Ga naar inhoud

Wuppie : 21 maart 2017 : Dr. van Tits : MMC : Veldhoven


Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Jaydee:

@Wuppie, bij mij is vorig jaar tijdens de wissel mijn kapsel verwijderd. Ik heb de operatie en de tijd erna absoluut niet als pijnlijk ervaren. Tijdens de operatie  is mijn linkerborst zelfs drie keer gespoeld i.v.m. een lekke prothese. Mijn eerste operatie, 22 jaar geleden heb ik wel als behoorlijk pijnlijk ervaren, maar de wissel was peanuts. Heel goed te doen, dus don't worry. 

 

Xx Jaydee 

 

Wat ben je toch een lieverd:119:.

Wuppie mag eerst:P, maar als ik dit soort berichtjes lees fleur ik helemaal op.

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 459
  • Created
  • Laatste Reactie
46 minuten geleden zei Jaydee:

@Wuppie, bij mij is vorig jaar tijdens de wissel mijn kapsel verwijderd. Ik heb de operatie en de tijd erna absoluut niet als pijnlijk ervaren. Tijdens de operatie  is mijn linkerborst zelfs drie keer gespoeld i.v.m. een lekke prothese. Mijn eerste operatie, 22 jaar geleden heb ik wel als behoorlijk pijnlijk ervaren, maar de wissel was peanuts. Heel goed te doen, dus don't worry. 

 

Xx Jaydee 

Oh echt zoooo fijn om dit te horen. Thanks @Jaydee als ik je meer waarderingen kom geven ipv 1 kreeg je ze :43::43:

ik ben toch al zo n drukte maker en ik haal vanalles in mijn kopke :huh:

x x x ken ik miss nu wa beter slapen :D Thanks x x ( echt heel blij met je berichtje ) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei lena76:

 

Wat ben je toch een lieverd:119:.

Wuppie mag eerst:P, maar als ik dit soort berichtjes lees fleur ik helemaal op.

 

Xx Lena

Of niet @lena76 ik ben zo blij met dit berichtje van jaydee. Echt super lief en top om te horen. :43: hoop dat het bij mij ook peanuts is :wub:

X x nog een weekske :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Wuppie:

Of niet @lena76 ik ben zo blij met dit berichtje van jaydee. Echt super lief en top om te horen. :43: hoop dat het bij mij ook peanuts is :wub:

X x nog een weekske :1bouncingboobs:

 

Kan echt niet wachten pfffffffff op jou uitkomst, of het allemaal mee is gevallen ja/nee

Idd ik ben ook met niets anders bezig, brrrr:blink::blink: maar heb weer een mail weg gedaan :45: Die Mirian wordt nu al kotsziek van me hihihi.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij nu bredere protheses als bij de eerste BV?

Ik kon toen maar 11,5 breedt, en heb al zitten neuzen bij mentor:D kan ik veel meer prjoectie krijgen:43:.

Kan alleen de natrelle maten nu niet vinden, die zullen na 14 jaar ook wel veranderd zijn misschien.

Maar denk dat ik wel voor Mentor ga ivm die 3e laag bescherming en meer projectie.

Ik wil ze denk ik ook wat hoger als het kan, maar weet niet hoe dat uit gaat zien natuurlijk.

Ik ben maar +/-164 en schommel ongeveer 56kg/57kg +/-. omtrek 75 nu.

 

Maar ik ken mezelf, als ik een afspraak maak, wil ik het gisteren hihi.

Dus jij mag lekker eerst:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Wuppie:

Of niet @lena76 ik ben zo blij met dit berichtje van jaydee. Echt super lief en top om te horen. :43: hoop dat het bij mij ook peanuts is :wub:

X x nog een weekske :1bouncingboobs:

 

Jah da vond ik ook, Kei lief:wub:.

Jaydee is ok een lief vrouwke, ze praat iedereen moed in.

Gij nog een weekske idd, pffff dan krijg je mega :01: met je 6 Projectie:5:.

Dat wil ik ook wel, maar die waren 12 breedt of niet.

 

Xx Lena

Maar 5,8 is ok goed, heb nu 4,2 hihi.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei lena76:

 

Wat ben je toch een lieverd:119:.

Wuppie mag eerst:P, maar als ik dit soort berichtjes lees fleur ik helemaal op.

