Ga naar inhoud

Deprinsesopdeerwt : 31 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland kliniek


Gast Deprinsesopdeerwt

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Hannie:

Is je niet iets aangeraden?  Ik heb rond. High profile. Omdat ik niet zoveel cc kon ivm afmetingen van mijn borstkas.  En ze zijn mooi.

Ik ga zo nieuwe foto neerzetten. Ik heb ze nu 4 weken.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Deprinsesopdeerwt

@Hannie Ze zijn zeker mooi geworden:wub: Bij mij gaat er Motiva 350cc in en ik moet dus kiezen tussen Round of Ergonomix. De consulente heeft er wel iets over gezegd, maar ik weet niet precies wat zij zou aanraden. Daar ga ik eens over mailen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Ik heb gemaild met de consulente en zij gaf het volgende aan:

 

"Het is bij de Ultima vooral de gel die net wat anders is en hierdoor duurder. Voor het zicht zal het niet echt anders zijn dan de Plus variant. De Plus verkopen wij standaard en wij adviseren eigenlijk nooit de Ultima, omdat die ook gelijk een stuk duurder is. Hierdoor heb ik dus ook nog geen resultaten gezien met de Ultima gel. Het is je eigen keus. De Plus is goedkoper en net zo goed als de Utlima, het is alleen zoals ik al zei dat de gel net wat anders is."

 

Ik moet zeggen, het maakt de keuze er niet makkelijker op:( Ik vind het moeilijk om te bepalen wat mij nou zal geven wat ik echt wil. @best_boobie en uiteraard ook alle andere dames, wat denken jullie? Hieronder plaats ik wat ik graag wel en wat ik absoluut niet wil:

 

Wel:

  • Natuurlijk ogende borsten
  • Minimaal een c-cup
  • Borsten die zacht aanvoelen
  • Borsten die meebewegen (bijvoorbeeld, als je de trap oploopt, dat ze dan meewiebelen zeg maar)
  • Zonder bh kleding aankunnen
  • Decolleté

 

Niet:

  • Ballonnen
  • Borsten die slap lijken te hangen

 

@KoKo, jij hebt mijn droomborsten, om even een beeld te vormen van wat ik graag wil.

 

Nog even ter beeldvorming: ik ben 1,71m, 52kg, heb nu een 70AA en ga sowieso voor Motiva implantaten 350cc. De vraag is alleen of ik Round (dus gewoon ronde prothesen gevuld met ProgressiveGel Plus) ga nemen of Ergonomix (ook ronde prothesen, maar gevuld met ProgressiveGel Ultima, een gel die zorg dat een ronde prothese zich meer gedraagt als een anatomische prothese, dus dan is de bovenkant ook minder gevuld als ik het goed heb).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhhh zo lief:blush: 

 

Houd er rekening mee dat bij ronde protheses dp geplaats altijd de spier op je protheses drukt waardoor het ballonen effect dus weg valt.

Ik denk dat 350cc echt heel mooi bij je gaat worden! Omdat je ook zo tenger bent als ik alleen jij bent iets langer.

 

Mijne wiebelen ook mee op de trap en zijn nu ook al zachter. Maar vind dat harde ook wel lekker hoor. Zit tussendoor op werk af en toe toch tevoelen of er op tedrukken. I love nep boobs haha ben er nog elke dag mee bezig e elke dag blij mee.

 

Ik heb er niet zoveel verstand van omdat ik me meer heb verdiept in de Mentor protheses en een hardere gel heb.

Ik zou dus ook voor de ProgressiveGel Plus gaan. Straks is de gel tezacht en krijg je minder volume (decollete) omdat de spier het sneller plat drukt. Nu denk ik even hardop.

 

Ondanks cohese 2 voelen ze nog steeds zacht aan plus het schommelt als ik spring haha. 

 

Moeilijk he kiezen.

Ik werk ook helemaal gek.

Heb je al een datum? Ben nu even op werk in me pauze dus heb even niet verder gekeken.

Zal vanavond even kijken. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@KoKo Dat balloneffect is dus hetgeen waar ik het meest voor vrees (en mijn man ook. Hij gunt mij dit van harte, staat voor de volle 100% achter deze beslissing en snapt dat ik het geheel voor mijzelf doe, maar hij is, net als ik, als de dood dat het eruit gaat zien als een barbiepop). Jij hebt dat balloneffect niet ( @Hannie, jij ook niet trouwens).

 

@KoKo Draag jij wel eens kleding zonder bh? En weet jij nog wat jouw borstbreedte was (die van mij is 10,5cm aan beide kanten). Dat kiezen is inderdaad echt een ding, word echt gek van mezelf:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me aan bij koko, maar wil wel even inhaken op het fabeltje dat als je een bv gehad hebt, dat je dan bh loos door het leven kunt..

