Ga naar inhoud

Wuppie : 21 maart 2017 : Dr. van Tits : MMC : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Het heeft even geduurd ,flink wat zoekwerk haha maar op m'n tablet is het uiteindelijk toch gelukt . Ik heb je fotos gezien. Je ziet inderdaad goed verschil met de goeie borst en de borst met de kapselvorming. Fijn dat dat nu verholpen is!! Wat grappig ook zo die protheses in je hand die een lange tijd in je borsten hebben gezeten. En wat een figuurtje zeg.....Halleluja..Jaloers . Een paar mooie borsten maken het helemaal af.  :wub:

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 459
  • Created
  • Laatste Reactie
10 minuten geleden zei Zinin:

Het heeft even geduurd ,flink wat zoekwerk haha maar op m'n tablet is het uiteindelijk toch gelukt . Ik heb je fotos gezien. Je ziet inderdaad goed verschil met de goeie borst en de borst met de kapselvorming. Fijn dat dat nu verholpen is!! Wat grappig ook zo die protheses in je hand die een lange tijd in je borsten hebben gezeten. En wat een figuurtje zeg.....Halleluja..Jaloers . Een paar mooie borsten maken het helemaal af.  :wub:

Xxx

 

Ha Ha ja ze staan verkeerd moet ze ff verplaatsen. Morgen ff kijken. 

Maar ja heel apart dat die 15 jaar in me hebben gezeten. En ik hoop dat ik nu ook weer mooie borsten krijg net als mijn oude links Hi hi maar dan iets voller. 

Thanks voor je lieve complimentje ben helaas vaak onzeker over lichaam :blush: x x ga morgen proberen foto's goed te zette 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Pinnetje:

Hi ,ik ben vorige week ook geopereerd. Ik heb 400 cc dp.ik vind ze nu nog zo ontzettend groot .beetje spijt van. Hoop dat ze nog slinken..

Oh echt. Ja dat gevoel heb ik nu ook hi hi. Ik heb 440cc. Maar ze slinken nog wel weet ik ok wel alleen als je ze zo dan ziet is het ff wennen weer en heel veel geduld 

wel alles goed gegaan ?? Had je wissel of je 1e bv? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké ff toch vragen die bubbels da is normaal toch. Want het bubbelt wa af in mijn linkerborst momenteel. Weet dat geen kwaad kan maar ik moet het toch even bevestigd hebben :blush: stomme bubbels :o

x x @Cicike weten we het zeker :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

Oké. Zal s kijken. Vandaar dat ik ze wel zag. Kreeg gisteren ook telkens foutmelding met uploaden miss dat het daarom bij omschrijving staat want anders lukte het niet. 

Ga ff uitzoeken. Mocht het niet lukken hoor je van me x x Thsnks 

Krijg echt maar een foto erin. Rest krijg ik steeds foutmelding -200 ksn niet uploaden ?? Enig idee waar dit aan ligt @best_boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bubbels zijn normaal hoor. Had ik zelf ook en ben het ook veel tegengekomen hier op het forum. Als ik het goed heb is dat het vocht in je borsten. Dus maak je je daar maar geen zorgen over. Ook niet over je figuurtje :38:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei best_boobie:

Probeer je foto's eens te verkleinen via www.fotoverkleinen.nl

Dit is vaak de melding dat de bestanden te groot zijn :) 
Anders hoor ik het morgen weer!

xxx

Yeuh gelukt. Foto's staat erin en heb je toegevoegd. Ik heb mijn album ok op privé toch. Staan veilig toch dan mijn foto's. Wil niet dat ze op Google terug te vinden zijn @best_boobie wil jij dit even checken. En ind foto's verkleind en nu lukt het wel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Wuppie:

Yeuh gelukt. Foto's staat erin en heb je toegevoegd. Ik heb mijn album ok op privé toch. Staan veilig toch dan mijn foto's. Wil niet dat ze op Google terug te vinden zijn @best_boobie wil jij dit even checken. En ind foto's verkleind en nu lukt het wel 

