Ga naar inhoud

Wuppie : 21 maart 2017 : Dr. van Tits : MMC : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Heb alleen nog foto van net voor de operatie en mijn oude implantaten hi hi. Op de foto zie je ook dat mijn rechterborst kapselvorming graad 4 heeft in het verschil van beide borsten. Zag het ok pas dat het zo erg was op de foto. Maar mis ze wel pfff nu alles weer kei groot en dik en zo niet mooi Hi hi. Als ze maar niet te groot zijn :blush: sommige twijfelen aan te klein Ikke nu aan te groot Ha Ha. Maar volgens arts was het mooi maatje. Ik moet da eerst toch s zelf ff ondervinden, vind ze nu iig nog lelijk. Maar was bij mijn eerste bv ook en na paar maanden vond ik ze wel mooi. Dus ...:rolleyes:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 459
  • Created
  • Laatste Reactie

@Wuppie, jij moet een boek gaan schrijven, wat kun je heerlijk schrijven. Heb echt in een deuk gelegen hier, zal ik straks nog vaak aan denken als ik na de operatie moet gaan plassen :-)

Wat fijn dat alles nu rustiger is en je lekker thuis bent; gefeliciteerd met je nieuwe setje! Geniet lekker van alle aandacht en de zorgen thuis, en hopelijk na het weekend weer beetje het vrouwtje. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liefbeestje Ha Ha Thanks zat er net aan te denken om een boek te schrijven. Hi hi  :D Nee geintje. 

Heb goed geslapen vannacht , 2 x wakker geweest om te plassen ( en ja dat lukt nu heel goed) 

sjouwen we heen midden in de nacht samen ... ik voorop krek een oud wijf en manlief achter me met mijn zakjes met drains erin. Tis wa :lol:

7.30 wakker vanmorgen en medicatie ingenomen. ( eindelijk had echt pijn) :angry:

muurtje daarna lekker ontbijt op bed gekregen ( ken ok niet anders) en nu ben ik toch maar naar beneden gegaan op de bank gaan liggen ( hoekbank) en verbazingwekkend ligt dit beter als boven in bed. :D en nu kunnen we tenminste Netflix kijken Yeuh 

 

heb wel meer last van mijn rechterborst als links. Maar ik heb meer het idee dat ik last heb van de drain die daar zit. Doet pijn en steekt soms. Bijna weer tijd voir pijnstillers joepie ( ik leef momenteel op die dingen anders is het niet te doen) 

ik heb alleen nog steeds niet de grote boodschap kunnen doen , zie er ok tegen op want hoe ga ik dat doen :blush: plassen moet ik wel veel dus we wachten wel af :lol:

ik ben wel echt blij als die drains eruit zijn. Ik hoop snel x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Wuppie:

@Liefbeestje Ha Ha Thanks zat er net aan te denken om een boek te schrijven. Hi hi  :D Nee geintje. 

Heb goed geslapen vannacht , 2 x wakker geweest om te plassen ( en ja dat lukt nu heel goed) 

sjouwen we heen midden in de nacht samen ... ik voorop krek een oud wijf en manlief achter me met mijn zakjes met drains erin. Tis wa :lol:

7.30 wakker vanmorgen en medicatie ingenomen. ( eindelijk had echt pijn) :angry:

muurtje daarna lekker ontbijt op bed gekregen ( ken ok niet anders) en nu ben ik toch maar naar beneden gegaan op de bank gaan liggen ( hoekbank) en verbazingwekkend ligt dit beter als boven in bed. :D en nu kunnen we tenminste Netflix kijken Yeuh 

 

heb wel meer last van mijn rechterborst als links. Maar ik heb meer het idee dat ik last heb van de drain die daar zit. Doet pijn en steekt soms. Bijna weer tijd voir pijnstillers joepie ( ik leef momenteel op die dingen anders is het niet te doen) 

ik heb alleen nog steeds niet de grote boodschap kunnen doen , zie er ok tegen op want hoe ga ik dat doen :blush: plassen moet ik wel veel dus we wachten wel af :lol:

ik ben wel echt blij als die drains eruit zijn. Ik hoop snel x x 

Hey, @Wuppie, wat fijn dat je beneden bent. Het is toch anders, he?  Lekker Netflixen!

De grote boodschap komt nog wel, maak je daar niet druk over. 

En ja je kunt inderdaad een boek schrijven, haha.

