaf 4 weken, maar ik keek net even in m'n aantekeningen van het consult, en het is inderdaad 2 weken. Merkte vannacht wel dat m'n lichaam de neiging had om op de zij te willen rollen en heb ook barstende rugpijn gehad vannacht, dus misschien dat ik het vannacht eens ga proberen, op m'n zij slapen (wel een beetje eng, ben bang dat ze vervormen ofzo). Slaap jij al op je zij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Zojuist met bh en borstband en al onder de douche gestapt :blush: Ik had het echt niet door. Mijn man lag letterlijk op de grond van het lachen toen hij maar daar zo beteuterd in die douche zag staan :45: Maar goed, na het douchen viel me op dat er onder mijn littekens aardig wat (verticale) plooien zitten (rechts zitten er drie, links geloof ik maar één). Meerdere mensen die hier toevallig ervaring mee hebben? @best_boobie, weet jij misschien wat dit is en of dat ergens de komende weken nog weg gaat trekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deprinsesopdeerwt je mag zeker op je zij slapen hoor, enkel de borsten nog ondersteunen met een kussentje. heb ik nog gedaan tot ik 6 weken was voor alle zekerheid. maar je zal voelen hoe goed het aan je rug doet, al is het maar even, zo te kunnen liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

Zojuist met bh en borstband en al onder de douche gestapt :blush: Ik had het echt niet door. Mijn man lag letterlijk op de grond van het lachen toen hij maar daar zo beteuterd in die douche zag staan :45: Maar goed, na het douchen viel me op dat er onder mijn littekens aardig wat (verticale) plooien zitten (rechts zitten er drie, links geloof ik maar één). Meerdere mensen die hier toevallig ervaring mee hebben? @best_boobie, weet jij misschien wat dit is en of dat ergens de komende weken nog weg gaat trekken?

Nog niet helemaal wakker geweest? :45:

 

Ik sliep na 2 weken weer op mijn zij maar wel met behulp van een voedingskussen. Dat ding was mijn beste vriend tot 7 à 8 weken po :P Ik probeerde gewoon iedere keer een stukje meer/langer op mijn zij te draaien.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

Zojuist met bh en borstband en al onder de douche gestapt :blush: Ik had het echt niet door. Mijn man lag letterlijk op de grond van het lachen toen hij maar daar zo beteuterd in die douche zag staan :45: Maar goed, na het douchen viel me op dat er onder mijn littekens aardig wat (verticale) plooien zitten (rechts zitten er drie, links geloof ik maar één). Meerdere mensen die hier toevallig ervaring mee hebben? @best_boobie, weet jij misschien wat dit is en of dat ergens de komende weken nog weg gaat trekken?

Kan het zijn dat die plooien "mondor's cord" is? Heb geen idee wat de Nederlandse vertaling is maar schijnt af en toe voor te komen na een BV en trekt gewoon weer weg. Ik heb hier een linkje naar een website waar ook een foto bij staat en uitleg (in Engels) dat je even kan kijken en misschien stelt het je gerust.

http://www.simplybreastimplants.com/breast_augmentation_risks/mondors_cord.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
28 minuten geleden zei Henrique:

Kan het zijn dat die plooien "mondor's cord" is? Heb geen idee wat de Nederlandse vertaling is maar schijnt af en toe voor te komen na een BV en trekt gewoon weer weg. Ik heb hier een linkje naar een website waar ook een foto bij staat en uitleg (in Engels) dat je even kan kijken en misschien stelt het je gerust.

http://www.simplybreastimplants.com/breast_augmentation_risks/mondors_cord.html

 

Ja, zo ziet het eruit, echt precies zo! En dan 1 op links en 3 op rechts. Doet inderdaad totaal geen pijn, het voelt vooral gewoon een beetje raar, van die hobbeltjes. Was al bang dat ze te strak hadden gehecht ofzo. Dankjewel voor de link :D Hoe is het ondertussen met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het deze simpele diagnose is, dit trekt weer bij.
Ik heb vandaag een album gemaakt met de voorsituatie en foto van vandaag.

Poeh wat een verschil, daar word ik helemaal blij van en neem die zere rug van het slapen, het opgeblazen gevoel en zo af en toe die pijnlijke steek op de koop toe ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

 

Ja, zo ziet het eruit, echt precies zo! En dan 1 op links en 3 op rechts. Doet inderdaad totaal geen pijn, het voelt vooral gewoon een beetje raar, van die hobbeltjes. Was al bang dat ze te strak hadden gehecht ofzo. Dankjewel voor de link :D Hoe is het ondertussen met jou?

Yep idd mondors cord. Gaat vanzelf over :)

En wat betreft je littekens, dat komt ook helemaal goed :35: Heeft gewoon tijd nodig. Ik kan ook enorm jaloers worden op meiden die al na 3 weken een dun wit lijntje hebben haha. Zo is dat bij mij nog nooit gegaan :P 
Dus komt goed, rustig aan hihi.

Sorry voor mijn late reactie.. iets met campingwifi.. #zucht

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.