Ga naar inhoud

Wuppie : 21 maart 2017 : Dr. van Tits : MMC : Veldhoven


Aanbevolen berichten

  • Reacties 459
  • Created
  • Laatste Reactie

Echt top ja. Net voor eerste x half uurtje samen met man en bully wezen lopen buiten. Ik voel me goed. Echt super :35: eindelijk :D nu lekker op mijn gemak herstellen zonder al te veel pijn want ok daar heb ik bijna geen last meer van nu. Ik vind ze ook mooi voller maar niet te (maar wel duidelijk voller als van te voren Yeuh toch goed gekozen die 440cc ) :43:

Ik ben er blij mee. Nu mooi laten indalen x x 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Wuppie:

Echt top ja. Net voor eerste x half uurtje samen met man en bully wezen lopen buiten. Ik voel me goed. Echt super :35: eindelijk :D nu lekker op mijn gemak herstellen zonder al te veel pijn want ok daar heb ik bijna geen last meer van nu. Ik vind ze ook mooi voller maar niet te (maar wel duidelijk voller als van te voren Yeuh toch goed gekozen die 440cc ) :43:

Ik ben er blij mee. Nu mooi laten indalen x x 

 

Super meid! De ergste is achter de rug, he!:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Cicike:

Super meid! De ergste is achter de rug, he!:136:

Jaaa samen kunnen we weer langzaamaan beetje gaan lopen en benen trainen Hi hi. Bietje rustig aan opbouwen nu :D:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Gizmootje:

Oh fijn zeg draadloos te zijn:D 

geniet van t mooie weer en t goeie nieuws ! 

Ha Ha draadloos das precies het juiste woord :4::152::154: ik lig dubbel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké vandaag toch ff ietjes minder als gister. Mijn tetten staan in brand van binnen. Tenminste zo voelt het en Tis geen fijn gevoel. 

Dus gebeld MMC en aan desert rosé ff gevraagd....heel normaal ;) oké pfff maar nog niet fijn 

 

mag ook gewoon mijn carefix Mary bh aanhouden ( toch ff nagevraagd of borstband niet meer hoeft en dat hoeft niet ) oké ok weer opgelost in mijn kopke :4:

 

bh door mams net laten wassen (speciaal nog neutral wasmiddel zonder parfum gehaald met mam ) en ff borstband nog omgehad .,laten drogen in zon en weer aan ( nieuwe in de kleur wit is onderweg en had gisteren nog ff steriele gaasjes eronder op litteken omdat ik ze nog niet kon wassen omdat ik nog niet wist welke ik moest omruilen :P dus maat L net ook teruggestuurd 

 

lekker wel weer ff met mam met hond wezen lopen. 

Veel kaartjes ontvangen waaronder  deze en die moet ik ff delen moest er zo om lachen. Dus zie foto 

:4:

 

uitslag op billen (flinke rode vlekken en bultjes) komt vermoedelijk van de antibiotica , als donderdag niet minder is ff naar huisarts. Gelukkig jeukt het niet. 

 

Slik alleen nog paracetamol verder niks dus ik hoop dat die stomme vlekken weggaan ( wel blijf dat het op mijn kont zit en niet in gezicht want het ziet er echt niet uit):154:

x x 

 En oh ja ik heb toch echt een spleetje nu Yeuh alleen heb ik ze net ff in spiegel gezien maar ik vind ze echt groot. Tenminste nu. Ik weet dat het bijtrekt maar pffff ik weet nog niet wat ik ervan moet denken :blink:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha grappige kaart, erg leuk!

 

enne Wuppie, ik de grote klager dat ze veeeeeeels te groot waren gewordenbij mij, begin er al aan te wennen, sterker nog, denk dat ik ze zelfs best mooi ga vinden :D

 

Is gewoon even het verschil waar je aan moet wennen en dan dat opgezwollen gebeuren er nog om heen. Nog niet meteen de droomboobies die je in je hoofd had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Pamuk:

Haha grappige kaart, erg leuk!

 

enne Wuppie, ik de grote klager dat ze veeeeeeels te groot waren gewordenbij mij, begin er al aan te wennen, sterker nog, denk dat ik ze zelfs best mooi ga vinden :D

 

Is gewoon even het verschil waar je aan moet wennen en dan dat opgezwollen gebeuren er nog om heen. Nog niet meteen de droomboobies die je in je hoofd had. 

Ja klopt dat zal het wel zijn. Ik ben nu echt ff onzeker erover. Maar dat zal wel goed komen :huh: wilde ze dichter bij elkaar en dat heb ik nu. Zelfs een spleetje. Leek me zo mooi Maar nu lijken ze zo groot of breed of????? Tja geduld :4:

x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie heel herkenbaar hoor! En fijn dat je een spleetje hebt, ik heb een landingsbaan en niet voor een sportvliegtuigje maar echt voor een grote boeing 737! 

 

Maarrrr dat vind ik niet het ergste op dit moment. Ben al lang blij dat ik in een D cup pas want vond ze de eerste week echt veeeeeel te groot en was totaal niet blij ermee. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Ha @Pamuk ja ik ken dat gevoel. Ik weet nog niet of ik het mooi vind moet er miss aan wennen. Nu zitten ze gewoon bijna tegen elkaar als ik sta en niks aan heb. Dus de grootte enz moet ik echt aan wennen. :blink: Vrieg gisteren al aan manlief bevestiging van... en... mooi...?? Niet te groot enz. ??