@Liefbeestje Wuppie belde me gisteren en kregen we de slappe lach:154: (of zoiets) uit armoei maar opgehangen, deed ons vreselijk pijn dat gelach eerder was gekreun:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of niet @Cicike wij doen niet meer videobellen totdat pijn weg is. Ken niet eens mijn neus snuiten. :blush: zeg ok al elke x tegen mijn mannetje dat we niet moeten lachen maar volgens hem genees ik dan beter Whaha :lol: 

 

die word nu al moe van mij ... lekker een week vrij zei ie  hi hi en moet ie nog vroeg eruit omdat ik elke x wa heb en nergens bij kan of erger .. ik kan nog niet zelf overeind komen of opstaan :wacko: maar hij verzorgt me goed hoor de schat 

maar inderdaad blij dat ik beneden zit en niet boven. :wub:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Wuppie:

Heb alleen nog foto van net voor de operatie en mijn oude implantaten hi hi. Op de foto zie je ook dat mijn rechterborst kapselvorming graad 4 heeft in het verschil van beide borsten. Zag het ok pas dat het zo erg was op de foto. Maar mis ze wel pfff nu alles weer kei groot en dik en zo niet mooi Hi hi. Als ze maar niet te groot zijn :blush: sommige twijfelen aan te klein Ikke nu aan te groot Ha Ha. Maar volgens arts was het mooi maatje. Ik moet da eerst toch s zelf ff ondervinden, vind ze nu iig nog lelijk. Maar was bij mijn eerste bv ook en na paar maanden vond ik ze wel mooi. Dus ...:rolleyes:

 

Hey Wuppie, here the same: opgezwollen en dik. Mag ik ook in jouw album kijken? Mijne staan openbaar dus kan je zien hoe het bij mij is. 

Veel meiden op het forum kunnen goed door de zwelling heen kijken en geven aan dat het echt mooi wordt.kan dat zelf nog niet zo goed.  Ben normaal eigenlijk helemaal niet zo onzeker maar merk dat ik me nu wel heel erg aan hun vasthoudt. Dus voor: @BrownieG,@San, @Jaydee, @MamiS, @renaaate , @Mel89 En alle anderen: dankjewel daarvoor! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Pamuk:

Hey Wuppie, here the same: opgezwollen en dik. Mag ik ook in jouw album kijken? Mijne staan openbaar dus kan je zien hoe het bij mij is. 

Veel meiden op het forum kunnen goed door de zwelling heen kijken en geven aan dat het echt mooi wordt.kan dat zelf nog niet zo goed.  Ben normaal eigenlijk helemaal niet zo onzeker maar merk dat ik me nu wel heel erg aan hun vasthoudt. Dus voor: @BrownieG,@San, @Jaydee, @MamiS, @renaaate , @Mel89 En alle anderen: dankjewel daarvoor! :53:

Komt goed.. Geduld hebben hihi is moeilijk voor ons vrouwen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

Of niet @Cicike wij doen niet meer videobellen totdat pijn weg is. Ken niet eens mijn neus snuiten. :blush: zeg ok al elke x tegen mijn mannetje dat we niet moeten lachen maar volgens hem genees ik dan beter Whaha :lol: 

 

die word nu al moe van mij ... lekker een week vrij zei ie  hi hi en moet ie nog vroeg eruit omdat ik elke x wa heb en nergens bij kan of erger .. ik kan nog niet zelf overeind komen of opstaan :wacko: maar hij verzorgt me goed hoor de schat 

maar inderdaad blij dat ik beneden zit en niet boven. :wub:

 

 

 

Heey Wuppie,

 

Fijn dat je weer beneden op de bank kan liggen!

Ok lekker dat je niet meer op die po hoeft van het ziekenhuis:75:.

Maar volgens mij is het best pittig of niet? of is het allemaal wel mee gevallen?

Ik hoor jou over branden:blink:, maar dat is toch om die bloedvaten dicht te schroeien of vergis ik me nou.

Hoop dat je ze snel mooi gaat vinden, en welke BH maat heb je nu aan:D.

Zoveel vragen he hihihi, ooh en ik zie in je album alleen maar 2 zwarte vlakken geen foto's:mellow:.

 

Snel opknappen zodat je weer snel in bikini kan, en sporten XXXXX Lena:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lena76 en nu ?? Ik zie ze nl wel in mijn album. Maar ik moet wel op mijn album klikken anders zie ik ook alleen maar zwarte vlakken. Alleen heek raar hij geeft aan 0 afbeeldingen terwijl er toch echt 5 foto's in staan :o

 

tja tegengevallen ... ik vind het gewoon zeer doen en ik heb er wel last van 

Ik voel echt dat ze binnenin bezig zijn geweest en dat het gewoon beurs is en pijn. En die schijt drains doet zeer vooral rechts ... ik ben echt blij als die eruit mogen :D

x x 

 

drains net geleegd door manlief. Beide kanten 50cc. Yeuh. Hopelijk snel onder de 30cc mogen ze eruit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Wuppie:

@lena76 en nu ?? Ik zie ze nl wel in mijn album. Maar ik moet wel op mijn album klikken anders zie ik ook alleen maar zwarte vlakken. Alleen heek raar hij geeft aan 0 afbeeldingen terwijl er toch echt 5 foto's in staan :o

 

tja tegengevallen ... ik vind het gewoon zeer doen en ik heb er wel last van 

Ik voel echt dat ze binnenin bezig zijn geweest en dat het gewoon beurs is en pijn. En die schijt drains doet zeer vooral rechts ... ik ben echt blij als die eruit mogen :D

x x 

 

Ooh dan zal ik zo nog eens kijken, maar die drains lijken me idd ook geen pretje:mellow:.

