Ga naar inhoud

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic


Gast evi1981

Aanbevolen berichten

Hey Evi,

Zo'n tussenstukjes zou je in België ook wel bij Hunkemöller moeten vinden, maar in Veritas hebben ze ze zeker! :)

Komt ook al lekker dicht bij voor jou, nog veel aftelplezier!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 396
  • Created
  • Laatste Reactie

ja ja het word kort

Juist nog bh haakjes gekocht bij veritas.

Moeten die er dan langs voor tussen of heeft de bh achteraan ook nog een sluiting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!

Spannend, nog 12 dagen! Ik word op dezelfde dag geopereert, maar dan in het Wellness Kliniek in Genk door Dr. L. Visser.

Heb net als jou ook zenuwen of het allemaal wel mooi uit gaat zien! Dat het niet te groot wordt, nep uitziet ofzo haha...

Maar ja, hoort erbij!

Kunnen we in ieder geval samen aftellen :)

succes met de voorbereidingen!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook het enige voordeel aan dat ding haha

Hij heeft zowel een voor als achtersluiting!!!!

Toch gaat de tijd snel hoor, ben nu al weer 2,5 week verder over 1,5 week mag ik hem al uit officieel.

Maar plak er denk ik nog 2 weekjes achteraan. Iig als ik strkas weer aan t werk ben.

En wat Mii zegt is waar, achteraan is het handiger. Al is bij mij de bh te los als ik het verlengstukje er aan vast maak. Het verschil tussen wel of geen tussenstukje is best groot. Ik ben bang dat ik te weinig steun heb als ik hem er tussen zet.

Zit dus voorlopig nog strak ingepakt :(

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Marie het komt inderdaad dichterbij. Leuk om dezelfde datum te hebben kom zeker effe bij je spieken naar het operatieverslagje...

Dacht het wel hoor dat het voor achteraan was, vooraan leek me niet praktisch maar had op een foto gezien dat de bh ook vooraan sluiting had.

Inderdaad een pluspunt aan dat onding :126:

Heb tussenstukje maar voor zekerheid gekocht na hier van sommigen gelezen te hebben...

Was de grote kost niet en heb nogal een grote omtrek...(onder de borst dan toch :10: )

Denk het wel niet de eerste week te gebruiken dan zal ik alles maar goed ingepakt laten...

Goh ik weet niet wat ik mijn zoontje moet vertellen over operatie.

Probeer hem er al op voor te bereiden dat hij beetje rustig zal moeten zijn met de knuffels

Ik heb reuma en spierziekte dus veel last van mijn rug en zo. Heb hem nu maar verteld dat ik iets voor mijn rug moet laten doen anders hoor ik hem op school al bezig: "mijn mama heeft dikke tetten gekregen!!!!" :45:

Het is niet dat men het niet mag weten maar om het nu aan de grote klok te hangen...

Denk wel niet dat ik het lang verborgen ga kunnen houden. Mijn ma gaat hem naar school brengen de dag erna en dan is het weekend maar die dinsdag is het oudercontact dus de juf gaat zeker vragen wat er aan de hand is want die kleie schattebout van mij kan zijn mondje niet houden

Tot morgen alweer ga een filmpje kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Evi,

Ik denk dat je het inderdaad beter op ´je rug kunt houden`. Kinderen flappen er zo van alles uit. haha,

Denk er hetzelfde over als jij. Ik ga er niet om liegen ofzo, maar schreeuw het zker niet vd daken!!

Gelukkig is je zoontje 4, die hoef je dan niet meer te tillen ofzo. Mijn dochtertje is (bijna) 2, dus best lastig op t moment. Heb veel hulp gehad de afgelopen 2,5 week, maar vanaf morgen sta ik er toch echt alleen voor. :unsure:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!

Wat grappig van je zoontje... wel heel schattig! Je kunt inderdaad beter vertellen dat je iets met je rug laat doen. Ga je de leerkracht van je zoontje wel vertellen op het ouderavond?

Ik vind het allemaal super spannend! Morgen is het weer maandag, hopelijk vliegt de week voorbij! Komend weekend is ons laatste weekend met kleine boobs!! :1bouncingboobs:

Heb je wel iemand die je helpt met je zoontje tijdens je herstel?

Fijne avond!!

liefs xxx

marie :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii mijn zoontje is er al 5 hoor maar het is zo een mama's kindje knuffelen en vooral als ik hem van school haal vliegt hij rond mijn nek (dus dat gaat nog een probleem worden...)

Ga het inderdaad maar bij rugverhaal houden.

