Ga naar inhoud

Wuppie : 21 maart 2017 : Dr. van Tits : MMC : Veldhoven


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Wuppie:

@Zinin oh echt. :DGoed om te horen. Hoeveel cc heb je? 

Dr van Tits is ind een hele sympathieke man erg blij dat hij me gaat operen. Maar pffff de zenuwen en ind zolang nuchter. :wacko: ik flikker denk ik van mijn stokkie als ik me meld om 10.45 uur  Whaha :D normaal eet ik om de 2,5 uur ^_^

x x maar Thanks voor je berichtje 

lief :wub:

Ja hij is inderdaad een heeele fijne chirurg. Ik wilde zelf grote boobies . Hij adviseerde mij 550/600 cc dual plane zodat het nog zo natuurlijk mogelijk zou blijven maar ik heb zelf gekozen voor het maximale: 650/700 cc dp.  Ondanks de grootte ziet het er best natuurlijk uit vind ik zelf :blush:. Hij heeft goed werk verricht en doet zn naam eer aan :45:

Ik zal je toevoegen aan mn album. 

 

Het niet eten is even lastig, maar het is voor een goed doel meis!!  :1bouncingboobs:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 459
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Desert-Rose:

@Wuppie

 

He meis, en dan is het nog maar 1 nachtje slapen, je stopt je vanavond tot 12 uur nog ff lekker vol met van alles en nog wat, dan kun je er redelijk lang tegenaan morgen :P

 

Ik wil je heel veel succes wensen.

 

xxx

Thanks @Desert-Rose ja echt zo zenuwen en hartkloppingen.  Paniekaanval net ik dacht echt dat ik van mijn stokkie ging ( thats me druktemaker):blink:

lang leve de oxazepam en nu gaat het wel weer. Ff uitgehuild bij mijn mannetje. Foto's eerste bv er s bijgezocht ( schrok ik ok weer van ) maar goed. Het ksn alleen maar weer mooi worden dus daar ga ik vanuit. Alleen lastig om mijn geest onder controle te houden en da klote gevoel ( spanningen ) 

:huh:

ik hoop dat ik morgenvroeg ok nog een oxazepam mag ( morgen ff bellen ) aangezien ik nog wel ff moet wachten morgenvroeg :wacko:

komt goed ind. I know.

Laat snel iets weten.

X x x :wub: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Zinin:

Ja hij is inderdaad een heeele fijne chirurg. Ik wilde zelf grote boobies . Hij adviseerde mij 550/600 cc dual plane zodat het nog zo natuurlijk mogelijk zou blijven maar ik heb zelf gekozen voor het maximale: 650/700 cc dp.  Ondanks de grootte ziet het er best natuurlijk uit vind ik zelf :blush:. Hij heeft goed werk verricht en doet zn naam eer aan :45:

Ik zal je toevoegen aan mn album. 

 

Het niet eten is even lastig, maar het is voor een goed doel meis!!  :1bouncingboobs:

Xxx

Oké das ind veul cc pfff zal s ff neuzen in je album. Thanks. 

X x :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei lena76:

 

Ja snap ik dat je blij bent morgen deze tijd:D dan heb je nieuwe Tits, ik ben ook zo benieuwt of het allemaal mee is gevallen.

Kan niet wachten op je verslag:53:, nog 1 nacht :lazy2::lazy2: en dan is het zover:1big_boobs:.

 

Xx Lena:43:

 

Verslag komt zsm Ha Ha ligt eraan hoe ik me voel. Maar kom woensdag weer thuis. Ben zo blij da ik nachtje mag blijven. :blush:maar ik ben ook benieuwd pfff niet te geloven :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertraging van een uurtje :huh: 

lang leve de oxazepam om lekker rustig te blijven totdat ik rond 12.30 uur opgehaald word :blush:

gelukkig heb ik de komende 2 dgn mijn eigen verpleegkundige nanouschka die altijd bij me blijft Yeuh :D wat een service. :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Wuppie:

Vertraging van een uurtje :huh: 

lang leve de oxazepam om lekker rustig te blijven totdat ik rond 12.30 uur opgehaald word :blush:

gelukkig heb ik de komende 2 dgn mijn eigen verpleegkundige nanouschka die altijd bij me blijft Yeuh :D wat een service. :P 

Wat klote, zeg!