Yep, je foto's staan privé en zijn niet via Google terug te vinden :35:

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ladies. Benk weer. Echt klote dag gehad. Bijna heel de dag paniekaanval gehad , duizeligheid en pijn. Dokter gebeld mocht extra oxacepam innemen. Veel gehuild echt klote drains ook. En ik maak me dan druk. En dat klote gevoel ging niet weg. Net alles gecheckt door manlief en schoonmoeder maar het zag er gelukkig allemaal goed uit. Geen pus of bloed te bekennen. Ik ook weer wat rustig. Ook geen koorts dus zal wel Van het druk maken zijn in combinatie met mijn pijn en daar ken ik gewoon niet goed tegen. Maar ik ben blij dat ik nu na een dag hartkloppingen en duizelig weer beetje normaal ben ( en dus weer rustig ben ) 

drains helaas vanmiddag weer iedere kant 50cc dus nog steeds geen vooruitgang. Hopelijk morgen wa minder. Blijf het ok telkens of heel koud of heel warm hebben echt heel irritant. 

Pfff gisteren ging het eigenlijk wel en vandaag dus echt totaal niet.

Ondanks dat ik wel goed had geslapen. :blush: hou jullie ge-update xx  

 

ondanks dat ik mijn nieuwe aanwinsten echt nog niet mooi vind nog en geen foto op durfde te zetten toch maar gedaan ;) komt uiteindelijk wel weer mooi in model hi hi maar ik vind dit echt verschrikkelijk :blush: dus staat in mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aw wuppie toch. Huilen is helemaal niet erg lucht uiteindelijk op. Het is ook een rollercoaster van emoties na de borstvergroting. Valt ook allemaal niet mee en dan die drains erbij. Ik hoop voor je dat die er snel uitmogen denk dat je je dan ook echt een stuk beter gaat voelen en de pijn minder word. Vaak drukken ze toch tegen de zenuwe aan. Wel fijn dat je wat extra oxacepam mag hebben en goed hebt geslapen. Dikke knuffel  :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zinin lief ja ben blij dat ik nu rustig ben pfff echt zo n klote gevoel wat je niet wilt hebben en toch komt dan :huh: dus ok ff foto gemaakt met schoonmaken en zag er rustig uit. Wat verhard oud bloed verder niks te zien. Knuffel terug. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo net wakker. Mijn eerste slechte nacht <_< pijn in mijn rug ik weet echt niet meer hoe ik moet liggen. Pfff Wanne k.. zooi. Nu wachten tot 8 uur zodat ik medicatie kan innemen. Ik heb nu nog steeds zo n pijn ( vooral echt waar drains zitten) :unsure: loop net als een oud vrouwtje want rechtlopen gaat echt niet want dan doet het nog meer zeer :blink: ik hoop dat vandaag mijn drains eruit kunnen. Gvd wa zitten die klote en in de weg. Denk dat dat al zoveel scheelt. 

Laat het weten straks x x :wub:

ga vast duimen draaien :rolleyes:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

zo net wakker. Mijn eerste slechte nacht <_< pijn in mijn rug ik weet echt niet meer hoe ik moet liggen. Pfff Wanne k.. zooi. Nu wachten tot 8 uur zodat ik medicatie kan innemen. Ik heb nu nog steeds zo n pijn ( vooral echt waar drains zitten) :unsure: loop net als een oud vrouwtje want rechtlopen gaat echt niet want dan doet het nog meer zeer :blink: ik hoop dat vandaag mijn drains eruit kunnen. Gvd wa zitten die klote en in de weg. Denk dat dat al zoveel scheelt. 

Laat het weten straks x x :wub:

ga vast duimen draaien :rolleyes:

 

ohhh meis, ik heb echt met je te doen! Die pijn in je rug dat herken ik wel. Heb je ook een klein kussentje in je onderrug liggen, dat helpt bij mij namelijk wel een beetje.

Ik ga voor je duimen dat je drains er vandaag uit mogen.

 

sterkte vandaag!

