Ga naar inhoud

Wuppie : 21 maart 2017 : Dr. van Tits : MMC : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Zo zit nu bij apotheek voor medicatie tegen allergie ( tavegil tablet 2x daags):wacko:. Was toch flinke allergie voor ab vermoedelijk. Dr gaf aan dat ik er wel slaperig van kan worden en niet mag autorijden. Hi hi maak niet uit mag ik toch nog niet en da slaperige vind ik niet erg :154: schiet de dag tenminste op 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 459
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Pamuk:

Hey Wuppie, ohhh gelukkig dat je nu weet wat het is en dat er iets aan gedaan wordt. 

 

Haha dagen duren soms lang he

Ja en hij had gelijk. Ben nu weer ff wakker omdat er hier ff vloertje gelegd word in wc maar Pff goed moe ben ik echt zo n zonde , kei Moooi weer en ik lig binnen. 

Zoek het ok niet eens om buiten te liggen zal ook niet goed zijn met mijn uitslag enz. Denk ik. X x :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Pamuk:

Nee dat lijkt mij ook niet goed. 

 

Ik zit ook binnen, hier beetje sluier bewolking maar wel lekker temperatuurtje. Bank zit lekkerder dan tuinstoel. 

 

Om 1600 op controle komen, ben benieuwd...

IK ZIT LEKKER BUITEN!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hey pfff fijn pillen(NOT)  slaap zowat de hele dag en ben zo duf als wat. Nog erger als oxacepam die pillen die ik nu heb gekregen vanmorgen. :wacko: Ik dacht eerst fijn Ha Ha. Ja voor te slapen straks :lazy2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pamukdenk doe ff hier ook zo lullig in miszy topic om samen verder te chatten. ^_^ 

ja branden nog steeds. En ja deze wissel is voor mijn gevoel 10x pijnlijker als mijn 1e bv. Komt vooral denk ik door de drains eerste week en het kapsel wat verwijderd is. Nu voel ik nog steeds waar de drains hebben gezeten en gewoon in zijn geheel pijn en het branden 

maar branderige gevoel gaat ook wel Weer weg duurt soms wat langer. 

Voel ok soms nog bubbels  :unsure: ook zo klote gevoel. Werk belde net al op of ik weet dat ik voor as woensdag sta ingepland ( kantoor baan)

ja dat weet ik en nee ik kom echt nog nie werken. Dit kan ik echt nog niet ben elke x zo moe :wacko: durf het niet eens om al te gaan werken dalijk verpest ik het 

 

hoest met jou nu? Beetje bijgekomen. Komt wel goed. Klote snap ik maar geef t ff de tijd :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja woensdag is te snel, dan ben je toch nog niet eens 2 weken po?

 

Zelf begin ik maandag weer. Denk dat ik nog niet de hele dag volhoudt dus doe het mooi rustig aan. 

 

Moet ik nog even wat wijde shirts zoeken want niemand weet het verder :20:  Best beetje spannend!

 

miszy had die bubbels ook; boerende tieten :154:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Pamuk:

Ja woensdag is te snel, dan ben je toch nog niet eens 2 weken po?

 

Zelf begin ik maandag weer. Denk dat ik nog niet de hele dag volhoudt dus doe het mooi rustig aan. 

 

Moet ik nog even wat wijde shirts zoeken want niemand weet het verder :20:  Best beetje spannend!

 

miszy had die bubbels ook; boerende tieten :154:

 

 

Oh echt boetende tetten Ja :D

ga je echt weer asn werk ? En je moet rechts toch echt ff ontlasten. Wat voor werk doe je ?? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk ook op kantoor en volgens Nio kom dat wel. Alleen alles wat ik pak moet ik met links doen. 

 

Straks geprobeerd een broodje te smeren met links, nou het beleg en de boter zaten overal behalve op mn brood, hihi. Wat een gekloot. Denk dat ik het na 6 weken kan en dan is het niet meer nodig :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wuppie,

Gaat al iets beter met je las ik in een andere topic. Zooo fijn al. 

Las ook dat je naar dominator gaat  ...leuk :43:!! Ik ga ook heb kaartje al in the pocket. Zo vet feest elk jaar weer. Deze keer met boobies voor mij...:1bouncingboobs:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Zinin:

Hey wuppie,

Gaat al iets beter met je las ik in een andere topic. Zooo fijn al. 

