Ga naar inhoud

Deprinsesopdeerwt : 31 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland kliniek


Gast Deprinsesopdeerwt

Aanbevolen berichten

Gast Deprinsesopdeerwt
3 uur geleden zei Hannie:

Gelukkig doe je het voor jezelf en niet voor je moeder. Mijn ouders staan er wel achter en snappen het wel. Mijn moeder heeft in 1977 haar borsten laten vergroten ze had ook een a cup en ook mijn zus heeft het gedaan ook a. En nu ik ook. En binnenkort jij ook. Jou foto gezien. Inderdaad net zo plat als ik was. Vandaag heb ik een bikini gekocht. 75D. Blij!! Hoop dat jij ook gelukkig word als het gebeurd is. Het is het waard meid! 

 

Dat is ook zeker zo. Had alleen verwacht dat ze er meer begrip voor zou hebben (het gebrek aan borsten heb ik van haar). Maar goed, het zij zo, ik trek m'n eigen plan. Ik ben een volwassen vrouw, mijn lijf, mijn leven, mijn keuzes. De enige waarvan het voor mij een vereiste is dat hij erachter staat, is mijn man, en hij steunt mij.

 

Oh, dat klinkt goed joh, 75D! Wat fijn dat je goed bent geslaagd. Hoe vond je het, zo in bikini met je nieuwe borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zou de foto's ook wel graag eens zien. :) Ik heb denkik AA. De laatste bh die ik kocht was een A. In het pashokje vond ik hem redelijk passen. Pas na het betalen op de kassabon gezien dat erop stond 12/13 jaar. :'( Nadien gemerkt dat die toch ook te groot was. Zoals ik hier ook al ergens las valt het bij mij soms ook wel nog mee als ik recht sta. Maar als ik op mijn rug lig voel ik gewoon helemaal niets. Echt alsof ik een jongen ben. Verlang zo naar mooie borsten. En vooral nog om eens mooie BH's en bikini's te kunnen dragen. :)

Hannie, ik ben zo blij voor je! Ze zijn echt al heel mooi nu! :o Geniet er maar lekker van hé :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@jayke Ik zal je toevoegen aan mijn album:) Snap wat je bedoelt. Als ik sta gaat het nog net, maar als ik voorover hang zijn het net twee lege theezakjes, net zoals wanneer ik op m'n zij lig. Als ik op m'n rug lig zijn ze gewoon niet-bestaand. Kan ook echt niet wachten totdat ik geopereerd ben! Draag nu een 70A met maximale vulling, maar is eigenlijk nog te groot. Een bikini moeten dragen vind ik een ramp, want kan geen push-up aan omdat die allemaal te groot zijn en dus kieren aan de bovenkant waardoor je zo naar binnen kijkt. Heb zoveel zin in het kunnen dragen van kleding, lingerie en bikini's die ik mooi vind en niet die ik koop omdat het moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Wat ben ik blij dat ik dit forum heb gevonden! :o Ik las al een tijdje forums op internet over kleine borsten. Waar iedereen dan zei dat je blij moest zijn met wat je had en dat grote borsten ook nie altijd gemakkelijk zijn. Voelde me zo eenzaam en onbegrepen. Met zo goed als geen borsten kun je ook veel kleren niet dragen. Als mn t-shirt niet spant kan ik m'n schoenen niet dicht doen zonder dat 'alles' zichtbaar wordt :P En bh's gapen idd altijd open bovenaan. Nu draag ik enkel nog bh's in een gewoon dun stofje. Maar met de zomer in aantocht zal dat niet meer lukken, zonder dikke truien valt het dan helemaal op dat ik plat ben.
Trouwens bedankt om me toe te voegen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

 

Dat is ook zeker zo. Had alleen verwacht dat ze er meer begrip voor zou hebben (het gebrek aan borsten heb ik van haar). Maar goed, het zij zo, ik trek m'n eigen plan. Ik ben een volwassen vrouw, mijn lijf, mijn leven, mijn keuzes. De enige waarvan het voor mij een vereiste is dat hij erachter staat, is mijn man, en hij steunt mij.

 

Oh, dat klinkt goed joh, 75D! Wat fijn dat je goed bent geslaagd. Hoe vond je het, zo in bikini met je nieuwe borsten?