Enne, mag je die nanouschka ook meenemen naar huis? :45:

Ik heb net de vaatwasser ingeladen en aangezet, ben trots op mezelf....Heel voorzichtig gedaan:141:

Nog maar effe meid! Succes!!!!!

En je laat iets weten zodra je weer fit bent! Dikke kus!:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie, succes, meis. Komt goed :35:. Ennuh....... geniet van je persoonlijke assistant.  Heel luxe hoor. 

 

:53: ik denk aan je vandaag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Wuppie:

Vertraging van een uurtje :huh: 

lang leve de oxazepam om lekker rustig te blijven totdat ik rond 12.30 uur opgehaald word :blush:

gelukkig heb ik de komende 2 dgn mijn eigen verpleegkundige nanouschka die altijd bij me blijft Yeuh :D wat een service. :P 

 

OOOh Wat spannend, je hebt ze :43::43:.

Dat alles maar mee is gevallen en goed is gegaan:53:.

 

Xx Lena:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei lena76:

 

OOOh Wat spannend, je hebt ze :43::43:.

Dat alles maar mee is gevallen en goed is gegaan:53:.

 

Xx Lena:119:

Het gaat goed met haar en alles voorspoedig gelopen. Ze is rond 5 uur terug op haar kamer gegaan.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Cicike:

Het gaat goed met haar en alles voorspoedig gelopen. Ze is rond 5 uur terug op haar kamer gegaan.:)

 

OOh Gelukkig:D.

Heeft nog lang geduurd of vergis ik me nu? alvast een goed herstel! :53:

 

Dat jij dat weet, hihi grappig.

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei lena76:

 

OOh Gelukkig:D.

Heeft nog lang geduurd of vergis ik me nu? alvast een goed herstel! :53:

 

Dat jij dat weet, hihi grappig.

 

Xx Lena

Ja, we kennen elkaar van de sportschool en ze woont paar straten verderop. Ze is gisteren bij mij geweest en geholpen, hihi. Echt n schatje. 

Operatie was ongeveer van 2 tot 4 en denk dat ze eerst op de uitslaapkamer wat tijd doorgebracht heeft. Exacte tijden weet ik ook niet. We horen het vast wel van @Wuppie zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies. Ja ben ik weer.  Alles ind goed gegaan en net mijn eerste beschuitje gegeten. Moet zoooo plassen :wacko: zuster komt zo. Mannetje en mama en paps gaan zo naar huis. 

Heb nu wel beetje pijn. Maar niet het gevoel alsof er een vrachtwagen over me heen heeft gereden nu Hi hi. 

Dr van Tits zei dat ze heel mooi waren geworden en er is 440cc in gegaan.

mijn oude implantaten liggen langs me in een bakje. :P ze zien er goed uit alleen niet meer zo anatomisch meer rond. 

Narcose verder geen last van weet alleen dat ik lag te klappertanden  

 

21.00  ruim uur verder nu ( moest zo plassen en verpleegster kwam begon om 19.40 met dit berichtje hi hi ) maar viel bijna flauw toen ik naar wc wilde gaan en lig nu dus al een uur met een po onder me kont en ik kan nog niet plassen :blush: echt k.. 

dacht ga ff typen hier leid miss af. Net nog x geprobeerd overeind en op po stoel .... weer zwart voor mijn ogen. Echt zo klote. 

Linkerborst geen pijn , rechterborst wel. Heb al flink wa pijnstillers gehad en net trombose spuit in mijn been ( viel mee gelukkig ) 

en overeind komen ging ook wel alleen hoe langer ik zat hier zwarter het werd voor ogen. Dus weer liggen , bed omhoog bij benen en ik ben er weer. Nu nog plassen. Pfff nog nooit anderhalf uur over een plasje gedaan grrr :121:

ga ff ontspannen. Bericht later nog.

en cicike Thanks voir het inlichten hier. Kwam er nog niet aan toe 

x x :55: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en de tijden. Ik ben om 12.39 uur ok in gegaan , 13.00 uur onder narcose ( dacht ik) en de dr was om 14.45 uur klaar zoiets en ik kwam bij rond 16 uur ergens.  :P

en ik kan nog steeds niet plassen :107: echt zo stom. En ik moet wel :102:hopelijk komt het zo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, gefeliciteerd, en het is achter de rug.