Dat kán uiteraard, maar alleen als je na enkele jaren dikke knieën wilt hebben.

Het advies is eigenlijk om altijd een bh te dragen ook als je strapless kleding draagt!! Er zijn hele goede strapless bh's te koop, die goed ondersteunen.
Uiteraard kun je wel eens een enkele keer naar een feestje met een mooie jurk, zonder bh, of alleen met plakbh, zodat ze niet alle kanten opzwiepen, maar houd er rekening mee, dat als je in de avond thuis, of zelfs hele dagen rond gaat hobbelen zonder bh, dat je borsten sneller minder mooi worden.

 

Je krijgt met de standaard gebruikte motiva geen ballen hoor. Is een hele mooie prothese, en als de gel zachter is, valt hij ook meer als een druppel. Dus zou me daar eigenlijk niet te veel zorgen over maken :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@best_boobie Dankjewel voor je reactie. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de ballen (:44:;)) verstand heb van bh's. Ik koop nu elke keer de kleinste maat met de meeste vulling zodat het nog een klein beetje lijkt alsof er iets zit onder m'n shirts. Maar dat is goed om te weten (al lijkt het me sowieso niet heel comfortabel om altijd zonder bh rond te hobbelen, en trouwens, ik werk in een sector waar het uiterst ongepast is om met tepels die door shirts heen steken rond te lopen). Maar een keer een laag uitgesneden jurk of een jurk met een open rug, ja, dat lijkt me nou wel eens tof om aan te kunnen doen. Moet ik me toch maar eens gaan verdiepen in wat voor soorten bh's er allemaal zijn (goh, wat vervelend nou;)).

 

Als ik het allemaal zo lees en ook na zo'n beetje elke uithoek van het internet afgezocht te hebben, dan is de Motiva Round (dus met de ProgressiveGel Plus) misschien toch wel gewoon wat ik zoek en moet ik niet zoveel twijfelen. Dokter Fresow raadde de Motiva Corsé 350cc aan, dus misschien dat ik daar maar gewoon bij moet blijven.

 

En ik maar denken dat een borstvergroting, afgezien van de operatie, redelijk stressvrij zou zijn:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

 

En ik maar denken dat een borstvergroting, afgezien van de operatie, redelijk stressvrij zou zijn:45:

 

:45: Fout gedacht!!! ;) 

Als je een mooie strapless wilt tzt, onthoud dan de 'Wonderbra Lace'. Daar zijn enkele versies van, maar kun je me tzt wel naar vragen als je het niet kunt vinden :)

Plakbh's krijg je bij de hunkemoller. Die gaan wel maar tot cup D en moet je na het dragen meteen schoon maken (dus niet eraf trekken, neerleggen tot morgenvroeg en dan pas afwassen en goed verzorgen, want dan kun je ze beter meteen in de kliko gooien hihi)
Ik heb zelf een cup 70F/G, maar die plakbh's hoeven maar te plakken op een stuk borst he, dus al heb je een cup T, dan kun je ze ook als tepelcovers gebruiken, bij wijze van spreken ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@best_boobie Gelijk even gegoogeld op 'Wonderbra Lace'. Die maten gaan vanaf cup D en dat ga ik met een beetje mazzel gewoon passen ergens later dit jaar! :o:43: 

 

Vanwaar dat die plahbh's zulke diva's zijn dat ze gelijk moeten worden voorzien van wat TLC en niet ergens een nachtje in een hoekje weg kunnen liggen rotten zonder je de volgende ochtend te haten?:155:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

 

 

Vanwaar dat die plahbh's zulke diva's zijn dat ze gelijk moeten worden voorzien van wat TLC en niet ergens een nachtje in een hoekje weg kunnen liggen rotten zonder je de volgende ochtend te haten?:155:

:45: Omdat die krengen dan niet meer plakken :45:

Ze moeten gewassen worden en de folie moet er daarna (zonder drogen) goed op geplakt worden. Doe je dat niet, dan heb je ze gekocht voor eenmalig gebruik, want het huidvet zorgt ervoor dat ze stoppen met plakken.. Ook als de folie er niet goed op zit aan de randjes, plakken de randjes niet meer zo goed de tweede keer :21:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Nou, na heel veel nadenken en onderzoek doen, heb ik toch gekozen voor de Motiva Corsé met ProgressiveGel Plus. Er is gewoon niet genoeg informatie te vinden over de Ultima-variant en daar ga ik me niet aan wagen. Mijn man heeft er wel een beetje moeite mee, die zag de Ultima wel zitten aan de hand van de foto's in de folder, maar dat is slechts één voorbeeld en ik heb hier en online veel meer prachtige resultaten gevonden met de Plus-gel.