Ja prachtig!  Ziet er voor jou dus ook hoopvol uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei jayke:

Ik zou de foto's ook wel graag eens zien. :) Ik heb denkik AA. De laatste bh die ik kocht was een A. In het pashokje vond ik hem redelijk passen. Pas na het betalen op de kassabon gezien dat erop stond 12/13 jaar. :'( Nadien gemerkt dat die toch ook te groot was. Zoals ik hier ook al ergens las valt het bij mij soms ook wel nog mee als ik recht sta. Maar als ik op mijn rug lig voel ik gewoon helemaal niets. Echt alsof ik een jongen ben. Verlang zo naar mooie borsten. En vooral nog om eens mooie BH's en bikini's te kunnen dragen. :)

Hannie, ik ben zo blij voor je! Ze zijn echt al heel mooi nu! :o Geniet er maar lekker van hé :)

Dank je wel. Ben nu 13 dagen po de pijn word steeds minder. Ga jij ook voor een bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
15 uur geleden zei jayke:

Precies! Wat ben ik blij dat ik dit forum heb gevonden! :o Ik las al een tijdje forums op internet over kleine borsten. Waar iedereen dan zei dat je blij moest zijn met wat je had en dat grote borsten ook nie altijd gemakkelijk zijn. Voelde me zo eenzaam en onbegrepen. Met zo goed als geen borsten kun je ook veel kleren niet dragen. Als mn t-shirt niet spant kan ik m'n schoenen niet dicht doen zonder dat 'alles' zichtbaar wordt :P En bh's gapen idd altijd open bovenaan. Nu draag ik enkel nog bh's in een gewoon dun stofje. Maar met de zomer in aantocht zal dat niet meer lukken, zonder dikke truien valt het dan helemaal op dat ik plat ben.
Trouwens bedankt om me toe te voegen :)

 

Ik heb inderdaad overal en altijd gehoord dat ik het moet accepteren, dat je niet moet gaan snijden in een gezond lichaam en dat grote borsten ook niet altijd een feest zijn. Dat zal allemaal best, maar ik wil het niet accepteren en ik ben het zat om eruit te zien als een jochie van 11. Als ik me vrouwelijk kleed heb ik het gevoel dat ik doe alsof, het kieren van al die bh's en bikini's en de verschrikkelijke pasvorm van shirtjes en jurkjes ben ik he-le-maal zat. Kortom, ik bepaal zelf wel wat ik doe. Tot ik m'n borsten heb laten vergroten blijf ik de maximizers dragen, daarna worden ze ritueel in de hens gestoken:44:

 

Heb jij al een beetje een idee of je een borstvergroting wilt laten doen en waar/bij wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-3-2017 om 15:08 zei Deprinsesopdeerwt:

 

Dankjewel voor je reactie. Ik vind het zelf best lastig dat ik nu, nu ik echt een concrete stap heb genomen door er met de huisarts over te praten, moet wachten tot er genoeg geld is en een gunstigere periode is aangebroken. Het liefst was ik zes jaar geleden al onder het mes gegaan. Maar aan de andere kant, nu heb ik wel veel tijd om me te oriënteren.

 

Ik heb gisteren gepraat met mijn man. Hij schrok best wel. Hij wist wel dat ik niet tevreden ben met m'n borsten, maar hij wist niet dat het zo erg was. Hij vindt het idee van nepborsten wel eng en is ook bang voor het idee dat ik er dan dus anders uit zou gaan zien, niet meer zoals mezelf en bang dat het zo'n nep Barbiepop-effect zal hebben. Hij steunt me wel hoor, maar vindt het een heel raar idee. En dat snap ik ook wel, ik vind het zelf ook best spannend en ben ook bang voor een overduidelijk nep-effect.

 

Hoe reageerde jullie partners erop (als die er zijn natuurlijk) dat je een borstvergroting wil/wilde?

Ik wil mijn borsten laten liften maar mijn man staat volledig achter me. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, March 15, 2017 om 15:08 zei Deprinsesopdeerwt:

 

Dankjewel voor je reactie. Ik vind het zelf best lastig dat ik nu, nu ik echt een concrete stap heb genomen door er met de huisarts over te praten, moet wachten tot er genoeg geld is en een gunstigere periode is aangebroken. Het liefst was ik zes jaar geleden al onder het mes gegaan. Maar aan de andere kant, nu heb ik wel veel tijd om me te oriënteren.