Las ook dat je naar dominator gaat  ...leuk :43:!! Ik ga ook heb kaartje al in the pocket. Zo vet feest elk jaar weer. Deze keer met boobies voor mij...:1bouncingboobs:

Xxx

 

hihi volgens mij wordt het druk bij Dominator:1big_boobs:.

Ik zou ok nog wel eens willen gaan, maar mn vriendinnen zeggen och die jeugd lacht oe gewoon uit oud vel:145:.

Maar jah die zijn ok wel effe anders als ikke:3:.

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadden jullie het over mij Hahah @Pamuk @Wuppie  

klopt ik heb ook boerende tieten Hahahah.  

@Zinin ohh gaaf dominator,van dat soort feestjes hou ik ook. Ik moet alleen nog fd geduld hebben tot ik weer een feessie mag pakken. Ik kan niet wachten. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Zinin:

Hey wuppie,

Gaat al iets beter met je las ik in een andere topic. Zooo fijn al. 

Las ook dat je naar dominator gaat  ...leuk :43:!! Ik ga ook heb kaartje al in the pocket. Zo vet feest elk jaar weer. Deze keer met boobies voor mij...:1bouncingboobs:

Xxx

Ja kaartje binnen. :D ja gelukkig gaat het stukken beter. Begin mijn nieuwe aanwinsten ook wel steeds mooier qua grootte te vinden 

net was beste vriendin hier aan wie ik ze liet zien en die vond ze nu al echt mooi ( fijn om te horen dan als ik er zo onzeker over ben ) 

 

mooi vind ik ze nog niet hihi maar ik vind ze iig niet meer te groot :12: dus komt goed 

 

wou bijna zeggen komen we elkaar wel tegen maar als ik ga kijken naar kunsttieten dan kunnen da er heel veel zijn Whaha :45: maar heb er wel zin in x x 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Miszy31:

Hadden jullie het over mij Hahah @Pamuk @Wuppie  

klopt ik heb ook boerende tieten Hahahah.  

@Zinin ohh gaaf dominator,van dat soort feestjes hou ik ook. Ik moet alleen nog fd geduld hebben tot ik weer een feessie mag pakken. Ik kan niet wachten. 

 

Xxx

Ja over jou tieten Ha Ha mijne bubbelden zo erg. Hoest met jullie @Pamuk en @Miszy31 ?? 

Met mij qua pijn stukken beter ..eindelijk. Ze branden op zijn tijd nog wel steeds vind ik geen fijn gevoel. 

En ik zag vandaag met douchen in spiegel dat ik steeds zo blauw en gelig ben (flink beurs nog) :o idee dat het meer word ipv minder ??? Kan dat uperhaupt? 

X x :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miszy31 heeyyy, haha ja heb je boerende tieten ff ingezet bij het geborrel van @Wuppie :45:

 

@Miszy31 hoe gaat ie bij jou vandaag? Ik merk dat ik wel weer iets meer energie krijg. En.... foto album van @BrownieG doorgelezen en gekeken en helemaal gerustgesteld op alle gekke dingetjes die nog kunnen gaan komen. 

 

Alleen koorts, warme boobies en rode plekken zijn zaken die je ff serieus moet nemen, de rest komt en gaat ook weer. @BrownieG super bedankt voor een kijkje in je album. Haha eigenlijk verplicht leesvoer voor iedereen die een bv gaat doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pamuk @Wuppie met mij gaat het ook beter qua pijn. Wel een beetje last onder Mn rechter oksel .

 

Haha, vandaag geen boerende tieten gehad gelukkig , nu heb jij ze @Wuppie:154:

vandaag wel een begrafenis gehad dus dat was wat minder en daardoor is mijn energie wel echt op voor vandaag. 

 

Fijn dat je weer wat energie hebt vandaag @Pamuk, nu niet te hard van stapel lopen hè? Hahah.

 

Gelukkig is de pijn bij ons allemaal minder aan het worden! 

 

Xxx 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@miszy oh gecondoleerd dat is ind heftig en niet leuk. Was het een naast familielid ? :blush: 

 

wij zijn net lekker sushi wezen eten maar blij dat ik weer thuis op de bank lig. Tis toch ff eruit maar voel het dan toch wel aan littekens en borsten hoor. Vooral als je zolang recht blijft zitten. Thuis hang ik lekker in voedingskussen :rolleyes: 

fijne avond nog Meis. Rustig aan hè :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.