 

Nu is het wachten op een datum, waarschijnlijk nog een keertje of 10 van gedachten veranderen (;)), heel veel voorpret hebben en dan is het, als het goed is, begin augustus eindelijk zo ver!

 

@best_boobie, @Hannie en @KoKo, super fijn dat jullie zo mee hebben gedacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag nooit zonder bh.

Vind dat nu nog eng of toch zonde.

Misschien op vakantie een keer maar ik ben niet zo n feestmuts. 

En nu toch beetje het gevoel van ordinair? 

Of bang voor een zwaar gevoel.

Is voor mij niet zo n meerwaarde thuis trek ik toch ook weer lekker mijn po bh weer aan.

 

Iedereen haat die triump maar vind het heerlijk die steun. 

 

Meestal ben ik het na een uur bloot wel zat.:D

 

Spannend meis nu aftellen en nog lekker rondkijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Deprinsesopdeerwt,

 

Ik lees dat je twijfelde over de progressive gel plus en de ultima. Als je foto's wilt zien zou ik eens kijken bij de meiden die naar Verdonck zijn geweest en Motiva hebben (bijv. cicike / lien. / Silvana / Popie / Niunia / Jobje als ik mij niet vergis). Dr Verdonck gebruikt van Motiva de progressive gel ultima. Er is inderdaad (helaas) niet zoveel over te vinden. Wat ik heb begrepen van dr Verdonck: Het is de ergonomix en dat is een ronde prothese waarbij er een 'slimme' gel in zit die meebeweegt. Het zou tussen rond en druppelvorm in zitten als je staat gelukkig, maar wel alle voordelen van de ronde prothesen. Hij kan niet lekken omdat het ook zo'n gummibeer gel is en er zit een blueseal laag overheen geloof ik. 

 

Ik wil je trouwens niet weer aan het twijfelen brengen hoor als je je keuze al hebt gemaakt, maar ik dacht wellicht heb je er nog iets aan. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Hey @Ellen125,

 

Wat lief van je om wat dames te noemen die Ultima hebben! Ik heb gelijk even bij hen allemaal gekeken en het zijn stuk voor stuk prachtige borsten geworden.

 

Ik blijf er huiverig over of Ultima mij zal geven wat ik wil. Moet eerlijk zeggen dat ik het verschil tussen weinig en veel ronding aan de bovenkant (wat volgens mij toch wel een beetje het verschil is tussen de Plus en Ultima gel) bij wie dan ook lastig te zien vind.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

Hey @Ellen125,

 

Wat lief van je om wat dames te noemen die Ultima hebben! Ik heb gelijk even bij hen allemaal gekeken en het zijn stuk voor stuk prachtige borsten geworden.

 

Ik blijf er huiverig over of Ultima mij zal geven wat ik wil. Moet eerlijk zeggen dat ik het verschil tussen weinig en veel ronding aan de bovenkant (wat volgens mij toch wel een beetje het verschil is tussen de Plus en Ultima gel) bij wie dan ook lastig te zien vind.

 

Xx

Graag gedaan hoor!

Ik vind het ook lastig om te zien hoor zeker omdat zij waarschijnlijk niet dezelfde voorsituatie hebben. En ik heb best wel moeite gedaan om wat dames te vinden. Ik denk dat deze prothese nog erg in opkomst is..

Aanstaande dinsdag ga ik nog een keer passen en mijn twijfel uitspreken. Ik neem dan gewoon foto's mee en dan hoor ik wel wat hij te zeggen heeft. Het idee staat me wel aan van Motiva met die slimme gel. Anders zou het bij mij Mentor worden en die is toch wat stugger en breder...

 

Je hebt geloof ik een forum die met een printscreen het verschil laat zien tussen anatomisch/ultimata/rond. Hieronder een link (hopelijk werkt het)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Ellen125 Ik vind het zo lief dat je de moeite hebt genomen om mij die namen door te geven!

 

Die afbeelding ken ik inderdaad en maakt het er eigenlijk, voor mij, nog lastiger op. Want zo op het eerste gezicht zou ik zeggen dat ik de vrouw met de Ultima gelimplantaten het resultaat heeft wat ik wens, maar als ik dan kijk naar bijvoorbeeld de foto's van @KoKo en @Hannie, die beiden een enigszins vergelijkbare voorsituatie hebben, dan vind ik die toch ook echt prachtig.

 

Wil je me laten weten wat het resultaat is van het gesprek van aanstaande dinsdag? En zou ik misschien de foto's mogen zien die je mee gaat nemen (neem aan dat je die meeneemt om de pc te laten zien wat je wensen zijn en of dat haalbaar is met de Ultimagel?)?