 

Ik heb gisteren gepraat met mijn man. Hij schrok best wel. Hij wist wel dat ik niet tevreden ben met m'n borsten, maar hij wist niet dat het zo erg was. Hij vindt het idee van nepborsten wel eng en is ook bang voor het idee dat ik er dan dus anders uit zou gaan zien, niet meer zoals mezelf en bang dat het zo'n nep Barbiepop-effect zal hebben. Hij steunt me wel hoor, maar vindt het een heel raar idee. En dat snap ik ook wel, ik vind het zelf ook best spannend en ben ook bang voor een overduidelijk nep-effect.

 

Hoe reageerde jullie partners erop (als die er zijn natuurlijk) dat je een borstvergroting wil/wilde?

Mijn vriend zei, schatje je bent mooi zoals je bent. Ik vind je mooi en voor mij hoef je het niet te doen. Waarop ik hem gezegd heb dat ik het ook niet voor hem doe. Maar voor mijzelf en voor niemand anders. Ik heb ze nu 13 dagen en kan merken dat mijn vriend het nog allemaal eng vind en dat hij bang is dat als hij ze aanraakt dat het mij pijn doet. Hij moet er dus best nog aan wennen. Maar vind ze wel mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

 

Ik heb inderdaad overal en altijd gehoord dat ik het moet accepteren, dat je niet moet gaan snijden in een gezond lichaam en dat grote borsten ook niet altijd een feest is. Dat zal allemaal best, maar ik wil het niet accepteren en ik ben het zat om eruit te zien als een jochie van 11. Als ik me vrouwelijk kleed heb ik het gevoel dat ik doe alsof, het kieren van al die bh's en bikini's en de verschrikkelijke pasvorm van shirtjes en jurkjes ben ik he-le-maal zat. Kortom, ik bepaal zelf wel wat ik doe. Tot ik m'n borsten heb laten vergroten blijf ik de maximizers dragen, daarna worden ze ritueel in de hens gestoken:44:

 

Heb jij al een beetje een idee of je een borstvergroting wilt laten doen en waar/bij wie?

 

Je hebt echt helemaal gelijk. Toen ik het er eens over had met mijn broer zei hij dat als ik geen bh's vind in mijn maat, ik er maar gewoon geen moet dragen. Maar dan zou iedereen de vorm door mn t-shirt zien, en vrouwelijk zou ik me er ook niet door voelen. Niet iedereen hoeft het te snappen hé. Als we zelf maar gelukkig worden met onze keuzes :)
Ik wil graag een borstvergroting laten uitvoeren maar zal eerst nog even moeten verder sparen. Ook ben ik soms bang dat het zou mislukken en dat ze dan nog lelijker worden. Kzou ook heel graag hebben dat ze een beetje voelen zoals echte borsten. En dat ze zoals echte borsten mooi meebewegen als je bv op je rug of zij ligt. Ik vind het zo moeilijk om een beeld te krijgen van hoe het zou zijn. :P Ik ken een meisje die een borstvergroting heeft laten doen en ze zei dat haar borsten na 3 jaar wel nog redelijk hard zijn. Maar mss heeft zij dan cohesie 3 ofzo. Ik heb nog redelijk wat opzoekingswerk te doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Hannie:

Dank je wel. Ben nu 13 dagen po de pijn word steeds minder. Ga jij ook voor een bv?

Ik zou heel graag een borstvergroting laten doen maar moet eerst nog wat sparen en opzoeken. :) Als ik jouw foto's zie kan ik echt al niet meer wachten :o Ik vind het echt heel mooi! Hopelijk gaat je herstel lekker vlug. Wauw, deze zomer kan je lekker in bikini van het zonnetje genieten. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
42 minuten geleden zei jayke:

 

Je hebt echt helemaal gelijk. Toen ik het er eens over had met mijn broer zei hij dat als ik geen bh's vind in mijn maat, ik er maar gewoon geen moet dragen. Maar dan zou iedereen de vorm door mn t-shirt zien, en vrouwelijk zou ik me er ook niet door voelen. Niet iedereen hoeft het te snappen hé. Als we zelf maar gelukkig worden met onze keuzes :)
Ik wil graag een borstvergroting laten uitvoeren maar zal eerst nog even moeten verder sparen. Ook ben ik soms bang dat het zou mislukken en dat ze dan nog lelijker worden. Kzou ook heel graag hebben dat ze een beetje voelen zoals echte borsten. En dat ze zoals echte borsten mooi meebewegen als je bv op je rug of zij ligt. Ik vind het zo moeilijk om een beeld te krijgen van hoe het zou zijn. :P Ik ken een meisje die een borstvergroting heeft laten doen en ze zei dat haar borsten na 3 jaar wel nog redelijk hard zijn. Maar mss heeft zij dan cohesie 3 ofzo. Ik heb nog redelijk wat opzoekingswerk te doen :)