En Marie, als de leerkracht ernaar moest vragen vertel ik het haar wel hoor, denk dat mijn zoontje toch gaat zeggen dat ik geopereerd ben...

Voor de rest heb ik hulp van mijn man (en mijn ma zal ook bijspringen hier en daar) maar denk wel dat ik nog dikwijls ga vloeken.

Voor het huishouden sta ik alleen in en de opvoeding komt ook bijna volledig op mijn nek dus als ik dit nu uit handen moet gaan geven... en mijn man zal ook vloeken denk ik maar ja zo beseft hij eens ten volle wat ik allemaal doe <_<

Gisteren nog gelachen.

Had foto's genomen van mijn borstjes en deze tussen de borstenplaatjes gezet in mijn pc.

Ineens komt mijn zoontje kijken op pc en hij gaat naar zijn papa "kom kijken papa mama heeft allemaal blote borsten op pc"...Papa komt kijken (wat had je anders gedacht :154: )en ineens de kleine zo (op mijn borsten bedoeld) "kijk papa hoe een kleine borstjes hier" :45::45: lag in een deuk, dat zelfs die kleine het ziet hé... Ja de waarheid komt uit een kindermond he dus het is dringend nodig.

Wat de foto's betreft, heb dit met mijn man besproken en we hebben besloten om ze niet online te zetten. Sorry meiden want ik weet wat ik eraan gehad heb om bij iedereen te gaan spieken.

Maar er zijn teveel collega's, familie, vrienden die mijn datum weten en heb teveel prijsgegeven van naam en woonplaats...

Ik maak nog wel een album aan later maar dan met Bh aan dus dan kunnen jullie toch een beetje meegenieten hé...

Zo weer een lang berichtje en nu ga ik poetsen want begin mijn huishouden een beetje te verwaarlozen door dit forum :blush: en moet toch zien dat het tip top is voor ik binnen ga hé anders heb ik volgende week teveel werk...

Nog 10 dagen te gaan!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi,

Sorry hoor, wist dat je zoontje 5 was, had per ongeluk de 4 ingetikt. Was overigens mijn fout en niet die van Mii haha :38:

Wat grappig dat je zoontje dat zei over die foto´s op je PC.

Als je je foto´s niet online wilzetten is dat jouw keus hoor meid. daar hoef je je niet voor te verontschuldigen.

(al vinden we t best jammer natuurlijk :rolleyes: )

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evi ,

Het begint eraan te komen he , onze grote borsten dag , hihi , hoe gaat het met de zenuwen :rolleyes: ?

Bij mij valt het nog mee maar begin toch al serieus af te tellen , ik kan bijna aan niets anders meer denken :3: .

Ben ook al afscheid aan't nemen van bepaalde kledingstukken die ik achteraf niet meer zal kunnen aandoen maar welke ik wel heel mooi vind :84: maar dat hoort er natuurlijk ook bij he.

Liefs en AFTELLEN MAAR

Nadja :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi.. Tja kinderen zijn altijd eerlijk he!

Al lijkt me het wel moeilijk als je zoontje dat tegen je zegt!

Maaar gelukkig heb je straks grote tieten ;)!!

Jammer dat je geen foto's online zet!

Je zou anders nog een album met wachtwoord kunnen maken en alleen maar aan bepaalde mensen geven?

Maar natuurlijk is het jou keus en die respecteren wij, al vind ik het wel jammer!

Nu kunnen we niet zien wat dr.plovier dit keer voor moois heeft gemaakt ! ;)

Nog even en het is zover !! :D

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadja, hier nog geen zenuwen maar denk er net zoals jij elke dag aan.

Mii,ergens deed het wel pijn maar heb toch tranen gelachen de manier waarop hij het zei en nu dat ik binnen 2 weekjes van mijn kleintjes af ben maakt het ni veel meer uit.

Wat de foto's betreft vind het ook wel jammer zeker omdat ik weet wat ik er zelf aan gehad heb en had ook gedacht aan album met ww maar je weet natuurlijk nooit met wie je te maken hebt.

Zou het nu niet bepaald leuk vinden als bv de broer van mijn man mijn boobies kan bekijken...

Ik ga wel zeker foto's plaatsen na de ingreep maar dan met een bh aan of beetje bedekt met mijn handen zodat jullie toch een beetje mee kunnen genieten...

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi allemaal!!

Het komt wel echt dichtbij nu!!!

Nog maar 5 daagjes...

Heb totaal nog geen zenuwen vind ik heel gek eigenlijk maar twijfel er niet aan dat ik het de dag zelf ga besterven :wacko:

Begin wel zoveel bang te krijgen voor de pijn.