Maar ik heb nog steeds mijn 1e BV in mn hoofd, die gaat er ok nie meer uit ok:99:, dus mij lijkt eigenlijk dat het niet erger kan:wacko:(mits alles goed gaat).

Tegenwoordig krijg je een zak medicatie mee en ok antibiotica, ik kreeg de 1e keer niks:98:.

Anders ken ik nog mensen genoeg met medicatie, toen wist ik niks. Paracetamol met codeiene werkt ook goed zegt men (mits ik die mag dan).

Ben moeder van 2, die bevaling 2x was appeltje eitje:45:.

Voel me nu echt zo'n doos, ik heb een hoge pijngrens maar vond dat echt verschrikkelijk.

Maar in april hebben ze bij de Velthuis van die info avonden en we zitten nog te twijfelen welke we zullen gaan, of in Eindhoven of Velp.

Misschien kan ik dan ook alvast een PC aan zn jas trekken om wat te passen/meten opnieuw:45:, heb ik dat alvast gehad:P.

Ik ken mezelf als ik dan besloten heb om ervoor te gaan dan moet het zsm.

Maar weet jij toevallig omdat je nu ook bredere protheses hebt gekregen, kon dat nu omdat het een wissel was?

Omdat bij mijn 1e BV de protheses niet breder konden als 11,5 ik had toen ook een omvang van 70, maar nu heb ik omvang 75 dus misschien kan ik wel een prothese van 12 cm Breedt en dan wordt het ook wat groter:D.

Mijn borsten zijn nu echt natuurlijk gedaan maar gewoon klein, ik wil ook geen borsten die tegen elkaar geplakt zitten ziet er soms zo onnatuurlijk uit (dus een natuurlijke opening zoals ik nu heb wil ik wel houden, alleen voller en groter:67:.

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Wuppie:

@lena76 en nu ?? Ik zie ze nl wel in mijn album. Maar ik moet wel op mijn album klikken anders zie ik ook alleen maar zwarte vlakken. Alleen heek raar hij geeft aan 0 afbeeldingen terwijl er toch echt 5 foto's in staan :o

 

tja tegengevallen ... ik vind het gewoon zeer doen en ik heb er wel last van 

Ik voel echt dat ze binnenin bezig zijn geweest en dat het gewoon beurs is en pijn. En die schijt drains doet zeer vooral rechts ... ik ben echt blij als die eruit mogen :D

x x 

 

drains net geleegd door manlief. Beide kanten 50cc. Yeuh. Hopelijk snel onder de 30cc mogen ze eruit :D

 

Heb net je foto's kunnen zien:43:.

Wat je zegt idd, ze lijken meer rond als antomisch nu ze je in je hand hebt:blink:.

Zouden je oude protheses nog wel 310cc wegen, ben toch wel nieuwsschierig:huh: of ze niet gezweet hebben zoals je soms hoort.

Had jij de eerste keer ook de Mcgan 410MM? ik weet zeker dat je bij je figuur super blij zal zijn met die 440 en 6,2 profile:3:.

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lena76 gelukkig dacht al Hi hi 

ja weet eigenlijk niet of ze nog hetzelfde wegen :D 

ja dit waren ook de mcghan 410mm maar qua vorm Bietje veranderd. Maar ben allang blij dat ze nog heel zijn en er ( ondanks kleur) nog wel goed uitzien  

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Zinin:

Hey meis. Ik wilde even in je album spieken. Maar ik kan er niet in. Xxx

Ik heb je toch echt toegevoegd. Maar je moet wel op album klikken. Dan kun je er echt in. Lena had da ook. Ik weet niet wa da is maar als je erop klikt zie je wel foto s. En je staat erbij. Net gecheckt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wuppie:

Ik heb je toch echt toegevoegd. Maar je moet wel op album klikken. Dan kun je er echt in. Lena had da ook. Ik weet niet wa da is maar als je erop klikt zie je wel foto s. En je staat erbij. Net gecheckt :D

Heb van alles geprobeerd,zelfs de tablet erbij gepakt :118:maar ik snap echt niet op welke manier ik je fotos kan zien. Jammer maar misschien lukt het me later nog wel. 