 

Over dat meebewegen las ik toevallig net iets:

 

Borstimplantaten zijn meestal verdeeld in twee categorieën: ronde en anatomische. Maar wat is het verschil? Ronde implantaten zorgen voor een hogere bovenkant en een ‘full-body’ verschijning. Zij zijn de meest voorkomende implantaten en worden gebruikt in bijna 80 procent van alle borstvergroting operaties. Anatomische implantaten worden vaak druppelvormig genoemd, omdat ze zijn ontworpen om de vorm van een natuurlijke borst te simuleren. Hoewel het resultaat van een anatomisch implantaat natuurlijk ogend is, betekent de vooraf gedefinieerde vorm dat het implantaat niet natuurlijk kan bewegen en niet meegaat met de bewegingen van het lichaam.  Het implantaat behoudt dezelfde vorm of de patiënt nu ligt of rechtop staat.

 

Ook las ik iets over de cohesie:

 

Een veel voorkomende misvatting bij patiënten die op het punt staan om borstoperatie te ondergaan is dat cohesiviteit de maatstaf is die de stevigheid van een implantaat bepaalt. Echter, cohesiviteit en stevigheid zijn twee verschillende factoren. Cohesie is de term voor hoe goed de gel van het implantaat bij elkaar blijft. Het is de viscositeit die bepaalt hoe stevig het implantaat voelt.

 

Bron: http://faceland.nl/motiva-implantaten/

 

Dat geen bh dragen gaat 'm bij mij echt niet worden. Ten eerste zie ik er dan uit als een kind, ten tweede kan dan iedereen zo m'n shirt in kijken als ik voorover buig, ten derde vind ik het in mijn werkveld hoogst ongepast om rond te lopen met tepels die zichtbaar zijn onder kleding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
2 uur geleden zei Hannie:

Mijn vriend zei, schatje je bent mooi zoals je bent. Ik vind je mooi en voor mij hoef je het niet te doen. Waarop ik hem gezegd heb dat ik het ook niet voor hem doe. Maar voor mijzelf en voor niemand anders. Ik heb ze nu 13 dagen en kan merken dat mijn vriend het nog allemaal eng vind en dat hij bang is dat als hij ze aanraakt dat het mij pijn doet. Hij moet er dus best nog aan wennen. Maar vind ze wel mooi.

 

Dat zei mijn man ook, dat het voor hem echt niet hoeft. Mijn reactie was dat dat maar goed is ook, want dat had ik mooi niet geaccepteerd;) Nee hoor, mijn man is geweldig en zei ook dat hij volledig achter mij staat en dat hij snapt dat ik het wil doen. Dokter Fresow vroeg bij het consult nog aan hem of ik dit (een borstvergroting) van hem moest doen, maar mijn man gaf gelijk, geheel naar waarheid, aan dat dit echt mijn keuze is en hij en dokter Fresow waren het met elkaar eens dat mijn man van mij houdt zoals ik ben, anders was hij niet met mij samen.

 

Moet wel zeggen dat mijn man ook wel bang is hoor. Hij is bang dat er complicaties zullen zijn, dat ik niet tevreden ben of dat het heel groot uit gaat pakken. Ook is hij bang dat daarna misschien de stap om nog meer aan mezelf te laten doen veel kleiner zal zijn en dat wil hij echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-3-2017 om 10:13 zei Deprinsesopdeerwt:

Eerste consult Faceland - Dokter Fresow

 

Huidige situatie:

  • 70AA/A
  • 52kg
  • 1,71m
  • 26 jaar
  • Slank postuur

Afgelopen donderdag ben ik op consult geweest bij Faceland in Utrecht. De consulente die ik had was Fien van den Broek. Ze was heel aardig en liet mijn man en mij een presentatie zien over hoe een borstvergroting in zijn werk gaat. Daarbij legde ze heel geduldig uit hoe het allemaal precies zit en gaf ze mij alle ruimte om vragen te stellen. Ook liet ze de verschillende prothesen zien (Motiva en Natrella) zodat we deze ook konden voelen. Ik vroeg of ze ook Mentor gebruikte, maar ze vertelde van niet.