 

 Hij vond het mooi en Ja zei ie ze zijn groter en voller maar dat wilde je toch ook :huh: 

Euh ....!! ja klopt....echt vrouwen :85: Ha Ha 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo gedoucht. Nah ja eigenlijk in bad gezeten zodat mam mijn haren makkelijker kon wassen. ( blijf toch altijd haar kleine meisje hi hi :D

pleisters vanwaar drains zaten er ook af gehaald ...:huh: zaten vol met opgedroogd bloed. Tetten lekker ingesmeerd bovenop met huid olie (worden ze lekker zacht) dus ik ben weer fris en fruitig. Heerlijk. 

Wel schrok ik vsn mijn huiduitslag echt niet normaal. Dus morgenvroeg om 9 uur ff naar huisarts. Sta echt helemaal op billen vol met rode grote vlekken en bultjes :( word echt niet minder en vind het er verschrikkelijk uit zien :134: 

mam is momenteel heel mijn huis aan poetsen. Wat erg dat je zelf niks kan maar oh wat fijn dat ons mam alles bijhoud en net zo n poetstrees is als ikzelf :D 

en waar ik nie vanaf kom is koud. Pff ik heb het echt heel de dag zo koud :65: vooral handen worden alleen warm met een kersenpit zakje :67:

x x 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker he zo'n douchje! 

 

En wat een luxe dat je mams je huis bijhoudt. Ik heb voor 6 weken de wekelijkse beurt uitbesteed maar met 2 mopsjes moet je eigenlijk elke dag wel stofzuigen, zeker nu ze in de rui zijn. Heb jij dat ook met je bulletje?

 

haha die billetjes van je! Denk een reactie op de medicijnen maar goed om ff te checken. En gelukkig zit het niet op een zichtbare plaats :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wuppie.

Lekker he weer helemaal fris. Voelde mezelf toen ook als herboren. 

 

Kunnen die bultjes niet een nasleep zijn van de narcose? Want dat is wel troep. Zelf had ik veel bultjes op mijn borsten en lees dit ook wel vaker dat dit dus wel van de narcose komt. Misschien komt het bij jou ook wel vd medicijnen of een combi van die twee. Ben benieuwd wat de dokter morgen zegt. 

 

Ben maar zuinig op je moeder..lief dat ze dit allemaal voor je doet :wub:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja morgen weet ik meer. En ja heel blij met mams :D is nu mijn bully uit aan laten. Gelukkig is die nu niet echt in de rui valt mee... @Pamuk oh jij hebt twee mopjes ( beetje familie ):4: 

en @Zinin tja zou kunnen echt raar. En ik vind het er zo niet uitzien krijg er gewoon de kriebels vsn ( lijkt wel op netelroos :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee begint echt ook op mijn armen in holte elleboog. Blij dat ik morgen naar huisarts ga. Heb er een foto van gemaakt. Hopelijk gewoon huiduitslag :wacko: dit is op mijn billen ook maar echt 10x erger en rodere vlekken 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie

 

Dit lijkt op galbulten ( netelroos)  en kunnen dus komen door een reactie op de antibiotica, of een reactie op een bepaalde stof die je tijdens narcose krijgt, maar er zijn ook mensen die het krijgen na bijv ibuprofen, naproxen en andere NSAID'S.

 

Als het jeukt of je het gevoel hebt dat het in de fik staat mag je menthol poeder gebruiken, dit kan geen kwaad en verlicht.

Maar inderdaad maar even goed dat je dit door je huisarts laat beoordelen, heel misschien krijg je antihistaminica of zalf of pillen op basis van corticosteroïden, en dan is het meestal binnen een aantal dagen weg.

 

Wel is het echt zo, wat ik al eerder aangaf, dat je dit echt in een geneesmiddelen paspoort moet vermelden dat je een reactie hebt gehad op.zodat je het middel kunt vermijden.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose ik hoopte al dat je wist wat dit is. En tadaa zo fijn jou antwoord altijd. ( ik dankzij jou altijd minder stress :53:) tja echt erg. Mijn billen als ik die zie krijg ik gewoon uitslag van. 

Zal meteen vragen of de huisarts dit wil noteren :wacko: Thanks mop :53: laat het je morgen weten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Wuppie:

@Desert-Rose ik hoopte al dat je wist wat dit is. En tadaa zo fijn jou antwoord altijd. ( ik dankzij jou altijd minder stress :53:) tja echt erg. Mijn billen als ik die zie krijg ik gewoon uitslag van. 

Zal meteen vragen of de huisarts dit wil noteren :wacko: Thanks mop :53: laat het je morgen weten 

En blijven detoxen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Wuppie:

@Desert-Rose ik hoopte al dat je wist wat dit is. En tadaa zo fijn jou antwoord altijd. ( ik dankzij jou altijd minder stress :53:) tja echt erg. Mijn billen als ik die zie krijg ik gewoon uitslag van. 

Zal meteen vragen of de huisarts dit wil noteren :wacko: Thanks mop :53: laat het je morgen weten 

 

Nou fijn dat ik je gerust kan stellen, 

Inderdaad even laten noteren door je huisarts, zo staat het genoteerd, je kunt het ook nog even doorgeven bij de apotheek, mocht je ooit zoiets van een andere huisarts krijgen, zien hun ook een melding.

 

Hou me inderdaad maar even op de hoogte, het is toch  wat, ga je voor maar 2 bulten, zit je helemaal onder ( flauw :P

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose whahaha ja inderdaad :4::152: 

Wanne feest :154::45:

 

nog een dingetje. Das toch raar ik ben al 2 dgn gestopt met alle medicatie alleen zo nodig paracetamol. En nog breid de uitslag uit. 

Ik heb van naproxen of paracetamol nog nooit uitslag gehad :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.