 

Als de pijn dadelijk iets minder gaat worden, dan heb je kans dat het plassen ook gaat lukken, komt vanzelf.

 

Probeer je rust te pakken, en hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks iedereen voor berichtje en Yeuh ik heb eindelijk na anderhalf uur op de po ( liggend in bed) kunnen plassen. Wanne opluchting. 

Nu koude voeten maar krijg zo extra dekentje. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Laat je nog maar ff lekker verwennen daar in het ziekenhuis. Probeer maar lekker veel te drinken, om zo "de narcose" kwijt te raken. 

Ik wens je een fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je topic

gelezen wat een verhaal aan vooraf.. gelukkig nu achter de rug !! 

 

Las dat je draaierig bent, tip neem een zout dropje voor je op wil staan. Heb dat altijd bij me als ik geopereerd word en de dagen erna, helpt bij mij altijd erg goed. 

 

Las over trombose spuit, krijgt iedereen dat bij een borstvergroting of alleen als je een ziekenhuis opname hebt ? 

 

Ik wens je een spoedig herstel ik lees graag mee hoe het verloopt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

Thanks iedereen voor berichtje en Yeuh ik heb eindelijk na anderhalf uur op de po ( liggend in bed) kunnen plassen. Wanne opluchting. 

Nu koude voeten maar krijg zo extra dekentje. :D

:43::43::43:

 

Wat super dat alles goed is gegaan, had niet anders verwacht! maar toch spannend:D.

Hoe lang gaat het duren en hoe komen je protheses eruit, ik was echt nieuwsschierig!

Jij hebt het eindelijk achter de rug, en nu lekker herstellen en je kan weer flink pronken in de zomer:1bouncingboobs:.

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks @Zinin laat me wel verwennen hierzo. 

@Jaydee drink ook wel alleen da plassen is zo k... kan ok niet slapen nu en mag geen pijnstilling. En zit weer op die stomme po en kan weer niet plassen. :121: ontspan :rolleyes:

@Gizmootje goed idee da dropje. Morgen nog x proberen met iets zout 

@lena76 ja ben ok blij dat het achter de rug is maar pretje is het niet. Gen echt bang om zo morgen naar huis te gaan maar ik had al begrepen dat als ik zo flauw blijf vallen ik gewoon mag blijven. :blush:ben wel echt blij dat ik in ziekenhuis MMC lig. Alles zo goed verzorgt enz ik had er niet aan moeten denken dat ik naar huis had gemoeten. 

 

Drains net ook geleegd. Tis nu 00.30 uur kan nie slapen en weer niet plassen. Zit weer met zo n stomme po en tetten doen pijn. 

Verpleegsters net wel ff gekeken en zag er allemaal goed uit , wondjes ook. Dacht misschien is daar iets omdat het zo n zeer doet ^_^

ff ook meegekeken en zag er ind goed uit ( denk ik) 

heb om 23uur nog morfine pil gehad en werkt voor geen meter. Ben wel moe maar heb raar tinteling gevoel in handen 

oh ja drains zijn net geleegd en kwam rechts 88cc bloed / vocht uit en links 66cc bloed / vocht. Maar lijkt alleen bloed 

:wacko: dacht miss ben ik daaf zo duizelig van hi hi maar zuster zei dat dit geen kwaad kan maar het kan en Vd narcose en dan ok nog mijn angst :P tja da wil wel 

 

pfff 15 min verder. Veul getypt niet geplast. Ha Ha ik denk dit werkt wel ontspannend. Helaas. 

Oh ja heb mijn oude implantaten hier langs mijn bedje staan in een potje. Zag er goed uit alleen zijn ze nu meer rond ipv anatomisch. 

Ik heb er foto's van die ik in mijn album zet alvast. Zal jullie dames vast toevoegen. 

Ff kijken hoe da moet. Heb ik wa te doen 

:wub: hou jullie geüpdate 

:wub:

oh ja en Thanks @Cicike voor de eerste update ik kwam er niet aan toe als alleen jou ff Appe. Top. Hopelijk slaap je goed en is je rugpijn minder schat. X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg en foutmelding met foto s oploaden en geen leden toegevoegd :mellow: iemand enig idee. Had wel album al aangemaakt. 