 

Vervolgens ging ik door naar dokter Fresow om te meten en passen. Hij vertelde nogmaals welke prothesen ze allemaal hebben, en hij liet mij wél Mentor zien. Zowel hij als Fien van den Broek hebben heel duidelijk verteld wat de voor- en nadelen zijn van de verschillende merken en vormen (anatomisch of rond).

 

Dokter Fresow heeft foto's gemaakt en mij opgemeten. Hij was erg respectvol en begripvol over de situatie en ik vond het een aardige en duidelijke man.

 

Na het meten was het tijd om te passen! Ik kreeg een sportbh aan waar de verschillende maten prothesen in konden met daaroverheen een strak shirt. Dokter Fresow gaf aan dat dit is hoe de borsten eruit zien als je geen bh aan hebt. We begonnen met 300cc, maar die vond ik te klein. Vervolgens 325cc, maar daar twijfelde ik over. Uiteindelijk 350cc en dat voelde goed.

 

Ik heb gekozen voor Motiva 350cc, rond, dual plane. Helaas heb ik geen foto's gemaakt, maar ik ben van plan binnenkort nogmaals op consult te gaan bij Faceland, omdat ik twijfel over de maat. Ik ben bang dat 350cc mij niet het gewenste resultaat gaat geven (in eerste instantie wilde ik een volle C, maar eigenlijk wil ik liever iets groter).

 

Ook heb ik nog zat vragen om te stellen waar ik bij het eerste consult helemaal niet aan gedacht heb. Vond het allemaal best spannend namelijk. Wel heel leuk (jezelf opeens met borsten zien is heel raar:P) en ik kijk ook absoluut niet op tegen de operatie (die ergens in augustus zal zijn, eerder kan ik niet in verband met werk en financiën), maar ben vooral bang dat ik teleurgesteld ga zijn in de maat.

@Deprinsesopdeerwt Ha vrouwke. Was net ff je verhaal aan lezen ( enigste wat ik kan nu na operatie Ha Ha)  wat goed dat je deze keuze gemaakt hebt. 

Snap dat het eng is , was mijn 1e bv ok. Ik heb nu een wissel gehad. Ik was altijd heel erg tevreden met mijn anatomisch implantaten. Had eerst 310cc natrelle en nu met de wissel 440cc van mentor. Tis nog allemaal opgezwollen nu maar ik ga ervan uit dat ze weer net zo mooi worden als mij eerste bv 

mocht je de 310cc willen zien ( voor mijn operatie) laat maar weten voeg ik je toe. Let dan alleen op linkerborst hi hi rechter was dik en opgezwollen ivm kapsel vorming na 15 jaar. :53: 

hoeveel cc had je nu gekozen 350cc?? En operatie datum wel al bekend in augustus 

X x 

mocht je vragen hebben hoor ik het wel x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
37 minuten geleden zei Wuppie:

@Deprinsesopdeerwt Ha vrouwke. Was net ff je verhaal aan lezen ( enigste wat ik kan nu na operatie Ha Ha)  wat goed dat je deze keuze gemaakt hebt. 

Snap dat het eng is , was mijn 1e bv ok. Ik heb nu een wissel gehad. Ik was altijd heel erg tevreden met mijn anatomisch implantaten. Had eerst 310cc natrelle en nu met de wissel 440cc van mentor. Tis nog allemaal opgezwollen nu maar ik ga ervan uit dat ze weer net zo mooi worden als mij eerste bv 

mocht je de 310cc willen zien ( voor mijn operatie) laat maar weten voeg ik je toe. Let dan alleen op linkerborst hi hi rechter was dik en opgezwollen ivm kapsel vorming na 15 jaar. :53: 

hoeveel cc had je nu gekozen 350cc?? En operatie datum wel al bekend in augustus 

X x 

mocht je vragen hebben hoor ik het wel x 

 

Hey meis,

 

Dankjewel voor je reactie. Hoe gaat het nu met je? Al een beetje bijgekomen van de operatie? Vanwaar dat je er eigenlijk voor gekozen had om groter te gaan met je wissel?

 

Ik ben we benieuwd naar je foto's met 310cc! Van welke maat kwam jij toen vandaan?