En als die bank van jouw zo lekker zit/ligt zal ik daar vannacht lekker blijven liggen hoor als ik jou was. Hoop in ieder geval dat je een beetje kan slapen vannacht en dat die drain er snel uit mag. Dat laatste zal wel een opluchting zijn als je ervan af bent. Nog even volhouden.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zinin hmmm echt raar. Want heb @lena76 ook toegevoegd en die kon ze zien. Heb nu ff je naam weggehaald en weer opnieuw toegevoegd :D hopelijk lukt het nu 

 

ff update meteen : net mam en manlief borstband open gemaakt omdat we elke dag de wonden moeten controleren en waar de drains in zitten. En gaasjes vervangen. Volgend hun zag het er super goed uit en netjes. Geen bloed te zien. Dus gaasjes vervangen en weer dicht. 

Volgens manlief Rn mam zijn ze super mooi en niks te groot hi hi fijn om te horen :D

nu weer beneden op bank. Met pijn gaat het alleen rechts nog steeds veel meer als links :o

x z 

 

ps ik voel overal bubbels Ha Ha 

moet meteen denken aan finding nemo 'bubbels ...bubbels ' ( als je film kent snap je wat ik bedoel ) :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Wilma:

 

Hoi Wuppy , ik kan niks zien in je album , maar las verder op dat ik niet de enige ben ?

 

Ben wel benieuwd hoor ,...

Ook niet als je map openklikt en dan verder kijkt. Volgens @lena76 en @Cicike lijkt het alsof er niks te zien is maar hun zien het wel. Weet het anders ook niet. Heb ze er echt in staan. @Desert-Rose weet jij waar dit aan ligt ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, gevonden hihi.
Jij hebt je foto's bij de omschrijving geplaatst ipv in je album.. dus ligt aan jou, niet aan die anderen :P 

Verwijder ff je hele album (dat kun je zelf) en dan zet je het er opnieuw op. Ik heb een hele handleiding geschreven, als je die volgt, moet het lukken ;) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei best_boobie:

Nou, gevonden hihi.
Jij hebt je foto's bij de omschrijving geplaatst ipv in je album.. dus ligt aan jou, niet aan die anderen :P 

Verwijder ff je hele album (dat kun je zelf) en dan zet je het er opnieuw op. Ik heb een hele handleiding geschreven, als je die volgt, moet het lukken ;) 

 

xxx

Oké. Zal s kijken. Vandaar dat ik ze wel zag. Kreeg gisteren ook telkens foutmelding met uploaden miss dat het daarom bij omschrijving staat want anders lukte het niet. 

Ga ff uitzoeken. Mocht het niet lukken hoor je van me x x Thsnks 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Wuppie:

Ook niet als je map openklikt en dan verder kijkt. Volgens @lena76 en @Cicike lijkt het alsof er niks te zien is maar hun zien het wel. Weet het anders ook niet. Heb ze er echt in staan. @Desert-Rose weet jij waar dit aan ligt ?? 

  Hoi hoi , ja ik klik op het zwarte vlak en dan komen ze te voor schijn !

Ja ze ziet goed die kapselvorming bij je ene borst ! en wat ben je slank ! :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma fijn dat je het toch kan zien maar heb begrepen dat ik ze moet verwijderen en anders moet invoeren. Morgen s ff uitzoeken. 

Thanks voor je complimentje :blush: lief :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Wuppie:

@Wilma fijn dat je het toch kan zien maar heb begrepen dat ik ze moet verwijderen en anders moet invoeren. Morgen s ff uitzoeken. 

Thanks voor je complimentje :blush: lief :wub:

ja is wel het beste, anders staan ze gewoon verkeerd hihi

en kunnen ze toch nog openbaar komen te staan op de een of andere manier. Dus ff goed zetten is de beste optie :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wuppie:

@Zinin hmmm echt raar. Want heb @lena76 ook toegevoegd en die kon ze zien. Heb nu ff je naam weggehaald en weer opnieuw toegevoegd :D hopelijk lukt het nu 

 

ff update meteen : net mam en manlief borstband open gemaakt omdat we elke dag de wonden moeten controleren en waar de drains in zitten. En gaasjes vervangen. Volgend hun zag het er super goed uit en netjes. Geen bloed te zien. Dus gaasjes vervangen en weer dicht. 

Volgens manlief Rn mam zijn ze super mooi en niks te groot hi hi fijn om te horen :D

nu weer beneden op bank. Met pijn gaat het alleen rechts nog steeds veel meer als links :o

x z 

 

ps ik voel overal bubbels Ha Ha 

moet meteen denken aan finding nemo 'bubbels ...bubbels ' ( als je film kent snap je wat ik bedoel ) :D

 

pfff   wat een gedoe he ,.. gaasjes vervangen en drains controleren .

Volgens mij lag ik tig jaar geleden langer in het ziekenhuis dan 1 dag .

Fijn door de verpleegkundigen alles controleren , wond verzorgen  etc

 

Fijn dat je man en je mams ze mooi vinden en niet te groot !:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.