 

Xx Lena

Hahaha, ik ben geen lieverd.... ik vertel gewoon hoe ik mijn wissel ervaren heb. Ik ben in juli weer aan de beurt voor een hersteloperatie en opnieuw een wissel, nou, ik zie er echt totaal niet tegenop hoor. Komt helemaal goed, zowel met jou, Lena,  als met Wuppie en met mezelf. :35:

 

3 uur geleden zei Wuppie:

Oh echt zoooo fijn om dit te horen. Thanks @Jaydee als ik je meer waarderingen kom geven ipv 1 kreeg je ze :43::43:

ik ben toch al zo n drukte maker en ik haal vanalles in mijn kopke :huh:

x x x ken ik miss nu wa beter slapen :D Thanks x x ( echt heel blij met je berichtje ) 

Meis, maak je niet zo druk. Het valt echt reuze mee, zo'n wissel. Is absoluut niet te vergelijken met een eerste borstvergroting. Ik heb slechts twee dagen paracetamol geslikt, eigenlijk omdat dat door de chirurg was aanbevolen, maar aan het eind van de tweede dag dacht ik:"Waarom slik ik dit eigenlijk?... ik heb helemaal geen pijn, dus ik stop ermee". En dat ging prima! Dus komt met jou ook vast helemaal goed! Dus gewoon lekker slapen vannacht. Nergens voor nodig, die stress. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei lena76:

 

Jah da vond ik ook, Kei lief:wub:.

Jaydee is ok een lief vrouwke, ze praat iedereen moed in.

Gij nog een weekske idd, pffff dan krijg je mega :01: met je 6 Projectie:5:.

Dat wil ik ook wel, maar die waren 12 breedt of niet.

 

Xx Lena

Maar 5,8 is ok goed, heb nu 4,2 hihi.

 

ja die zijn 12 breed.. @lena76 en ik heb nu 4,2... dus ga er wel op vooruit letterljik en figuurlijk dan :4:

440CC is zelfs  12,5 breed, 11,8 hoog en 6,2 projectie (ff voor de volledigheid) :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje... voor diegene die al een wissel ooit gehad heeft..

Ik had gevraagd of ik mijn "oude" implantaten" mag zien (ik ben zo lekker eigenwijs dat ik nog steeds denk dat ze gescheurd zijn omdat er dan ok een bult op komt, ipv kapselvorming :lol:)

Maar zijn er hier dames die ook haar oude implantaten wilde zien en gezien hebben... ik weet niet of ik het wel duf... en hoe ze eruit zien.:o.. ben bang dat dat of niet eruit ziet..of misschien zijn ze nog wel gewoon zo als toen ze erin gingen??:21:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Wuppie:

Vraagje... voor diegene die al een wissel ooit gehad heeft..

Ik had gevraagd of ik mijn "oude" implantaten" mag zien (ik ben zo lekker eigenwijs dat ik nog steeds denk dat ze gescheurd zijn omdat er dan ok een bult op komt, ipv kapselvorming :lol:)

Maar zijn er hier dames die ook haar oude implantaten wilde zien en gezien hebben... ik weet niet of ik het wel duf... en hoe ze eruit zien.:o.. ben bang dat dat of niet eruit ziet..of misschien zijn ze nog wel gewoon zo als toen ze erin gingen??:21:

xxx

 

Hoi Wuppie,

Natuurlijk mag je daarnaar vragen. Ik heb dat ook gedaan en ik heb ze zelfs mee maar huis gekregen. Één nog mooi intact, de ander in een plastic emmertje; een leeg siliconenomhulsel, drijvend in vloeibare papperige en plakkende drap. Mijn prothese was namelijk gescheurd en omdat ze er al 21 jaar in zaten waren het protheses met een vloeibare siliconengel... toen bestond cohesive nog niet. 

Dus gewoon vragen hoor.... ze zijn van jou, dus je hebt er recht op erom te vragen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

 

Hoi Wuppie,

Natuurlijk mag je daarnaar vragen. Ik heb dat ook gedaan en ik heb ze zelfs mee maar huis gekregen. Één nog mooi intact, de ander in een plastic emmertje; een leeg siliconenomhulsel, drijvend in vloeibare papperige en plakkende drap. Mijn prothese was namelijk gescheurd en omdat ze er al 21 jaar in zaten waren het protheses met een vloeibare siliconengel... toen bestond cohesive nog niet. 

Dus gewoon vragen hoor.... ze zijn van jou, dus je hebt er recht op erom te vragen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

 

@Jaydee maar ik  mag ze ok zien.(meekrijgen weet ik niet). ben alleen aan twijfelen of ik dit wil... vind het beetje eng ...bang dat het heel vies eruit ziet.. haha.. dus vroeg me da gewoon af... :wub: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Wuppie:

@Jaydee maar ik  mag ze ok zien.(meekrijgen weet ik niet). ben alleen aan twijfelen of ik dit wil... vind het beetje eng ...bang dat het heel vies eruit ziet.. haha.. dus vroeg me da gewoon af... :wub: xx

 

Oh sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen; ik dacht dat je het niet durfde te vragen. 