 

xxx:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké sorry voor het onderstaande ::blush:

 

Halleluja ik heb gepoept na 4 dgn :blink:moet niet vragen hoe .. hij wou niet Ha Ha sorry voor mijn verhaaltje maar ik ben blij dat ik da eindelijk weer kon na 4 dgn. Ik heb me toch een partij zitten wiebelen op de wc durfde niet te drukken. Wel Bietje gedaan maar Bang dat ik mijn hechtingen of zo los druk ( kan da uperhaupt<_<) maar goed. Tis niet veul maar er zit weer wa beweging in. 

 

@Pamuk ja ik dacht ok dat het alleen maar beter zou gaan maar vergeleken met eergisteren en gistere was eergisteren beter als gisteren. Maar goed. Hopelijk vandaag wat beter. Tot nu toe gaat het wel. Ik zit eindelijk op bank ipv liggen en ik heb lekker zo n voedingskussen achter mijn rug en kan aan zijkanten mijn armen laten rusten. Had hem al maar nu pas eerste x dat ik er echt gebruik vsn maak omdat dit eerder niet fijn was. Ik hoop ook dat drains onder de 30cc zitten vanmiddag om 14.30 uur weet ik het :wub:

Thanks iedereen voor lieve berichtjes enz. Word ik echt blij van echt fijn dit forum als je verder ook niks kunt echt :rolleyes: x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Pamuk:

Ik ga echt voor je duimen. Kun je al zien hoeveel ml je nu hebt?

Nee zie ik nu nog niet. Zit nu nog in een soort mondharmonica die straks geleegd moet worden in een zakje wat er weer onder hangt. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

Oké sorry voor het onderstaande ::blush:

 

Halleluja ik heb gepoept na 4 dgn :blink:moet niet vragen hoe .. hij wou niet Ha Ha sorry voor mijn verhaaltje maar ik ben blij dat ik da eindelijk weer kon na 4 dgn. Ik heb me toch een partij zitten wiebelen op de wc durfde niet te drukken. Wel Bietje gedaan maar Bang dat ik mijn hechtingen of zo los druk ( kan da uperhaupt<_<) maar goed. Tis niet veul maar er zit weer wa beweging in. 

 

@Pamuk ja ik dacht ok dat het alleen maar beter zou gaan maar vergeleken met eergisteren en gistere was eergisteren beter als gisteren. Maar goed. Hopelijk vandaag wat beter. Tot nu toe gaat het wel. Ik zit eindelijk op bank ipv liggen en ik heb lekker zo n voedingskussen achter mijn rug en kan aan zijkanten mijn armen laten rusten. Had hem al maar nu pas eerste x dat ik er echt gebruik vsn maak omdat dit eerder niet fijn was. Ik hoop ook dat drains onder de 30cc zitten vanmiddag om 14.30 uur weet ik het :wub:

Thanks iedereen voor lieve berichtjes enz. Word ik echt blij van echt fijn dit forum als je verder ook niks kunt echt :rolleyes: x x 

Gelukkig dat je kon boodschappen, hihi. Volgende keer gaat t vast beter. De kop is eraf.

De rugpijn herken ik ook. Echt vervelend. Misschien je laten masseren met wat (magnesium) olie. Kan je even ontspannen. 

Ik duim voor je drains, wie weet ben je hem straks kwijt! Kost alles tijd en als je niks te doen hebt lijkt alles eeuwig te duren.

Sterkte schat!:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.... net gemeten links nog 45cc en rechts 40cc. Dus nog niet drains eruit :blush::103:

 

is dit normaal zolang drains. Nu al 4 dgn. Morgen dus 5 dgn? :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Pamuk:

Ohhh das balen, maar het neemt wel  af toch? Dacht gister nog rond de 50 ml. 

 

Hoe voel je je verder?

Ja Tis iets minder als gisteren maar niet veel. Gisteren zat er beide kanten 50cc in. Pfff op zich gaat het wel. Moest net alleen niezen Omg wat doet dat pijn. Bang dat ik iets open geniest heb hi hi. 

Maar lopen gaat wel wat beter maar lig nu weer op bank. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.