Mag sinds maandag geen medicamenten meer nemen voor de operatie en begin dit toch wel te voelen, elke dag meer en meer pijn en dan de pijn die er nog is gaat bijkomen van de bvg :102:

Twijfel ook of ik nog naar de huisarts zou gaan voor ingreep... heb sinds enkele weken verschrikkelijk pijnlijke borsten vooral als ik ze aanraak.

Denk wel dat dit van mijn spieren voortkomt. De enige keer dat ik dit nog gehad heb was toen ik zwanger was maar heb sinds begin dit jaar een spiraal dus normaal... Stel je voor seg heb zolang gewacht met een bvg tot ik zeker was of ik nog een tweede kind wilde of niet...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi,

Wat vervelend dat je last van pijn hebt.

Ik zelf vond de pijn na de oparatie op zich wel meevallen hoor, mits ik optijd mn pijnstillers nam, dat wel. De nachten waren gewoon rot. Laat t maar gewoon over je heen komen. De 1e dagen zijn t zwaarst, maar ben t nu al weer vergeten :38:

Misschien zijn die pijnlijke borsten iets hormonaals ofzo? Als je een spiraal hebt lijkt een zwangerschap me niet voor de hand liggend, toch...

Ik heb zelf een mirena gehad en had daarbij ook wel eens last van zere borsten....

Succes verder met t aftellen, want idd: het komt nu wel heeeeeel dichtbij!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je spiraal goed zit, dan kan er niks gebeuren, ik zou af en toe wel even een echo laten maken of hij nog goed zit. Mijn moeder, zusje en een vriendin zijn zwanger geworden met spiraal. Die zat dus niet goed. Ik heb er ook 1 maar dit moet wel omdat ik door trombose tijdens mn zwangerschap geen hormonen meer mag dus spiraal (koper) is de enige manier.....of steriliseren maar dat komt nog wel. Ik ben zelf een keer door de gewone pil zwanger geworden heeel lang geleden en mn dochter is door de prikpil heen gezwommen. Ik heb vertrouw anticonceptie dus niet zo, er is altijd een kans dat........

Misschgien even een testje doen voor de zekerheid?

Spannend zeg, het is nu echt bijna zover!!!!Volgende week om deze tijd heb je ze al!!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja normaal kan er niets gebeuren met spiraal he maar je ziet wel wat daffyduck zegt... (bedankt trouwens voor de moed hé!...grapje hoor)

Hahaha ja sorry......maar ik ben toch elke maand weer blij als ik ongesteld ben geworden, ondanks dat de echo uitwees dat ie goed zit. Maar ja, dat komt gewoon omdat er om me heen veel vrouwen zwanger worden door de anticonceptie heen en ik dus ook 2x.....de kans is natuurlijk klein dus gewoon vette pech.

Bij jou zit ie goed hoor, ik voel het :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!

Kan me goed voorstellen dat je je even zorgen maakt als je net nu pijn krijgt bij je borsten. Wat voor spiraal heb je? De mirena? Zo'n kopere? Ik had tot april dit jaar 2 jaar lang het mirena spiraal, maar ben weer op de pil overgestapt omdat ik niet meer ongesteld werd. Is natuurlijk een van de voordelen van de mirena, maar ik zat altijd in de stress dat ik misschien zwanger was hahaha... en zo nu en dan kun ik het voelen tijdens uhm, met mn vriend zijn. Ik ben nooit zwanger geraakt, dus bij mij werkte de spiraal wel goed als anticonceptie. Als ik jou was zou ik toch een testje doen om zeker te weten. Kan geen kwaad en is toch zo gedaan :)

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf pijnlijke / gevoelige borsten als me hormoonspiegel rommelt,dus mischien idd iets van hormonen ja???

en trouwens,ik ben ook zwanger geraakt ondanks ik anticonseptie had hoor,en werd zelfs de 4mnd erop nog gewoon ongie :wacko:

bedankt voor je lieve berichtje in me topic Evi,idd nog maar eventjes he,dan zijn wij,nee ik heb niet echt zenuwen(meer) voor me bv,maar wle voor me buik enzo hoor hihi weet niet wat ik kan verwachten en hou daar niet van.

maar het kotm wel goed hoor,me wissel vond ik al niks voorstellen qua pijn dus dit zal ook wel meevallen dan,enkel van me eerste bv had ik enorm last,dual plane,ik was echt ene pechvogel die weken met pijn heb rondgelopen :unsure:

goed koemn doet het zoiezo hoor,ook met jou,ff door de eerste dagen heen bijten en dan ben je toch blij dat je de stap genomen hebt :6:

greetzz moontje

fijne zondag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.