 

Zou ik misschien toegang mogen krijgen tot jouw fotoalbum?

 

Nogmaals, echt heel lief en bedankt dat je zo meedenkt :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

@Ellen125 Ik vind het zo lief dat je de moeite hebt genomen om mij die namen door te geven!

 

Die afbeelding ken ik inderdaad en maakt het er eigenlijk, voor mij, nog lastiger op. Want zo op het eerste gezicht zou ik zeggen dat ik de vrouw met de Ultima gelimplantaten het resultaat heeft wat ik wens, maar als ik dan kijk naar bijvoorbeeld de foto's van @KoKo en @Hannie, die beiden een enigszins vergelijkbare voorsituatie hebben, dan vind ik die toch ook echt prachtig.

 

Wil je me laten weten wat het resultaat is van het gesprek van aanstaande dinsdag? En zou ik misschien de foto's mogen zien die je mee gaat nemen (neem aan dat je die meeneemt om de pc te laten zien wat je wensen zijn en of dat haalbaar is met de Ultimagel?)?

 

Zou ik misschien toegang mogen krijgen tot jouw fotoalbum?

 

Nogmaals, echt heel lief en bedankt dat je zo meedenkt :33:

Fijn om tehoren dat je die van mij mooi vind .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje dus altijd fijn als er iemand meedenkt ;)

 

De borsten van Koko vind ik inderdaad ook echt prachtig! En daarom twijfel ik ook wel een beetje of de borstspier ze dan niet te plat drukt. Hoewel ik de borsten van Niunia ook heel mooi vind (in bh zonder kan ik niet vinden)

 

Ik houd je op de hoogte

 

p.s. ik heb je toegevoegd aan mijn album. 

voorbeelden die ik heb opgeslagen zijn de borsten van kook en via instragram van dianagabriels / drtavakoli / brostforstoring_motiva

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei KoKo:

Ahhh wat een lieve complimentjes :blush::blush::blush:

@Hannie nu ben ik ook nieuwschierig:blush:

Ik heb ergens wel foto's staan in dit bericht. Want heb geen flauw idee hoe het anders moet. Maar kan hem nog een keer plaatsen. @KoKo

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa heeeel blij ben er nog elke dag mee bezig. Net nog even een bh gepast een 70F nu al... Maar dat ligt misschien ook aan het merk. Pff een F bizar zeg. We komen van niks haha. En dan nu ineens cup mega haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Oké, ik ben in de war. Ik dacht, laat ik m'n borsten eens opmeten als ik een maximizer aanheb, gewoon even voor de beeldvorming zeg maar (was wel benieuwd welke maat ze zogenaamd zijn in zo'n maximizer). Maar ik kom op exact hetzelfde uit als wanneer ik meet zonder maximizer, dus naakt (80 cm bovenwijdte).

 

Komt dat omdat je bovenwijdte gewoon gelijk blijft, omdat je borsten omhoog worden geduwd en daardoor groter lijken maar niet toenemen in omtrek, omdat de vulling van de maximizer voornamelijk aan de onder- en zijkant zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Deprinsesopdeerwt,

 

Ik ben gisteren bij Verdonck geweest en gevraagd of ik verschil zie tussen een 'normale' ronde zoals bijvoorbeeld Mentor of de slimme gel van Motiva en dat is denk ik de ultima gel (ergonomix). Motiva is dan ietsje natuurlijker maar heel veel verschil zie je niet. Bij een gewone ronde die een wat stuggere gel heeft dan de Ergenomix/Ultima heeft de borstpier iets meer te werken. Maar je krijgt bij beide hetzelfde resultaat. Enkele opmerkingen over de twee:

Motiva Ergnomix: 0,5% kans op kapselvorming, weinig ribbels, blue seal layer en detectie. Voelt heel natuurlijk en fijn aan. Klein litteken omdat implantaat heel soepel is.

Mentor: 3-4% kans op kapselvorming, weinig ribbels, stuggere gel. Gewoon prima.

 

Ik heb beide implantaten vastgehad en vergeleken en vallen allebei in druppel en zie daar geen verschil tussen. Het lijkt mij dus wel logisch wat Verdonck zegt. Bij hem kiezen de meeste dames voor Motiva ergonomix (maar dat was absoluut geen verkooppraatje, want hij wilde dat ik zelf de keuze zou maken hem maakt het niks uit :P)

Mijn voorkeur gaat nu uit naar 275cc Motiva denk ik. Maar een ronde is net zo goed prima, je heb bij beide een natuurlijk overloop en geen ballen. Bovendien heb je bij allebei meer bolling dan bij een anatomische.

 

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk en heb je er iets aan? Verdonck kan het beter uitleggen dan mij hahaha :P 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.