 

Voor nu staat er inderdaad 350cc. Ik ga sowieso niet kleiner, maar er schijnt helaas ook gewoon simpelweg niet meer in te passen. Inderdaad, in augustus, hopelijk zo vroeg mogelijk in die maand, maar het is nog even afwachten.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deprinsesopdeerwt zal je toevoegen in mijn album. Ik had een kleine b cup maar wel genoeg weefsel om voor de borstspier te doen 

 

en de reden dat ik meer cc heb is ook een beslissing van de plastisch chirurg. Dit omdat er nu meer cc in moest omdat het kapsel wat eruit is gehaald ook weer opgevuld moest worden.

 

Hij gaf aan met 390cc dat ik dan precies dezelfde maat zou krijgen als wat ik toen had voor de operatie :huh: maar ik wilde ze ook een beetje voller en dichter bij elkaar ( spleetje als het kan graag) dus had ie de 440cc ok besteld. Hij zou kijken tijdens operatie welke. Maar ik gaf toen ook aan doe maar als het mooi is en geen porno tieten de 440cc :o en nu moet ik er heel erg aan wennen. Maar komt ook omdat ze nu weer zo opgezwollen enz zijn. Hi hi maar komt hopelijk goed. Dr van Tits vond ze mooi zei ie en ik vertrouw er op dat ie weet wat ie doet :D  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Deprinsesopdeerwt

Vandaag voor een tweede passessie geweest bij Faceland. Ik had een afspraak gemaakt bij de consulente Fien, maar ik had mazzel en dokter Fresow was ook weer aanwezig, net zoals de eerste keer. Fien was bang dat de maten misschien niet helemaal klopte, dus ze had dokter Fresow erbij gehaald. Die legde uit dat we ietsjes breder waren gegaan dan mijn borstkas (mijn borstbreedte is aan beide kanten 10,5cm en de Motiva 350cc is 10,75cm breed) en dat dan prima kan. Vervolgens vroeg ik of het eigenlijk nog groter kan. Dokter Fresow gaf aan dat dat wel kan, maar dat ze dan dus ook breder gaan worden en dat je dan dus kans hebt dat ze lelijk in de weg gaan zitten in verband met je armen. Hij vertelde dat hij van vrouwen die wel flink breder zijn gegaan dan de breedte van hun borstkas eigenlijk altijd bij hem hebben aangegeven dat ze er spijt van hebben omdat ze er last van hebben.

 

Kortom, ik mocht wel groter gaan, maar hij raadde het niet per se aan. En aangezien hij de expert is en ik na het opnieuw passen van de prothesen tevreden was met 350cc, wordt het dus 350cc :D

 

Het passen dus. Ik heb er foto's van staan in mijn album, want het make van foto's en het zeker weten of ik 350cc niet te klein zou gaan vinden waren de redenen dat ik nogmaals op consult wilde gaan bij Faceland. Vorige keer had ik geen foto's gemaakt en daar baalde ik achteraf wel van, aangezien de herinnering zo snel vervaagd. Ook was ik dus bang dat 350cc te klein zou zijn. Ik denk nog steeds wel dat het redelijk snel zal wennen, maar uiteindelijk ben ik toch wel tevreden en wil ik ook niet groter, omdat het dan dus in de weg kan gaan zitten.

 

Hopelijk wordt volgende maand de operatiedatum bekend. Het ligt ook een beetje aan wanneer dokter Fresow op vakantie gaat, dus ik hoop dat dat niet precies in begin augustus is:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

Vandaag voor een tweede passessie geweest bij Faceland. Ik had een afspraak gemaakt bij de consulente Fien, maar ik had mazzel en dokter Fresow was ook weer aanwezig, net zoals de eerste keer. Fien was bang dat de maten misschien niet helemaal klopte, dus ze had dokter Fresow erbij gehaald. Die legde uit dat we ietsjes breder waren gegaan dan mijn borstkas (mijn borstbreedte is aan beide kanten 10,5cm en de Motiva 350cc is 10,75cm breed) en dat dan prima kan. Vervolgens vroeg ik of het eigenlijk nog groter kan. Dokter Fresow gaf aan dat dat wel kan, maar dat ze dan dus ook breder gaan worden en dat je dan dus kans hebt dat ze lelijk in de weg gaan zitten in verband met je armen. Hij vertelde dat hij van vrouwen die wel flink breder zijn gegaan dan de breedte van hun borstkas eigenlijk altijd bij hem hebben aangegeven dat ze er spijt van hebben omdat ze er last van hebben.