Mijn kapotte prothese zag er inderdaad vies uit; een leeggelopen slap siliconen omhulsel, in een plas van doorzichtige plakkerige gel. Maar niet eng om te zien hoor.  Mijn andere zag er na 21 jaar nog net zo uit als toen hij erin ging.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies. Net telefoontje gehad en ik moet me om 10.45 uur melden ( en dus lang nuchter blijven:wacko:) en om 12.00 uur word ik geholpen :blink:

X x :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend..bijna is het zover:43:

Dat word extra veel eten dan vandaag...dan heb je een beetje reserve ;). Komt goed!! En bij dr v Tits ben je zeker in goede handen, heb zelf ook Titsboobies en ben er blij mee.  Ik denk morgen om 1200 uur aan je. Veel succes alvast Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zinin oh echt. :DGoed om te horen. Hoeveel cc heb je? 

Dr van Tits is ind een hele sympathieke man erg blij dat hij me gaat operen. Maar pffff de zenuwen en ind zolang nuchter. :wacko: ik flikker denk ik van mijn stokkie als ik me meld om 10.45 uur  Whaha :D normaal eet ik om de 2,5 uur ^_^

x x maar Thanks voor je berichtje 

lief :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie, ik wil je nu alvast heel veel succes wensen voor morgen. Mijn dochter is vandaag uitgerekend en ze is op dit moment naar de acupuncturist om de bevalling te proberen op te wekken. Ze wil graag dat ik bij de bevalling ben en kom kramen, dus als het begint, dan ben ik ff niet meer op het BF. Dus vandaar dat ik je nu al succes wens. Komt goed meis. Good luck :35::71:

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

Ladies. Net telefoontje gehad en ik moet me om 10.45 uur melden ( en dus lang nuchter blijven:wacko:) en om 12.00 uur word ik geholpen :blink:

X x :wub:

 

Heey Wuppie,

 

Wens je alvast heeeeeeel veeeeel succes voor morgen!

Natuurlijk ga ik een kaarsje branden voor je:143: en ik ga aan je denken om 12.00.

 

Xx Lena:147:, idd spanend, maar 1,5 uur verder en je hebt nieuwe TITS boobs:101:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei lena76:

 

Heey Wuppie,

 

Wens je alvast heeeeeeel veeeeel succes voor morgen!

Natuurlijk ga ik een kaarsje branden voor je:143: en ik ga aan je denken om 12.00.

 

Xx Lena:147:, idd spanend, maar 1,5 uur verder en je hebt nieuwe TITS boobs:101:

 

Thanks vrouwke :wub: ja pfff echt zo blij als het morgen deze tijd is :P ben erg benieuwd hoe het word ja :blush:

zodra ik kan en bij ben laat ik ff wa weten hierzo 

x x x :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Wuppie:

@Jaydee oh Thanks voor je berichtje . En jij succes dan hè ....oma :D:D spannend :)

x x 

 

Dank je wel meis. Oma is al flink gespannen inderdaad. Ben nu op mijn kleindochter aan het passen tot mijn dochter terug komt. Ben heel benieuwd of acupunctuur helpt bij het inleiden van de bevalling. Maar ja... niet geschoten is altijd mis toch? 

 

Nogmaals succes morgen..... ook heel spannend. 

 

:54:Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Wuppie:

Thanks vrouwke :wub: ja pfff echt zo blij als het morgen deze tijd is :P ben erg benieuwd hoe het word ja :blush:

zodra ik kan en bij ben laat ik ff wa weten hierzo 

x x x :53:

 

Ja snap ik dat je blij bent morgen deze tijd:D dan heb je nieuwe Tits, ik ben ook zo benieuwt of het allemaal mee is gevallen.

Kan niet wachten op je verslag:53:, nog 1 nacht :lazy2::lazy2: en dan is het zover:1big_boobs:.

 

Xx Lena:43:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jaydee:

Dank je wel meis. Oma is al flink gespannen inderdaad. Ben nu op mijn kleindochter aan het passen tot mijn dochter terug komt. Ben heel benieuwd of acupunctuur helpt bij het inleiden van de bevalling. Maar ja... niet geschoten is altijd mis toch? 

 

Nogmaals succes morgen..... ook heel spannend. 

 

:54:Jaydee

 

Jaydee whoooooo spannend:43::43: weer oma:5:.

Ik heb nog wel een goede tip om de bevalling op te wekken, maar weet niet of ik dat hier neer mag zetten:68:.

Wat geweldig dat je erbij bent, lijkt me heel bijzonder als moeder.

Maar dat duurt voor mij nog wel wat jaartjes,

 

Xx Lena:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lena76, dank je wel meis. Hahaha, seks zeker? Dat had bij de vorige ook niet geholpen, dus daar had ze nu ook niet zo'n zin in .... wat ik me voor kan stellen als je hoogzwanger bent :38:.

Ik werd op mijn 47ste oma en nu op mijn 50ste komt mijn tweede kleinkind. Ik vond moeder zijn al heel erg leuk, maar oma zijn is nog vele malen leuker. Is wel heel spannend hoor, als het je eigen dochter betreft qua bevallen. Maar goed..... dit is Wuppies topic en dat zal ik verder niet vervuilen met mijn bevallingsverhalen.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.