En moet plassen en kan weer niet plassen. Ping aan kont Vd po :4: Tis wa :121::44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Wuppie:

Thanks @Zinin laat me wel verwennen hierzo. 

@Jaydee drink ook wel alleen da plassen is zo k... kan ok niet slapen nu en mag geen pijnstilling. En zit weer op die stomme po en kan weer niet plassen. :121: ontspan :rolleyes:

@Gizmootje goed idee da dropje. Morgen nog x proberen met iets zout 

@lena76 ja ben ok blij dat het achter de rug is maar pretje is het niet. Gen echt bang om zo morgen naar huis te gaan maar ik had al begrepen dat als ik zo flauw blijf vallen ik gewoon mag blijven. :blush:ben wel echt blij dat ik in ziekenhuis MMC lig. Alles zo goed verzorgt enz ik had er niet aan moeten denken dat ik naar huis had gemoeten. 

 

Drains net ook geleegd. Tis nu 00.30 uur kan nie slapen en weer niet plassen. Zit weer met zo n stomme po en tetten doen pijn. 

Verpleegsters net wel ff gekeken en zag er allemaal goed uit , wondjes ook. Dacht misschien is daar iets omdat het zo n zeer doet ^_^

ff ook meegekeken en zag er ind goed uit ( denk ik) 

heb om 23uur nog morfine pil gehad en werkt voor geen meter. Ben wel moe maar heb raar tinteling gevoel in handen 

oh ja drains zijn net geleegd en kwam rechts 88cc bloed / vocht uit en links 66cc bloed / vocht. Maar lijkt alleen bloed 

:wacko: dacht miss ben ik daaf zo duizelig van hi hi maar zuster zei dat dit geen kwaad kan maar het kan en Vd narcose en dan ok nog mijn angst :P tja da wil wel 

 

pfff 15 min verder. Veul getypt niet geplast. Ha Ha ik denk dit werkt wel ontspannend. Helaas. 

Oh ja heb mijn oude implantaten hier langs mijn bedje staan in een potje. Zag er goed uit alleen zijn ze nu meer rond ipv anatomisch. 

Ik heb er foto's van die ik in mijn album zet alvast. Zal jullie dames vast toevoegen. 

Ff kijken hoe da moet. Heb ik wa te doen 

:wub: hou jullie geüpdate 

:wub:

oh ja en Thanks @Cicike voor de eerste update ik kwam er niet aan toe als alleen jou ff Appe. Top. Hopelijk slaap je goed en is je rugpijn minder schat. X x 

 

Heeeey Wupke,

 

Kende nou nog steeds nie zeiken, wan getrubbul:P.

Maar die ijzeren pot onder oe kont is ok k.t idd, maar ben echt blij en opgelucht dat je het allemaal achter de rug hebt:53:.

Hebben ze daar geen rooibosthee of brantnetelthee? die laatste is echt goor maar ga je wel van plassen.

Zal wel raar zijn of niet dat je die protheses naast je bet hebt in een pot hahaha.

Als je die Protheses nou eens voor de grap op MP zet, :45::45: zouden er dan reacties komen denk je?

Ik ga dat echt doen zonder gekheid, lijkt me echt lachen:blink::P:D

Als je nou echt niet kan slapen moet je Diazepam vragen die werken beter 10mg (tenminste bij mij wel).

Mocht je morgen naar huis mogen en alsnog moeite met slapen, heb ik er nog wel wat liggen voor je;)

 

XX lena
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Wuppie:

Krijg en foutmelding met foto s oploaden en geen leden toegevoegd :mellow: iemand enig idee. Had wel album al aangemaakt. 

En moet plassen en kan weer niet plassen. Ping aan kont Vd po :4: Tis wa :121::44:

:45::45: ping an oe kont whaaaaaaa,

 

Tis wa jaa zeg da wel:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Wuppie:

Krijg en foutmelding met foto s oploaden en geen leden toegevoegd :mellow: iemand enig idee. Had wel album al aangemaakt. 

En moet plassen en kan weer niet plassen. Ping aan kont Vd po :4: Tis wa :121::44:

 

Zet gewoon het kraantje aan langs oe bed:147:, dan lukt het mischien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.