 

Kortom, ik mocht wel groter gaan, maar hij raadde het niet per se aan. En aangezien hij de expert is en ik na het opnieuw passen van de prothesen tevreden was met 350cc, wordt het dus 350cc :D

 

Het passen dus. Ik heb er foto's van staan in mijn album, want het make van foto's en het zeker weten of ik 350cc niet te klein zou gaan vinden waren de redenen dat ik nogmaals op consult wilde gaan bij Faceland. Vorige keer had ik geen foto's gemaakt en daar baalde ik achteraf wel van, aangezien de herinnering zo snel vervaagd. Ook was ik dus bang dat 350cc te klein zou zijn. Ik denk nog steeds wel dat het redelijk snel zal wennen, maar uiteindelijk ben ik toch wel tevreden en wil ik ook niet groter, omdat het dan dus in de weg kan gaan zitten.

 

Hopelijk wordt volgende maand de operatiedatum bekend. Het ligt ook een beetje aan wanneer dokter Fresow op vakantie gaat, dus ik hoop dat dat niet precies in begin augustus is:blush:

Op de foto's ziet het er mooi uit!  Komt helemaal goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik had ook 70AAAAAAAAAAA en heb 310 cc gekregen. Vind ze bij mij helemaal niet zo groot. Met zo'n platte voorsituatie als ik heb je gewoon meer cc's nodig om nog een aardige decolleté te krijgen. Denk dat 350cc echt een mooie en "natuurlijke" maat is. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Joy1980:

Hoi, ik had ook 70AAAAAAAAAAA en heb 310 cc gekregen. Vind ze bij mij helemaal niet zo groot. Met zo'n platte voorsituatie als ik heb je gewoon meer cc's nodig om nog een aardige decolleté te krijgen. Denk dat 350cc echt een mooie en "natuurlijke" maat is. :)

Ik ben ook van 75 AA... Met 300cc motiva high profile naar een volle C gegaan. Wat heb jij nu dan @Joy1980

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
6 uur geleden zei Joy1980:

Hoi, ik had ook 70AAAAAAAAAAA en heb 310 cc gekregen. Vind ze bij mij helemaal niet zo groot. Met zo'n platte voorsituatie als ik heb je gewoon meer cc's nodig om nog een aardige decolleté te krijgen. Denk dat 350cc echt een mooie en "natuurlijke" maat is. :)

 

Ik zie dat jij van niets naar 70C/65D bent gegaan. Is dat op zicht of is dat de cupmaat van de bh's die je nu draagt? Ik vind je foto's in ieder geval erg mooi!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Van de week aan m'n schoonmoeder en schoonzus verteld dat ik m'n borsten laat vergroten. Ze waren verrassend positief! M'n schoonmoeder vond het wel spannend en m'n schoonzus vond het vooral stoer dat ik het laat doen:1:

 

Heb iets minder zin in het feit dat dit wel bij de rest van de familie terecht zal komen en die vinden altijd iets over alles wat afwijkt van de norm (iemand die een tatoeage had genomen was al groot nieuws:45:).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hannie Heb als cupmaat 70C / 65D maar ze lijken qua zicht meer op een B-cup. Heb vaker gelezen dat nepperds minder groot lijken dan echte borsten. Op mijn profielfoto draag ik zelfs een push up  :152:

 

@Deprinsesopdeerwt Dankjewel. Ben echt wel blij dat ik nu borsten heb. Alle minderwaardigheidscomplexen waren bij 1 dag p.o. al verdwenen :D Jammer dat ik 1 "scheve" tiet heb maar daar komt verandering in...

 

Niks van aantrekken van je omgeving. GA voor je eigen geluk! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Argh, nieuw dilemma: Motiva Round (ProgressiveGel Plus) of Motiva Ergonomix (ProgressiveGel Ultima). Iemand ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

Argh, nieuw dilemma: Motiva Round (ProgressiveGel Plus) of Motiva Ergonomix (ProgressiveGel Ultima). Iemand ervaring?

Is je niet iets aangeraden?  Ik heb rond. High profile. Omdat ik niet zoveel cc kon ivm afmetingen van mijn borstkas.  En ze zijn mooi.

Ik ga zo nieuwe foto neerzetten. Ik heb ze nu 4 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.